Mexico

Σπύρος Χατζηαντωνίου

Jazzjoker

Ενωμοτάρχης
Μηνύματα
5,446
Πόντοι
1,058
Καλημέρα σας κύριοι συνάδελφοι.

Επειδή τελευταίως έγινα δέκτης έντονων παραπόνων ότι δεν ανεβάζω κομμάτια στο φόρουμ, παραθέτω ένα σχετικώς καινούριο πόνημα. Η ηχογράφηση ηχητικά έχει το χάλι της αλλά άμα το βάλετε δυνατούτσικα, κάτι γίνεται. Ιδού λοιπόν:

[soundcloud]


[/soundcloud]

 
Bαρυ,καθιστο και ωραιο.

Μ'αρεσει πολυ που το γραψιμο σου "παιζει" αναμεσα στα(εσωστρεφη να πω?)"δικα" σου πραγματα και τα λαιβατα,μπαντας,οπως αυτο.

Δυνατο.

 
Jazzjoker είπε:
Η ηχογράφηση ηχητικά έχει το χάλι της αλλά άμα το βάλετε δυνατούτσικα, κάτι γίνεται.
  Αρχίζω ανάποδα.... δεν με "χάλασε" τόσο η ηχογράφηση (ίσως λίγο παραπάνω pan...; ) όσο το βάθος, ή δεν ξέρω τι εφέ έχεις... στην φωνή που,  παρεμπιπτόντως, έχεις κάνει άλματα.... Σαν να μου ακούγεται "ξένη" με το όλον. 
  Το κομμάτι πολύ καλό, στα συνηθισμένα και πολύ καλά σου μπλουζομονοπάτια!



Για τις κιθάρες δεν λέω τίποτα.... :o



 
gvour είπε:
Bαρυ,καθιστο και ωραιο.

Μ'αρεσει πολυ που το γραψιμο σου "παιζει" αναμεσα στα(εσωστρεφη να πω?)"δικα" σου πραγματα και τα λαιβατα,μπαντας,οπως αυτο.

Δυνατο.
Αυτό ακριβώς κατά την αντικειμενική μου γνώμη.

Eπίσης

Pure pleasure!!!!!!

We love you!!!!!!! You are Great!!!!!!!!!

A true Bluesman!!!!

 
Ό,τι θετικό είπαν οι προλαλήσαντες και μια παρατήρηση υποκειμενικού γούστου: θα μου άρεσε στο σόλο, όταν το κομμάτι κάνει παύση, να συνέχιζε η κιθάρα να σολάρει, είτε μαζί με τα τύμπανα είτε και μόνη της.

 
Κομματάρα.

Φοβερό riff ρε φίλε.

Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ που κινείται σε hard rock/blues μονοπάτια.

Και το σόλο επίσης, προς τα εκεί κόβει βόλτες.

Η φωνή δυό σκάλες πάνω.

Γούσταρα πολύ.

Ανέβαζε ....

 
ωραίο βαρύ ρίφ, μποναμικό, ωραία η καταληκτική του κουπλέ ακορντάρα, αψεγάδιαστη σκοτεινή και καπνισμένη ατμόσφαιρα ηχογράφησης...

για κιθάρες δεν σχολιάζω....τι να πούμε άλλο....

(δεν θα ήθελα fade out ,,,με άφησε μισοχορτάτο...) ;)

 
Σπύρε για το κομμάτι δεν χρειάζεται να μιλήσω καθότι δηλωμένος φανατικός της εν γένει δουλειάς σου... O0

στην παραγωγή βλέπω κι εγώ μεγάλη πρόοδο... αν βρεις και λίγο χρόνο κάποτε να ασχοληθείς κατ αρχήν  με την διαχείριση των χώρων, θα ανέβεις κλάση...  ;)

 
Σουπερ! Ο Σπυρος ειναι απο κεινα τα παραδειγματα μουσικων που αν ζουσε και δημιουργουσε καπου αλλου - και οχι στην σκυλοχωρα μας - θα εγραφε και θα εδινε κομματια σε πολλους και διαφορους και θα ειχε και την ανεση να ξεγκαβλwνει με τη μπαντα του οποτε και οπως γουσταρει...

Ολοι εχουμε τις προτιμησεις μας, λιγο ετσι το ενα, λιγο αλλιως το αλλο, προσωπικα εχω μαθει να δεχομαι ως ακροατης αυτο που ακουω σαν την τελικη επιλογη του καλλιτεχνη, ετσι λοιπον το ακουω, το σεβομαι και το αξιολογω...

Μια χαρα ειναι ολα, μη σας πω οτι με περασαν αναπαντεχα (και απολαυστικα) απο ηχητικα μονοπατι στα οποια βαδισαν οι Cream & Los Lobos...

 
ez είπε:
Ολοι εχουμε τις προτιμησεις μας, λιγο ετσι το ενα, λιγο αλλιως το αλλο, προσωπικα εχω μαθει να δεχομαι ως ακροατης αυτο που ακουω σαν την τελικη επιλογη του καλλιτεχνη, ετσι λοιπον το ακουω, το σεβομαι και το αξιολογω...Μια χαρα ειναι ολα, μη σας πω οτι με περασαν αναπαντεχα (και απολαυστικα) απο ηχητικα μονοπατι στα οποια βαδισαν οι Cream & Los Lobos...
έτσι όπως το αναφέρεις Ηλία δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι εγώ ή όποιος άλλος εκφέρει γνώμη διάφορη επί του τεχνικού μέρους μιας παραγωγής, δεν σέβεται το πόνημα του καλλιτέχνη?...

γιατί σε μια τέτοια περίπτωση χάνει και το  λόγο ύπαρξής του το το DEMO σαν έννοια, μια και ένας βασικός λόγος που κατά κανόνα "εκτίθεται" εδώ ο δημιουργός μέσω αυτού είναι (μια και συνήθως είναι "ερασιτέχνης ηχολήπτης") να ακούσει και την γνώμη άλλων και για το τεχνικό μέρος...

στην περίπτωση βέβαια που πρόκειται για ολοκληρωμένη παραγωγή που κυκλοφορεί όντως (πρέπει να) ισχύει ο τρόπος που περιγράφεις μια  και δεν έχει νόημα κάποια αλλαγή πλέον και όντως και η τεχνική προσέγγιση αποτελεί τελική άποψη (δυστυχώς πολλές φορές όχι συνειδητά επιλεγμένη) επί της καλλιτεχνικής έκφρασης ως άρρηκτο σύνολο...

ΥΓ. εννοείται φυσικά ότι ο Σπύρος ή οιοσδήποτε δημιουργός, μπορεί να θεωρεί το demo ως τελική μορφή της δουλειάς του που δεν επιδέχεται περαιτέρω διαπιστώσεις, παρατηρήσεις, συμβουλές... θεμιτόν και ΣΕΒΑΣΤΟ αλλά καλό θα έιναι να ανακοινώνεται εξ αρχής για να αντιμετωπίζεται ανάλογα... ;)

ΥΓ2 ελπίζω να έχω δίκιο στον τρόπο που αντιλαμβάνομαι το συγκεκριμένο γεγονός, αλλιώς λειτουργώ λάθος πολλά χρόνια εδώ μέσα και θα πρέπει να αρχίσω να απολογούμαι σε πολύυυυ κόσμο... ;D

 
npap είπε:
έτσι όπως το αναφέρεις Ηλία δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι εγώ ή όποιος άλλος εκφέρει γνώμη διάφορη επί του τεχνικού μέρους μιας παραγωγής, δεν σέβεται το πόνημα του καλλιτέχνη?...

γιατί σε μια τέτοια περίπτωση χάνει και το  λόγο ύπαρξής του το το DEMO σαν έννοια, μια και ένας βασικός λόγος που κατά κανόνα "εκτίθεται" εδώ ο δημιουργός μέσω αυτού είναι (μια και συνήθως είναι "ερασιτέχνης ηχολήπτης") να ακούσει και την γνώμη άλλων και για το τεχνικό μέρος...

στην περίπτωση βέβαια που πρόκειται για ολοκληρωμένη παραγωγή που κυκλοφορεί όντως (πρέπει να) ισχύει ο τρόπος που περιγράφεις μια  και δεν έχει νόημα κάποια αλλαγή πλέον και όντως και η τεχνική προσέγγιση αποτελεί τελική άποψη (δυστυχώς πολλές φορές όχι συνειδητά επιλεγμένη) επί της καλλιτεχνικής έκφρασης ως άρρηκτο σύνολο...

ΥΓ. εννοείται φυσικά ότι ο Σπύρος ή οιοσδήποτε δημιουργός, μπορεί να θεωρεί το demo ως τελική μορφή της δουλειάς του που δεν επιδέχεται περαιτέρω διαπιστώσεις, παρατηρήσεις, συμβουλές... θεμιτόν και ΣΕΒΑΣΤΟ αλλά καλό θα έιναι να ανακοινώνεται εξ αρχής για να αντιμετωπίζεται ανάλογα... ;)

ΥΓ2 ελπίζω να έχω δίκιο στον τρόπο που αντιλαμβάνομαι το συγκεκριμένο γεγονός, αλλιώς λειτουργώ λάθος πολλά χρόνια εδώ μέσα και θα πρέπει να αρχίσω να απολογούμαι σε πολύυυυ κόσμο... ;D
Οχι βρε αδελφε, δεν το εξεφρασα ισως σωστα...απολογουμαι!

Βεβαιως και δεν εννοω πως οι αλλοι δεν σεβονται, αλλοιμονο!

