Metal from Hellas

RayDTutto είπε:
Θυμήθηκα τους Deceptor. Πάλι με Κουτσελίνη στα φωνητικά νομίζω.
Μπράβο φίλος, τους Deceptor δεν θυμόμουνα.

@Φιούζιος- Μεσημεράκι και... βάλε ήταν, αλλά το λέμε πρωί για να κρατήσουμε τα προσχήματα  ;D

Ποιος να ξυπνούσε πρωί, μετά τα σαββατιάτικα μπεκρουλιάσματα στα γνωστά κλομπς της Γλυφάδας...  ;D ;D ;D

 
Σε ορισμένα σημεία το ντοκιμαντέρ είναι τραγέλαφος. Και παρακαλώ να μην απαντηθεί ότι είναι πτυχιακή εργασία κλπ, το κατανοήσαμε αυτό, από τη στιγμή όμως που είναι διαθέσιμο σε δημόσια θέα, τότε επιδέχεται κριτικών.

Και μάλιστα δεν έχει να κάνει τόσο με την παραγωγή, αλλά με όσα ακούγονται εκεί μέσα.

Απόλυτες απόψεις και θεοποίηση συγκροτημάτων που ήταν τουλάχιστον αστεία. Ή ξέρω γω μια τάση εχθρικότητας απέναντι σε όλους και σε όλα "το ελληνικό hammer δυστυχώς υπάρχει ακόμα". Εμ βέβαια έπρεπε να μείνουμε με τα ΦΑΝΖΙΝ που ήταν γνήσια ξέρω γω και τα έφτιαχναν δικοί μας όπου ο ένας αποθέωνε τον άλλο. Τι επαγγελματισμός κλπ, είμαστε μέταλ λέμε.

Ή το άλλο... ο σωστός ο μεταλλάς πρέπει να ασχολείται ΜΟΝΟ με το μέταλ. Όλη μέρα μέταλ, όλη η ζωή μέταλ, όλη η κοσμοθεωρία μέταλ. Εξάλλου "χέβυ μέταλ και γκόμενα δεν συμβασίζει, άμα θέλουν ας το πάρουνε χαμπάρι". Ευτυχώς βέβαια το μέταλ δεν είναι όλη αυτή η παρακμή και ευτυχώς η νέα γενιά δεν ασχολείται με τέτοιες σάπιες λογικές.

Ένα διαρκές παράπονο ότι δεν πήγανε μπροστά οι μπάντες μας γιατί μας πολεμάνε/δεν πιάνουν τον ήχο μας/δεν μας δίνει λεφτά το κράτος. Βέβαια το να σκεφτεί κανείς ως πιθανότητα ότι οι μπάντες τους πραγματικά δεν ακούγονταν, ούτε καν. Εγώ δεν λέω ότι οι συνθήκες δεν ήταν δύσκολες, ότι κάποιοι μουσικοί δεν αδικήθηκαν κλπ. Αλλά δεν ήταν αυτός ο κανόνας, καμία ευρωπαϊκή αγορά δεν είχε ανάγκη για "λυκειακό μέταλ" από την Ελλάδα. Γιατί οι περισσότερες μπάντες αυτό ακριβώς προσέφεραν.

Ο άλλος πχ ο παππούς παίζει ακόμα (μαγκιά του) αλλά τι να την κάνω τη γνώμη ενός ανθρώπου που στην εποχή μας αδυνατεί να κατανοήσει έννοιες όπως ίντερνετ πχ; Είσαι εκτός κόσμου, δεν γίνεται έτσι.

Από ένα σημείο και μετά το αφιέρωμα επικεντρώνει στην eat metal και κάτι τέτοιες ιστορίες με live από τελειωμένες μπάντες των 80s που έγιναν την προηγούμενη δεκαετία και πραγματικά δεν αφορούν κανέναν.

