Latimer solo Summer lightning.

αν είχα στον νού μου τον ακροατή απο τότε που έπιασα την κιθάρα, δεν ήμανε σήμερα εδώ να ανεβάζω κομμάτια για 10 κιθαρίστες στο νόιζ.

Θα είχα κάνει τη μπάζα μου και άντε γειά.
Ναι λάθος μου, παράλειψη... μιλούσα για κανονικούς κιθαρίστες κι όχι για τζαζίστες...?

 
Το συσχετίζω ας πούμε κάπως, με το eq που χρησιμοποιούν πολλοί metal κιθαρίστες στον ενισχυτή, το V shape, για να έχουν big sound.

Με ενισχυμένα μπάσα - πρίμα (άκρες δηλαδή), και χαμηλότερα μεσαία, ακούγεσαι "μεγαλύτερος".

Απλά η γνώμη μου.
Μάλλον δεν υπάρχεις στο mix.

 
Μάλλον δεν υπάρχεις στο mix.


Διαφωνώ, και προσθέτω ότι μιλάω για ρυθμικά (εκεί που θέλεις big sound), όχι για σόλο (που θέλεις fat sound).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εάν είναι η μοναδική κιθάρα, χωρίς άλλα όργανα στις ίδιες συχνότητες, έχει όντως τεράστιο ήχο.

Εάν υπάρχουν κι άλλα, θέλει τα τονισμένα μεσαία ώστε να καθίζει σωστά στο μιξ. 

 
Αν ήθελα να κάνω audition έναν παίκτη θα του έδινα τελε και θα τον έβαζα να παίξει καθαρά.

Αν τα έπαιζε προφανώς θα μπορούσε να παίξει και τα βρώμικα.
Προφανώς όχι.

Ο έλεγχος του βρώμικου ήχου δεν είναι απλό πράγμα.

Βέβαια αν δεν έχει παίξει κάποιος με βρώμικο ήχο κι εννοώ βρώμικο, όχι λίγο ντραιβακι, δεν το καταλαβαίνει αυτό.

 
Ο έλεγχος του βρώμικου ήχου δεν είναι απλό πράγμα.


Είναι πολύ δύσκολος.

Εγώ πάντως δεν τα κατάφερα ακόμα.

Θα το λέω και θα το φωνάζω.

Άλλη μελέτη κάνεις για το καθαρό παίξιμο, και άλλη για το βρώμικο.

Διαφορετικό φραζάρισμα πρώτα απ' όλα.

Είναι σαν δύο διαφορετικά όργανα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι σαν δύο διαφορετικά όργανα


Ακριβως. Αλλο παιξιμο το εντελως clean, αλλο παιξιμο στο breakup, αλλο στο crunch, αλλο στο distortion.

φραζάρισμα




Το ειναι αυτο? Το αναφερεις πολυ συχνα.

 
Μάλλον δεν υπάρχεις στο mix.


scooped mids λέγεται, metallica, exodus, slayer, anthrax, και ακόμα πιο έντονα και επιτυχημένα οι Pantera, και όλοι οι μεταγενέστεροι είχαν αυτον τον ήχο.

Το ειναι αυτο? Το αναφερεις πολυ συχνα.


μήπως (ΦΡΑΣΗ) φρασρισμα, ελληνιστί, απο το phrase=φρέιζ-->φραζάρισμα

 
Εγω πιο πολυ τη "φρεζα" σκεφτομουν, παρα τη "φραση" ?

 
Το ειναι αυτο? Το αναφερεις πολυ συχνα.


Είναι το phrasing.

Ο τρόπος δηλαδή που εκφέρεις μουσικό λόγο.

Το πώς σχηματίζεις φράσεις, πώς τις "προφέρεις", οι τονισμοί σου, το χτύπημά σου, οι χρόνοι σου, τα υλικά που χρησιμοποιείς, και ο τρόπος που τα χρησιμοποιείς για τον σχηματισμό φράσεων.

Κατά την γνώμη μου είναι το σημαντικότερο "συστατικό" σε έναν μουσικό, και δίνει την προσωπική του ταυτότητα.

EDIT: Για να το καταλάβεις καλύτερα, θα σου δώσω δύο παραδείγματα.

1. Δώσε σε 10 διαφορετικούς μουσικούς (ασχέτως οργάνου) τις ίδιες νότες (άσχετα από χρόνους) και άφησέ τους να τις παίξουν.

Θα ακούσεις 10 διαφορετικές εκδοχές αντιμετώπισης φράσεων.

2. Ο Scott Henderson κατά την γνώμη μου είναι ένας από τους μάγους του phrasing.

Λέγεται καθ' υπερβολήν, ότι αν του δώσεις 4 νότες, μπορεί να παίζει όλο το βράδυ μόνο με αυτές, χωρίς να καταλάβεις ότι παίζει μόνο 4 νότες, ή να βαρεθείς.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top