Μεταλλάσσεται θετικά η Μουσική Βιομηχανία

Νομιζω υπαρχει και διαφορα στην πΓιοτητα του ΗΧΟΥ...γενικα στο γιουτιουμπι ο ηχος ειναι χαλια...
εχεις δικιο - η ποιοτητα {συμπιεση?} του Vevo ειναι πολυ καλυτερη

 
[SIZE=14pt]Πάντως θα κάνω μια εριστική τοποθέτηση .[/SIZE]

[SIZE=14pt]Εριστική γιατί είμαστε [/SIZE][SIZE=14pt]forum[/SIZE][SIZE=14pt] [/SIZE][SIZE=14pt]μουσικών ή αν θέλετε πνευματικών δημιουργών.[/SIZE]

[SIZE=14pt]Η έννοια «πνευματική ιδιοκτησία» και η προστασία αυτής αναγορεύθηκε και σε ποινικό αδίκημα, απολαμβάνοντας υπέρμετρη προστασία σε σχέση με όλα τα άλλα ελεύθερα επαγγέλματα (οι με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας είχαν αυτά τα προνόμια μεσω επιθεώρησης εργασίας) .[/SIZE]

[SIZE=14pt]Διότι και εμένα αν δεν με πληρώσει κάποιος για την δουλειά μου , ή έναν τσαγκάρη ή έναν αρχιτέκτονα, μιλάμε για μια αστική διαφορά καθαρά.[/SIZE]

[SIZE=14pt]Δεν παρεμβαίνει το κράτος ….να τον συλλάβει ή να τον παρακολουθεί με όλα τα σύγχρονα μέσα μην παραβεί τον νόμο (φανταστείτε να παρακολουθεί έναν κρατικό [/SIZE][SIZE=14pt]drone[/SIZE][SIZE=14pt] [/SIZE][SIZE=14pt]τις κινήσεις κάποιας που δεν με πλήρωσε για το διαζύγιο της ?[/SIZE]) , και προφανώς με την απειλή και μιας ποινικής καταδίκης και τη βάσανο αυτής , να τον/ την εξαναγκάσει, έστω και έμεσα να με πληρώσει.

[SIZE=14pt]Αυτό που υπονόησε ο Βαγγέλης (στην αρχικη του τοποθέτηση περι σποτφαι και πως τα λετε αυτα) , και εδώ συμφωνώ (ας με συγχωρέσει αν τον ερμήνευσα λάθος) , είναι ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ αυτή η έξτρα προστασία δεν έγινε για τα συμφέροντα των δημιουργών , που ναι ωφελούνται σε έναν κάποιον βαθμό από αυτή, αλλά για τα συμφέροντα ΚΥΡΙΩΣ των εταιρειών διανομής (ως ισχυρότερο λόμπυ διχως αμφισβήτηση) .[/SIZE]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1. Εχω απολυτα αντικειμενικη αποψη . και youtube καναλι εχω..κ μαθηματα ανεβαζω κ εχω απενεργοποιημενο το Monetization.

2. O μισος τζιρος δεν νομιζω οτι αφορα το Youtube..αλλα πλατφορμες οπως το spotify. - Εγω μιλαω για το youtube.

3. Η διαφημιση αν ηταν διακριτικη δεν θα με ενοχλουσε..αλλα απο την στιγμη που μου λεει περιμενε 20 δευτ μεχρι να παιξει το κλιπ με ενοχλει{ κ μαλλον οχι μονο εμενα.}

4. το adwords..που πληρωνω,  δεν αφορα μονο το youtube..αλλα κ καθε σαιτ που δεχεται διαφημισεις απο την google. Προσωπικα το εχω χεσμενο το youtube οταν εχω 10000 views το σαιτ μου μηνιαιως{views...oxi klik}

5.Κοστολογω καθε βιντεο που ανεβαινει σαν δωρεαν..σαν ενα τροπο εμμεσης διαφημισης οποιου ανεβαζει βιντεο.

