Λαμπατος ενισχυτης για διαμερισμα!

mixlad41 είπε:
Κατ'αρχας, ευχαριστω ολους οσους ασχολη8ηκατε με το θεμα.

Δευτερον, ρωταω για λαμπα, γτ μου αρεσει πιο πολυ αυτος ο ηχος, θελω να ξεμπλεξω με την ψηφιακουρα, κ γτ τρανζιστορ εχω, δν χρειαζεται να αγορασω...
Καταρχην αυτος που εχεις δεν ειναι τρανζιστορ (τον Line6 Spider δεν ειπες?), ειναι digital modeling, και μαλιστα απο τους χειροτερους κατα την αποψη μου.

Λες θελεις να ξεφυγεις απο την ψηφιακουρα, και λες ταυτοχρονα οτι θελεις να παρεις tonelab, το οποιο ειναι ψηφιακο μηχανημα. Μαλλον το εχεις μπερδεψει λιγο το ολο θεμα.

Οποτε δωσε ολα τα χρηματα και παρε εναν Jet City και ξεμπερδεψες με ενισχυτη, και αν καποια στιγμη θελεις κατι παραπανω, περνεις ενα πεταλακι delay, boost κτλ και εισαι οκ.

http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_112rc.htm



 
gdevelek είπε:
;)

ως προς το μεγαλύτερο headroom των τρανζιστοράτων, έχω τις αμφιβολίες μου
Ειχα παραθεσει εναν τρανζιστορατο 40 βατ, τον οποιο εχω παιξει και ξερω οτι εχει πολυ μεγαλυτερο καθαρο χεντρουμ απο τον μπλακχαρτ που προτειναν ακριβως απο πανω, τον οποιο εχω δοκιμασει επισης, οποτε μιλουσα απο εμπειρια για τα συγκεκριμενα δυο μηχανηματα  :)

Οσο αφορα το "Γι'αυτο και εγω προτεινα τρανζιστορατο, αφου ολοι οι ηχοι θα ειναι απο την πεταλιερα  (οχι πεταλακια, Vox tonelab)", ναι δεν ειπα οτι θα ακουγεται καλυτερα, ειπα οτι θα εχει τα παραπανω καλα αυτο το εγχειρημα (λιγοτερο ευπαθες κτλ). Τωρα μπορει στα αυτια του φιλου που ανοιξε το θεμα να του ακουγεται καλυτερα η tonelab σε ενα μικρο λαμπατο, μπορει σε ακομα και στα δικα μου αυτια να ακουγεται καλυτερα σε συγκεκριμενο λαμπατο, μπορει και οχι, αυτο ομως ειναι θεμα υποκειμενικο, και θελει πολλες δοκιμες για να καταληξεις που θα ακουγονται καλυτερα οι ηχοι που εχεις φτιαξει στην πεταλιερα.  :)

 
Jezus είπε:
Ειχα παραθεσει εναν τρανζιστορατο 40 βατ, τον οποιο εχω παιξει και ξερω οτι εχει πολυ μεγαλυτερο καθαρο χεντρουμ απο τον μπλακχαρτ που προτειναν ακριβως απο πανω, τον οποιο εχω δοκιμασει επισης, οποτε μιλουσα απο εμπειρια για τα συγκεκριμενα δυο μηχανηματα  :)
σύμφωνοι αλλά ας συγκρίνουμε συγκρίσιμα μηχανήματα, όχι 40άρη με 5άρη

θα σου πρότεινα να συγκρίνεις τον 40άρη με 15άρη λαμπάτο, δικάναλο, στο καθαρό κανάλι

και μάλιστα να συγκρίνεις και τις αρμονικές και τη γενικώτερη ποιότητα ήχου

 
gdevelek είπε:
σύμφωνοι αλλά ας συγκρίνουμε συγκρίσιμα μηχανήματα, όχι 40άρη με 5άρη

θα σου πρότεινα να συγκρίνεις τον 40άρη με 15άρη λαμπάτο, δικάναλο, στο καθαρό κανάλι

και μάλιστα να συγκρίνεις και τις αρμονικές και τη γενικώτερη ποιότητα ήχου
Δυστυχώς ή ευτυχώς το θέμα κατά 90% είναι θέμα χρημάτων τι μπορείς να αγοράσεις με ένα τάδε ποσό και ποιο είναι το καλύτερο για την δουλειά που θες.

