Μαγνήτες για Pink Floyd

su zu

Νέο μέλος
Μηνύματα
6
Πόντοι
1
Καμιά ιδέα για να κάνω τη Fender strtat να ακούγεται πιο Pink Floyd; Από θέμα μαγνητών μιλάω

 
Δεν ξερω απο ηλεκτρικες κιθαρες αλλα δεν νομιζω οτι ο συγκεκριμενος ηχος

εχει να κανει μονο με μαγνητες ή ισως και μηχανηματα

 
ΟΚ, ο φίλος μας το έθεσε το ερώτημα σε στυλ cyberjohny, αλλά έχει κάποια λογική, ΑΝ δεν έχεις πολυασχοληθεί με ηλεκτρική κιθάρα.Και σε παλιότερα post έχω διάβάσει&να ρωτάνε για τον ήχο του τάδε κιθαρίστα, απλώς είχαν τη γνώση ότι ο ήχος που ακούμε από ένα CD δεν εξαρτάται μόνο από τους μαγνήτες (είναι και τα κουρδισμένα ξύλα, αλλά τέλος πάντων...)

Φίλε su zu, η διαφορά που ακούς στον ήχο ανάμεσα στη δική σου strat και σ'αυτήν του Gilmore οφείλεται (και) στους διαφορετικούς μαγνήτες, ΑΛΛΑ σε πολύ μικρότερο ποσοστό απ΄αυτό που φαντάζεσαι. ¶λλοι παράγοντες: -δάχτυλα -ενισχυτής -εφέ -τρόπος και μηχανήματα ηχογράφησης -mastering δίσκου -ηχοσύστημα μέσω του οποίου ακούς το cd κλπ κλπ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχετε δίκιο. Λάθος διατύπωση. Λάθος μου. Ήθελα να πω, πως μπορώ να κάνω την κιθάρα να έχει πιο μελωδικό και όχι τόσο Fender ήχο. Το παλλικάρι στο οποίο αναφέρεστε δεν το ξέρω. Ζητώ και πάλι συγγνώμη.

 
Ο Gilmour καταρχην δεν χρησιμοποιει μονο strat αλλα και πολλες αλλες κιθαρες (tele,les paul,gretsch).

Με ενα σετ μαγνητες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να βγαλεις τον ιδιο ηχο με αυτον (οπως αποκλειεται να βγαλεις τον ιδιο ηχο με αυτον ακομα και αν ειχες ΟΛΑ τα μηχανηματα του).

Ο ηχος του οφειλεται κατα 10% στην κιθαρα του κατα 40% στους ενισχυτες & τα εφε του (το μυστικο του ειναι ενας λαμπατος προενισχυτης ΜΠΑΣΟΥ Alembic που ειναι το πρωτο πραγμα που "βλεπει" η κιθαρα του) & βεβαια κατα 50% στα χερια του.

Η συμβουλη μου?

Παψε να ψαχνεις τον ηχο των Pink Floyd & Βρες τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ (ειναι πολυ πιο ενδιαφερον αλλωστε :wink: )

 
Η συμβουλη μου?

Παψε να ψαχνεις τον ηχο των Pink Floyd & Βρες τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ (ειναι πολυ πιο ενδιαφερον αλλωστε )

Απόλυτα σωστός SUPERFUNK. Συμφωνώ μαζί σου στο έπακρο :D

 
Παψε να ψαχνεις τον ηχο των Pink Floyd & Βρες τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ (ειναι πολυ πιο ενδιαφερον αλλωστε :wink: )
Και όμως ο καθένας μας μέσω του ήχου αγαπημένων κιθαριστών προσπαθεί να βρει τον ήχο του.Αν ο suzu δεν παίζει πολύ καιρό κιθάρα(διέψευσε με αν κάνω λάθος suzu :wink: ) όπως όλοι ξεκινάει αναζητώντας αγαπημένους ήχους και μέσα απο αυτούς θα φιλτράρει τον δικό του.

 
Φίλε Janick θα σου φανεί περίεργο. ΄Παίζω όμως κιθάρα 10 χρόνια. Σε πληροφορώ όμως ότι ουδέποτε δεν είχα ασχοληθεί με τέτοια πράγματα όπως μαγνήτες ξύλα και τα λοιπά. Είμαι 22 χρονών πλέον και τόσο καιρό απλά γραντζούναγα γράφοντας τα δικά μου οκμμάτια. Έχω ψηθει κι εγώ με μπάντες και ιστορίες όμως ουδέποτε είχα ασχοληθεί με τα κατασκευαστικά σημεία της κιθάρας. Το ξέρω ότι είναι περίεργο όμως έτσι έγινε. ΄΄Ομως ποτέ δεν είναι αργά. Έτσι ξεκίνησασ να ψευτοψάχνομαι τώρα. ΄Εχω βλέπεις και μία σχολή όπου τελειώνω και ψάχνω ήδη για το μετασπτυχιακό. Έχω στην πλάτη μου έρευνες που κάνω και αρκετά projects που τρέχω. Όμως τη μουσική δεν την άφησα ποτέ μου. Νομίζω ότι καταλαβαίνεις. Προσωπικά, έχω ακούσματα απο Pink Floyd, Porcupine Tree (θεοί) και άλλους. Πάντως θα πρέπει να ζητήσω συγγνώμη ακόμη μία φορά για το ηλίθιο της ερώτησης που έθεσα αρχικά.

 
Φίλε su zu, δεν υπάρχουν ηλίθιες ερωτήσεις (μάλλον το λέω αυτό, επειδή κι εγώ από τεχνικά θέματα, είμαι σκράπας, βλάχος, άσχετος κλπ).
em.icon.wink.png


Προσωπικά, η δική σου πορεία καθόλου περίεργη δε μου φαίνεται (θα τολμούσα να πω ότι είναι και πιο ουσιαστική, αλλά σκέφτομαι μη μου χυμήξουν οι guru των κιθαρων, ενισχυτών κλπ που υπάρχουν στο Noiz -κι απ' όσα διαβάζω, είναι πάρα πολλοί).
em.icon.blackeye.png
&
em.icon.bigsmile.png
&
em.icon.wink.png


 
Προσωπικά' date=' η δική σου πορεία καθόλου περίεργη δε μου φαίνεται (θα τολμούσα να πω ότι είναι και πιο ουσιαστική, αλλά σκέφτομαι μη μου χυμήξουν οι guru των κιθαρων, ενισχυτών κλπ που υπάρχουν στο Noiz -κι απ' όσα διαβάζω, είναι πάρα πολλοί).
em.icon.blackeye.png
&
em.icon.bigsmile.png
&
em.icon.wink.png


[/quote']Θα συμφωνήσω σ'αυτό. Απο τους κιθαρίστες που έχω γνωρίσει, όσοι είχαν αρχίσει να παίζουν αγοράζοντας πεταλάκια με εφέ, ενισχυτές κλπ κλπ, είχαν σοβαρό πρόβλημα όταν έπαιζαν με έναν απλό ενισχυτάκο χωρίς εφε και παπαριζιές! Ενώ έχω γνωρίσει άτομα που ψήθηκαν χρόνια στην πρώτη τους φθηνή κιθάρα και τον πρώτο τους μικρό ενισχυτή και πιάνουν στα χέρια τους οποιαδήποτε κιθάρα + ενισχυτή συνολικής αξίας 300Ε και σε κάνουν να θέλεις να πας να τα αγοράσεις!!!! Ας μήν μιλήσω τι κάνουν με τα δικά τους μηχανήματα!!
 
Πάντως θα πρέπει να ζητήσω συγγνώμη ακόμη μία φορά για το ηλίθιο της ερώτησης που έθεσα αρχικά
Hλιθιες ερωτησεις ΔΕΝ υπάρχουν!

Πολυ καλα εκανες και ρωτησες & ελπιζω οτι καποιες απαντησεις σου φανηκαν χρησιμες :wink:

Απλα επειδη εχω δει παρα πολλους μουσικους να 'χαντακώνονται' για χρονια αναπαραγοντας τον "ηχο" & τα λικς των ειδωλων τους σου ξαναπροτείνω να πας ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στο ψητο δηλ. στην ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ σου εκφραση :wink:

 
Aπο οτι θυμαμαι, εχει χρησιμοποιησει (ειδικα σε live) πυκνα συχνα EMG SA set, εχει μαλιστα και signature set που ειναι μαζι με boost presence και boost πριμα/μπασσα.

