Μετάδοση ήχου απο ενισχυτη σε PA

Μα εγω δεν θιγω το θεμα πως πρεπει να κανει μιξη ενας ηχολήπτης, αλλα το αν αξιζει να εχεις ενισχυτη με καμπινα (πολυ κουβαλημα) , η καποια προενισχυση (ελαφρύ και ευκολοκουβαλητο πραμα)με emulated out. Σιγουρα με τον ενισχυτη σου σαν μονιτορ ακους καμπανα, ομως στο pa άραγε βγαινει καλύτερα ο ενισχυτής με το μικρόφωνο ή η προενίσχυση με το emulated out? Προσωπικα  ειδικα για lead κιθαρα για 80's hard rock κομματια, το emulated out του blackstar dual και του marsall jmp1 μου ακουγονται πιο γεματα απο τον scooped αγριο  ήχο που βγαινει απο το μικροφωνο στον ενισχυτη με φλατ το equalizer. Σιγουρα η θεση του μικροφωνου ειναι καθοριστικη αλλα γενικα οπου και να το βαλω δεν μενω πολυ ικανοποιημενος.

 
Ο ήχος του Petruci σε αυτο το βίντεο μου αρεσει πολύ.


Δεν βλέπω να έχει βάλει μικρόφωνο πουθενα στις καμπινες, οποτε λογικα χρησιμοποιεί emulated out..

 
  Βάλε  equalizer  στο input  ή καλύτερα στο effects loop για τα σόλο. Αν σε ενοχλούν και τα ρυθμικά άλλαξε τα mid treble. Αν ρυθμίσεις τα control 12 o'clock είναι πάλι ο ήχος scooped και σκληρός;

edit ειδα τώρα

πιο γεματα απο τον scooped αγριο  ήχο που βγαινει απο το μικροφωνο στον ενισχυτη με φλατ το equalizer
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Μου φαινεται παντως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ περιεργο με ενα 57αρι ή με ενα Ε906 κολλητα στη γρυλια και να βλεπουν το sweet spot του μεγαφωνου,εκει που ενωνεται ο κωνος με το κεντρο,να μη μπορεις να βγαλεις ηχο
+1000
Με ξεχναμε παιζει ρόλο και το PA, εκτος απο ηχοληπτη και μικροφωνα

 
  Ο συγκεκριμένος ενισχυτής σε ανεβασμένα gain μια πριμίλα την έχει. Εμένα μ'αρέσει σαν ενισχυτής. 'Οταν λες τον ακούς εννοείς από τα μόνιτορ ή τον ακούς και κάτω; Κάποια μόνιτορ νομίζω έχουν λίγο τσιμπημένες πρίμες.

Πάντως ζήτα από τον κιθαρίστα με τον οποίο παίζεις να αλλάξετε μια φορά εξοπλισμό μεταξύ σας σε πρόβα. Εκλαμβάνεις τον πιο 'στρογγυλό' ήχο ως καλύτερο αλλά ο δικός σου μπορεί να έχει πιο έντονο attack. Λογικά πρέπει να ανεβάσεις μεσαίες και να κόψεις πρίμα. Είναι δύσκολο δυο κιθάρες σε τέτοια είδη...

 
johnwow13 είπε:
Ο ήχος του Petruci σε αυτο το βίντεο μου αρεσει πολύ.



Ολοι οι ενισχυτες που βλεπεις εκει ειναι κλειστοι και αποκλειστικά για backup.

Όλος ο ήχος βγαίνει από τα δάχτυλα.

 
johnwow13 είπε:
Ο ήχος του Petruci σε αυτο το βίντεο μου αρεσει πολύ.

Δεν βλέπω να έχει βάλει μικρόφωνο πουθενα στις καμπινες, οποτε λογικα χρησιμοποιεί emulated out..
οπως και στη συντριπτικη πλειοψηφια των Metal-prog κιθαριστων οι καμπινες και οι ενισχυτες ειναι μονο για μουρη πανω στο stage & συνηθως κλειστοι,ο ηχος βγαινει απο ΑΛΛΗ καμπινα ,συνηθως μεσα σε καποιο ISOLATION BOX η οποια βρισκεται ΠΙΣΩ ή ΚΑΤΩ απο τη σκηνη και ειναι ΦΥΣΙΚΑ "μικροφωνισμενη"

Πηγαινε στο 10.00


 
schreivox είπε:
  Ο συγκεκριμένος ενισχυτής σε ανεβασμένα gain μια πριμίλα την έχει. Εμένα μ'αρέσει σαν ενισχυτής. 'Οταν λες τον ακούς εννοείς από τα μόνιτορ ή τον ακούς και κάτω; Κάποια μόνιτορ νομίζω έχουν λίγο τσιμπημένες πρίμες.

