Live rec

atreu73 είπε:
Πάνε τώρα μια σελίδα πίσω και άκου.
Εκει υπαρχει αλλο προβλημα,καλα το λεει το τραγουδι ο υπογειος ρευμας και αξιοπρεπως παιζει η μπαντα αλλα ειναι ενα απο τα χειροτερα τραγουδια που εχω ακουσει ποτε μου....  ;D

 
Ωραίος ο υπόγειος... τετραχόρδος  8)

(Υποπτεύομαι ότι γουστάρει Geddy)  ;D

Πάρα πολύ ωραίες ηχογραφήσεις κ. Παραγωγέ

ΥΓ: Πάντως έκπληξη τα Υπόγεια Ρεύματα, τους θυμόμουν πιο υποτονικούς στα παιξίματα τους.

 
Ωραίος ο Digi.

Οι υπόλοιποι άρενες δεν μου είπαν πολλά.

Η δε Νάντια (ναι, ξέρω τυμβωρυγχία) με εκνεύρισε σφόδρα.

 
audiokostas είπε:
Η δε Νάντια (ναι, ξέρω τυμβωρυγχία) με εκνεύρισε σφόδρα.
Γιατι μου το εκανες αυτο...με ιντριγκαρες και καθησα και το ακουσα.....ενα Μπιστολι και γρηγορα αυτο δεν ηταν ασθμα αυτο ηταν...δοκιμασια...!! ;D

 
Παιδια ευχαριστω για τον χρονο και τον κοπο σας, να ακουσετε και να απαντησετε. :)

Σε οσους απο εσας περισσευει λιιιγο ακομα χρονος και εαααν υπαρχει διαθεση,

θα ηθελα να μπειτε στον κοπο να αναλυσετε περισσοτερο τις απαντησεις σας.

Π.Χ.

"Το κομματι x εχει απαραδεκτη μουσικη αλλα καλο στιχο."

"Δεν μου αρεσει ο ηχος της κιθαρας στο y κομματι αλλα η μελωδικη γραμμη δενει ομορφα"

"Ας αλλαξουν το ταδε"."Αυτο το υφος κομματιων θελει πιο jazz ηχο" κλπ.

Οι επι μερους παρατηρησεις βοηθανε τους δημιουργους, εκτελεστες, καλλιτεχνες, τεχνικους

στα επομενα βηματα τους, την βελτιωση τους. Οσο βεβαια μπορει ο καθενας, οποιος μπορει

και φυσικα εαααν ενδιαφερεται. ;)

Και παλι ευχαριστω.

 
Πολύ ωραία ηχογράφηση. Το pan στο πιάνο μου φάνηκε extreme, τέρμα αριστερά και περίπου το ίδιο με την κιθάρα. Δεν κατάφερα να ακούσω πολύ.

Δεν ξερω επίσης αν έκανες τη μείξη αργότερα, πανω σε πολυκάναλο που έγραψες εκεί ή αν είναι η μείξη που έβγαινε στα FOH ηχεία.

Υ.Γ. Φίλε μου πρέπει να σου κολλάνε βαρέα ένσημα για την δουλειά που κάνεις. :'(

 
yameth είπε:
...Το pan στο πιάνο μου φάνηκε extreme, τέρμα αριστερά και περίπου το ίδιο με την κιθάρα.
Ακριβως ετσι. :D

Το ζητουμενο ηταν, "στην μειξη τα οργανα να παρουν τη θεση που ειχαν στην σκηνη". ;)

Δεν ξερω επίσης αν έκανες τη μείξη αργότερα, πανω σε πολυκάναλο που έγραψες εκεί ή αν είναι η μείξη που έβγαινε στα FOH ηχεία.
Η μειξη εγινε αργοτερα.

Υ.Γ. Φίλε μου πρέπει να σου κολλάνε βαρέα ένσημα για την δουλειά που κάνεις. :'(
Δεν μου κολλανε βαρεα, αλλα τα χρεωνω σε μπυρες...

Υποψιαζεσαι τι κοστιζει? ;D ;D

Σε ευχαριστω yameth

 
Δεν γνωρίζω πολλά από μίξη ούτε κι από ορολογίες και απλά λέω τι θα μου άρεσε.

Μόνο για τα παιδιά της παλαιότητας. Εξαιρώντας την ερμηνεία που είναι νομίζω ο ασθενέστερος κρίκος δεν δένουν καλά οι ηλεκτρικές και τα ντραμς που μπαίνουν τόσο δυναμικά από την πρώτη στροφή του ρεφραίν. Ένα αργό build up μέχρι τη δεύτερη στροφή και μετά τα ντραμς και οι ηλεκτρικές. Σωστά αλλάζει το τέμπο πριν το ρεφραίν μετά όμως μένει λίγο αναποφάσιστο. Στην περίπτωση αυτή ένα αρκετά γρηγορότερο τέμπο και μια διαφορετική ενορχήστρωση θα εμπλούτιζε την αρχική μελωδία. Κάπου στα 2,50 αρχίζει μια παρατεταμένη «κακοφωνία» που όμως δεν υποστηρίζεται φωνητικά.