Προφανως κ οποιος ανεβαζει βιντεο οποιας μορφης {στο youtube} δωρεαν κοστολογει k αυτος..αλλιως θα εκανε μια Paid Πλατφορμα..βλ drumeo , Μike Johnston κλπ..κ θα κοστολογουσε οσα γουσταρε. Το γεγονος οτι του πεταει ενα ξεροκομματο το youtube αποτελει για αυτον bonus.

Η γνωση που προσφερω ΕΓΩ προσωπικα , επισης την κοστολογω ΔΩΡΕΑΝ..Ολα αυτα τα αρθρα - ολα αυτα τα edu videos..δεν θυμαμαι να χρεωσα κανεναν.

Τις υπολοιπες αποψεις μου τις διαβασες σε προηγουμενα μου ποστ.

Προσωπικα..θα ταξιδευα εξωτερικο για να δω snarky και dirty loops{2 καθαρα youtube μπαντες- αν σου λεει κατι αυτο.}{αν δεν ημουν χεσμενος μην μου ερθει καμια βομβα στο κεφαλι εν ωρα συναυλιας..}


Μα κάνεις ήδη monetization (κερδίζεις) γιατι χρησιμοποιείς τις πλατφόρμες για να έχεις όφελος απο τον κοσμο που θα τραβήξεις στην σελίδα σου και το δωρεάν bandwidth. Δίνεις περιεχόμενο για να μην πληρώσεις διαφήμιση. It's a deal.

Συμφωνώ και επαυξάνω για τις κακές, ενοχλητικές διαφημίσεις. Ομως θα έδινες μια μικρή συνδρομή 2-10 ευρώ τον μήνα για να μην τις έχεις και να απολαμβάνεις το περιεχόμενο και την συμμετοχή; Υπάρχουν εναλλακτικές όπως είπες.

Αν δεν... γιατι να συμμετέχουμε με adblock σε αυτο που ζει απο διαφήμιση; 

Γιατί δεν αναγνωρίζουμε τις υπηρεσίες των άλλων που μας δίνουν βήμα και κάτι παραπάνω. Με το αζημίωτο φυσικά αλλά χωρίς να μας επιβαρύνει άμεσα, ούτε ανήθικα. You loose some, you win some. That's life.

Το streaming είναι το αύριο. Είτε με διαφήμιση, είτε με συνδρομή. Δείτε διαχρονικά την εξέλιξη της παγκόσμιας αγοράς.

2019-04-02-at-13.09.09.png

 
[οι νόμοι] ...δεν διαφέρουν καθόλου από τον ιστό της αράχνης, αλλά, όπως εκείνος, θα συγκρατήσουν τα ασθενικά και αδύναμα άτομα, αλλά θα σπάσουν κάτω από την πίεση των ισχυρών και πλουσίων.

 Ανάχαρσης 6ος αιώνας, π.Χ.

 ...[στη συνέχεια] οι ισχυροί και οι πλούσιοι μπορούν να κατασκευάσουν και επιπλέον ιστούς στα μέτρα τους, για να συγκρατήσουν και να κατευθύνουν όπου τους βολεύει τα ασθενικά και αδύναμα άτομα.

ManosX 21ος αιώνας μ.Χ.

 
[SIZE=14pt]Η ερώτηση μου , που εν μέρει απαντήθηκε, ήταν γιατί να το κάνω αυτό (μηνιαία συνδρομή για μουσική ) εφόσον υπάρχει το [/SIZE][SIZE=14pt]youtube[/SIZE][SIZE=14pt] [/SIZE][SIZE=14pt](και για να δω και να για κατεβάσω νόμιμα από εκεί). [/SIZE]
όχι...

δεν ισχύει

στα ψαξίματα που κάνω 4/10 στο youtube δεν υπάρχουν ενώ υπάρχουν πλήρη άλμπουμ στο spoty

 
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση και θα ήθελα να καταθέσω τα εξής:

Όντας ενεργός ακροατής  εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια (λέγοντας ενεργός  εννοώ κάποιον ο οποίος εξερευνά και ανακαλύπτει παλιότερη αλλά και της εποχής του μουσική, αγοράζει μουσική και παρακολουθεί τα είδη που τον ενδιαφέρουν), πέρασα όπως όλοι μας από διάφορα στάδια ανάλογα με τα δεδομένα της κάθε εποχής.