Πάντως ζήτα από τον κιθαρίστα με τον οποίο παίζεις να αλλάξετε μια φορά εξοπλισμό μεταξύ σας σε πρόβα. Εκλαμβάνεις τον πιο 'στρογγυλό' ήχο ως καλύτερο αλλά ο δικός σου μπορεί να έχει πιο έντονο attack. Λογικά πρέπει να ανεβάσεις μεσαίες και να κόψεις πρίμα. Είναι δύσκολο δυο κιθάρες σε τέτοια είδη...
Στον χωρο που κανουμε  προβα εχω τα ηχεια του PA προς εμενα, απο αυτά ακουω, μόνιτορ δεν εχω (Στην προβα),μονο την καμπίνα του ενισχυτη.

Έμένα έχει και καλύτερο attack και καλύτερες δυναμικές, ομως έτσι οπως βγαίνει απο το PA εχει ενα ice peak (δεν ξερω αν λεγεται ετσι) στα πριμα που ματώνει τα αυτιά, ενώ απο την καμπινα δεν ειναι καθολου ενοχλητικο.

Γενικα βλεπω οτι αν αφησω φλατ το eq του ενισχυτη, ενω στο στην καμπίνα τον ακούω οκ, στο PA με το μικρόφωνο έχω παρα πολλά πρίμα και πάρα πολλά μπασα. Για να βελτιωθει η καταστασει στο PA πρεπει να τα κοψω απο τον ενισχυτη σχεδόν τελείως και τα πριμα και τα μπασα, ομως ετσι μου χαλάει ο ήχος στην καμπίνα.

 
Οντως ο JVM είναι αρκετα πριμαριστός και μου φαινεται ο συνδιασμος με τα vintage30 και τα prx 415 του PA(νομιζω εχουν πριμομεσαίες) μου να μην ειναι ο καλύτερος. Δοκιμασα τον ενισχυτη με την καμπινα ενος marshall avt100 combo (1x12) με ενα custom ηχειο 100 watt που εχει  και ο ηχος ημερεψε αρκετα στο pa. Το συγκεκριμενο woofer ειναι σιγουρα πιο dark απο το vintage30 αλλα πιστευω μετραει και η καμπινα που ειναι 1χ12, νομιζω βγαζει πιο πολλες μεσσαιες απο την 2χ12 ή την 4χ12.

 
Γενικα βλέπω ότι αυτο που ακουω απο την καμπινα δεν ειναι αυτο που βγαινει απέξω. Οπως Οπως ειπα με φλατ το eq του ενιχσυτη(δεν κανω έξαλες ρυθμίσεις πχ να βαζω φουλ μπασα κτλ), απο την καμπινα γενικα τον ακουω καλά, όμως απο το PA τα πριμα ξυριζουν και τα μπασα βγαζουν πιο πολυ ογκο απο το μπασίστα.Οποτε εχω την απορία: πως πρεπει να ρυθμιζω τον ενισχυτη μου, με βαση αυτο που ακουω απο την καμπίνα ή έτσι οπως βολέυει το PA?

Επίσης ανεξαρτήτως τι ηχείο φοράει, ποια καμπινα βγαινει καλύτερα στο PA, η 1χ12, 2χ12 ή 4χ12?

Εν τω μεταξυ στον jvm και τελειως να κόψεις τα πρίμα, πάλι μια πριμομεσσαιήλα ακούγεται πολύ εντονα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
AuditoryDriving είπε:
Ολοι οι ενισχυτες που βλεπεις εκει ειναι κλειστοι και αποκλειστικά για backup.

Όλος ο ήχος βγαίνει από τα δάχτυλα.

