Λυχνίες korg

depas

Νέο μέλος
Μηνύματα
32
Πόντοι
6
Γειας σας παίδες.....

Ηθελα κάποιος να μου απαντήσει στην απορία σχετικά με την ακριβής λειτουργία των λυχνιών που είναι τοποθετημένα σε κάποια μοντέλα της korg που έχω παρατηρήσει και όχι μόνο....

Μήπως έχει να κάνει τίποτα σχετικά με την τροφοδότηση του οργάνου ή σχετικά με την απόδοση του ήχου???

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ!!!!

Με εκτίμηση

    DePAs...

 
δεν καταλαβαμε και δεν εχω δει ποτε στη ζωη μου keyboard Korg με ...λυχνιες... :o

 
triton5.l.jpg


παράθεση από το sound on sound για το korg triton extreme:

Korg's Valve Force tube circuit (first seen on the latest Electribe phrase-composition devices) provides a surprise that's more subtle than the casing's colour change' date=' but it's just as visually striking when it's switched on. It's housed behind a prominent plastic blister erupting from the front panel, and its blue LED backlighting ensures that you'll know it's in-circuit even if you can't hear the result. The valve itself hardly glows: it seems Korg have developed some electronics that extract all the device's valviness without driving it very hard. Good for device longevity, I'm sure, but no fun if you'd like to see the blighter working! And working it is: the blister gets warm. Though only one tube is specified (each Electribe featured a pair), it seems that a single valve can be coaxed into processing stereo audio. [b']Valve Force is available for master or insert processing, and can be applied to audio entering the Extreme via its audio inputs.[/b]
 
first seen on the latest Electribe phrase-composition devices
νεωτατα κολπα λοιπον,προφανως δινει καποια "ζεστασια" στον ηχο ειδικα αν ειναι το τελευταιο "πραγμα'' που βλεπει το σημα πριν  βγει απο το synth (σε στυλ Vox Tonelab η οποια ετσι κι αλλοιως ανηκει στην KORG) 

 
Στην ουσία δίνει μια μικρή ντόπα "αναλογικής ζεστασιάς" αν μπορώ να το θέσω έτσι. Δεν έχει αισθητό αποτέλεσμα σε όλους τους ήχους και θα πρέπει να παίξεις και λίγο με τα 4 ποτενσιόμετρα που ελέγχουν τις παραμέτρους της. Σε μπάσους ήχους όμως κάνει δουλειά όσον αφορά το extreme. To γεγονός οτι τα αποτελέσματα της κρίνονται απο μερικούς ανύπαρκτα ίσως οφείλεται στη διάρκεια ζωής που θέλησε να δώσει η Korg η οποία διατείνεται οτι η λάμπα έχει διάρκεια ζωής 10 χρόνια minimum. Ακόμα και κάποιος να μην τη χρησιμοποιεί είμαι σίγουρος οτι θα σπαστεί αν την εχει καμμένη!

Eγώ που διαθέτω το όργανο θεωρώ οτι έχει αποτέλεσμα. Απλά θέλει και λίγο υπομονή.

Φιλικά Νίκος

 
Δυστυχώς το Sound On Sound αναλώνεται μονάχα στο look και όχι στη λειτουργικότητα της λυχνίας.

Αν έχω καταλάβει καλά εκτελεί χρέη προενίσχυσης όποτε το θελήσει ο κάτοχος.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια κατασκευής ενός sample ή/ και κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής.

Γενικά ωραίο concept.

 
Μήπως έχει να κάνει τίποτα σχετικά με την τροφοδότηση του οργάνου ή σχετικά με την απόδοση του ήχου???
Τι ακριβώς εννοείς τροφοδότηση του οργάνου;; Η λυχνία στο Triton Extreme είναι στο τέλος του signal path. Μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για να δώσεις μια περισσότερο αναλογική χροιά στους ήχους, είτε στους εσωτερικούς είτε εξωτερικούς, να το χρησιμοποιήσεις δηλ. τρόπον τινά σαν DI. Προφανώς και επηρρεάζει τον ήχο, από πολύ έως λίγο.