Μέχρι τις αρχές του ΄90 αποκλειστικά βινύλιο, αργότερα cd  και βινύλια ταυτόχρονα και  μετά το τέλος των ΄90s κατεβάσματα, συνδυαστικά με αγορά cd.

 Τα τελευταία χρόνια το 99% της μουσικής που ακούω είναι από τη γνωστή συνδρομητική πλατφόρμα.

Δεν ακούω μουσική από το tube. Με εξυπηρετεί αφάνταστα στις αναζητήσεις μου και μόλις εντοπίσω αυτό που ψάχνω ή ανακαλύψω κάτι νέο, το αναζητώ στο spotify,  όπου η ποιότητα του ήχου (για τα γούστα μου)  είναι πολύ καλή. Με αβαντάρει βέβαια το γεγονός πως οι μουσικές μου προτιμήσεις είναι κυρίως παραγωγές προηγούμενων δεκαετιών, όπου η εν λόγω πλατφόρμα είναι (πάλι για τα γούστα μου ) αρκούντως ενημερωμένη.

Αποθήκευσα λοιπόν ολόκληρη τη hard copy δισκοθήκη μου σε κούτες στο υπόγειο?.

Φορτώνω  στο pc  και το κινητό τις λίστες μου και τα άλμπουμ που θέλω ανάλογα τη  φάση ( παίζουν και offline αν είσαι συνδρομητής) και έχω τη μουσική που θέλω μαζί μου παντού.

Ξοδεύω λιγότερα χρήματα για τη μουσική μου απόλαυση, την αγοράζω νόμιμα και  εξοικονομώ χώρο στο σπίτι, το οποίο είναι ένα ζήτημα που όπως διαπιστώνω απασχολεί αρκετούς από εμάς (βινύλια, cd, βιβλία, όργανα και μουσικός εξοπλισμός). Αν στην όλη φάση προσθέσουμε και μερικές μετακομίσεις (όσοι έχουν κουβαλήσει κούτες με βινύλια γνωρίζουν τι σημαίνει βαριά κουλτούρα),  δηλώνω πως προτιμώ την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα, ως προς τη διευκόλυνση του ακροατή.

Μπαρδόν για το σεντονάκι.

 
Πετάγομαι για να αναφέρω ότι το spotify εχει ξεκάθαρα καλύτερη ποιότητα ήχου σε σχέση με το youtube ακόμα όταν το youtube ειναι σε πλήρη ανάλυση (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η ανάλυση).

Εννοείται πάντα παιγμένο στο ίδιο ηχοσύστημα.

Αν είχα περισσότερο χρόνο για να ακούσω μουσική τότε θα έπαιρνα σίγουρα συνδρομή στο spotify, προς το παρόν βολεύομαι με το youtube.

 
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση και θα ήθελα να καταθέσω τα εξής:

Όντας ενεργός ακροατής  εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια (λέγοντας ενεργός  εννοώ κάποιον ο οποίος εξερευνά και ανακαλύπτει παλιότερη αλλά και της εποχής του μουσική, αγοράζει μουσική και παρακολουθεί τα είδη που τον ενδιαφέρουν), πέρασα όπως όλοι μας από διάφορα στάδια ανάλογα με τα δεδομένα της κάθε εποχής.

Μέχρι τις αρχές του ΄90 αποκλειστικά βινύλιο, αργότερα cd  και βινύλια ταυτόχρονα και  μετά το τέλος των ΄90s κατεβάσματα, συνδυαστικά με αγορά cd.

 Τα τελευταία χρόνια το 99% της μουσικής που ακούω είναι από τη γνωστή συνδρομητική πλατφόρμα.

