Λάμπες για να αρπάζει σε υψηλότερη ένταση?

blue είπε:
μα η αρμονική παραμορφωση που δημιουργει ενας ενισχυτης με λυχνιες ειναι το ζητουμενο απο εναν κιθαριστα!Πως μπορει αυτο να ειναι επιζημιο για το μεγαφωνο??Εννοειται οτι θα εχει τερμα το ποτενσιομετρο για να παραμορφωνει ή ακομα κ ενα κυκλωμα ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ του σηματος για να παραμορφωνει ακομα περισσοτερο!

(εισαι κιθαριστας?)

Α λες?κ εγω μαλλον κατι δεν εχω καταλαβει,ας εξηγησει καποιος που να ειναι σιγουρος για τι πραμα μιλαμε ;D
Κυρίως μπασίστας. αλλα ήρεμα πράγματα.

Επίσης συνηθήζω να δουλέβω τρανζιστορικά ή με τελεστικούς, αλλά πάνω κάτω έχουν παρόμιες αρχές λειτουργίας.

Κι όμως αν θες να παίξεις κάτι χωρίς παραμόρφωση με διάφορα πεταλάκια πχ Reverb, Chorus κλπ και πας να κόψεις απο την κιθάρα δεν είναι σαν να τα πνήγεις λίγο;;; Αυτό το λέω επειδή το έχω δοκιμάσει, βέβεα τότε βαριόμουνα να σκύψω να χαμηλώσω τον ενυσχητή, και το αποτέλεσμα ήταν τελείως άθλιο.

[Οφφ Τοπικ]Πρώτη φορά ακούω κάποιον να θέλει τις αρμονικές! Στα RF πάντως είναι το πρώτο που θέλουμε να αποφύγουμε, γιατι θα μας κλείσουν μέσα:D:D:D. Βέβαια άλλο RF άλλο κιθάρα.[/Οφφ Τοπικ]

 
Κι όμως αν θες να παίξεις κάτι χωρίς παραμόρφωση με διάφορα πεταλάκια πχ Reverb, Chorus κλπ και πας να κόψεις απο την κιθάρα δεν είναι σαν να τα πνήγεις λίγο;;;
φυσικα,ομως εμεις μιλαμε για direct to amp παιξιμο

Πρώτη φορά ακούω κάποιον να θέλει τις αρμονικές! Στα RF πάντως είναι το πρώτο που θέλουμε να αποφύγουμε, γιατι θα μας κλείσουν μέσα:D:D:D. Βέβαια άλλο RF άλλο κιθάρα
ΑΚΡΙΒΩΣ ;)

Αυτος ειναι και ο λογος που οι κιθαριστες προτιμουν ΛΑΜΠΑΤΟΥΣ ενισχυτες ;)

Βεβαια το headroom καθε ενισχυτη (δηλ.το ποσο καθαρος μενει οταν ανεβαινει η ενταση) εξαρταται απο την ισχυ του,τον τυπο της λυχνιας,την "ταξη" στην οποια δουλευει και φυσικα απο το wattage του μεγαφωνου του ;)

 
Παντως το χαμηλωμα του volume της κιθαρας δεν βοηθαει παντα! Κ αυτο γιατι ποτε δεν μπορει να λειτουργησει οπως το drive. Αν μπει ψοφιο στην πρωτη προενισχυτρια θα χασει το τελικο σημα την ''ζωντανια'' του. ( Δεν μιλαω για την μουνταδα υποτιθεται πως εχουμε βαλει το πυκνωτακι με την αντισταση στο volume pot ). Moνο μικρες μεταβολες στην παραμορφωση πετυχαινουμε κ ακομα κ να καθαρισει τελειως εχει χασει σε ενταση με αποτελεσμα σε ενα live οταν ανεβασεις το volume να εχεις βγει ''μπροστα'' ισοσταθμιστικα σε σχεση με την υπολοιπη μπαντα. Τα πεταλια τυπου tubescreamer κ τα κυκλωματα τυπου plexi ειναι ιδανικα για ''παιχνιδι'' με το volume της κιθαρας.

 
Superfunk είπε:
.......... και φυσικα απο το wattage του μεγαφωνου του ;)
Συμφωνώ με τον Superfunk. Εκεί νομίζω οτι παίζεται το παιχνίδι.

