- Μηνύματα
- 2,145
- Πόντοι
- 38
Ή απλα "λοξούς κιθαριστες". Ή σκετο "λοξούς". ;Dgdevelek είπε:στους "από σπόντα κιθαρίστες" 8)
Ή απλα "λοξούς κιθαριστες". Ή σκετο "λοξούς". ;Dgdevelek είπε:στους "από σπόντα κιθαρίστες" 8)
Εκπληκτικο βιογραφικο...εισαι και manager?Superfunk είπε:επισης αυτο το περι κιθαριστα της...τσιφτετελουςκαλο ειναι να το αναθεωρησεις μια και ηταν αυτο το παλικαρι
http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Mitchell
![]()
Αυτό έχει σχέση με το αρχικό θέμα και προσωπικά συμφωνώ 100%.diablo είπε:Bαλε ομως τον ενισχυτη σου σε μια 2x12 και ισως ακουσεις κατι διαφορετικο, σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι, οπως αποδεικνυεται...
Φιλε...ξέρεις κάτι συμφωνώ μαζί σου για τα 4x12...ακούγεται ωραία με τον terror μου...σχεδόν οτι κεφάλι και να σκάσεις πάνω θα ακούγεται "γεμάτο"...αλλα...diablo είπε:alexi δυστυχως δεν ειχα την τυχη..
Φυσικα και ειναι δυνατος, εδω 5watt να βαλεις δεν παλευονται σε 50 m2
Bαλε ομως τον ενισχυτη σου σε μια 2x12 και ισως ακουσεις κατι διαφορετικο, σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι, οπως αποδεικνυεται...
Αυτος ο ενισχυτης ομως μοιαζει με τον fireball που εχει ενας φιλος και αν θελεις σου δινω το τηλ του να σου πει για την 4x12 που χρησιμοποιει. Βαζει και attenuetor οταν μελεταει, εγω προσωπικα τα μισω...
Τον terror τον ακουσα για πρωτη φορα σε 4x12...οτι να 'ναι ashdown...και έμεινα λακακας...με το 2x12 που έχω τώρα ειναι αρκετα πιο συγκεντρωμένος ο ηχος...και δεν μαρεσει τοσο...αλλα γουατ του ντου...diablo είπε:Συμφωνω φιλε, αν και ο blackstar ht5 που εχω δεν μου αρεσει σε 2x12, o ηχος απλωνει πολυ, σε 1x12 αποδιδει καλυτερα
Ο terror ομως θελει 2x12, ειναι 15w και το σηκωνει...
Ο Μποναμάσας λένε τώρα (μάλλον το κάνει για διαφημιστικούς λόγους) βγάζει live με στακ από Marshall class 5... Άλλες φορές 4 άλλες 8...ginargiros είπε:Σε ένα άρθρο για το Rig του Bonamassa έλεγε πως του αρέσει να τερματίζει τους ενισχυτές του (σίγουρα είχε μια καμπίνα 4χ12 αν θυμάμαι καλά) αλλά μπροστά βάζει μια κατασκευή από plexiglass γιατί λυπάται αυτούς που θα είναι στις πρώτες σειρές ;D
Υ.Γ.1 Γενικά, μου φαίνεται ότι εξαιτίας της άγνοιας πολλών "ηχοληπτών" καλό είναι να είμαστε λίγο ανεξάρτητοι στο θέμα ήχου, οπότε αν μπορώ σε ένα μικρό χώρο να βάλω ένα mic για χρήση σε περίπτωση ανάγκης, ενώ ο κύριος ήχος και η ένταση βγαίνει από την καμπίνα, για μένα είναι το ιδανικό.
Υ.Γ.2 Ποτέ δε θα μπορούσα να βάλω το ηχείο ψηλά, και δε καταλαβαίνω πώς το κάνει αρκετός κόσμος. Τα πρίμα μου φάινονται πολύ ενοχλητικά, ενώ χάνεται και ο όγκος αφού δεν υπάρχει επαφή με στέρεη επιφάνεια.
Βασικά, το 1 το κάναμε όλη τη χρονιά που παίζαμε στο μαγαζάκι και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Απλά, πρέπει να τοποθετηθεί σωστά, ώστε να ακούν όλα τα μέλη της μπάντας, και βέβαια δε θα πρέπει η καμπίνα να κοιτάει τον κόσμο μόνο, αλλά να έχει κατάλληλη κλίση ώστε να ακούν όσοι είναι on stage. Παράλληλα, ο ηχολήπτης μπορούσε να ασχοληθεί με φωνές και πλήκτρα για τα μόνιτορ, οπότε ήταν πολύ πιο εύκολο και για αυτόν. Τέλος, μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του στησίματος, άσχετα με το pa κτλ, είναι ότι μπορείς να έχεις ακριβώς ίδιο στήσιμο και στις πρόβες, οπότε συνηθίζεις τον τρόπο που ακούς εσύ και τα άλλα μέλη, ενώ παράλληλα όταν είσαι on stage αισθάνεσαι άνετα αφού έχεις μάθει και συνηθίσει να παίζεις με αυτόν τον τρόπο και στις πρόβες.Superfunk είπε:Δυστυχως το 1 δεν μπορει να γινει μια και δεν θα μπλενταρεται σωστα ο ηχος σου με αυτον της υπολοιπης μπαντας,αλλα ακομα και να γινοταν θα επρεπε να κανεις το....2...δηλ.να βαλεις την καμπινα ψηλα για να μην ακουνε μονο οι...μπροστινες σειρες.... ;D
αν ειναι μικρο το μαγαζι οντως μπορει να λειτουργησει καλυτερα,σε μεγαλο μαγαζι ομως δεν παιζει....Βασικά, το 1 το κάναμε όλη τη χρονιά που παίζαμε στο μαγαζάκι και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα