Ε?????Πώς γίνεται????Είναι δυνατόν?kwstas79 είπε:Σοβαρά μιλάω.
Αύριο θα χιονίσει στα πεδινά παιδιά σας το λέω!!!
Ε?????Πώς γίνεται????Είναι δυνατόν?kwstas79 είπε:Σοβαρά μιλάω.
Kαταρχήν αλίμονο αν κάποιος αποφασίσει να αγοράσει το extreme ή να το απορρίψει λόγω της λάμπας η οποία δεν πωλείται ξεχωριστά. Απλά υπάρχει θες δε θες.trigga είπε:Γενικά μιλάμε ότι είναι απάτη το φωτάκι και ίσως αποτρέψουμε και κάποιον απ το να χάσει κάποια χρήματα.
Εσύ κάλλιστα μπορείς να το χαίρεσαι το όργανο σου και να παίζεις με το λαμπάκι που διαθέτει.
Λέμε ότι αυτό που προσφέρει είναι ανούσιο και μπορείς να το πετύχεις και μέσω ενός απλού plugin αν είναι αναγκαίο για μια ηχογράφηση διότι σε κάποιο λάιβ αυτή η χειρουργική επέμβαση ούτε κάν θα φανεί.
Θέμα ρυθμίσεων και γούστου.Με το plugin μπορείς να πετύχεις καλύτερη ποιότητα με λιγότερο χάσιμο στον ήχο.
Ε ναι, προφανώς, αλλιώς δεν έχει και νόημα ύπαρξης. Δεν ακούς φαντάσματα, μια χαρά είναι τα αυτιά σου.Τρίτον περνάει στη μίξη και στα μόνιτορ και στο live και στο studio...αλλιώς μάλλον ακούω φαντάσματα!
Θέμα γούστου και αυτό, όχι ότι θα είχε καμμία διαφορά στον ήχο. Όπως και να έχει το θέμα όμως, το deisgn και η αισθητική παίζει ρόλο.Σίγουρα είναι και marketing tool για την Korg αλλά κάτι θα πρέπει να κάνει για να έχει η Korg τη δικαιολογία υπόστασης της πάνω στο synth. Tώρα όσον αφορά το blue glowing χρωματάκι ε...μη μου πείτε οτι δεν υπάρχουν τύποι που δίνουν σημασία και σε αυτές τις βλακείες...
Δεν είναι καθόλου ανούσιο, είναι καλοδεχούμενο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί (ή όχι) για γρήγορες αλλαγές στον ήχο. Είναι το Virus ανούσιο επειδή υπάρχει το CSound;Λέμε ότι αυτό που προσφέρει είναι ανούσιο και μπορείς να το πετύχεις και μέσω ενός απλού plugin
Αν ήταν εκτός Extreme θα ήταν dedicated και άρα καλύτερη άραγε;;Ποιος είπε οτι η λάμπα του extreme ρε παιδιά κάνει οτι κάνουν dedicated μονάδες όπως λαμπάτοι ενισχυτές κτλ?
Φωτίζεται για να σου δείξει ότι είναι On. Λίγο εφφετζίδικο μεν αλλά και λίγο vintage.(αλλιώς γιατί να φωτίζεται κιόλας, αν όχι για να τονιστεί ότι υπάρχει; )
Δεν είναι καθόλου ψύλλοι στα άχυρα. Έχω ένα συγκεκριμένο μηχάνημα (δεν θα ήθελα να πω ποιό - είναι μυστικό 8)) και ότι περνάω από κει ακούγεται από ανεπαίσθητα διαφορετικό εώς και ΠΟΛΥ διαφορετικό.Και πάλι ψίλους στα άχυρα βασικά αλλά να λέμε πως έχουμε κι αυτό το μηχανημα που κάνει δουλειά καλύτερη.
Η μπλε φωτιζόμενη λαμπίτσα είναι αναλογική, εκ φύσεως. Αυτό που διαφημίζεται εδώ κι εκεί ως ο "ζεστός αναλογικός ήχος" είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ υποκειμενικό και κατά την γνώμη μου ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ παρερμηνευμένο. Ο ήχος είναι εκ φύσεως αναλογικός, ότι ακούτε είναι αναλογικό (δεν πιστεύω να υπάρχει κανείς εδώ μέσα που ισχυρίζεται ότι ακούει 0 και 1), όλοι έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι είναι ζεστό, οργανικό κ.λ.π., όλοι ακούμε μουσική απο διαφορετικά ηχεία, από διαφορετικά synthesizers τα οποία τα προγραμματίζουμε (ελπίζω) διαφορετικά από άλλους κ.λ.π. Επίσης να θυμάστε ότι υπάρχουν και ένα σωρό ψυχοακουστικά φαινόμενα το κυριότερο από τα οποία είναι (κατά την γνώμη μου πάντα) ότι το ανθρώπινο αυτί επινοεί συχνότητες εκεί που δεν υπάρχουν είτε για να καλύψει αυτές που δεν υπάρχουν είτε για άλλους μυστήριους λόγους.Αν ήταν να προσδίδει αναλογική χροιά μια τέτοια μπλε φωτιζόμενη λαμπίτσα, τότε το andromeda και τα πετάλια ας πάνε στον κάλαθο των αχρήστων.
Θεωρητικά ναι, πρακτικά δεν χρειάζεται. Ίσως να πρέπει να ανοίξουμε ένα καινούριο thread για τα χρυσά αυτιά και για αυτούς που ισχυρίζονται ότι ακούνε διαφορές μεταξύ ηχογράφησης στα 16bit/44.1Khz, 24bit/96KHz, DSD, DXD κ.λ.π.Ποτέ όμως όσα ψηφία και να είχαμε διαθέσιμα δεν θα πιάναμε την πιστότητα του αναλογικού σήματος εκτός και αν είχαμε θεωρητικά έναν ADC με άπειρα ψηφία.
Κατά περίεργη ειρωνία όλα τα προβλήματα σε AD/DA μετατροπές δημιουργούνται από φαινόμενα aliasing, ή τουλάχιστον έτσι μας οδήγησαν να πιστέψουμε. Εξού και τα brickwall φίλτρα 0.45/0.55 ή με διάφορα άλλα ratios, έτσι δεν είναι;; Μετά κάποιοι ήθελαν ή νόμιζαν ότι μπορούν να ακούν aliazing και παραμορφωμένες αρμονικές σε 96 KHz, γιατί έπρεπε να πουλήσουν τους καινούριους AD/DA converters.Αν το σήμα αυτό πρόκειται να γίνει ψηφιακό με χρήση ADC η πιστότητα του εξαρτάται κατά κύριο λόγο απο τα bits του ADC.
Όχι δεν είναι έτσι. Αν πάρουμε έναν πολύ καλό μετατροπέα, οι απώλειες υπάρχουν αλλά είναι ασήμαντες για το ανθρώπινο αυτί. Δεν χρειάζεται να μιλήσω για μετατροπείς όπως DAD AX24 σε DSD, ακόμη και στα 32bit/192KHz οι απώλειες, δηλαδή το τι δεν μπορεί να μετατραπεί, είναι απειροελάχιστο και μάλλον αδιάφορο, αν θες την γνώμη μου.Μπορεί και πάλι να ακούμε αναλογικό σήμα στο τέλος αλλά δεν έχει καμία σχεση με την πιστότητα του αρχικού λόγω ψηφιοποίησης Αν θεωρήσουμε οτι στη μετατροπή έχουμε και απώλειες bit γίνεται αντιληπτό οτι η πιστότητα υστερεί ακόμα πιο πολύ.
απείρως;; Δε νομίζω.εξυπηρετούν απείρως καλύτερα το σκοπό για τον οποίο έχουν κατασκευαστεί
ΑΝ ήταν ίδια, δεν θα είχε νόημα να τα συγκρίνουμε. Τα συγκρίνουμε επειδή είναι διαφορετικά και ομοειδή.Δεν νοείται σύγκριση μεταξύ αναλογικών και ψηφιακών synth.
Και; Δεν το έλεγε το topic ξεκάθαρα;;Eκει μέσα είδα φωτογραφίες synth τραβηγμένες ακόμα και στο σκοτάδι για να δείξουν πόσο ωραίο φαίνεται το synth στο σκοτάδι με όλα τα φωτάκια αναμμένα.
boukaw7 είπε:Υπάρχει απλά για να λέει ότι υπάρχει. Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Αν ήταν να προσδίδει αναλογική χροιά...
Και εγώ που νόμιζα ότι όλη η μουσική πραγματικότητα γύρω από εκεί γυρίζει…Έλα ντε και πάλι συμφωνώ με trigga και θα επιμείνω λίγο ακόμη περί εμπορικού τρικ...