- Μηνύματα
- 1,178
- Πόντοι
- 48
Δεν περιμενα οτι θα υπηρχε καποιος που θα φανταστει πως
μου χρειαζεται μια τετοια υποδειξη.
Ας με συγχωρεσουν οι συνφουρμητες μου. Δεν εχω διαβασει
τις απαντησεις ολων, οποτε μπορει να γραψω κατι το οποιο
εχετε γραψει.
Στην παρουσα φαση το θεμα ειναι η συγκριση 2 ενισχυτων.
Ξεκιναω λεγοντας οτι ολα αυτα τα video που ως στοχο εχουν
να παρουσιασουν μια υποτιθεμενη συγκριση, δεν προσφερουν
τιποτε αλλο απο μια γενικη εικονα του τι περιπου συμβαινει,
με αποδεκτες εμας, να λαμβανουμε μια ασαφη και ατεκμηριωτη
εικονα για το οποιο προιον.
Οι αγνωστες μεταβλητες που υπαρχουν καθε φορα, μπορουν
να οδηγησουν λανθασμενα στην επιλογη η την απορριψη,
αφου αναλογα με τις συνθηκες, προβαλουν, η προσβαλουν
τα συγκρινομενα.
Δεν ειναι ορθο το οποιο συμπερασμα εαν δεν υπαρχει ενας και
μονο ενας αγνωστος καθε φορα.
Ειναι γνωστο σε ολους μας οτι δεν μπορει να λυθει εξισωση με
περισσοτερους απο εναν αγνωστους.
Εαν πραγματικα ηθελα να συγκρινω τους 2 ενισχυτες θα
ακολουθουσα αλλες διαδικασιες που θα μου επετρεπαν
πραγματικα να τους χαρακτηρισω ως προς την ισχυ, αρμονικη
παραμορφωση, κλιση φιλτρων, βαθμονομηση των ποτενσιομετρων,
γραφημα ως προς αποκριση συχνοτητας, περαν του τυπικου,
απο τοσο εως τοσο +/-3db.
Τοτε και μονο τοτε θα εμπαινα στην διαδικασια να βρω ποιος
μου κανει, συνδιαζοντας τις παραπανω πληροφοριες για
να βρω τελικα τι χαρακτηρα εχει αυτο που μου αρεσει.
Παρα ολα αυτα επρεπε να γινει ενα video. Με οτι υπαρχει.
Χωρις την πολυτελεια του χρονου ετσι ωστε να υπαρξουν
τα "απαραιτητα". Κι εγινε. Λυπαμαι που δεν σας αρεσε.
Υποψιαζομαι βεβαια οτι δεν σας αρεσε διοτι δεν εγινε
με τον "ορθο", η μαλλον συνηθη τροπο.
Ας δουμε ομως λιγο, την σημαντικοτητα της "βλακειας".
Το κειμενο που παρεθεσε ο theoctapus περιγραφει μεν την
διακασια αλλα δεν επεξηγει το γιατι συμβαινει.
Οριζει τελικα κανονες, οι οποιοι ισχυουν, αλλα μπορουν
διαμορφωθουν, η να παραμερισθουν.
Η βασικη αντιθεση νομιζω οτι πηγαζει απο τη φραση
unwanted side-effects such as input-stage distortion, treble loss or overemphasis,
and ground-loop hum; thus there is sometimes a need for impedance conversion,
level-matching, and ground alteration.
εαν κατα την γνωμη σας υπαρχει και καποιο αλλο σημειο
παρακαλω να μου το υποδειξετε.
Τα προβληματα που περιγραφει ειναι
input-stage distortion
treble loss or overemphasis
ground-loop hum
Και συνεχιζει λεγοντας
thus there is sometimes a need
δηλαδη με βαση τον συγγραφεα, μερικες φορες υπαρχη αναγκη
των
impedance conversion
level-matching
ground alteration
Εχουμε τελικα
αναφορα προβληματων_________και την επιλυση
input-stage distortion___________level-matching
treble loss or overemphasis______impedance conversion
ground-loop hum_______________ground alteration
Για το video του Αρη, το μονο που δεν εγινε ειναι η ωμικη
προσαρμογη που ως αποτελεσμα ειχε
treble loss or overemphasis
Δεν ξερω τι απο τα 2 εγινε και κατα ποσο εγινε, λογο
του οτι δεν ημουν παρων. Ανετα βεβαια μπορουμε
να το ξεπερασουμε αυτο, δεχομενοι την υποθεση οτι
ηταν αλλη κιθαρα. Μια αλλη κιθαρα που ειναι απλα
πιο πριμα η πιο μπασσα.
Εχουμε κερδισει, αυτο το τοσο σημαντικο,
τον ιδιο παικτη, την ιδια πηγη, σε ιδιες συνθηκες.
Με λιγα λογια, εχουμε σταθερο σφαλμα.
Υπαρχει ανοικτη προσκληση για ανορθοδοξο reamp για
οποιον θελει. Επι τον τυπον των ηλων!
Με π.μ. παρακαλω.
Οσο για τα DI theoctapus τα γνωριζω αρκετα καλα.
Τοσο ωστε, εαν χρειαστει, μπορω να σου κατασκευασω
ενα με βαση τα δικα σου μηχανηματα ετσι ωστε να εχεις
την απολυτη προσαρμογη.
