μαθηματα Flamenco κιθαρας

sotos9

Νέο μέλος
Μηνύματα
685
Πόντοι
16
Γεια σε ολους,

γνωριζει κανεις καποιον δασκαλο ο οποιος παραδιδει μαθηματα  flamenco κιθαρας μεσο skype;;

Ευχαριστω για τον χρονο σας.

 
ευχαριστω man..τον ξερω...μεγαλο κερατο..

 
Γεια σε ολους,

γνωριζει κανεις καποιον δασκαλο ο οποιος παραδιδει μαθηματα  flamenco κιθαρας μεσο skype;;

Ευχαριστω για τον χρονο σας.


Για κάποιο λόγο θεωρώ πολύ δύσκολο να μάθει κανείς φλαμέγκο μέσω skype.

Έχει πολύ εξειδικευμένες τεχνικές στο δεξί, και κατά την γνώμη μου, το μάθημα από κοντά είναι μονόδρομος.

 
Για κάποιο λόγο θεωρώ πολύ δύσκολο να μάθει κανείς φλαμέγκο μέσω skype.

Έχει πολύ εξειδικευμένες τεχνικές στο δεξί, και κατά την γνώμη μου, το μάθημα από κοντά είναι μονόδρομος.
Το σωστό,αυτό είναι,Στράτο.

 
Το ξερω.. δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια..αλλα εδω στην Αλεξανδρουπολη δυσκολα τα πραγματα..εχω  καψει εγκεφαλικα κυτταρα τα τελευταια 2 χρονια με βιβλια videos κτλ κτλ..οποτε δεν υπαρχει αλλη λυση...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για κάποιο λόγο θεωρώ πολύ δύσκολο να μάθει κανείς φλαμέγκο μέσω skype.

Έχει πολύ εξειδικευμένες τεχνικές στο δεξί, και κατά την γνώμη μου, το μάθημα από κοντά είναι μονόδρομος.
Αν  ο δάσκαλος έχει τις κατάλληλες κάμερες (για να δείχνει και υπό άλλες γωνίες τις τεχνικές), και καλή ταχύτητα ιντερνετ  για καλό fps (frames per second δλδ για να μη χανονται οι κινησεις), μπορεί να γίνει ποιοτικό μάθημα.
Επίσης ο καλός ήχος με ένα καλό μικρόφωνο (και όχι με το άθλιο συνήθως μικρόφωνο της web camera) και κάποιο software σαν το banana για πολυκάναλη μετάδοση ήχου (γιατί το skype μεταδίδει από μια πηγή ήχου μόνο)
Από εκεί και μετά είναι και θέμα μαθητή, αν έχει την απαιτούμενη αντίληψη δλδ.

Το μόνο που λείπει σε ένα μάθημα skype είναι η σωματική επαφή, δλδ αν χρειαστεί σε κάποια φάση να πιάσει ο δάσκαλος το χέρι του μαθητή για να το διορθώσει και το άλλο και σημαντικό είναι το ταυτόχρονο παίξιμο (που κι αυτό διορθώνεται αν μπουν σε κάποιο σαιτ για live jamming, αλλά κι εδώ χρειάζεται η καλή ταχύτητα ίντερνετ (και από τους δύο αυτή τη φορά).

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν  ο δάσκαλος έχει τις κατάλληλες κάμερες (για να δείχνει και υπό άλλες γωνίες τις τεχνικές), και καλή ταχύτητα ιντερνετ  για καλό fps (frames per second δλδ για να μη χανονται οι κινησεις), μπορεί να γίνει ποιοτικό μάθημα.
 


Αυτά μπορεί να τα βρει κάποιος και σε διάφορα βιντεομαθήματα που κυκλοφορούν στο ιντερνετ.

Σε τέτοιου είδους τεχνικά θέματα όπως αυτά του φλαμέγκο όμως, νομίζω ότι η προσωπική επαφή έχει μεγάλη διαφορά.

Δεν είναι μόνο να το δεις δηλαδή.

Όταν είσαι δίπλα, είναι αλλιώς κατά την γνώμη μου.

Όπως και να έχει, ο φίλος μένει σε περιοχή που δεν μπορεί να έχει διαπροσωπική επαφή δυστυχώς.

 
Αυτά μπορεί να τα βρει κάποιος και σε διάφορα βιντεομαθήματα που κυκλοφορούν στο ιντερνετ.