Δεν ακούω μουσική από το tube. Με εξυπηρετεί αφάνταστα στις αναζητήσεις μου και μόλις εντοπίσω αυτό που ψάχνω ή ανακαλύψω κάτι νέο, το αναζητώ στο spotify,  όπου η ποιότητα του ήχου (για τα γούστα μου)  είναι πολύ καλή. Με αβαντάρει βέβαια το γεγονός πως οι μουσικές μου προτιμήσεις είναι κυρίως παραγωγές προηγούμενων δεκαετιών, όπου η εν λόγω πλατφόρμα είναι (πάλι για τα γούστα μου ) αρκούντως ενημερωμένη.

Αποθήκευσα λοιπόν ολόκληρη τη hard copy δισκοθήκη μου σε κούτες στο υπόγειο?.

Φορτώνω  στο pc  και το κινητό τις λίστες μου και τα άλμπουμ που θέλω ανάλογα τη  φάση ( παίζουν και offline αν είσαι συνδρομητής) και έχω τη μουσική που θέλω μαζί μου παντού.

Ξοδεύω λιγότερα χρήματα για τη μουσική μου απόλαυση, την αγοράζω νόμιμα και  εξοικονομώ χώρο στο σπίτι, το οποίο είναι ένα ζήτημα που όπως διαπιστώνω απασχολεί αρκετούς από εμάς (βινύλια, cd, βιβλία, όργανα και μουσικός εξοπλισμός). Αν στην όλη φάση προσθέσουμε και μερικές μετακομίσεις (όσοι έχουν κουβαλήσει κούτες με βινύλια γνωρίζουν τι σημαίνει βαριά κουλτούρα),  δηλώνω πως προτιμώ την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα, ως προς τη διευκόλυνση του ακροατή.

Μπαρδόν για το σεντονάκι.
μία από τα ίδια...

Σε κάποια φάση γύρω στο 2009 ριπάρισα όλα μου τα cd που τα έχω σε δικτυακό δίσκο απ όπου τα διαβάζει το player που είναι σε δυό χώρους και επικοινωνεί με το κινητό με εφαρμογή. Στο ίδιο player είναι φορτωμένο και το spotify.

Τα μόνα που δεν ψηφιοποίησα είναι τα βινύλια και 45άρια που ξεπερνανε πλέον τα 2000 και δεν έχω κουράγιο. Αλλωστε η ακρόασή τους είναι άλλη ιεροτελεστία.

Στην καθημερινότητά μου ακούω σχεδόν 80% ιντερνετικό ραδιόφωνο που περνάει από το ίδιο κεντρικό player καθώς είμαι μπροστά στα μόνιτορ και όλα διοχετεύονται στην κάρτα ήχου. Τη δική μου μουσική ακούω πιό σπάνια πλέον από το ας πούμε "καλό" σύστημα.

Το spotify είναι εξαιρετικο για να εντοπίζεις καινούργιες ή παλιές μουσικές που δεν γνωρίζεις που μετά μπορείς να αναζητήσεις σε cd ή σπάνια σε βινύλιο όσο υπάρχουν ακόμα.

 
Βέβαια....να προσθέσω ότι cd, κασέτες και minidisks υπάρχουν ακόμα στα ράφια τους, και παίζουν συνήθως μια φορά την εβδομάδα γιατί αλλιώς τα players θα με εγκαταλείψουν από την αχρηστία πριν τα εγκαταλείψω εγώ...

 
Αντε ρε που πίανουν χωρο τα cd , οι δίσκοι και τα κασσετοφωνα και ξερω γω.

Που μου φάγατε αμασητη τη γυναικεία προπαγάνδα που σας φορτωσε με 2 σκρίνια και μια τραπεζαρία το σαλόνι, ??