Χορηγια στις πιθανες αναγκες σου.
μου χρειαζεται μια τετοια υποδειξη.

Ας με συγχωρεσουν οι συνφουρμητες μου. Δεν εχω διαβασει
τις απαντησεις ολων, οποτε μπορει να γραψω κατι το οποιο
εχετε γραψει.
Στην παρουσα φαση το θεμα ειναι η συγκριση 2 ενισχυτων.
Ξεκιναω λεγοντας οτι ολα αυτα τα video που ως στοχο εχουν
να παρουσιασουν μια υποτιθεμενη συγκριση, δεν προσφερουν
τιποτε αλλο απο μια γενικη εικονα του τι περιπου συμβαινει,
με αποδεκτες εμας, να λαμβανουμε μια ασαφη και ατεκμηριωτη
εικονα για το οποιο προιον.
Οι αγνωστες μεταβλητες που υπαρχουν καθε φορα, μπορουν
να οδηγησουν λανθασμενα στην επιλογη η την απορριψη,
αφου αναλογα με τις συνθηκες, προβαλουν, η προσβαλουν
τα συγκρινομενα.
Δεν ειναι ορθο το οποιο συμπερασμα εαν δεν υπαρχει ενας και
μονο ενας αγνωστος καθε φορα.
Ειναι γνωστο σε ολους μας οτι δεν μπορει να λυθει εξισωση με
περισσοτερους απο εναν αγνωστους.
Εαν πραγματικα ηθελα να συγκρινω τους 2 ενισχυτες θα
ακολουθουσα αλλες διαδικασιες που θα μου επετρεπαν
πραγματικα να τους χαρακτηρισω ως προς την ισχυ, αρμονικη
παραμορφωση, κλιση φιλτρων, βαθμονομηση των ποτενσιομετρων,
γραφημα ως προς αποκριση συχνοτητας, περαν του τυπικου,
απο τοσο εως τοσο +/-3db.
Τοτε και μονο τοτε θα εμπαινα στην διαδικασια να βρω ποιος
μου κανει, συνδιαζοντας τις παραπανω πληροφοριες για
να βρω τελικα τι χαρακτηρα εχει αυτο που μου αρεσει.
Παρα ολα αυτα επρεπε να γινει ενα video. Με οτι υπαρχει.
Χωρις την πολυτελεια του χρονου ετσι ωστε να υπαρξουν
τα "απαραιτητα". Κι εγινε. Λυπαμαι που δεν σας αρεσε.
Υποψιαζομαι βεβαια οτι δεν σας αρεσε διοτι δεν εγινε
με τον "ορθο", η μαλλον συνηθη τροπο.
Ας δουμε ομως λιγο, την σημαντικοτητα της "βλακειας".
Το κειμενο που παρεθεσε ο theoctapus περιγραφει μεν την
διακασια αλλα δεν επεξηγει το γιατι συμβαινει.
Οριζει τελικα κανονες, οι οποιοι ισχυουν, αλλα μπορουν
διαμορφωθουν, η να παραμερισθουν.
Η βασικη αντιθεση νομιζω οτι πηγαζει απο τη φραση
unwanted side-effects such as input-stage distortion, treble loss or overemphasis,
and ground-loop hum; thus there is sometimes a need for impedance conversion,
level-matching, and ground alteration.
εαν κατα την γνωμη σας υπαρχει και καποιο αλλο σημειο
παρακαλω να μου το υποδειξετε.
Τα προβληματα που περιγραφει ειναι
input-stage distortion
treble loss or overemphasis
ground-loop hum
Και συνεχιζει λεγοντας
thus there is sometimes a need
δηλαδη με βαση τον συγγραφεα, μερικες φορες υπαρχη αναγκη
των
impedance conversion
level-matching
ground alteration
Εχουμε τελικα
αναφορα προβληματων_________και την επιλυση
input-stage distortion___________level-matching
treble loss or overemphasis______impedance conversion
ground-loop hum_______________ground alteration
Για το video του Αρη, το μονο που δεν εγινε ειναι η ωμικη
προσαρμογη που ως αποτελεσμα ειχε
treble loss or overemphasis
Δεν ξερω τι απο τα 2 εγινε και κατα ποσο εγινε, λογο
του οτι δεν ημουν παρων. Ανετα βεβαια μπορουμε
να το ξεπερασουμε αυτο, δεχομενοι την υποθεση οτι
ηταν αλλη κιθαρα. Μια αλλη κιθαρα που ειναι απλα
πιο πριμα η πιο μπασσα.
Εχουμε κερδισει, αυτο το τοσο σημαντικο,
τον ιδιο παικτη, την ιδια πηγη, σε ιδιες συνθηκες.
Με λιγα λογια, εχουμε σταθερο σφαλμα.
Υπαρχει ανοικτη προσκληση για ανορθοδοξο reamp για
οποιον θελει. Επι τον τυπον των ηλων!
Με π.μ. παρακαλω.
Οσο για τα DI theoctapus τα γνωριζω αρκετα καλα.
Τοσο ωστε, εαν χρειαστει, μπορω να σου κατασκευασω
ενα με βαση τα δικα σου μηχανηματα ετσι ωστε να εχεις
την απολυτη προσαρμογη.
Χορηγια στις πιθανες αναγκες σου.