Για τις 12AU7 ασυναγώνιστη η RCA Cleartop.

Μ' αρέσει και η 6189. Την ΑΤ7 (original στον 5E3) δεν την θυμάμαι ηχητικά.Από την άλλη δεν είμαι φανατικός των διάφορων πειραματισμών με μάρκες λάμπας αλλά με πειραματισμούς σε δεξί και αριστερό χέρι διάφορων τύπων κιθαριστών.

Με τον δικό μου (http://www.noiz.gr/index.php?topic=157666.msg212366#msg212366) έχω το αντίθετο πρόβλημα. Δεν βρωμίζει παρά όταν είναι ΠΟΛΥ δυνατά. Είναι και το Eminence που συντελεί κατά πολύ σε αυτό. Αλλά για αυτό έχω και το πεταλάκι.

Αλλά ο Alderbody είχε δίκιο. Μου λείπει το reverb.

 
Και ένα quick reference chart για τις προενισχύτριες.

12AX7 = 100

5751 = 70

12AT7 = 60

12AZ7 = 60

6072/12AY7 = 44

5965/12AV7 = 27

12AU7/6189/5814 = 20

Ασχετο, αλλά αλήθεια ποιοτικό pot 1M log που θα βρώ εν Αθήναις;

 
αυτός ο πίνακας πως μεταφράζεται και σε γενικότερα ηχητικά χαρακτηριστικά της κάθε λάμπας πέρα από την μείωση του gain

 
audiokostas είπε:
Αλλά ο Alderbody είχε δίκιο. Μου λείπει το reverb.
και δε φτιαχνεις κι ενα Tube reverb unit να σε δει ο Θεος? 

αφου εισαι γατα στις κατασκευες.  ;)

 
Μην ανάβεις τέτοιες λαμπάτες φωτιές riot.

Υπάρχουν λυσσαλέες απόψεις στα audiophile forum για κάθε μία από αυτές.

Αν είναι mil spec, αν είναι NOS, αν έχουν χρυσά ποδαράκια, πόσα spacer, πως είναι το getter και βράσε όρυζα. Αλλά πάνω από όλα σε τι κύκλωμα θα μπουν. Δεν είναι όλα τα κυκλώματα ανεκτικά σε αυθαίρετες αλλαγές.

Οτι και να πω κάποιος θα το αμφισβητήσει και καλά θα κάνει.

 
alderbody είπε:
και δε φτιαχνεις κι ενα Tube reverb unit να σε δει ο Θεος?  

αφου εισαι γατα στις κατασκευες.   ;)
Στο να σπέρνουμε διαόλια είμαστε πρώτοι ε; (Ευχαριστώ για το κομπλιμάν μεσιέ)

Οχι δεν το κάνω.

Γιατί μου βγήκε η Παναγία να τον τελειώσω και τα καλόπαιδα δεν μ' αφήνουν να τον πάρω από το μέρος της πρόβας που τον πήγα να τον ακούσουμε. Και παίζω (λέμε τώρα) σπίτι με έναν 15άρη τρανζιστοράτο Laney.

Και να σκεφτείς ότι εγώ παίζω μπάσο...........

Σιγά μην τους φτιάξω και reverb.

 
Ναι και είναι και ελληνικό και κούκλα.

Αλλά δεν περισσεύουν.

Και για να μην αρχίσουμε...

Δεν είπα δεν αξίζει.

Απλώς δεν τα 'χω και για reverb τόσα δεν τα δίνω.

 
audiokostas είπε:
Ασχετο, αλλά αλήθεια ποιοτικό pot 1M log που θα βρώ εν Αθήναις;
Tridimas Electronics

www.tridimas.gr

Κατάστημα Αγ.Αναργυροι

Ν.Πλαστήρα 257 & Αιόλου 36

210-2620250 fax:2102623805

κατάστημα Ν. Φιλαδέλφεια

Σμύρνης 31

2102525534-2102584849

fax:2102584495

-------------------

ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ

Kατάστημα Μαρούσι

Περικλέους 6

210 6125249

-------------------

Φανός

Ηλεκτρονικό υλικό

Σολωμου 40  Αθήνα

2103828748

-------------------

Ελληνική Ηλεκτρονική

Μένη Κοντοραβδη

Εμμαλουηλ Μπενακη 57

Τηλ: 2103816831 FAX: 2103819300

-------------------

Μπέσκας

Ανεξαρτησίας 21, Αργυρούπολη

210-9942765

---------------------

Καραχρήστος Σωτήρης

Ν. Νοταρά 53,  Αγ. Δημήτριος.

