Μετάδοση ήχου απο ενισχυτη σε PA

δηλαδη αμα ειναι κολλητα δεν πιανει καθολου τις αντιχήσεις?
αν ειναι δυναμικο δεν τις πιανει,ειδικα αν ειναι 57αρι ή παρομοιου τυπου και ειναι πολυ κατευθυντικο. τωρα αν βαλεις τη καμπινα στη...σπηλια του Νταβελη  ;D κατι θα πιασει.....

 
VangelisV είπε:
Απ'οτι καταλαβα εισαι και λιγο "εγωιστακος" γιατι γραφεις οτι βαζεις τον ενισχυτη με τετοιον τροπο που να γερνει προς το αυτι σου για να ακους παντα καλα εσυ κτλ κτλ. Το θεμα δεν ειναι να ακους καλα εσυ αλλα το πως θα ακουγεται μεσα στην μπαντα και συνεπως πως θα ακουγεται η μπαντα καλυτερη.
Ειμαι εγωιστάκος δηλαδη επειδη βαζω την καμπινα του ενισχυτη μου με τετοιο τροπο ωστε να ακουεω εγω καλά? δηλαδη πρεπει να την βαλω να σημαδευει τα αυτια του τραγουδιστή? το μικροφωνο το βαζω για να ακουνε και οι αλλοι τον ενισχυτη μου μεσω του pa..

 
Superfunk είπε:
αν ειναι δυναμικο δεν τις πιανει,ειδικα αν ειναι 57αρι ή παρομοιου τυπου και ειναι πολυ κατευθυντικο. τωρα αν βαλεις τη καμπινα στη...σπηλια του Νταβελη  ;D κατι θα πιασει.....
η αληθεια ειναι ότι εκει που την εβαλα δεν ειχε μεγαλη διαφορα με την σπηλια του Νταβέλη :)

 
γενικα το guitar miking ειναι το ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ miking που υπαρχει ειτε στο στουντιο ,ειτε live....βαζεις μπροστα στο μεγαφωνο,στο sweet spot του, ενα 57αρι,58αρι,609,906,sm7,pr30 (ή απλα οποιοδηποτε ΔΥΝΑΜΙΚΟ μικροφωνο) δινεις λιγα db απο τους 3Κ και πανω,κοβεις τα παντα απο 80hz & κατω   και εισαι ετοιμος.πρωτη μου φορα ακουω προβλημα παρομοιο με το δικο σου.    

 
VangelisV είπε:
Τελος ισως θα πρεπει να σε προβληματισει πως ο αλλος με ενα πεταλακι 200 ευρω οπως λες βγαζει ηχο και εσυ με μηχανημα 2000 δεν μπορεις.
to emulated out του πεταλιού σιγουρα εχει καποια θετικα αλλα εχει και αρνητικα. Το προβλημα με το μικρόφωνο ειναι οτι μου βγαζει λιγο ενοχλητικο ice peak στα πριμα και ενισχυει καποια ανεπιθυμιτα μπασα. Ομως απο δυναμικες ο ενισχυτης ειναι πολυ καλυτερος απο το πεταλακι. Και το μηχανημα τον 2000 ευρω ειναι αρκετα πιο πολυπλοκο απο το πεταλακι των 200, και δεν ειναι παραλογο να χρειαζεται περισοτερο χρονο και δοκιμη για να βγάλεις καλυτερο ηχο.

 
Superfunk είπε:
γενικα το guitar miking ειναι το ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ miking που υπαρχει ειτε στο στουντιο ,ειτε live....βαζεις μπροστα στο μεγαφωνο,στο sweet spot του, ενα 57αρι,58αρι,609,906,sm7,pr30 (ή απλα οποιοδηποτε ΔΥΝΑΜΙΚΟ μικροφωνο) δινεις λιγα db απο τους 3Κ και πανω,κοβεις τα παντα απο 80hz & κατω   και εισαι ετοιμος.πρωτη μου φορα ακουω προβλημα παρομοιο με το δικο σου.    
πιστευω κυριως φταιει ο ενισχυτης που ειναι αρκετα πριματος σε συνδιασμο με τα vintage 30 και ισως και το pa (jbl prx415)

 
παντως και ο petruci οπως φαίνεται στο βίντεο

για να πάρει τον ήχο απο την καμπινα χρησιμοποιει 2 μικρόφωνα, ενα shure57 και ενα ribbon(dδεν καταλαβα ποιο).

 
johnwow13 είπε:
παντως και ο petruci οπως φαίνεται στο βίντεο


ναι τα τελευταια χρονια μια και τα stage levels ειναι πολυ χαμηλα και πολλοι εχουν τις καμπινες εκτος σκηνης καποιοι βαζουν και κανα πυκνωτικο η κανα ribbon για "κερασακι" στη τουρτα,δεν ειναι βεβαια απαραιτητο και ο κανονας εξακολουθει να ειναι το δυναμικο μικροφωνο τυπου 57.

 
Superfunk είπε:
ναι τα τελευταια χρονια μια και τα stage levels ειναι πολυ χαμηλα και πολλοι εχουν τις καμπινες εκτος σκηνης καποιοι βαζουν και κανα πυκνωτικο η κανα ribbon για "κερασακι" στη τουρτα,δεν ειναι βεβαια απαραιτητο και ο κανονας εξακολουθει να ειναι το δυναμικο μικροφωνο τυπου 57.
να βαλεις ribbon σε κανονικο stage δεν παιζει έ?

 
http://www.thomann.de/gr/shure_ksm_313_dual.htm

το αγοραζεις και ΙΣΩΣ εχεις ελαφρως (μη περιμενεις και θαυματα)  καλυτερο ηχο (αν φυσικα παιζεις σε τοσο ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΗΝΗ οσο ο Slash ωστε το Leakage να μην ειναι σοβαρο προβλημα)  & μια και θα το παρεις παρε μου και εμενα ενα τοσο φθηνο που ειναι για να γλυτωσω τα μεταφορικα  ;D ;D  

 
για να μη μείνουν λάθος εντυπώσεις ας επαναλάβουμε τον ΚΑΝΟΝΑ εν έτι 2015...

για να φτάσει "σωστά" ο ήχος της κιθάρας στο κοινό, είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ ένα καλό δυναμικό μικρόφωνο, ένα μέτριο σύγχρονο PA σύστημα αναπαραγωγής και ένας ικανός ηχολήπτης...

τα όποια artifacts θα έχουν την πηγή τους είτε σε κακό εξοπλισμό, είτε σε ανθρώπινη αστοχία στην χρήση (και -συνολικά όμως για τον ήχο- και σε κακούς live χώρους)...

προσωπικά και με σεβασμό στους άπειρους στα περί ήχου, παίρνω το θάρρος να προτείνω μια άσκηση που έβαζα παλιά σε μαθητές μου και λογικά θα τους αλλάξει τον τρόπο που θα τον αντιμετωπίζουν ως "προσλαμβάνουσα*" πλέον...

α) ας διαλέξουν μια συνηθισμένη βδομάδα στην ζωή τους (δουλειά ή σχολείο, φαί, κακά, "κοκό" και νάνι)...

β) ας διαλέξουν επίσης μια καλή ηχογράφηση (audiophile κατά προτίμηση) ενός κομματιού που δεν τους αρέσει (αν είναι heavy fun ένα jazz πχ)...

και γ) ας το ακούσουν "κριτικά" και όχι προς τέρψη στο καλύτερο αναπαραγωγικό σύστημα που διαθέτουν, 3 απανωτές φορές, σε 3 διαφορετικές στιγμές της μέρας (όταν ξυπνούν, στη μέση της μέρας τους και πριν κοιμηθούν), από το πρωί της Δευτέρας ως και το βράδυ της ερχόμενης Κυριακής...

μετά το πέρας της άσκησης και αφού αντιληφθούν την απόλυτη εξάρτηση του αυτιού τους από τις διαθέσεις ή απλά την φυσική κατάσταση του εγκεφάλου τους κάθε φορά (το ιδανικό είναι να μεσολαβήσει και κάνας καβγάς με την γκόμενα ενδιάμεσα), θα είναι πιο έτοιμοι όχι μόνο στο να αλλάξουν άποψη για κάποια επί μέρους δεδομένα περί ήχου που έχουν κωδικοποιήσει λάθος, αλλά και να δεχθούν το διαφορετικό ως ενδεχόμενο (τουλάχιστον) μέχρι να το κατανοήσουν...

αυτές είναι οι 5 δεκάρες μου...

* προσλαμβάνων -ουσα -ον [proslamvánon] Ε12 : κυρίως ως ψυχολογικός όρος προσλαμβάνουσες παραστάσεις, που υπάρχουν στη συνείδηση και που βοηθούν στην πρόσληψη νέων ανάλογων παραστάσεων...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top