Live με μετρονομο (και άλλα)

Το κανουμε σε προβες. Ο ντραμερ φορα ακουστικα με μετρονομο σε ολο το κομματι. Εμεις απλα ακουμε τον ντραμερ. Δεν αλλαζει κατι για εμας.




εκει στο 6.40 λεει κατι πολυ ενδιαφερον..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μετα το 5ο λεπτο ξεκινα και ειναι πολυ ενδιαφερον. 

Εαν καταλαβα καλα, ειναι κατι που ισχυει μονο για κιθαρα, μπασο, πληκτρα, ή ισχυει και για τα τυμπανα? Εχουμε, δηλαδη, 4/4 και μπορουμε να γκρουβαρουμε οποιον τροπο θελουμε στις υποδιαιρεσεις του χρονου?

Τι παιζει?

 
ήδη οι φίλοι μας σου πρότειναν λύσεις παραπάνω... εγώ εναλλακτικά σου αναφέρω και τον παρακάτω "ελβετικό σουγιά" να τον έχεις υπόψη σου και αν τα οικονομικά σου (ή ο ρεφενές της μπάντας) το επιτρέπει, το εξετάζεις...?

με πολλές δυνατότητες (κάποιες μοναδικές σε σχέση με την εργονομία που προσφέρουν) και πολύ καλό ήχο (για τα λεφτά του), είναι ιδανικό για πρόβες αλλά και για stage monitoring (σε αυτή την περίπτωση ανάλογα το PA και την γνώση αλλά κυρίως την όρεξη του ηχολήπτη κάθε φορά για προσαρμογές στο set up του)...

zoomLiveTrak20-icon.png


https://www.zoom.co.jp/products/production-recording/live-sound-recording/livetrak-l-20#media

ΥΓ. νταξει καφέ δεν ψήνει, αλλά έχει μέχρι και μετρονόμο...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ήδη οι φίλοι μας σου πρότειναν λύσεις παραπάνω... εγώ εναλλακτικά σου αναφέρω και τον παρακάτω "ελβετικό σουγιά" να τον έχεις υπόψη σου και αν τα οικονομικά σου (ή ο ρεφενές της μπάντας) το επιτρέπει, το εξετάζεις...?

με πολλές δυνατότητες (κάποιες μοναδικές σε σχέση με την εργονομία που προσφέρουν) και πολύ καλό ήχο (για τα λεφτά του), είναι ιδανικό για πρόβες αλλά και για stage monitoring (σε αυτή την περίπτωση ανάλογα το PA και την γνώση αλλά κυρίως την όρεξη του ηχολήπτη κάθε φορά για προσαρμογές στο set up του)...

https://www.zoom.co.jp/products/production-recording/live-sound-recording/livetrak-l-20#media

ΥΓ. νταξει καφέ δεν ψήνει, αλλά έχει μέχρι και μετρονόμο...?


Καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, ακόμα και αυτούς που "αρπάχτηκαν"!

Χτες το απόγευμα έκανα ευρύ ψάξιμο και νομίζω ότι η κατάλληλη λύση είναι να παρεμβάλουμε μια κονσόλα μεταξύ της σκηνής και του ηχολήπτη, να στέλνουμε εκεί τα κανάλια μας και μετά (ή πριν) να τα στέλνουμε στον ηχολήπτη. Από την κονσόλα του μαγαζιού θα παίρνουμε μόνο την μίξη των ντραμς και από τα μονιτορ out θα έχει ο καθένας τη μίξη του αποθηκευμένη.

Για αυτό το λόγο θεωρώ ότι η zoom παραπάνω εξυπηρετεί πλήρως τον σκοπό μας, είναι λίγο ακριβή, αλλά λίγο πολύ τέτοια τιμή (και παραπάνω) περίμενα.

 
Το να παίξεις λάιβ με in ear δεν είναι και τόσο απλό. Εκτός από την κονσόλα (που χρειάζεται ξεχωριστές μίξεις για τον καθένα όχι την ίδια) θέλεις και καλά in ear ακουστικά που να απομονώνουν τις άλλους ήχους. Θα έχεις το θόρυβο του κοινού, συν τα έξω ηχεία που θα είναι δυνατά, συν κάποια όργανα με φυσικό ήχο. Συν το να πρέπει να αντιμετωπίσεις το λάιβ. Χρειάζεται έξτρα εμπειρία για να κάνεις όλες αυτές τις μίξεις και να τις αλλάζεις καθώς παίζετε. Χρειάζεσαι έξτρα ηχολήπτη βασικά. Και μπορεί να δώσετε ένα σωρό λεφτά για κάτι που δε θα βολεύει τελικά.

Πολύ πιο απλό είναι να παίζετε με τους ενισχυτές σας, και ο ντράμερ να έχει ακουστικά με το μετρονόμο και να κάνει αυτός trigger οτιδηποτε προηχογραφημένο. Έτσι παίζαμε για χρόνια με μια μπάντα, αλλά πρέπει να μην κάνεις λάθη, χάνεις το χρόνο κτλ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top