Δεν είναι αυτό το metal της Ελλάδας.

 
stavros911 είπε:
Σε ορισμένα σημεία το ντοκιμαντέρ είναι τραγέλαφος. Και παρακαλώ να μην απαντηθεί ότι είναι πτυχιακή εργασία κλπ, το κατανοήσαμε αυτό, από τη στιγμή όμως που είναι διαθέσιμο σε δημόσια θέα, τότε επιδέχεται κριτικών.

Και μάλιστα δεν έχει να κάνει τόσο με την παραγωγή, αλλά με όσα ακούγονται εκεί μέσα.

Απόλυτες απόψεις και θεοποίηση συγκροτημάτων που ήταν τουλάχιστον αστεία. Ή ξέρω γω μια τάση εχθρικότητας απέναντι σε όλους και σε όλα "το ελληνικό hammer δυστυχώς υπάρχει ακόμα". Εμ βέβαια έπρεπε να μείνουμε με τα ΦΑΝΖΙΝ που ήταν γνήσια ξέρω γω και τα έφτιαχναν δικοί μας όπου ο ένας αποθέωνε τον άλλο. Τι επαγγελματισμός κλπ, είμαστε μέταλ λέμε.

Ή το άλλο... ο σωστός ο μεταλλάς πρέπει να ασχολείται ΜΟΝΟ με το μέταλ. Όλη μέρα μέταλ, όλη η ζωή μέταλ, όλη η κοσμοθεωρία μέταλ. Εξάλλου "χέβυ μέταλ και γκόμενα δεν συμβασίζει, άμα θέλουν ας το πάρουνε χαμπάρι". Ευτυχώς βέβαια το μέταλ δεν είναι όλη αυτή η παρακμή και ευτυχώς η νέα γενιά δεν ασχολείται με τέτοιες σάπιες λογικές.

Ένα διαρκές παράπονο ότι δεν πήγανε μπροστά οι μπάντες μας γιατί μας πολεμάνε/δεν πιάνουν τον ήχο μας/δεν μας δίνει λεφτά το κράτος. Βέβαια το να σκεφτεί κανείς ως πιθανότητα ότι οι μπάντες τους πραγματικά δεν ακούγονταν, ούτε καν. Εγώ δεν λέω ότι οι συνθήκες δεν ήταν δύσκολες, ότι κάποιοι μουσικοί δεν αδικήθηκαν κλπ. Αλλά δεν ήταν αυτός ο κανόνας, καμία ευρωπαϊκή αγορά δεν είχε ανάγκη για "λυκειακό μέταλ" από την Ελλάδα. Γιατί οι περισσότερες μπάντες αυτό ακριβώς προσέφεραν.

Ο άλλος πχ ο παππούς παίζει ακόμα (μαγκιά του) αλλά τι να την κάνω τη γνώμη ενός ανθρώπου που στην εποχή μας αδυνατεί να κατανοήσει έννοιες όπως ίντερνετ πχ; Είσαι εκτός κόσμου, δεν γίνεται έτσι.

Από ένα σημείο και μετά το αφιέρωμα επικεντρώνει στην eat metal και κάτι τέτοιες ιστορίες με live από τελειωμένες μπάντες των 80s που έγιναν την προηγούμενη δεκαετία και πραγματικά δεν αφορούν κανέναν.

Δεν είναι αυτό το metal της Ελλάδας.
+1

 
RayDTutto είπε:
Δεν έχουν δει το φως τα παιδιά

αυτο μας το εβαζε ο καθηγητης θρησκευτικων σε vcr στο Λυκειο κ μετα μας εκανε κυρηγμα....κ φυσικα πρωτα απο ολα επαιρνε η μπαλα εμας τους μεταλλαδες. ;D..

 
RayDTutto είπε:
οχι,αλλα διαβαζοντας την ιστορια βρισκω πολλα κοινα σημεια...ο δικος μας καθηγητης ηταν ανδρας,δεν μας μοιραζε φυλλαδια "Ζωής", ή του "Σωτήρος" κτλ,απλα μας επαιζε την βιντεοκασετα συχνα-πυκνα κ μας ελεγε για τον Γερο Παϊσιο κτλ...εποχες 96-97...

 
Ρε σεις κάθε μέρα μου θυμίζετε και από κάτι που έζησα.

Πρώτη λυκείου, το είχα πάρει σοβαρά το θέμα με το μέταλ.

Είχα ανέκαθεν και κάποιες τάσεις αυτοτιμωρίας, και συνήθιζα να κοπανάω το κεφάλι μου, να τρυπάω τα χέρια μου και άλλα τέτοια χαζά.

Σχολείο, ώρα μαθηματικών.

Η καθηγήτρια ακριβώς με την εμφάνιση που υπονόησε το link του Ray, αλλά με καλούτσικες καμπύλες. ;D

Εγώ πρώτο θρανίο, στρατιωτικό λαδί αμπέχωνο, μαλλί ψιλολίγδα, είχα πάρει το καπάκι από τον στυλό και γρατζούναγα τα χέρια μου.

Κάποια στιγμή μάτωσε η παλάμη μου.

Είχα λοιπόν την φαεινή ιδέα να γράψω με αίμα στο μπροστινό μέρος κάθε δάχτυλου από ένα γράμμα (O-Z-Z-Y) έτσι ώστε αν κάποιος τα έβλεπε από μπροστά, να σχηματιζόταν η λέξη OZZY.

Γυρνάει η καθηγήτρια, και μόλις με βλέπει και βλέπει τα αίματα και το OZZY στα δάχτυλα..... λιποθυμάει (σοβαρά μιλάω). ;D ;D ;D ;D

 
fusiongtr είπε:
Γυρνάει η καθηγήτρια, και μόλις με βλέπει και βλέπει τα αίματα και το OZZY στα δάχτυλα..... λιποθυμάει (σοβαρά μιλάω). ;D ;D ;D ;D
την πεθανες την γυναικουλα  ;D :P

 
stavros911 είπε:
Και παρακαλώ να μην απαντηθεί ότι είναι πτυχιακή εργασία κλπ, το κατανοήσαμε αυτό, από τη στιγμή όμως που είναι διαθέσιμο σε δημόσια θέα, τότε επιδέχεται κριτικών.
επειδή πολύ το κουράσαμε το θέμα... υπάρχουν άνθρωποι όπως εγώ, που θεωρούν ότι οι "κριτικές" σε ερασιτεχνικές εργασίες 20χρονων, δεν έχουν ανάγκη από δίκες προθέσεων, μεγαλόσχημους χαρακτηρισμούς και "αφορισμούς" εν είδη τιμωρίας πλημμελούς άσκησης "καθήκοντος"...

αρκούν τα αντεπιχειρήματα για να αποκαθηλώσουν λάθος παγιωμένες αντιλήψεις-θέσεις και νέες πληροφορίες για να συμπληρώσουν εποικοδομητικά τα ήδη δοσμένα...

έτσι (και το σημαντικότερο) υπάρχει και μια ελπίδα η επόμενη προσπάθεια-πόνημα αυτών των φοιτητών να είναι και πιο αντικειμενική και πιο ολοκληρωμένη εκπληρώνοντας και τον αρχικό σκοπό της σαν "εργασία"... να κάνει αυτούς καλύτερους...

ΥΓ. σόρυ και για την επιμονή μου (και δεν έχω και κάτι άλλο να πω) αλλά έχω μια ευαισθησία στο θέμα... και δεν έχω καμιά διάθεση να μαλώσω (με) κανέναν αλλά και η "κριτική" που είναι διαθέσιμη σε δημόσια θέα, επιδέχεται "κριτικής" με την σειρά της... νομίζω δηλαδή... :)

 
stavros911 είπε:
Σε ορισμένα σημεία το ντοκιμαντέρ είναι τραγέλαφος. Και παρακαλώ να μην απαντηθεί ότι είναι πτυχιακή εργασία κλπ, το κατανοήσαμε αυτό, από τη στιγμή όμως που είναι διαθέσιμο σε δημόσια θέα, τότε επιδέχεται κριτικών.

Και μάλιστα δεν έχει να κάνει τόσο με την παραγωγή, αλλά με όσα ακούγονται εκεί μέσα.

Απόλυτες απόψεις και θεοποίηση συγκροτημάτων που ήταν τουλάχιστον αστεία. Ή ξέρω γω μια τάση εχθρικότητας απέναντι σε όλους και σε όλα "το ελληνικό hammer δυστυχώς υπάρχει ακόμα". Εμ βέβαια έπρεπε να μείνουμε με τα ΦΑΝΖΙΝ που ήταν γνήσια ξέρω γω και τα έφτιαχναν δικοί μας όπου ο ένας αποθέωνε τον άλλο. Τι επαγγελματισμός κλπ, είμαστε μέταλ λέμε.

Ή το άλλο... ο σωστός ο μεταλλάς πρέπει να ασχολείται ΜΟΝΟ με το μέταλ. Όλη μέρα μέταλ, όλη η ζωή μέταλ, όλη η κοσμοθεωρία μέταλ. Εξάλλου "χέβυ μέταλ και γκόμενα δεν συμβασίζει, άμα θέλουν ας το πάρουνε χαμπάρι". Ευτυχώς βέβαια το μέταλ δεν είναι όλη αυτή η παρακμή και ευτυχώς η νέα γενιά δεν ασχολείται με τέτοιες σάπιες λογικές.

Ένα διαρκές παράπονο ότι δεν πήγανε μπροστά οι μπάντες μας γιατί μας πολεμάνε/δεν πιάνουν τον ήχο μας/δεν μας δίνει λεφτά το κράτος. Βέβαια το να σκεφτεί κανείς ως πιθανότητα ότι οι μπάντες τους πραγματικά δεν ακούγονταν, ούτε καν. Εγώ δεν λέω ότι οι συνθήκες δεν ήταν δύσκολες, ότι κάποιοι μουσικοί δεν αδικήθηκαν κλπ. Αλλά δεν ήταν αυτός ο κανόνας, καμία ευρωπαϊκή αγορά δεν είχε ανάγκη για "λυκειακό μέταλ" από την Ελλάδα. Γιατί οι περισσότερες μπάντες αυτό ακριβώς προσέφεραν.

Ο άλλος πχ ο παππούς παίζει ακόμα (μαγκιά του) αλλά τι να την κάνω τη γνώμη ενός ανθρώπου που στην εποχή μας αδυνατεί να κατανοήσει έννοιες όπως ίντερνετ πχ; Είσαι εκτός κόσμου, δεν γίνεται έτσι.

Από ένα σημείο και μετά το αφιέρωμα επικεντρώνει στην eat metal και κάτι τέτοιες ιστορίες με live από τελειωμένες μπάντες των 80s που έγιναν την προηγούμενη δεκαετία και πραγματικά δεν αφορούν κανέναν.

Δεν είναι αυτό το metal της Ελλάδας.
Μπορει να μην ειναι το μεταλ της Ελλαδας αλλα δεν υπαρχει αλλο βιντεο καλυτερο. Ειμαι γεννημενος το 1985 οποτε πολλα πραγματα δεν τα εζησα ομως στο βιντεο αυτο ειδα συγκροτηματα που δεν τα ηξερα και τα εψαξα. Αν υπαρχει τοση πολλη διαθεση και χρονος σχολιασμου, που λογικα προκυπτει απο χειροπιαστη γνωση, προτεινω να δημιουργησετε εκ νεου ενα βιντεο, πληρεστερο και αντικειμενικοτερο.

Ξαναλεω η επιεικια ειναι καλο πραγμα. Υπαρχουν 2 τροποι να υποδειξεις τα κενα/ελλειψεις σε οτιδηποτε: 1. Κατακεραυνωνοντας και απαξιωνοντσας και 2. Αποδεχοντας και συμπληρωνοντας.

Η γνωμη μου ειναι αυτη και αμαρτιαν ουκ εχω.