Πάντως μια φόρα που διάβαζα τι έλεγε ένας σχεδιαστής ενισχυτών, ότι σε ένα στούντιο ηχογραφήσεων αντικατέστησαν τους λαμπάτους προενισχυτές μικροφώνων με τραντζιστοράτους και συνέχησαν να τους ζορίζουν όπως τους λαμπάτους κάποτε με τραγικά αποτελέσματα (άλλο πραγμα η παραμόρφωση λάμπας και άλλο του τραντζίστορ). Τα μηχανήματα δεν φταίνε για την ανικανότητα των χρηστών. Κάτι αντίστοιχο υποψιάζομαι ότι κρύβεται πίσω από το 90% των αναφορών «ψηφιακίλας».

 
Εγώ πάντως με μια baja, έναν Vox ac4tv και ένα delay, πάρα πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο "μειονέκτημα" του Vox είναι ότι υπεροδηγείται εύκολα, και ότι το ποτενσιόμετρο που ρυθμίζει το tone λειτουργεί μόνο στα 4 watt (και όχι στο 1 η στο 1/2).

 
Arti_Decay είπε:
Οσο για το φιλο που πιστευει οτι οι λαμπατοι ενισχυτες παιζουν το ιδιο καλα σε ολες τις εντασεις λέω μονο πως μαλλον δεν εχει δοκιμασει πολλα μηχανηματα.

Απο το πιο φτηνο μεχρι το πιο ακριβο η ποιοτητα του ενισχυτη φαινεται στα γκαζια. ΝΟΜΟΣ.

Ελπιζω να βοηθησα. ;)
μάλλον παίζεις μεταλ κι εσυ  :D

 
Jezus είπε:
Καταρχην αυτος που εχεις δεν ειναι τρανζιστορ (τον Line6 Spider δεν ειπες?), ειναι digital modeling, και μαλιστα απο τους χειροτερους κατα την αποψη μου.

Λες θελεις να ξεφυγεις απο την ψηφιακουρα, και λες ταυτοχρονα οτι θελεις να παρεις tonelab, το οποιο ειναι ψηφιακο μηχανημα. Μαλλον το εχεις μπερδεψει λιγο το ολο θεμα.
όταν λέμε τρανζίστοράτος ενισχυτής εννοούμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η τελική ενίσχυση για την οδήγηση των μεγαφώνων. Το ότι ο spider εχει και ψηφιακές προσομοιώσεις, δεν τον κάνει να μην είναι τρανζιστοράτος.

Επίσης να μη συγκρίνουμε τις ψηφιακές προσομοιώσεις του ...spider με της tonelab. Το οτι και τα δύο βασίζουν τις χροιές τους σε ψηφιακά κυκλώματα δεν πάει να πεί οτι και τα δύο πάσχουν απο αυτό που λέει ο κόσμος "ψηφιακούρα"

μάλλον παίζεις μεταλ κι εσυ  :D
και εγο για χεβη μεταλ πεταο το μσδ κε πεζω με το γκειν του μλουζ τζουνιορ στο 666

 
Από ηχητικής άποψης, η υλοποίηση του κυκλώματος του ενισχυτή με λάμπες, τρανζίστορ, ολοκληρωμένα analog ή digital δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία.

Για παράδειγμα, το πολυπόθητο Mesa Boogie V-twin λαμπάτο πετάλι έχει αρκετούς τελεστικούς και FETs στο σήμα καθώς και το LM386 ολοκληρωμένο που είναι γνωστό απ τους πάμθηνους smokey ενισχυτές τσέπης...

Ο πολύ καλός για metal και hard ακούσματα blackstar ht-5 ενισχυτής είναι "τίγκα" στους τελεστικούς. Οι mesa boogie κεφαλές με EQ περιοχών έχουν κι εκείνες παρεμβάλλει κάποιους τελεστικούς στο σήμα.

Για τον τελικό ήχο ενός ενισχυτή παίζουν ρόλο πάρα πολλοί παράγοντες (σχεδίαση κυκλώματος πρώτα από όλα, τροφοδοτικό, μετασχηματιστής εξόδου, λυχνίες, bias, τελεστικοί, τσιπάκια, ανοχή αντιστάσεων πυκνωτών κι αλλων εξαρτημάτων κλπ......).

Επομένως, ας μην κατηγορούμε και κρίνουμε από την υλοποίηση ενός ενισχυτή έτσι γενικά. Το αυτί μας σε A/B τεστ μεταξύ μηχανημάτων στο χώρο μας και με την κιθάρα μας είναι το απόλυτο κριτήριο.