Συμφωνω με το πρώτο, διαφωνω εν μερη με το δευτερο. Ένας πάιχτης μπορει να ειναι καλός ομως ο εξοπλισμος του τον βοηθαει να αναδειξει τις λεπτομερεις και τις δυναμικές του παιξηματός του. πχ εγω μπορει να κανω ενα πολυ γαματο σολο οσο αφορα τις νοτες και το feeling, ομως  αν ο ηχος απέξω ειναι   με φουλ πριμα και ξυριζει τα αφτια ,το σολο θα χασει πολλούς πόντους. Επισης μπορει να εχεις γαματη τεχνικη στα palm mutes ομως αν δεν εχεις tight ενισχυτη (η να βαλεις καποιο πετάλι ωστε να γίνει) να ξεκαθαρισει αυτο που παιζεις η τεχνική σου πάει στράφι.  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Άλλαξε το ένα μεγάφωνο της καμπίνας που τοποθετείς το μικρόφωνο με ένα που σου μαζεύει λίγο τα πρίμα. Μέχρι τότε φαντάζομαι  η κονσόλα κάνει τη δουλειά που θες.

 
Superfunk είπε:
οπως και στη συντριπτικη πλειοψηφια των Metal-prog κιθαριστων οι καμπινες και οι ενισχυτες ειναι μονο για μουρη πανω στο stage & συνηθως κλειστοι,ο ηχος βγαινει απο ΑΛΛΗ καμπινα ,συνηθως μεσα σε καποιο ISOLATION BOX η οποια βρισκεται ΠΙΣΩ ή ΚΑΤΩ απο τη σκηνη και ειναι ΦΥΣΙΚΑ "μικροφωνισμενη"

Πηγαινε στο 10.00


Την ειχα την υποψία ότι ηταν μουφα οι καμπινες πισω του, ομως δεν καταλαβα ακριβώς, αυτες οι καμπινες που εχει το μικρόφωνο, ειναι σε καποιο ISOLATION BOX η σε καποιο χωρο απομονωμενο? Και η απορία μου βασικα είναι:  αν micαρεις μια καμπινα σε isolation box θα εχει ακριβως τον ιδιο ήχο αν την micαρεις σε ενα χωρο οπου ο ηχος δεν αποροφάτε?(πχ σε ενα ανοιχτο χωρο που δεν εχει ανακλασεις). Αραγε ποσο αξιολογα ειναι αυτα τα κουτιά? Ρωτάω γιατι μου  φαινεται λιγο περιεργο πως μπορεις να κλεισεις τοσο μεγαλη ενταση ηχου που βγαζει ενας ενισχυτης μεσα σε ενα κουτί.

 
schreivox είπε:
  Άλλαξε το ένα μεγάφωνο της καμπίνας που τοποθετείς το μικρόφωνο με ένα που σου μαζεύει λίγο τα πρίμα. Μέχρι τότε φαντάζομαι  η κονσόλα κάνει τη δουλειά που θες.
Δεν ξερω αν κατι τετι ειναι εφικτό, ομως θα ηθελα αν γινεται, ολες τις ρυθμισεις να τις κανω απο τον ενισχυτη και να αφηνω το eq της κονσόλας ανέγγιχτο.

 
johnwow13 είπε:
Συμφωνω με το πρώτο, διαφωνω εν μερη με το δευτερο. Ένας πάιχτης μπορει να ειναι καλός ομως ο εξοπλισμος του τον βοηθαει να αναδειξει τις λεπτομερεις και τις δυναμικές του παιξηματός του. πχ εγω μπορει να κανω ενα πολυ γαματο σολο οσο αφορα τις νοτες και το feeling, ομως  αν ο ηχος απέξω ειναι   με φουλ πριμα και ξυριζει τα αφτια ,το σολο θα χασει πολλούς πόντους. Επισης μπορει να εχεις γαματη τεχνικη στα palm mutes ομως αν δεν εχεις tight ενισχυτη (η να βαλεις καποιο πετάλι ωστε να γίνει) να ξεκαθαρισει αυτο που παιζεις η τεχνική σου πάει στράφι.  
Οχι ρε πλάκα έκανα, ξερεις, το κλισε οτι όλος ο ήχος είναι στα δάκτυλα - ε ο petrucci ακουγεται σ ολο το γηπεδο ΜΟΝΟ με τα δάκτυλα (καμμένος) :) :) Συμφωνώ μαζί σου :) :)

 
AuditoryDriving είπε:
Οχι ρε πλάκα έκανα, ξερεις, το κλισε οτι όλος ο ήχος είναι στα δάκτυλα - ε ο petrucci ακουγεται σ ολο το γηπεδο ΜΟΝΟ με τα δάκτυλα (καμμένος) :) :) Συμφωνώ μαζί σου :) :)
Μόνο στα δάκτυλά.. είπα και εγώ.. δηλαδή η πένα δεν μετράει καθόλου? :)