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
[SIZE=14pt]Πάντως θα κάνω μια εριστική τοποθέτηση .[/SIZE]

[SIZE=14pt]Εριστική γιατί είμαστε [/SIZE][SIZE=14pt]forum[/SIZE][SIZE=14pt] [/SIZE][SIZE=14pt]μουσικών ή αν θέλετε πνευματικών δημιουργών.[/SIZE]

[SIZE=14pt]Η έννοια «πνευματική ιδιοκτησία» και η προστασία αυτής αναγορεύθηκε και σε ποινικό αδίκημα, απολαμβάνοντας υπέρμετρη προστασία σε σχέση με όλα τα άλλα ελεύθερα επαγγέλματα (οι με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας είχαν αυτά τα προνόμια μεσω επιθεώρησης εργασίας) .[/SIZE]

[SIZE=14pt]Διότι και εμένα αν δεν με πληρώσει κάποιος για την δουλειά μου , ή έναν τσαγκάρη ή έναν αρχιτέκτονα, μιλάμε για μια αστική διαφορά καθαρά.[/SIZE]

[SIZE=14pt]Δεν παρεμβαίνει το κράτος ….να τον συλλάβει ή να τον παρακολουθεί με όλα τα σύγχρονα μέσα μην παραβεί τον νόμο (φανταστείτε να παρακολουθεί έναν κρατικό [/SIZE][SIZE=14pt]drone[/SIZE][SIZE=14pt] [/SIZE][SIZE=14pt]τις κινήσεις κάποιας που δεν με πλήρωσε για το διαζύγιο της ?[/SIZE]) , και προφανώς με την απειλή και μιας ποινικής καταδίκης και τη βάσανο αυτής , να τον/ την εξαναγκάσει, έστω και έμεσα να με πληρώσει.

[SIZE=14pt]Αυτό που υπονόησε ο Βαγγέλης (στην αρχικη του τοποθέτηση περι σποτφαι και πως τα λετε αυτα) , και εδώ συμφωνώ (ας με συγχωρέσει αν τον ερμήνευσα λάθος) , είναι ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ αυτή η έξτρα προστασία δεν έγινε για τα συμφέροντα των δημιουργών , που ναι ωφελούνται σε έναν κάποιον βαθμό από αυτή, αλλά για τα συμφέροντα ΚΥΡΙΩΣ των εταιρειών διανομής (ως ισχυρότερο λόμπυ διχως αμφισβήτηση) .[/SIZE]
ακριβως

παλια οι "εταιρειες" αναλαμβαναν καποια κοστη {ηχογραφηση - κοπη - γραφιστες κλπ} - κρατουσαν 7-8 ευρω επι της χοντρικης πωλησης κ σου εδιναν 1 ..{αν ειχες ολα τα πνευματικα κ εκτελεστικα δικαιωματα}.

Μηπως..λεω..μηπως ζουμε ακριβως το ιδιο κολπο , απλα υπο μια new age μορφη?

Τιποτα απτο - μορφη album καταργειται κ πληρωνουμε ψιχουλα τους μουσικους κ τους συνθετες ανα κομματι.

Μηπως επισης..εμεις σαν καλλιτεχνες...δεν τους εχουμε αναγκη?

Μηπως οι Radiohead στο In rainbows που ειπαν  κατεβαστε τη δουλεια κ δωστε οτι προαιρειστε ..κ σημερα που δεν υπαρχουν στο spotify...κατι ξερουν παραπανω?

 Μηπως τελικα το spotify δεν ειναι τοσο αγνο{προς τους δημιουργους} αλλα απλα μας βολευει?γιατι εχω ακουσει κατι κουφα νουμερα vs ποσοστα./

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Μηπως τελικα το spotify δεν ειναι τοσο αγνο{προς τους δημιουργους} αλλα απλα μας βολευει?
Φυσικα βολευει, τους μουσικους.

Δεν ειναι ολοι prince , εννοω  οικονομικα.

Τους μουσικα αδυναμους δημιουργους τους εξυπηρετει, αλλιως προφανως δεν θα παιζοταν τοσό ευρεως η μουσική τους, απλά προσχωρουν σε μια συμβαση....αναγκαστικη...όπως εσυ ή εγω με τη ΔΕΗ.