Απλά, κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα δυνατό και ό,τι πιο κοντά σ αυτό είναι η δοκιμή σε μαγαζια, στούντιο ή (καλύτερα) σε φίλους με την κιθάρα μας!

Διαφορετικά παίρνεις το ρίσκο, ψωνίζεις έναν ενισχυτή, κι αν δεν σου κάνει ηχητικά με τίποτα(αφού τον τεστάρεις πλήρως), τον βελτιώνεις (αν έχεις σχέδια, χρόνο, διάθεση, μεράκι) ή τον βάζεις προς πώληση/ανταλλαγή(καλύτερα).

 
skantzos είπε:
μάλλον παίζεις μεταλ κι εσυ  :D
χαχαχα και μεταλ. Απλα έτυχε ο τελευταιος ενισχυτης που ασχοληθηκα να εχει πολλα γκαζια. Randal με Treadplate module  (ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ METAL MACHINE ΤΗΣ 10ΤΙΑΣ για μενα παντα!!)και plexi module για τα crunch σημεια. Βαζει κατω πολλα messa boogie...

Αλλα δε ξερω τι λενε εδω τα παιδια.. η λαμπα ανοιγει και αναδυκνειει το μηχανημα οσο πιο πολυ την παιζεις.. ΚΑΙ στα καθαρα ισχυει το ιδιο.. παρτε παραδειγμα τον Roland jazz chorus που θεωρειτε απο τουσ πιο καθαρους ενισχυτες και συνεπως "πεταλομηχανη" και zoom να κουμπωσεις επανω, ακουγεται υπεροχα (για τiς δυνατοτητες του zoom παντα!) !!!

Δε χρειαζεται να εισαι ηλεκτρονικος για να το καταλαβεις.. Το μονο που χρειαζεται ειναι να παιξεις με καλα μηχανηματα...μετα το τοποιο ξεκαθαριζει.

 
Arti_Decay είπε:
χαχαχα και μεταλ. Απλα έτυχε ο τελευταιος ενισχυτης που ασχοληθηκα να εχει πολλα γκαζια. Randal με Treadplate module  (ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ METAL MACHINE ΤΗΣ 10ΤΙΑΣ για μενα παντα!!)και plexi module για τα crunch σημεια. Βαζει κατω πολλα messa boogie...

Αλλα δε ξερω τι λενε εδω τα παιδια.. η λαμπα ανοιγει και αναδυκνειει το μηχανημα οσο πιο πολυ την παιζεις.. ΚΑΙ στα καθαρα ισχυει το ιδιο.. παρτε παραδειγμα τον Roland jazz chorus που θεωρειτε απο τουσ πιο καθαρους ενισχυτες και συνεπως "πεταλομηχανη" και zoom να κουμπωσεις επανω, ακουγεται υπεροχα (για τiς δυνατοτητες του zoom παντα!) !!!

Δε χρειαζεται να εισαι ηλεκτρονικος για να το καταλαβεις.. Το μονο που χρειαζεται ειναι να παιξεις με καλα μηχανηματα...μετα το τοποιο ξεκαθαριζει.
εγώ παίζω τα πάντα εκτός από μεταλ. και επι τη ευκαιρια ο jazz chorus ειναι τρανζίστορ. και τα αυτια μου τα θελω  ;) για αυτό παιζω σιγα. και με αγαοανε και οι γειτονες  :)

 
skantzos είπε:
επι τη ευκαιρια ο jazz chorus ειναι τρανζίστορ.
Γι αυτό λέω κι εγώ ότι δεν έχει και μεγάλη διαφορά ένας καλός λαμπάτος από έναν αντίστοιχα καλό τρανζίστορ. Απλά για να ακούσεις το ovedrive ενός λαμπάτου (ειδικά των 5W με μία 12ΑΧ7 μόνο) πρέπει να βάλεις αρκετά ψηλά το volume, πράγμα που ο τρανζίστορ το έχει και σε μικρές εντάσεις (και στα ακουστικά ακόμη...).

Από ότι έχω δοκιμάσει, ένας 5W λαμπάτος στο καθαρό έχει παρόμοια συμπεριφορά με έναν 5-15W τρανζίστορ στο καθαρό αρκεί να οδηγούν την ίδια καμπίνα (π.χ. 1Χ12").