Στιχουργικά έχει κάποιες ωραίες ιδέες αλλά δυστυχώς σε ένα πρωτότυπο έργο διαχωρίζεται δύσκολα ο στίχος από την ερμηνεία. Η κακή ερμηνεία θα παρασύρει μαζί της ό,τι καλό μπορεί να υπάρχει.

 
digisilence είπε:
Ακριβως ετσι. :D

Το ζητουμενο ηταν, "στην μειξη τα οργανα να παρουν τη θεση που ειχαν στην σκηνη". ;)
Το πιάνο ακούγεται σαν να βρίσκεται στα σκαλιά της σκηνής και δεν υπάρχει πουθενά στο υπόλοιπο στερέωμα. Π.χ. αν κάποιος ακούσει με ακουστικά, στο δεξί δεν θα έχει καθόλου πιάνο. Είναι αφύσικο και δεν συμβαίνει πουθενά στην πραγματικότητα. Πάντα υπάρχει ένα spill-over. Ακούγεται και απο το δεξί αυτί δηλαδή κάτι που βρίσκεται στα αριστερά σου.

Και επειδή ιδανικά όταν κλείνω τα μάτια μου θα ήθελα να φαντάζομαι τη σκηνή και "τα οργανα να παρουν τη θεση που ειχαν στην σκηνη" όπως λες, για αυτό το αναφέρω..  ;)

 
Η Νάντια με εκνεύριτσε με τη καραμουζέ χροιά της, μετά πρόσεξα πως το πουστ, ήταν της εποχής του τάφου της Αμφίπουλις και έτσι προσπέρασα τους υπόγειους και πήγα στους Κερκυραίους, έβαλα και ακουστικά λαίμαι  ;D

Ναι το πιάνο, δεν με ενοχλεί, που είναι μονόπαντο, αν δε κάνω λάθος πρέπει να είχε και κανά 0,2% στο άλλο κανάλι.

Ο τραγουδιάρης-΄ισως επειδή είμαι κι εγώ φάλτσος ;D ;D-δεν με ενόχλησε, αλλά με φάνηκε κρυόπωπος :P, θα τον ήθελα λίγο πιο ακραίο, όπως και τους υπόλοιπους-πλην πιάνου.

Θα μπορούσε να είναι ένα καλό γκαραζοειδές-μεταπανκ άσθμα αν τραβάγανε περισσότερες τσίτες.

  Όταν ξεκινάνε τα τούμπανα ανεβαίνει η ένταση-όλων-απότομα.

 Αυτά τα ολίγα Ω προαωγέ. Στη τελική καλύτερα να σε πληρώνουν μπύρες, παρά τυροκαφτερές  ;D ;D ;D

Πάω να ακούσω υπόγεια :-*

....................και αφού άκουσα και τους υπόγειους.

Όταν η βάντα είναι δεμένη και ξέρει τι θέλει και πως να το εκφράσει, γίνεται και ο προαγωγός μάγκας  ;D ;D ;D

 
Και συνεχιζουμε την ενοτητα με ενα απο τα σχηματα που εχουν προταθει

ως σαπορτ στην μεγαλη συναυλια των "Παραγκας".

Οι γνωμες διιστανται! Οι μισοι απο την επιτροπη λενε ναι

και οι αλλοι μισοι οχι.

Εσεις? ;D

To69.mp3

 

Attachments

  Άτιμε προαγωγέ για λίβε εγγραφή υπέροχο το αποτέλεσμα, το προωθώ λαίμαι εις τον ενδιαφερόμενο

 
συνυπολογίζοντας τις συνθήκες της ηχογράφησης αλλά και το mp3, με εντυπωσίασε το πολύ καλό αποτέλεσμα (χωρίς να με εκπλήξει βέβαια μια και έχω ακούσει και παλιότερες δουλειές σου)... συμπαγής και πεντακάθαρη live rock παραγωγή... δεν θυμάμαι να έχω ακούσει καλύτερα τον μαστρο Μήτσο ούτε σε studio δουλειές... 8)

respect digi...

ΥΓ τώρα επειδή(ς) επιβάλω στον εαυτό μου να είναι πολύ πιο αυστηρός με σένα (λόγω του επιπέδου της δουλειάς σου οι όποιες επισημάνσεις μου γίνονται με "απόλυτα κριτήρια"), θα μου επιτρέψεις να επισημάνω και το μόνο που κατά την γνώμη μου σου ξέφυγε ελαφρά και είναι ο λίγο μεγαλύτερος συχνοτικός χώρος που κατέλαβε στο low end range το μπάσο, κλέβοντας λίιιιγον παραπάνω από ότι ιδανικά θα του αναλογούσε και "καταπιέζοντας" ελαφρώς ότι κατέβαινε εκεί κοντά από τα υπόλοιπα όργανα... θα έπρεπε το "σώμα" να "μοιράζεται" λίιιιιγο πιο ομοιόμορφα... ;) 

ΥΓ2 τώρα βέβαια αν μου αναφέρεις την λέξη "μπασίστας" ως προς το πρώτο ΥΓ θα καταλάβω...  ;);D

 
ΠαραγκαΑΑαα... Απολυεσαι λαιμαι!!!

Να 'σαι καλα cigaret13 σε ευχαριστω.

npap, οι παρατηρησεις σου ειναι παντα ευπροσδεκτες και

σε ευχαριστω που ασχολεισαι. Η "αυστηροτητα" ειναι ζητουμενο.

Και παλι ευχαριστω. ;)

 
digisilence είπε:
ΠαραγκαΑΑαα... Απολυεσαι λαιμαι!!!
Ναι, ναι, ΝΑΙ. ;D ;D ;D

Κουφετάκι η παραγωγή.

Ήθελε μόνο λίγο πιο πρίμα το χτύπημα στο πιατίνι στο 3:15. ;) ;D ;D ;D ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top