Πολλοί λένε ότι εκτελούν χρέη μικρής λάμπας για μόστρα!
Δεν είναι καθόλου μόστρα, είναι κανονικότατη αναλογική λυχνία, το μοντέλο είναι 12AU7 τύπου dual-triode vacuum.

 
OurDarkness είπε:
Δεν είναι καθόλου μόστρα, είναι κανονικότατη αναλογική λυχνία, το μοντέλο είναι 12AU7 τύπου dual-triode vacuum.
Ακριβώς!

 
η Korg χρησιμοποιεί στα πλήκτρα της σχεδόν παρόμοια πατέντα με αυτή της Vox Tonelab η οποία έχει συνσχεδιαστεί από την Korg. Διαφορά στον ήχο έχει αλλά όχι τρελή. Όπως είπε κι ο korg_nikos φαντάσου τη σαν ένα φίλτρο για να γλυκάνει την "ψηφιακίλα" του dsp

 
Nα προσθέσω και γώ το σχόλιο μου για τις λάμπες?

Γνώμη μου είναι ότι έχει παραγίνει το θέμα λάμπας σε οτιδίποτε κυκλοφορεί ρε παιδιά.Σε λίγο θα βγάλουνε και μοκέτα για σαλόνι με λάμπες στην προενίσχυση του καλοριφέρ και τελικές για το πάτωμα.

Πόσο δηλαδή να ζεστάνει ένα ψηφιακό όργανο μια λάμπα?Και γιατί δεν είναι καταχονιασμένη πουθενά στα άβυτα του korg ή του κάθε korg αλλά είναι κρεμασμένη σαν μπάλα στο δέντρο?

Δεν ξέρω πολλά για την τεχνολογια και τον ήχο αλλά παρατηρώ τα τελευταία 3-5 χρόνια οτι αν θα βγάλουν κάτι θα πρέπει να έχει και λάμπα πάνω.Μήπως γίνεται για να πιάνουν και το vintage αγοραστικό κοινό και μόνο με τη λογική ότι το όργανο που θα πάρει θα έχει τα ψεγάδια του παρελθόντος με την πιο αισχρή λειτουργική τους μορφή?Αλλά και τους νέους που θέλουν να καυχιούνται για την απόδοση του οργάνου τους λόγω των λυχνιών ενώ στην πραγμάτικότητα δεν είναι τπτ παραπάνω απο ένα στολίδι?

Υ.Γ.Ενιωσα οτι ήθελα να καταθέσω τη γνώμη μου μιάς και έχει πυκνώσει στην κεντρική σελίδα το θέμα λάμπα απο πολλες μεριές.Ίσως κάνω και λάθος αλλά έτσι μου φαίνεται.Εδώ ειμαι για να διορθώσετε τις εσφαλμένες μου απόψεις ουτως ή αλλος.

 
+10 trigga

Δεν είναι καθόλου μόστρα, είναι κανονικότατη αναλογική λυχνία, το μοντέλο είναι 12AU7 τύπου dual-triode vacuum.
Όχι εννοώ ότι είναι σαν την λαμπα της tonelab. Υπάρχει απλά για να λέει ότι υπάρχει. Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Αν ήταν να προσδίδει αναλογική χροιά μια τέτοια μπλε φωτιζόμενη λαμπίτσα, τότε το andromeda και τα πετάλια ας πάνε στον κάλαθο των αχρήστων.

Απλά η μαμά korg εκμεταλλεύεται την όλη μανία με την αναλογικότητα και πέταξε την δικιά της "σύλληψη"....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όσον αφορά εμένα είπα οτι δίνει μια μικρή ντόπα "αναλογικής ζεστασιάς" δανειζόμενος έναν όρο που στην ουσία μόνος μου δημιούργησα για να περιγράψω όσο καλύτερα μπορώ την εμπειρία που έχω απο τη χρήση της.

Σαφώς και δεν κάνει το triton να ακούγεται σαν αναλογικό αλλά ουτε υπάρχει απλά για να υπάρχει.

Το θέμα εγκειται στο πως ορίζει ο καθένας όρους όπως αναλογική χροιά, ζεστασιά,...ή ντόπα που είπα εγώ.