Για την ακριβεια εχω το ιδιο σετακι σε μια Fender stratocaster MIM 70s και ειναι πολυ ωραιο σετακι. Εγω βεβαια εχω χρησιμοποιησει τους SAV γιατι εχουν ιδιο look με passive μαγνητες, αλλα σαν ηχος ειναι ιδιοι πανω κατω με τους SA, ισως λιγο πιο "ζεστοι".

Η κιθαρα με αυτο το σετακι ειναι πολυ ευελικτη αφου παιρνεις απο καθαρους ηχους strat μεχρι humbucker (σχεδον) ηχο με την χρηση των boosts, χωρις να εχεις ποτε θορυβο κτλ. Εχω την εντυπωση οτι ο Gilmour προτιμουσε τους active γιατι δεν εισαγουν θορυβο και εχουν πιο "ισχυρο" σημα και ανεπηρεαστο (σχετικα) σε θορυβους, πραγμα που για τον Gilmour λογικα θα ειναι πολυ θεμιτο, μιας και χρησιμοποιει 3-4 ντουλαπες με προενισχυτες και εφφε και δεν θελει ο ηχος του να "βρωμιζει" και να εξασθενει.

Το μονο μειονεκτηκα που εχω δει στο σετακι αυτο, ειναι οτι επειδη τα boosts ειναι πανω στα tone pots (αν παρεις το σετακι ερχεται προεγκατεστημενο πανω σε pickguard νομιζω) χανεις την ευελιξια αυτων των ρυθμιστικων. Οταν τα χεις στο 0, ουσιαστικα λειτουργουν οι SA κανονικα "σκετοι" ενω καθως ανοιγεις τα tones, αρχιζουν και δινουν boost, το 1 σε πριμμα μπασσα (σαν να κανεις καμπυλη V με boost σε graphic eq) και το αλλο σε μεσαια/υψηλομεσαια. Αν τα δωσεις ολα στα Boosts (ειδικα τα μεσαια) τοτε βγαζεις ηχο humbucker.

Το κακο ετσι για μενα, ειναι οτι δεν μπορεις μετα να κανεις κολπακια, οπως πχ να μηδενισεις το 1 tone και το αλλο full ανοιχτο και μετα με τον διακοπτη επιλογης μαγνητων να εχεις ηχο αλα wah  ;)

Βεβαια μπορει καποιος αν θελει να παρει το σετακι χωρις τα boosts, αφηνοντας τα tones ανεπαφα αν αυτο επιθυμει. Απλα παρε μονο το σετακι, οχι το signature πακετο...

Και αν σου αρεσει το look των κλασσικων μονοπηνιων, πηγαινε για τους SAV που δεν ειναι οπως οι αλλοι με flat καπακι.

 
David Gilmour είπε:
+100000 και από μένα για το site αυτο.

Καλό πάντος να μάθεις να πάιζεις Floyd & Gilmour (Τεχνική & Picking Tricks) και μετά να αποκτήσεις απαιτήσεις για μαγνήτες.....πάντος επιβεβαιωμένο από το www.gilmourish.com για να βγάλεις τόσο καλό ήχο θέλεις τον ακριβό εξοπλισμό του Gilmour που τον έχει προικίσει ο Peter Cornish ( Α Π Λ Α  Π Α Ν Α Κ Ρ Ι Β Α  Π Ε Τ Α Λ ΙΑ) και να πάιζεις δυνατα γιατί δίνουν πολύ μουσικό ογκο & compressaρισμα (ειδικά στον τελευταίο δίσκο του).

Εαν έχεις ορεξη & φράγκα ....προχωρα.....πάντος μια άλλη άποψη καθαρα δική μου εγω είχα το set αυτο και πεθανα στο Humming.....παραπολυ βουιτο.......τελικα πήγα σε Kinman (συγαστηρας)....και λίγο compressaρισμένη μια χαρα είναι....

 
σε ποιον απευθύνεστε; στον "su zu" που ρώτησε πριν από 4 χρόνια;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top