Με Τι Ηχεία-Καμπίνες Παίζετε Τους Ενισχυτές Σας?

alexi δυστυχως δεν ειχα την τυχη..

Φυσικα και ειναι δυνατος, εδω 5watt να βαλεις δεν παλευονται σε 50 m2

Bαλε ομως τον ενισχυτη σου σε μια 2x12 και ισως ακουσεις κατι διαφορετικο, σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι, οπως αποδεικνυεται...

Αυτος ο ενισχυτης ομως μοιαζει με τον fireball που εχει ενας φιλος και αν θελεις σου δινω το τηλ του να σου πει για την 4x12 που χρησιμοποιει. Βαζει και attenuetor οταν μελεταει, εγω προσωπικα τα μισω...

 
Superfunk είπε:
επισης αυτο το περι κιθαριστα της...τσιφτετελους  :P καλο ειναι να το αναθεωρησεις μια και ηταν αυτο το παλικαρι

http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Mitchell

;)
Εκπληκτικο βιογραφικο...εισαι και manager?

Δεν μου αρεσει η μουσικη του, ενοχλησαι?

Δεν μου λεει τπτ, το whenever, whenever...

Αντιθετως υπαρχουν αλλοι χωρις grammy που μου αρεσουν...

Stevie Ray Vaughan

Buddy Guy

Rory Gallagher

Randy Rhoads

και δεκαδες αλλοι, που δεν περιμενουν το MTV

 
diablo είπε:
Bαλε ομως τον ενισχυτη σου σε μια 2x12 και ισως ακουσεις κατι διαφορετικο, σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι, οπως αποδεικνυεται...
Αυτό έχει σχέση με το αρχικό θέμα και προσωπικά συμφωνώ 100%.

Στο θέμα του Live δεν τα βρίσκουμε αλλά δεν πειράζει 8)

 
diablo είπε:
alexi δυστυχως δεν ειχα την τυχη..

Φυσικα και ειναι δυνατος, εδω 5watt να βαλεις δεν παλευονται σε 50 m2

Bαλε ομως τον ενισχυτη σου σε μια 2x12 και ισως ακουσεις κατι διαφορετικο, σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι, οπως αποδεικνυεται...

Αυτος ο ενισχυτης ομως μοιαζει με τον fireball που εχει ενας φιλος και αν θελεις σου δινω το τηλ του να σου πει για την 4x12 που χρησιμοποιει. Βαζει και attenuetor οταν μελεταει, εγω προσωπικα τα μισω...
Φιλε...ξέρεις κάτι συμφωνώ μαζί σου για τα 4x12...ακούγεται ωραία με τον terror μου...σχεδόν οτι κεφάλι και να σκάσεις πάνω θα ακούγεται "γεμάτο"...αλλα...

όπως λεει και ο σφ..ειναι λίγο risky buisiness...γιατι σκορπίζεται παντού οταν ηχογραφείς...ή παίζεις live...

 
Συμφωνω φιλε, αν και ο blackstar ht5 που εχω δεν μου αρεσει σε 2x12, o ηχος απλωνει πολυ, σε 1x12 αποδιδει καλυτερα

Ο terror ομως θελει 2x12, ειναι 15w και το σηκωνει...

Καπου εδω θελω να ζητησω συγνωμη απο οσους διαβαζουν το θεμα, τσιμπησα και απαντησα, σπανια κρατιεμαι σε προσωπικες επιθεσεις, υποσχομαι να μην ξανααπαντησω αν δεν εχει να κανει με το θεμα μας....

 
diablo είπε:
Συμφωνω φιλε, αν και ο blackstar ht5 που εχω δεν μου αρεσει σε 2x12, o ηχος απλωνει πολυ, σε 1x12 αποδιδει καλυτερα

Ο terror ομως θελει 2x12, ειναι 15w και το σηκωνει...
Τον terror τον ακουσα για πρωτη φορα σε 4x12...οτι να 'ναι ashdown...και έμεινα λακακας...με το 2x12 που έχω τώρα ειναι αρκετα πιο συγκεντρωμένος ο ηχος...και δεν μαρεσει τοσο...αλλα γουατ του ντου...

πάντως ολα καταλήγουν στα γούστα μας...και όπως είπα προηγουμένως όλα είναι αμφιλεγόμενα...

 
Marshall Superbass (γεφυρομενος) του τοτε ('78) με αρχαια Orange 4x12.

Και η αποκαλυψη ηταν οταν εβαλα το SuperReverb στην Orange!!!

Τι ηχος!!!!!!

Mονο που το σκεφτομαι ανατριχιαζω ;D ;D

 
ENGL e570 σε ένα ENGL e840/50 σε μια DIY oversized 2x12 με celestion G12T - 75.

Size does matters, αλλά μόνο για να ακούς εσύ στο στούντιο ή στο σπίτι, σε πρόβες, σε ηχογραφήσεις και όχι σε live.

 
ginargiros είπε:
Σε ένα άρθρο για το Rig του Bonamassa έλεγε πως του αρέσει να τερματίζει τους ενισχυτές του (σίγουρα είχε μια καμπίνα 4χ12 αν θυμάμαι καλά) αλλά μπροστά βάζει μια κατασκευή από plexiglass γιατί λυπάται αυτούς που θα είναι στις πρώτες σειρές ;D
Ο Μποναμάσας λένε τώρα (μάλλον το κάνει για διαφημιστικούς λόγους) βγάζει live με στακ από Marshall class 5... Άλλες φορές 4 άλλες 8...

από φάτσα είναι ωραίοι...κι από ήχο ακόμα πιο ωραίοι... ειδικά αν αλλάξεις και λυχνίες..

πάντως αυτός ο 1x10 5watt έχει χρησιμοποιηθεί αξιώτατα σε συναυλία από τον ΕΖ και βγήκε το live ...υπέρτατα!

 
Tώρα παίζω με combo's .Παλιότερα έπαιζα με μία χειροποίητη καμπίνα που είχα φτιάξει την οποία τώρα έχει ο Studio 54.H καμπίνα απλά έσπερνε τρόμο.Ηταν κάτι το διαφορετικό και πρωτότυπο.Ηταν απο μασίφ ξηραμένο ξύλο λεύκας  4-5 cm για να μην έχει πολύ βάρος και είχε 3 μεγάφωνα. 1χ 15'' , 1χ 12'' , 1χ 10''.Και τα 3 ήταν celestion και ήταν συνδεμένα έτσι ώστε να βγάζουν 8 ohm.To καλό με την συγκεκριμένη καμπίνα ήταν ότι λόγω των διαφορετικών διαστάσεων ηχείων η καμπίνα απέδιδε πολύ καλά σε όλες τις συχνότητες .Οσοι το επιχειρήσετε δεν θα το μετανιώσετε.Αρκεί να ξέρετε τι κάνετε ;)

 
Υπαρχουν και ανθρωποι ποι παιζουν με 1Χ6 οκ? ;D

Δεν βλεπω να αναγραφεται κατι ομως, μαζι με τις αλλες επιλογες.

Ρατσισται.. ε ρατσισται! ;D ;D ;D

(εχω μεινει χωρις καμπινα αλλα το εριξα στο 2Χ10)

 
Για να ακουστεί άλλη μια άποψη σχετικά με το θέμα καμπίνας, προσωπική μου γνώμη είναι ότι το είδος μουσικής που παίζει κανείς έχει άμεση σχέση με την επιλογή καμπίνας, τόσο για πρόβες, όσο και lives (το studio το αφήνω εκτός γιατί πλέον είναι μεγάλη και διαφορετική κουβέντα).

Γω με τις μπάντες που έπαιζα κατά καιρούς παίζαμε από rock και stoner μέχρι prog/death. Στο studio για πρόβα δε θα άλλαζα με τπτ την 4x12. Ακόμα και στα αλα Hendrix jams ή στα blues δίνει σούπερ όγκο, αέρα και επαφή με τη κιθάρα. Για τη μπάντα που παίζουμε prog/death δε μιλάω καν. Ακόμα και οι διαφορές από καμπίνα σε καμπίνα είναι τεράστιες σε σχέση με το ηχόχρωμα του Mesa Roadster που χρησιμοποιώ.

Για lives τώρα, εννοείται ότι αν υπάρχει χώρος στο stage η 4x12 είναι και πάλι η ιδανική επιλογή για μένα, απλά θέλει σωστή τοποθέτηση στο χώρο, ώστε να χρησιμοποιείται σαν  μόνιτορ για όλη τη μπάντα και έτσι να μπορείς να αποσυνδεθείς από τη χρήση stage monitors, τα οποία αν δεν είναι σωστά ρυθμισμένα καταστρέφουν άνετα το live.

Ωστόσο, σε μαγαζί που έπαιζα για ένα χρόνο με μπάντα hard rock/poser/metal, το οποίο ήταν αρκετά μικρό (150 άτομα) και με στενό stage, χρησιμοποιούσα την 2x12, η οποία έκανε μια χαρά τη δουλειά της. Παρόλα αυτά, αν είχα χώρο και το μέρος ήταν λίγο μεγαλύτερο θα έπαιρνα την 4άρα μόνο για το ηχόχρωμα που δίνει όταν την τσιτώνεις.  

Φώτης

Υ.Γ.1 Γενικά, μου φαίνεται ότι εξαιτίας της άγνοιας πολλών "ηχοληπτών" καλό είναι να είμαστε λίγο ανεξάρτητοι στο θέμα ήχου, οπότε αν μπορώ σε ένα μικρό χώρο να βάλω ένα mic για χρήση σε περίπτωση ανάγκης, ενώ ο κύριος ήχος και η ένταση βγαίνει από την καμπίνα, για μένα είναι το ιδανικό.

Υ.Γ.2 Ποτέ δε θα μπορούσα να βάλω το ηχείο ψηλά, και δε καταλαβαίνω πώς το κάνει αρκετός κόσμος. Τα πρίμα μου φάινονται πολύ ενοχλητικά, ενώ χάνεται και ο όγκος αφού δεν υπάρχει επαφή με στέρεη επιφάνεια.

 
Υ.Γ.1 Γενικά, μου φαίνεται ότι εξαιτίας της άγνοιας πολλών "ηχοληπτών" καλό είναι να είμαστε λίγο ανεξάρτητοι στο θέμα ήχου, οπότε αν μπορώ σε ένα μικρό χώρο να βάλω ένα mic για χρήση σε περίπτωση ανάγκης, ενώ ο κύριος ήχος και η ένταση βγαίνει από την καμπίνα, για μένα είναι το ιδανικό.
Υ.Γ.2 Ποτέ δε θα μπορούσα να βάλω το ηχείο ψηλά, και δε καταλαβαίνω πώς το κάνει αρκετός κόσμος. Τα πρίμα μου φάινονται πολύ ενοχλητικά, ενώ χάνεται και ο όγκος αφού δεν υπάρχει επαφή με στέρεη επιφάνεια.

Δυστυχως το 1 δεν μπορει να γινει μια και δεν θα μπλενταρεται σωστα ο ηχος σου με αυτον της υπολοιπης μπαντας,αλλα ακομα και να γινοταν θα επρεπε να κανεις το....2...δηλ.να βαλεις την καμπινα ψηλα για να μην ακουνε μονο οι...μπροστινες σειρες.... ;D

Αυτο που ακουει ο ΚΟΣΜΟΣ ,και που φυσικα πρεπει να σε ενδιαφερει περισσοτερο απο ολα σε ενα live,ειναι αυτο που ακουει και το μικροφωνο,το οποιο παντα βλεπει ενα...μοναχικο μεγαφωνακι ;D,ειτε αυτο ειναι σε..1χ12..ειτε σε..12χ12 ;D ;D,οποτε ουσιαστικα δεν παιζει κανεναν ρολο ,μαλιστα ακομα και heavy metal-hard rock  acts χρησιμοποιουν isolation cabs (1x12) για το front end feeding & τις καμπινες τις εχουν απλα για monitor..το ειδα και στους Metallica & στους Guns & Roses & στους ZZ TOP

Οπως αλλωστε κανει και πολυ συχνα ο...Jeff Beck ο οποιος τον τελευταιο καιρο παιζει σχεδον αποκλειστικα (μιλαω για αυτο που ακουει το κοινο= με εναν ...Pro Jr.... :o :o (1x10)



δες οτι μονο ο Pro Jr εχει μικροφωνο και isolation baffle

P1020155.jpg


Αλλωστε δεν ειναι ο ...μονος και..εγω εχω παιξει στο...Λυκαβητο με εναν Pro Jr και μου...φωναζαν και να...χαμηλωσω.... ;D ;D

Απο εκει και περα εχει να κανει με το γουστο σου..,τη μουσικη που παιζεις  και την ορεξη σου για κουβαλημα  ;D καθως και  την ..αντοχη των υπολοιπων ,κοινου αν το μαγαζι ειναι μικρο,bandmates & ηχοληπτων....

τα υπολοιπα ειναι θεμα γουστου ....  

 
Superfunk είπε:
Δυστυχως το 1 δεν μπορει να γινει μια και δεν θα μπλενταρεται σωστα ο ηχος σου με αυτον της υπολοιπης μπαντας,αλλα ακομα και να γινοταν θα επρεπε να κανεις το....2...δηλ.να βαλεις την καμπινα ψηλα για να μην ακουνε μονο οι...μπροστινες σειρες.... ;D
Βασικά, το 1 το κάναμε όλη τη χρονιά που παίζαμε στο μαγαζάκι και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Απλά, πρέπει να τοποθετηθεί σωστά, ώστε να ακούν όλα τα μέλη της μπάντας, και βέβαια δε θα πρέπει η καμπίνα να κοιτάει τον κόσμο μόνο, αλλά να έχει κατάλληλη κλίση ώστε να ακούν όσοι είναι on stage. Παράλληλα, ο ηχολήπτης μπορούσε να ασχοληθεί με φωνές και πλήκτρα για τα μόνιτορ, οπότε ήταν πολύ πιο εύκολο και για αυτόν. Τέλος, μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του στησίματος, άσχετα με το pa κτλ, είναι ότι μπορείς να έχεις ακριβώς ίδιο στήσιμο και στις πρόβες, οπότε συνηθίζεις τον τρόπο που ακούς εσύ και τα άλλα μέλη, ενώ παράλληλα όταν είσαι on stage αισθάνεσαι άνετα αφού έχεις μάθει και συνηθίσει να παίζεις με αυτόν τον τρόπο και στις πρόβες.

Τέσπα, υπάρχουν άπειρες τεχνικές και στησίματα, ανάλογα με την περίσταση και τι βολεύει τον καθένα.

 
Βασικά, το 1 το κάναμε όλη τη χρονιά που παίζαμε στο μαγαζάκι και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα
αν ειναι μικρο το μαγαζι οντως μπορει να λειτουργησει καλυτερα,σε μεγαλο μαγαζι ομως δεν παιζει.... ;)

 
Γινονται αρκετες αναφορες για χρηση των ηχειων-καμπινων σε προβες, συναυλιες και ηχογραφησεις.

Πιστευω οτι ανηκουν σε εντελως διαφορετικες κατηγοριες, οποτε ισως θα επρεπε να υπαρχει επιπλεον κατηγορια στην ψηφοφορια, η απλα να αναφερομαστε μονο στις προβες.

1. Προβα, (αναλογα με το τι υπαρχει διαθεσιμο, συνηθως αρκετα δυνατα (δεν ειναι αναγκαιο παντα), ωστε να ακουγομαστε σε σχεση με τον ντραμερ.

2. Ηχογραφηση (Εδω ειναι καθαρα θεμα γουστου και συννεονησης με τον ηχοληπτη και αφου γινεται ανεξαρτητα η ηχογραφηση μπορει να χρησιμοποιουνται σχεδον απειροι συνδυασμοι)

3. Συναυλια (το πιο επιμαχο θεμα). Ως τωρα εχω κουβαλησει πολλα 'dummy' (ναναι καλα οι δημοφιλεις μπαντες να δινουν δουλεια στους tech και στους roadie. Πρακτικα σχεδον ολοι τους παιζουν με 1 μεγαφωνο αφου εχει γινει 'close-mic'  και την υπολοιπη δουλεια την αναλαμβανει το ΡΑ. Οποιαδηποτε προσπαθεια να ανεβει ο ενισχυτης πανω απο το 2 μεχρι το τελος του soundcheck ειναι ακαρπη αφου ο ηχοληπτης απλα δεν μπορει να φερει σε ισορροπια τα stage monitors, τους ενισχυτες, και τα μικροφωνα και στο τελος απλα ολοι χαμηλωνουν.

Οι ενισχυτες οργανων σε συναυλιες με ΡΑ εξυπηρετουν καθαρα την προσωπικη υπογραφη του εκαστοτε μουσικου σε θεμα χροιας αλλα οχι εντασης. Οι καμπινες δεν ειναι μονιτορ σε συναυλιες (και πολλα απο τα stacks που εχω την τυχη να βοηθησω να στηθουν, ηταν απλα αδεια και τα χρησιμοποιουν οι tech για να κρυβονται απο πισω (αλλωστε εχουν endorsement, οποτε τα παιρνουν σε τιμες κοστους).

Εαν τωρα απλα παιζουμε σε συναυλια με συνθηκες προβας, ευλογο ειναι να εχουμε ο καθενας μονιτορ και ΡΑ τον ενισχυτη μας και απλα το κεντρικο ΡΑ (συνηθως πολυ μικρο σε ενταση) να ειναι για τα φωνητικα και κανα keyboard σε DI.

Υ.Γ. Η πλειοψηφια των συγκροτηματων (που εχω δει μεχρι τωρα, στο συναυλιακο χωρο που δουλευω) δεν εχουν εχουν παραπανω απο combo. Εκτος και αν εχουν tech και roadie (αρα αφου δεν κουβαλανε οι ιδιοι φερνουνε ολο το στουντιο στη σκηνη!!!)

Νικος

 
Μπορεί να είναι 1Χ12,2Χ12 ή 4Χ12 αλλά το μόνο σίγουρο είναι οτί θα γράφει Marshall και το 12άρι θα είναι Celestion Vintage 30... 8)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top