 
Και κατι για το περιεχομενο , υπηρξε μια αναφορα που μου θυμισε μια απο τις μεγαλυτερες 'γραφικοτητες '-'ομορφιες ' του ελληνικου μεταλ . Ενα εντυπο, το μοναδικο ισως της εποχης εκεινης 'προμοταρισε '-εσπρωξε  συγκεκριμενο συγκροτημα ,με τροπο και απαραδεκτο ,πλασαροντας το μαλιστα και ως 'ξενοφερτο ' στην αρχη ,για να παρακαμψει την 'μεροληψια ' του κοινου για τα εγχωρια προιοντα .

.Υπηρξε δηλαδη σαφης παραπλανηση του κοινου ,μεγαλο μερος του οποιου δεν ειχε την δυνατοτητα να το εξακριβωσει .(τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ , φορουμ κτλ κτλ ) .

Οσοι παρακολουθουσαν τα συγκεκριμενα τοτε δρωμενα καταλαβαν .

 
alpatman είπε:
Και κατι για το περιεχομενο , υπηρξε μια αναφορα που μου θυμισε μια απο τις μεγαλυτερες 'γραφικοτητες '-'ομορφιες ' του ελληνικου μεταλ . Ενα εντυπο, το μοναδικο ισως της εποχης εκεινης 'προμοταρισε '-εσπρωξε  συγκεκριμενο συγκροτημα ,με τροπο και απαραδεκτο ,πλασαροντας το μαλιστα και ως 'ξενοφερτο ' στην αρχη ,για να παρακαμψει την 'μεροληψια ' του κοινου για τα εγχωρια προιοντα .

.Υπηρξε δηλαδη σαφης παραπλανηση του κοινου ,μεγαλο μερος του οποιου δεν ειχε την δυνατοτητα να το εξακριβωσει .(τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ , φορουμ κτλ κτλ ) .

Οσοι παρακολουθουσαν τα συγκεκριμενα τοτε δρωμενα καταλαβαν .
Γνωστη ιστορια.Και δεν ηταν η μονη περιπτωση.

Υπηρχαν τετοια φαινομενα,αλλα στο τελος γινονταν αντιληπτα με τον ενα η με τον αλλο τροπο και εφερναν το αντιθετο αποτελεσμα,επεφτε "κραξιμο".

Πολλες φορες μαλιστα δεν ευθυνονταν μονο οι μπαντες γι 'αυτο.

Καποιοι ανθρωποι του μουσικου τυπου της εποχης(γουοναμπι  ;D μανατζερς) πλησιαζαν μπαντες,τις παρουσιαζαν ως το πουλεν τους και εγραφαν ιστοριες για αγριους.

Τι να σου κανει ο κακομοιρης ο τραγουδιστης-που μια χαρα φωνη ειχε ο ανθρωπος-

επειδη τον παρουσιαζαν σαν καλυτερο απο τον Γκιλαν?

Του φουσκωναν τα μυαλα οτι θα γινει σταρ,εκεινος το πιστευε(σκεψου οτι μιλαμε για παιδια κατω των 20 η εκει γυρω ηλικιακα που του ταζουν λαγους με πετραχηλια),

δεν ειχε και τη δυνατοτητα οπως ειπες να δει τι γινεται παραεξω,ελλειψει πληροφορησης,ιντερνετ κλπ.

Τους αφηναν λοιπον εν λευκω να γραφουν οτι θελουν και στο τελος οι της μπαντας, προσπαθουσαν να κρυφτουν για να μην αποκαλυφθει οτι τους λενε "Μακη,Λακη" η οτι ειναι ο Θοδωρης κι ο Γιωργος (τυχαια ονοματα? ;D ;D)και δεν ειναι ο Gillan.

Ηταν και οι γκομενες στη μεση βλεπεις. ;D

Γραφικοτητες μεν,ειχαν πλακα δε.

 
alpatman είπε:
Και κατι για το περιεχομενο , υπηρξε μια αναφορα που μου θυμισε μια απο τις μεγαλυτερες 'γραφικοτητες '-'ομορφιες ' του ελληνικου μεταλ . Ενα εντυπο, το μοναδικο ισως της εποχης εκεινης 'προμοταρισε '-εσπρωξε  συγκεκριμενο συγκροτημα ,με τροπο και απαραδεκτο ,πλασαροντας το μαλιστα και ως 'ξενοφερτο ' στην αρχη ,για να παρακαμψει την 'μεροληψια ' του κοινου για τα εγχωρια προιοντα .

.Υπηρξε δηλαδη σαφης παραπλανηση του κοινου ,μεγαλο μερος του οποιου δεν ειχε την δυνατοτητα να το εξακριβωσει .(τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ , φορουμ κτλ κτλ ) .

Οσοι παρακολουθουσαν τα συγκεκριμενα τοτε δρωμενα καταλαβαν .
νομιζω ξερω για ποιους λες...μαλιστα οταν αποκαλυφθηκε το ολο στορυ,ειπωθηκε οτι ειναι πιο ''Ελληνες κ απο τον μουσακα'' κ το χιουμοριστικο οτι η Lionheart ''pub'' στην οποια υποτιθεται συχναζε η μπαντα ,ηταν τελικα το οβελιστηριο Λεοντοκαρδος καπου στην Αττικη... ;D

 
otto## είπε:
Μπορει να μην ειναι το μεταλ της Ελλαδας αλλα δεν υπαρχει αλλο βιντεο καλυτερο. Ειμαι γεννημενος το 1985 οποτε πολλα πραγματα δεν τα εζησα ομως στο βιντεο αυτο ειδα συγκροτηματα που δεν τα ηξερα και τα εψαξα. Αν υπαρχει τοση πολλη διαθεση και χρονος σχολιασμου, που λογικα προκυπτει απο χειροπιαστη γνωση, προτεινω να δημιουργησετε εκ νεου ενα βιντεο, πληρεστερο και αντικειμενικοτερο.

Ξαναλεω η επιεικια ειναι καλο πραγμα. Υπαρχουν 2 τροποι να υποδειξεις τα κενα/ελλειψεις σε οτιδηποτε: 1. Κατακεραυνωνοντας και απαξιωνοντσας και 2. Αποδεχοντας και συμπληρωνοντας.

Η γνωμη μου ειναι αυτη και αμαρτιαν ουκ εχω.
Δεν είναι λογική αυτή. Δηλαδή για να εκφράσει κανείς μια αρνητική γνώμη είναι υποχρεωμένος να γίνει κι αυτός δημιουργός ενός ντοκιμαντέρ; Από πότε; Μήπως αν κάποιος εκφράσει αρνητική γνώμη για ένα μουσικό όργανο οφείλει να ξέρει να φτιάξει καλύτερο; Ή για έναν δίσκο κοκ; Όχι βέβαια.

 
scofield είπε:
νομιζω ξερω για ποιους λες...μαλιστα οταν αποκαλυφθηκε το ολο στορυ,ειπωθηκε οτι ειναι πιο ''Ελληνες κ απο τον μουσακα'' κ το χιουμοριστικο οτι η Lionheart ''pub'' στην οποια υποτιθεται συχναζε η μπαντα ,ηταν τελικα το οβελιστηριο Λεοντοκαρδος καπου στην Αττικη... ;D
Βασικά το στόρυ θυμάμαι ότι είχε κάπως έτσι σύμφωνα με το hammer:

Γνωρίστηκαν στο φεστιβάλ Reading, πήγαν καπάκια στο στούντιο να τζαμάρουν και κατέληξαν για μπύρες στο Ruskin Arms με τον συντάκτη να αναρωτιέται πως στο κέρατο τα προλαβαίνεις όλα αυτά μέσα σε ένα βράδυ. Είχαν δικό τους γραφείο δημοσίων σχέσεων και στην ποδιά τους σφάζονται πολυεθνικές. Πιο έπος κι από τους Manowar η φάση τους.

 
stavros911 είπε:
Βασικά το στόρυ θυμάμαι ότι είχε κάπως έτσι σύμφωνα με το hammer:

Γνωρίστηκαν στο φεστιβάλ Reading, πήγαν καπάκια στο στούντιο να τζαμάρουν και κατέληξαν για μπύρες στο Ruskin Arms με τον συντάκτη να αναρωτιέται πως στο κέρατο τα προλαβαίνεις όλα αυτά μέσα σε ένα βράδυ. Είχαν δικό τους γραφείο δημοσίων σχέσεων και στην ποδιά τους σφάζονται πολυεθνικές. Πιο έπος κι από τους Manowar η φάση τους.
;D ;D

κ τα παραπανω που εγραψα το Χαμερ τα λεγε.... ;D

 
alpatman είπε:
Και κατι για το περιεχομενο , υπηρξε μια αναφορα που μου θυμισε μια απο τις μεγαλυτερες 'γραφικοτητες '-'ομορφιες ' του ελληνικου μεταλ . Ενα εντυπο, το μοναδικο ισως της εποχης εκεινης 'προμοταρισε '-εσπρωξε  συγκεκριμενο συγκροτημα ,με τροπο και απαραδεκτο ,πλασαροντας το μαλιστα και ως 'ξενοφερτο ' στην αρχη ,για να παρακαμψει την 'μεροληψια ' του κοινου για τα εγχωρια προιοντα .

.Υπηρξε δηλαδη σαφης παραπλανηση του κοινου ,μεγαλο μερος του οποιου δεν ειχε την δυνατοτητα να το εξακριβωσει .(τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ , φορουμ κτλ κτλ ) .

Οσοι παρακολουθουσαν τα συγκεκριμενα τοτε δρωμενα καταλαβαν .
Την ψάχνεις για να ξεκινήσεις Flame war, έτσι; ;D

 
stavros911 είπε:
Δεν είναι λογική αυτή. Δηλαδή για να εκφράσει κανείς μια αρνητική γνώμη είναι υποχρεωμένος να γίνει κι αυτός δημιουργός ενός ντοκιμαντέρ; Από πότε; Μήπως αν κάποιος εκφράσει αρνητική γνώμη για ένα μουσικό όργανο οφείλει να ξέρει να φτιάξει καλύτερο; Ή για έναν δίσκο κοκ; Όχι βέβαια.
Όχι δε με κατάλαβες. Εκφράσαμε την άποψή μας όλοι. Μετά ξαναγράφονται τα ίδια. Δηλαδή ξανά μανά από την αρχή. Εδώ μιλάμε για ερασιτεχνικό βίντεο όχι για προιόν. Δεν έβγαλαν λεφτά προμοτάροντας κανέναν. Το χαβαλέ τους έκαναν.

Αν δοκιμάσεις fender και δε σου αρέσει έχεις δικαίωμα να κράζεις όλη μέρα διότι κοστίζει αρκετά. Φυσικά μετά μπορείς να πας να πάρεις gibson και να τελειώνει η ιστορία  ;D.

Αν όμως πας σε έναν ερασιτέχνη οργανοποιό (hellfire, fidelis ;D ;D), και δοκιμάσεις την κιθάρα που έφτιαξαν και δε σου αρέσει και κράζεις, καλό θα ήταν όντως να πας να φτιάξεις καλύτερη για να έχεις point. Δεν ξέρω αν το λέω αρκετά καθαρά. Γι αυτό μιλάω για επιείκια.

Κατά τη γνώμη μου το παρών thread έχει δύο νοήματα. Το πρώτο αφορά στο θέμα metal στην ελλάδα και το δεύτερο είναι η ποιότητα παρουσίασης του θέματος μέσα από το βίντεο. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι οι περισσότεροι έχετε κολλήσει στο δεύτερο σκέλος μόνο. Όταν ανέβασα το βίντεο πίστευα ότι θα γίνει μια ωραία κουβέντα και θα συμμετέχουν άνθρωποι που έπαιξαν το έιδος αυτό τότε. Θα ακουστούν ιστορίες και θα συμπληρωθούν τα κενά του βίντεο. Αντί για αυτό διακρίνω μια εμμονή με το βίντεο καθεαυτό.  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top