Για να εξακριβωθεί τι ακριβώς εννοεί ο καθένας θα έπρεπε να κατσουμε όλοι οι "παρατηρητές" πάνω απο το όργανο και σύμφωνα με αυτό που ακούμε να εκθειάζουμε τις απόψεις μας.

Εγώ ξέρω οτι ενεργοποιώντας τη λάμπα στο extreme μου και παίζοντας με παραμέτρους input trim, ultra boost, tube gain και output level έχω από μηδαμινές εως σημαντικές διαφορές ανάλογα με τον ήχο.΄

Μπορεί να μην έχει τα αποτελέσματα ενός αναλογικού σύμφωνοι αλλά δεν μπορώ να πω οτι δεν κάνει τίποτα.

 
Λογικά θα κάνει αυτό που κάνουν όλα τα λαμπάκια αυτού του τύπου.Δηλαδή μια λειτουργία equalization με επιπτώσεις και στον θόρυβο αφού θα τους δίνει και gain.Πάλι καλά που είναι και παραμετροποιήσημη η συγκεκριμένη και μπορείς και να την απενεργοποιήσεις αν δεν κάνω λάθος.

Και όλο αυτό ως προς τί?Αν θές πραγματικά να επέμβεις στον ήχο θα πάρεις έναν καλό προενισχυτή ή τελικό ενισχυτή λαμπάτο αναλογικό.Και πάλι ψίλους στα άχυρα βασικά αλλά να λέμε πως έχουμε κι αυτό το μηχανημα που κάνει δουλειά καλύτερη.

 
Έλα ντε και πάλι συμφωνώ με trigga και θα επιμείνω λίγο ακόμη περί εμπορικού τρικ (αλλιώς γιατί να φωτίζεται κιόλας, αν όχι για να τονιστεί ότι υπάρχει; ) το όλο θέμα με αυτήν την λάμπα, καθώς το ίδιο πράμα το κάνουν και μάλιστα πολύ καλύτερα διάφορα εφε ή μερικά πολύ απλά plugs (ωχ δεν πιστεύω το τελευταίο να είναι απαγορευμένη έννοια ε; )

Αλλιώς φταίω εγώ που όσες φορές και να το πείραζα (το έχει μια κολλητή μου το extreme και το έχω σκαλίσει καμπόσες φορές, καθώς αυτή είναι preset player το όρνιο!) δεν καταλάβαινα κάτι σαν λάμπα!!! Τες πα απόψεις, που όλοι μας ξέρουμε σαν τι είναι...

 
Ποιος είπε οτι η λάμπα του extreme ρε παιδιά κάνει οτι κάνουν dedicated μονάδες όπως λαμπάτοι ενισχυτές κτλ?

Και δηλαδή τι να κάνουμε τώρα που η Korg την έβαλε στο όργανο? Να πούμε οτι είναι μ@λ@κία?

Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν οτι αντικαθιστά λαμπάτο ενισχυτή αλλά έχω ακούσει τη διαφορά που δημιουργεί γιατί διαθέτω το όργανο. Eπίσης η διαφορά αυτή περνάει και στην ενίσχυση και στη μίξη ενός live η studio setup

Δεν κάνει θαύματα αλλά κάτι κάνει.

Και προς Θεού κανένας που θέλει να επέμβει στον ήχο δεν ξεκινάει απο τη λάμπα!!!!!!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γενικά μιλάμε ότι είναι απάτη το φωτάκι και ίσως αποτρέψουμε και κάποιον απ το να χάσει κάποια χρήματα.

Εσύ κάλλιστα μπορείς να το χαίρεσαι το όργανο σου και να παίζεις με το λαμπάκι που διαθέτει.

Λέμε ότι αυτό που προσφέρει είναι ανούσιο και μπορείς να το πετύχεις και μέσω ενός απλού plugin αν είναι αναγκαίο για μια ηχογράφηση διότι σε κάποιο λάιβ αυτή η χειρουργική επέμβαση ούτε κάν θα φανεί.

 
Οι πληκτροφονιάδες που παίζουν με μπόλικο ντιστόρσιον θέλουν οπωσδήποτε λάμπα για να τους κάνει κούκου; Σοβαρά μιλάω.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top