Σε τέτοιου είδους τεχνικά θέματα όπως αυτά του φλαμέγκο όμως, νομίζω ότι η προσωπική επαφή έχει μεγάλη διαφορά.

Δεν είναι μόνο να το δεις δηλαδή.

Όταν είσαι δίπλα, είναι αλλιώς κατά την γνώμη μου.

Όπως και να έχει, ο φίλος μένει σε περιοχή που δεν μπορεί να έχει διαπροσωπική επαφή δυστυχώς.
Σιγουρα το skype δεν ειναι το ιδιο οπως το δια ζωσης, αλλα και το online μαθημα δεν εχει καμια σχεση με τα μαγνητοσκοπημενα βιντεομαθηματα που κυκλοφορουν στα ιντερνε.
Οσο καλα, αξιοπιστα και προσεγμενα κι αν ειναι.
Εδω μιλαμε για ιδιαιτερο μαθημα που εστιαζει στις αναγκες του εκαστοτε μαθητη και το βασικοτερο, υπαρχει interaction.
Καμια σχεση.

Εχω πολλους μαθητες που καηκαν απο βιντεομαθηματα γιατι δεν υπηρχε καποιος να τους διορθωσει σε αυτα που δεν καταλαβαν σωστα και τα εμαθαν λαθος.

Εγω ειμαι υπερ του να κανει skype απο τη στιγμη που δεν μπορει δια ζωσης.

Αρκει να βρει καλο δασκαλο και με σωστο εξοπλισμο.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
https://www.grishaguitar.us/lessons

Αν γνωρίζεις Αγγλικά,αξίζει.
Η αλήθεια είναι πως ο συγκεκριμένος,

αν και Ρώσος(σε σχέση με την καταγωγή του είδους μουσικής) είναι ιδιάζουσα περίπτωση,

ξέρει το είδος σε βάθος και για την κλάση του,το μέρος που μένει,,κ.λ.π. οι τιμές του είναι πολύ προσιτές.

Μιας και η μοναδική λύση στο μέρος που μένεις,

είναι μαθήματα μέσω skype,

θα σου πρότεινα να βρεις κάποιον Ισπανό(από την Ισπανία) που να μιλάει Αγγλικά

και να είναι ενεργός στο είδος. 

Για το flamenco έχω ταξιδέψει αρκετές φορές Ισπανία,

έχω συμμετάσχει σε workshops,κ.λ.π.

ιδανικό είναι να βρεις κάποιον που έχει τη ρίζα μέσα του

και το έχει μάθει πηγαία.

Και καλύτερα flamenco puro,παρά μπασταρδέματα flamenco nuevo

Αν μπορείς πήγαινε όταν έχουν Feria de Abril στη Σεβίλλη

ή γενικά σε τοπικά φεστιβάλ και γιορτές.

Εκεί είναι η αυθεντική κατάσταση.

Επίσης να επισκεφτείς σχολές χωρού.

Στο internet υπάρχει τεράστιος όγκος πληροφοριών,

αλλά πρέπει κάποιος να μπορεί να ξεχωρίσει τη σαβούρα.

Επίσης υπάρχουν πράγματα,όπως τα palos που δεν θεωρώ

ότι μαθαίνονται από βιβλία ή youtube.

Απέφυγε αρχικά,όποιον διδάσκει flamenco χωρίς να έχει στα χέρια του flamenco κιθάρα.

Κλασσικούς κιθαρίστες με κλασσική κιθάρα στα χερια.

Όταν βλέπεις ακόμη και blanca ή negra χωρίς golbeador(μεβράνη στο καπάκι).

Απέφυγε τύπους που παίζουν ταυτόχρονα flamenco-latin-gypsy-metal-......

Τέλος,δεν ξέρω αν έχεις ήδη flamenco κιθάρα,

αλλά η κλασσική δεν αρκεί.

Ακόμη και να της βάλεις golbeador στο καπάκι,

είναι άλλη η φιλοσοφία κατασκευής,οι τεχνικές του δεξιού χεριού και ο ήχος.

 
Η αλήθεια είναι πως ο συγκεκριμένος,

αν και Ρώσος(σε σχέση με την καταγωγή του είδους μουσικής) είναι ιδιάζουσα περίπτωση,

ξέρει το είδος σε βάθος και για την κλάση του,το μέρος που μένει,,κ.λ.π. οι τιμές του είναι πολύ προσιτές.

Μιας και η μοναδική λύση στο μέρος που μένεις,

είναι μαθήματα μέσω skype,

θα σου πρότεινα να βρεις κάποιον Ισπανό(από την Ισπανία) που να μιλάει Αγγλικά

και να είναι ενεργός στο είδος. 

Για το flamenco έχω ταξιδέψει αρκετές φορές Ισπανία,

έχω συμμετάσχει σε workshops,κ.λ.π.

ιδανικό είναι να βρεις κάποιον που έχει τη ρίζα μέσα του

και το έχει μάθει πηγαία.

Και καλύτερα flamenco puro,παρά μπασταρδέματα flamenco nuevo

Αν μπορείς πήγαινε όταν έχουν Feria de Abril στη Σεβίλλη

ή γενικά σε τοπικά φεστιβάλ και γιορτές.

Εκεί είναι η αυθεντική κατάσταση.

Επίσης να επισκεφτείς σχολές χωρού.

Στο internet υπάρχει τεράστιος όγκος πληροφοριών,

αλλά πρέπει κάποιος να μπορεί να ξεχωρίσει τη σαβούρα.

Επίσης υπάρχουν πράγματα,όπως τα palos που δεν θεωρώ

ότι μαθαίνονται από βιβλία ή youtube.

Απέφυγε αρχικά,όποιον διδάσκει flamenco χωρίς να έχει στα χέρια του flamenco κιθάρα.

Κλασσικούς κιθαρίστες με κλασσική κιθάρα στα χερια.

Όταν βλέπεις ακόμη και blanca ή negra χωρίς golbeador(μεβράνη στο καπάκι).

Απέφυγε τύπους που παίζουν ταυτόχρονα flamenco-latin-gypsy-metal-......

Τέλος,δεν ξέρω αν έχεις ήδη flamenco κιθάρα,

αλλά η κλασσική δεν αρκεί.

Ακόμη και να της βάλεις golbeador στο καπάκι,

είναι άλλη η φιλοσοφία κατασκευής,οι τεχνικές του δεξιού χεριού και ο ήχος.
ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου...Για να καταλαβεις περις τινος προκειται,παιζω κιθαρα απο το 1991.ξεκινησα με κλασσικη ..και μετα ηλεκτρικη ..τα τελευταια δυο χρονια παρατησα την ηλεκτρικη και το εριξα στο flamenco.Eχω μια Amalio Burguet και μια Hermanos Sanchis Lopez...Flamenco κιθαρες εννοειται,,,το προβλημα μου δεν ειναι ουτε το αριστερο μου χερι ουτε η  θεωρια ..κλιμακες κτλ κτλ κτλ..,,,,εχω παει σε ωδεια χρονια....και πιστεψε με μεχρι και σημερα  στα 42 μου μελεταω..το προβλημα ειναι το δεξι χερι..Οχι οτι δεν παει....παει...αλλα μπορω να παιξω μονο rumba που ειναι 4/4..εχω θεμα με ρυθμους οπως Bulerias ..Alegrias ..Solea..κτλ κτλ...εαν με πιανεις...εχω παρει αρκετα βιβλια αλλα δεν βγαζω ακρη...εχουνε πολυ διαφορετικο μετρημα...το κλασσικο μετρημα των 12 ...με accent 3 6 8 10 1(12)...σε αυτο χρειαζομαι βοηθεια...και αυτο μονο μαθαινετε απο καποιον που το εχει...ευχαριστω πολυ

 
ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου...Για να καταλαβεις περις τινος προκειται,παιζω κιθαρα απο το 1991.ξεκινησα με κλασσικη ..και μετα ηλεκτρικη ..τα τελευταια δυο χρονια παρατησα την ηλεκτρικη και το εριξα στο flamenco.Eχω μια Amalio Burguet και μια Hermanos Sanchis Lopez...Flamenco κιθαρες εννοειται,,,το προβλημα μου δεν ειναι ουτε το αριστερο μου χερι ουτε η  θεωρια ..κλιμακες κτλ κτλ κτλ..,,,,εχω παει σε ωδεια χρονια....και πιστεψε με μεχρι και σημερα  στα 42 μου μελεταω..το προβλημα ειναι το δεξι χερι..Οχι οτι δεν παει....παει...αλλα μπορω να παιξω μονο rumba που ειναι 4/4..εχω θεμα με ρυθμους οπως Bulerias ..Alegrias ..Solea..κτλ κτλ...εαν με πιανεις...εχω παρει αρκετα βιβλια αλλα δεν βγαζω ακρη...εχουνε πολυ διαφορετικο μετρημα...το κλασσικο μετρημα των 12 ...με accent 3 6 8 10 1(12)...σε αυτο χρειαζομαι βοηθεια...και αυτο μονο μαθαινετε απο καποιον που το εχει...ευχαριστω πολυ
Καλό είναι που έχεις όλο αυτό το μουσικό υπόβαθρο και flamenco κιθάρες.

Και το γεγονός ότι μελετάς.

Είναι αυτό που έγραψα και πριν,ότι τα palos όπου όλη τη δουλειά την κάνει το δεξί χέρι,

δεν μαθαίνονται από βιβλία και youtube.

Ακόμη και δάσκαλο να έχεις,για να τα εφαρμόσεις στην πράξη,θες συνύπαρξη με χορευτές/ες πρωτίστως,

αλλά και cajon,τραγουδιστές,κ.λ.π.

Ελλάδα τέτοιες δυνατότητες υπάρχουν μόνο στην Αθήνα.

Άμα έχεις βρει ήδη στο δεξί τεχνικές για pulgar,picado,rasgueado(διαφορες παραλλαγές),golpe,tremolo,κ.λ.π. τότε είναι η σειρά των palos.

Και με τα βιβλία να είσαι επιφυλακτικός.

Κάτι Juan Martin,Graf Martinez και άλλα που είχαμε πρόσβαση στην Ελλάδα,

τα θεωρούν στην Ισπανία δυσφήμιση για το είδος.

Του Oscar Herrero είναι καλό,του Gerardo Nunez επίσης,αλλά για πολύ προχωρημένους.

Μία ωραία σειρά που μπορείς να "κλέψεις" πολλές τεχνικές και πληροφορίες,

είναι η Tesoros de la Guitarra Flamenca και η La guitarra flamenca-Collection

Νομίζω πως πλέον τα βίντεο είναι ελεύθερα στο internet.

 
Καλό είναι που έχεις όλο αυτό το μουσικό υπόβαθρο και flamenco κιθάρες.

Και το γεγονός ότι μελετάς.

Είναι αυτό που έγραψα και πριν,ότι τα palos όπου όλη τη δουλειά την κάνει το δεξί χέρι,

δεν μαθαίνονται από βιβλία και youtube.

Ακόμη και δάσκαλο να έχεις,για να τα εφαρμόσεις στην πράξη,θες συνύπαρξη με χορευτές/ες πρωτίστως,

αλλά και cajon,τραγουδιστές,κ.λ.π.

Ελλάδα τέτοιες δυνατότητες υπάρχουν μόνο στην Αθήνα.

Άμα έχεις βρει ήδη στο δεξί τεχνικές για pulgar,picado,rasgueado(διαφορες παραλλαγές),golpe,tremolo,κ.λ.π. τότε είναι η σειρά των palos.

Και με τα βιβλία να είσαι επιφυλακτικός.

Κάτι Juan Martin,Graf Martinez και άλλα που είχαμε πρόσβαση στην Ελλάδα,

τα θεωρούν στην Ισπανία δυσφήμιση για το είδος.

Του Oscar Herrero είναι καλό,του Gerardo Nunez επίσης,αλλά για πολύ προχωρημένους.

Μία ωραία σειρά που μπορείς να "κλέψεις" πολλές τεχνικές και πληροφορίες,

είναι η Tesoros de la Guitarra Flamenca και η La guitarra flamenca-Collection

Νομίζω πως πλέον τα βίντεο είναι ελεύθερα στο internet.
ετσι ακριβως...συμφωνω,,,

εχω βιβλια του martiinez to flamenco 1 kai 2 και του martin..αλλα δεν λενε και πολλα...Oσο για τον Herero και Nunez εχω δει βιβλια τους στο Storemusic.live.com.αλλα δεν εχω αποψη..

Θα τσεκαρω αυτα που ειπες ..Ευχαριστω

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top