Κατα τα λοιπα, συμφωνω με οσα γραφεις και για τον διαχωρισμο ντεμο-τελικο προιον, απλα θεωρω πως απο τη στιγμη που καποιος μοιραζεται δημοσια το πονημα του, καπου-καπως εχει καταληξει, τουλαχιστον μεχρι (ενδεχομενως) να αναθεωρησει εφοσον προκυψουν νεες επιλογες και δυνατοτητες επεξεργασιας/διαμορφωσης...οπως τα λες ειναι, ολοι το καλο αναζητουμε και καλο ειναι να ειμαστε παντα ανοιχτοι σε γνωμες/προτασεις.

 
Σας ευχαριστώ όλους και καθέναν ξεχωριστά που ακούσατε και αφιερώσατε χρόνο να γράψετε την άποψή σας.

Επί του συγκεκριμένου της παραγωγής που αναφέρθηκε:

Όπως πολλάκις έχω γράψει, οι γνώσεις μου είναι οριακά επαρκείς για να χρησιμοποιώ το daw μου και να αποτυπώνω σχετικώς με ακρίβεια αυτό που έχω στο μυαλό μου. Από εκεί και πέρα, ο θεός βοηθός  ;D. Με άλλα λόγια, στο θέμα παραγωγή-μίξη κλπ. λειτουργώ σχεδόν εντελώς εμπειρικά. Τουτέστιν, απόψεις όπως του Νίκου (npap) μου είναι πάντοτε ιδιαιτέρως χρήσιμες. Είναι δεδομένο ότι ένα κομμάτι, πλην της σύνθεσης, ενορχήστρωσης και της εκτέλεσης, αναδεικνύεται από το τελικό ακουστικό αποτέλεσμα.

Προσωπικά ό,τι ηχογραφώ είναι καθαρά στη φιλοσοφία "demo" μια και η πλειοψηφία αυτών των recordings λειτουργούν ουσιαστικά σαν οδηγός για την εκάστοτε μπάντα όπου θα δοθούν προς επεξεργασία για live performance. Ακόμα και αυτά τα οποία δεν έχουν παιχτεί-δοθεί πουθενά (ακόμα;) είναι ηχογραφημένα με αυτή τη λογική. Παρόλα αυτά, ο συνολικός ήχος που έχω στο μυαλό μου, με κάποιον ερασιτεχνικό τρόπο, βγαίνει. Π.χ. το γεγονός ότι η φωνή σχεδόν σε όλα τα κομμάτια μου είναι "βουτηγμένη" στο reverb και ποτέ σε πρώτο πλάνο, δεν είναι τυχαίο.

Πάντοτε προγραμματίζω ότι κάποια στιγμή, θα ασχοληθώ σοβαρά με το θέμα και θα καταφέρω να βγάζω ένα ποιοτικότερο ηχητικά αποτέλεσμα. Στο στόχο αυτό δε βοηθούν η έλλειψη υπομονής αλλά κι ένας χαζός "φόβος" ότι αν αργήσω να αποτυπώσω αυτό που σκέφτομαι, θα χαθεί η ειλικρίνεια/ωμότητα ας πούμε της αρχικής ιδέας.

 
Κομματάρα είναι Σπύρε!  8)

Η μόνη παρατήρηση που θα μπορούσα να κάνω (δεν θα ασχοληθώ με το ηχητικό μέρος) είναι ότι έτσι όπως είναι δομημένο, το πρώτο μισό του κομματιού βγάζει περισσότερη ενέργεια από το δεύτερο.

Όταν το αλλάζεις σε Αb η φωνή πέφτει αναγκαστικά σε lower octave και όλη αυτή η ενέργεια που έδινες πριν όσο τραγουδούσες στο Εb ψιλοεξαφανίζεται.

'Ισως θα ήταν προτιμότερο να συμβαίνει το αντίθετο...

 
Εγω παντως θεωρω πετυχημενο ενα κομματι και δη εδω μεσα, οταν μολις ακουσω κατι οπως αυτο, με κανει να θελω να τρεξω να πιασω την κιθαρα να παιξω... :)

Και πιστεψε με, παρολο που δεν ειμαι σπιτι και δεν εχω κιθαρα διπλα μου, ειμαι σε φαση:

MIA ΚΙΘΑΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!! ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;;!!!!!

530298_3305844559926_1082383145_3247515_1291140455_n.jpg


Thanx  ;)

 
Οι κιθάρες είναι ξεσηκωτικές, και ριφφ και σόλα.

Η φωνή είναι πολύ καλή,  κάτι που δύσκολα συναναντάμε στην ελληνική ηλεκτρική - και ειδικά αγγλόφωνη - σκηνή.

Άντε να πω και αυτό και ας ακουστεί υπερβολικό:

Η γενική πρώτη εντύπωση του κομματιού όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά το πρώτο λεπτό ακρόασης είναι η εξής: αν ήταν λίγο πιο γρήγορο και λίγο πιο επιθετικά παιγμένο θα έλεγα ότι ακούω S.R.V. !!!!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top