Τηλ.: 210-970-1700

Όλοι αυτοί είναι στην αθήνα. Σήγουρα πολλά πράγματα έχουν ο φανός και ο τριδιμάς, μπορείς εκεί να βρεις.

 
Ο Φανός έχει σίγουρα.

Εξάλλου είναι η βασική μου πηγή.

Αλλά ποιοτικά δεν θα τα έλεγα.

Αν δεν βρεθεί τίποτε άλλο, εκεί θα καταλήξω.

Ευχαριστώ πολύ πάντως.

 
Εδώ ένα πρόχειρο δείγμα το πως ακούγεται ο ενισχυτής.

είναι εμφανές το πως παραμορφώνει καθώς ανεβαίνουν οι δυναμικές

 
Ρώτα και στον τριδημά. Επόμενη σου επιλογή το Άτομο εδώ στο Ηράκλειο, πολλές φορές υπάρχουν περισότερα πράγματα και απο τον φανό και απο τον τριδημά.

Τα πιό καλά λογαριθμικά που έχω ποτε δουλέψει σαν ανθεκτικότητα είναι κάτι μπλέ πλαστικά. Είναι πολύ ανθεκτικά, και σχετικά οικονομικά. Αντίθετα κάποια μαύρα που είχα πάρει (λεπτά πίσω και με μακρύ άξονα) διαλούσαν πολύ εύκολα.

[ΕΔΙΤ]Αυτό που ακούγετε όποτε το έχω στο clean δε το μπορώ. Το πιθανό κύκλομα θα ήταν κάτι παθήτηκο, δηλαδή πυκνωτής μικρής χωρητηκότητας-αρα μεγάλης αντίστασης-αν και φοβάμε πως μπορεί να αλλάξει συχνώτητα ή να προκαλέσει μια μικρή διαφορά φάσης (συνήθως είναι περίπου π rad ή 180 μοίρες ή 0,5Hz). Είχα κάνει μία πλακέτα δοκιμής αλλα δε τη δούλεψα και πρέπει να δω που την έχω[/ΕΔΙΤ]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
staaronis3 είσαι στο Ηράκλειο?  ;D

Έλα να σου δείξω τι ωραία που ακούγεται το volume στο τέρμα, και 6 στάδια ψαλιδισμού.  :)

 
harilatron είπε:
staaronis3 είσαι στο Ηράκλειο?  ;D

Έλα να σου δείξω τι ωραία που ακούγεται το volume στο τέρμα, και 6 στάδια ψαλιδισμού.  :)
Έχεις ψαλιδιστή? Με ζένερ ή απλές διόδους;;; Με υπεροδήγηση ίσως;;; :P

 
riotshield είπε:
Εδώ ένα πρόχειρο δείγμα το πως ακούγεται ο ενισχυτής.

είναι εμφανές το πως παραμορφώνει καθώς ανεβαίνουν οι δυναμικές
δεν μπορω να σε βοηθησω,αλλα ετσι οπως κατεβαζω απο διαφορες μεριες κ μετα τα ακουω μαζεμενα,μπαινει το ρεκόνερ κ λεω "ποιος μου το 'στειλε αυτό τωρα?"απο μενα καρμα και μπουγάτσα με κακάο...weeeeeeeee are nooooooooot to blaaaaaaaame .ευγε παοκαρα. :)

 
staaronis3 είπε:
Έχεις ψαλιδιστή? Με ζένερ ή απλές διόδους;;; Με υπεροδήγηση ίσως;;; :P
Δεν ξέρω πολλά γράμματα staaronis3. Μη μου λες μπερδεμένα....

Αν είσαι κοντά στο κέντρο, πες μου να ανοίξω το παράθυρο, να ρίξω δυο πενιές και βγες στο μπαλκόνι ν' ακούσεις να μου πεις.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top