Μιάς και το έφερε η κουβέντα,σε συγκροτήματα/καλλιτέχνες που αποτελούν σημαίες της μουσικής βιομηχανίας της εκάστοτε χώρας απο όπου προέρχονται,όπως και να ονομάζονται και ανεξαρτήτου μουσικού είδους,υπάρχει αρκετά μεγάλο (συνήθως δισκογραφικό) ενδιαφέρον,καθώς οτιδήποτε πρωτοποριακό θα εφαρμοστεί εκεί και συνήθως είναι αυτό που θα καθορίσει την μετέπειτα πορεία του είδους/σκηνής/παραγωγής,η και όχι,αλλά σίγουρα θα διαθέτει μερικά απο τα χαρακτηριστικά που θα αναφέρω παρακάτω.
Ο λόγος φυσικά δέν είναι το αστείρευτο ταλέντο των εν λόγο καλλιτεχνών,αλλά η συσσώρευση τεχνικού/τεχνολογικού υλικού και η διάθεσει μεγάλων κεφαλαίων έτσι ώστε το τελικό προιόν να θεωρηθεί καινοτόμο,με αντοχή στον χρόνο,να αποτελεί σημείο αναφοράς και το κυριότερο,να φέρει την σφραγίδα της βιομηχανίας από όπου προήλθε.
Δεν ενδιαφέρει κανέναν το εξώφυλλο,η αναφορά του στοίχου,η αν η σημαία τους είναι ανάποδα,η επιρροή και μόνο είναι αρκετή για να διαμορφώσει άποψη,να επιφέρει έσοδα και να δώσει κατευθυντήριες γραμμές οι οποίες φυσικά εξυπηρετούν το ίδιο το σύστημα από το οποίο προήλθε.
Σταματήστε να γράφεται η να στέλνεται τις παραγωγές σας έξω και στηρίξτε την μικρή τοπική βιομηχανία,αν θέλεται κάποια στιγμή να δείτε κάτι καλό σε αυτήν την χώρα.
Αυτό εκαναν,γι αυτό είναι πρώτοι και μην ακούω μαλακίες για έλειψη τεχνογνωσίας και εξοπλισμού,γιατί αν βάλετε τις παρωπίδες στην άκρη και ακούσετε πραγματικά και με καθαρό μυαλό ορισμένες ηχογραφήσεις γνωστών 60s 70s μεγαθήριων(stones,beatles κ.α) και του καζατζίδη,ποιό καλές είναι οι φωνές του καζατζίδη,αλλά εκεί τώρα πρέπει να μπώ σε μιά διαδικασία που βαριέμαι ιδιαίτερα και ούτος η άλλος,δέν βόλευε και η φάση με τους χίπηδες γιατί πατούσαν τις "καμπάνες" και είχαμε πολλά ατυχήματα στο ζεϊμπέκικο,οπότε έμεινε ως έχει για ορθοπεδικούς λόγους.