Δεν ειναι  προϊόν διαπραγματευσης...ειναι take it or leave it.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
My 2 cents
1) Ενα μουσικό άλμπουμ σε φυσική μορφή (cd, βινύλιο κλπ) μπορεί εκτός από εμπορικό προϊόν, να είναι και έργο τέχνης - από τα εξώφυλλα, το εικαστικό μέρος, το packaging (λόγου χάρη των Radiohead, των Pink Floyd κλπ), τα ένθετα κ.ο.κ.
Ενα streaming μεμονομένων κομματιών είναι απλά προϊόν.


2) Η αύξηση του κύκλου εργασιών της μουσικής βιομηχανίας, δε σημαίνει αυτομάτως και αύξηση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών, ούτε και μεγαλύτερη διακίνηση της μουσικής ως έργου τέχνης.
Aν βρω το δημοσίευμα που διάβαζα, θα το λινκάρω εδώ: εγραφε ότι ένας μουσικός, συνθέτης κλπ, βγάζει περισσότερα χρήματα από την πώληση των άλμπουμ παρά από έναν (υπερβολικό αριθμό ανάφερε) streaming των κομματιών του.

3) Οι on line λίστες τύπου Spotify , αποτελούν ψευδαίσθηση ιδιοκτησίας για τον καταναλωτή/ακροατή μουσικόφιλο. Κανένας μας δεν "εχει" στην κατοχή του το αντίτυπο του έργου τέχνης - το άλμπουμ δηλαδή στη δισκοθήκη του. Έχουμε απλά αγοράσει το δικαίωμα να το ακούμε.
 
Δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι άλλο..ΕΥΓΕ!

 
Το streaming είναι το αύριο. Είτε με διαφήμιση, είτε με συνδρομή.
Συμφωνω απολυτα.  Streaming k downloading θα ειναι οι μοναδικοι τροποι. Εδω πλεον υπαρχουν ραδιοκασετοφωνα αυτοκινητου που ειναι μονο...usb..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αντε ρε που πίανουν χωρο τα cd , οι δίσκοι και τα κασσετοφωνα και ξερω γω.

Που μου φάγατε αμασητη τη γυναικεία προπαγάνδα που σας φορτωσε με 2 σκρίνια και μια τραπεζαρία το σαλόνι, ??
γι αυτό και μεις μετακομίσαμε στη σοφίτα...

 
Δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι άλλο..ΕΥΓΕ!
1) Ενα μουσικό άλμπουμ σε φυσική μορφή (cd, βινύλιο κλπ) μπορεί εκτός από εμπορικό προϊόν, να είναι και έργο τέχνης - από τα εξώφυλλα, το εικαστικό μέρος, το packaging (λόγου χάρη των Radiohead, των Pink Floyd κλπ), τα ένθετα κ.ο.κ.
Ενα streaming μεμονομένων κομματιών είναι απλά προϊόν.


Αναφορικά με αυτό έχω να κάνω διάφορες διαπιστώσεις για το πώς το format (από κασέτα/βινύλιο σε cd και πλέον σε απλά releases μεμονωμένων κομματιών) επηρέασε το καλλιτεχνικό έργο αυτό καθαυτό, αν βρω χρόνο, θα γράψω τι σκέφτομαι

Ωραία συζήτηση έχει ανοίξει, συνάδελφοι

 
) επηρέασε το καλλιτεχνικό έργο αυτό καθαυτό,
Και όχι μόνον (που ετσι ειναι)

Επηρέασε και το interior design?

Χωρος ακρόασης τα καλά τα χρόνια vs Χωρος ακρόασης τα κακα τα χρόνια ?

noiz 4-4-2019ba.jpg

noiz 4-4-2019b.jpg

 
Σαφώς υπερ του σήμερα (τα κακά χρόνια)!?

Μονο το carbon footprint που άφηνε το τόσο hardware (ενεργειακό θρίλερ) αλλά και ο διάκοσμος των... καλών ετών αρκεί για να βλέπω το σήμερα σαν το πιθάρι του Διογένη. Ο ζωτικός χώρος που μου αναλογεί.

 
Έχει γουστο στο ρετρο που δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι θα μεγάλωναν οι οθόνες ή θα μίκραιναν τα remote

 


Γράψε απάντηση...

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top