Ναι αλλα τι σχεση εχει αυτο με την...μεταπωλητικη αξια μιας κιθαρας ???δηλαδή το ίδιο σετάρισμα θέλουν ας πούμε 100 έμπειροι επαγγελματίες κιθαρίστες που παίζουν 5 διαφορετικά στυλ;
εντιτ: κι όταν λέω Playability εννοώ και το hardware, φερ' ειπείν το μέγεθος των τάστων ή το πάχος/σχήμα του λαιμού
Κλαιμε τα λεφτα μας (οπως αλλωστε και στις partscasters) θελουμε δε θελουμε ΚΑΝΕΙΣ δεν προκειται να μας δωσει παραπανω απο το 60% απο αυτα που πληρωσαμε,ειπαμε αν η κιθαρα δεν ειναι ΜΑΡΚΑ ,ξεχναμε την μεταπωλητικη αξια ,αν δε με πιστευεις ριξε μια ματια στο ebay.Αλήθεια σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε?
αυτό ακριβώς λέω, πως αν έλθω εγώ σε σένα και σου πω "αξίζει τα 1.500 που ζητώ, γιατί παίζει τέλεια" εσύ μπορείς κάλλιστα να μου πεις "μα εμένα δεν μου κάθεται καλά, τα όσα έχεις χώσει για σετάρισμα δεν έχω λόγ να στα πληρώσω γιατί εγώ δεν τη θέλω έτσι σεταρισμένη, αντίθετα πρέπει να χώσω 300Ε για να τη φέρω εκεί που εγώ θέλω!"Superfunk είπε:Δηλ.αν καποιος βρει μια κιθαρα ΤΥΧΑΙΑ σεταρισμενη στα γουστα του θα πρεπει να την πληρωσει 40% πανω απο την πραγματικη της αξια αντι να αγορασει την ιδια και να τη σεταρει σωστα (δηλ.συμφωνα με τα γουστα του)?
Νομίζω ότι σαν άγραφος κανόνας το παραπάνω εμένα προσωπικά με καλύπτει. Σίγουρα οι αγοροπωλησίες γίνονται κ για λόγους κέρδους κ σίγουρα ο καθένας θέλει να πουλήσει στην καλύτερη τιμή αλλά για μένα θα πρέπει να τηρούνται ορισμένα λογικά περιθώρια ώστε να υπάρχει κ η έννοια του μεταχειρισμένου μουσικού οργάνου κ όχι η έννοια του μεταχειρισμένου που όλως τυχαίως το δικό μου όργανο... το πουλάω πάντα για καινούργιο...! ;DΓια τα κοινα μεταχειρισμενα, εμπορικα, μαζικης παραγωγης θα ελεγα ενα 30% κατω του φτηνοτερου καινουριου σαν αφετηρια, μειουμενο αναλογα της καταστασης του οργανου.