 
αυτες οι καμπινες που εχει το μικρόφωνο, ειναι σε καποιο ISOLATION BOX η σε καποιο χωρο απομονωμενο?
στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι απλα πισω απο τη σκηνη

Και η απορία μου βασικα είναι:  αν micαρεις μια καμπινα σε isolation box θα εχει ακριβως τον ιδιο ήχο αν την micαρεις σε ενα χωρο οπου ο ηχος δεν αποροφάτε?(πχ σε ενα ανοιχτο χωρο που δεν εχει ανακλασεις
ναι τον ιδιο θα εχει,απο τη στιγμη που κανεις close miking το μικροφωνο "ακουει" κατα 95% το ΜΕΓΑΦΩΝΟ και οχι την καμπινα.

 
Πως ξερεις οτι ακουγεσαι χαλια απο κατω? Εχετε καποια καλη ηχογραφηση απο εμφανιση σας και το συμπερανες ακουγοντας την? Γιατι σχεδον παντα ο ηχος που ακους πανω στο stage δεν εχει σχεση με αυτο που ακουει ο κοσμος κατω.

Ακομα και δικο σου stage monitor να ειχες (που δε νομιζω να εχει συμβει ποτε) παλι δε θα ακουγες το ιδιο, οποτε υποθετω οτι χρησιμοποιεις τον ενισχυτη σου σαν monitor.

Απ'οτι καταλαβα εισαι και λιγο "εγωιστακος" γιατι γραφεις οτι βαζεις τον ενισχυτη με τετοιον τροπο που να γερνει προς το αυτι σου για να ακους παντα καλα εσυ κτλ κτλ. Το θεμα δεν ειναι να ακους καλα εσυ αλλα το πως θα ακουγεται μεσα στην μπαντα και συνεπως πως θα ακουγεται η μπαντα καλυτερη.

Τελος ισως θα πρεπει να σε προβληματισει πως ο αλλος με ενα πεταλακι 200 ευρω οπως λες βγαζει ηχο και εσυ με μηχανημα 2000 δεν μπορεις.

Οταν ειστε σε μια μπαντα πρεπει να προσπαθειτε να ακουγεστε ολοι μαζι καλα και οχι ο καθενας μονος του ξεχωριστα.

 
Superfunk είπε:
ναι τον ιδιο θα εχει,απο τη στιγμη που κανεις close miking το μικροφωνο "ακουει" κατα 95% το ΜΕΓΑΦΩΝΟ και οχι την καμπινα.
σιγουρο αυτό? δηλαδη αμα ειναι κολλητα δεν πιανει καθολου τις αντιχήσεις? το λεω γιατι: για να ακουσω μονο οτι βγαινει απο το PA γυρισα την καμπινα να χτυπα σε να δωματιο που εχει πολυ βαθος, και παρολα αυτα ακουγα παλι απο το Pa την κιθαρα με παρα πολυ βαθος, μαλιστα πιο πολυ απο οσο ειχε οταν την ειχα να χτυπα στο ιδιο δωματιο με το PA. πιθανον βεβαια να ακουγα το βαθος που ερχοταν απο το αλλο δωματιο αλλα αν θυμαμαι καλα το pa το ειχα βαλει αρκετα δυνατα και νομιζω οτι το ακουγα απο εκει(PA).

 
VangelisV είπε:
Πως ξερεις οτι ακουγεσαι χαλια απο κατω? Εχετε καποια καλη ηχογραφηση απο εμφανιση σας και το συμπερανες ακουγοντας την? Γιατι σχεδον παντα ο ηχος που ακους πανω στο stage δεν εχει σχεση με αυτο που ακουει ο κοσμος κατω.
Οταν κανουμε προβα εχουμε το PA γυρισμενο προς τα μας. Ολα περναναι στο pa εκτος τα ντραμς. Οτι η κιθαρα μου ακουγεται με πολλα πριμα και πολλα μπασα μου βγαζει ματι και μου το λενε και οι αλλοι. Οταν τους βαζω ομως μπροστα απο την καμπινα μου λενε οτι ακουγεται μια χαρα. Για να ακουστει καλυτερα απέξω πρεπει να κοψω ολα τα μπασα και σχεδον ολα τα πριμα απο τον ενισχυτη. Συνήθως τον εχω φλατ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top