Ένα A/B τεστ μεταξύ ενός epi valve jr 5W και ενός laney transistor combo 10W(φτηνός...) στο καθαρό, μέσω της epi valve jr 1Χ12" καμπίνας, με αποστόμωσε... Eίχαν παρόμοια ένταση σε dB, χροιά και "σκάσιμο" στα 3/4 του volume...

 
Από προσωπική εμπειρία μπορώ να μιλήσω για 2 ενισχυτές. Ο πρώτος είναι ο Vox AC4TV ο οποίος με single coil έχει πολύ ωραία καθαρά μέχρι τη μέση του gain, και μετά βρωμίζει πολύ ευχάριστα, ενώ με humbuckers η βρωμιά έρχεται νωρίτερα, αλλά για μένα αυτό ήταν το ζητούμενο. Το δε μεγάφωνό του (υποψιάζομαι είναι το celestion 10 greenback με αλλαγμένη ετικέτα...) είναι υπέρ αρκετό (βέβαια σκοπεύω να τον ακούσω και σε μία 4χ12...). Όσο για την έντασή του, πριν 1 βδομάδα παίξαμε λάιβ, και αναγκάστηκα να τον ρίξω στο 1 βατ, διότι το μικρόφωνό του peakαρε στα 4 (είπαμε τον θέλω υπεροδηγημένο, οπότε δεν ήθελα να κόψω gain).

Ο δεύτερος ενισχυτής είναι ο Harley Benton GA5H, τον οποίον έχω ακούσει με την 1χ12 καμπίνα του. Ωραίος καθαρός ήχος, μεγάλο headroom, ενώ για να βρωμίσει (ειδικά με single coils) πρέπει να τον τεζάρεις, και πάλι ίσα που σπάει. Οπότε φαντάζομαι θα ταιριάξει καλύτερα με μία πεταλιέρα. Βέβαια έχω την εντύπωση πως είναι λιγότερο δυνατός από τον Vox.

Για τους υπόλοιπους που αναφέρθηκαν δυστυχώς δεν έχω άποψη.

Μία πρόταση που μπορώ να κάνω είναι, εφόσον υπάρχει τρανζίστορ αρκετά δυνατός και σκοπεύεις να πάρεις πεταλιέρα, γιατί δεν παίρνεις ένα ενισχυτάκι στο στυλ του vox, plug and rock, με το δικό του χαρακτηριστικό overdriven ηχόχρωμα, για να έχεις και κάτι διαφορετικό?

 
gdevelek είπε:
σύμφωνοι αλλά ας συγκρίνουμε συγκρίσιμα μηχανήματα, όχι 40άρη με 5άρη

θα σου πρότεινα να συγκρίνεις τον 40άρη με 15άρη λαμπάτο, δικάναλο, στο καθαρό κανάλι

και μάλιστα να συγκρίνεις και τις αρμονικές και τη γενικώτερη ποιότητα ήχου
Συγκρινα με βαση την τιμη που ειχε πει το παιδι, 200 εχει ο τρανιστορ, λιγο παραπανω η λαμπα (250 νομιζω?).  :)

Τωρα αν ηταν να κανουμε απολυτες συγκρισεις για το ποιο ειναι καλυτερο μηχανημα, τοτε συμφωνω οτι επρεπε να γινουν οπως προτεινεις!  ;)

Τωρα τις αρμονικες δεν εχω παλμογραφο για να συγκρινω, και ειμαι πλεων και λιγο κουφος  ;D

 
IraklisZS είπε:
όταν λέμε τρανζίστοράτος ενισχυτής εννοούμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η τελική ενίσχυση για την οδήγηση των μεγαφώνων. Το ότι ο spider εχει και ψηφιακές προσομοιώσεις, δεν τον κάνει να μην είναι τρανζιστοράτος.

Επίσης να μη συγκρίνουμε τις ψηφιακές προσομοιώσεις του ...spider με της tonelab. Το οτι και τα δύο βασίζουν τις χροιές τους σε ψηφιακά κυκλώματα δεν πάει να πεί οτι και τα δύο πάσχουν απο αυτό που λέει ο κόσμος "ψηφιακούρα"
Οχι, οταν εχει ψηφιακες προσομοιωσεις τον λεμε και στην Ελλαδα και στο εξωτερικο Digital Modeling, ειτε εχει τρανζιστορ τελικο οπως ο Spider II, ειτε λαμπατο τελικο οπως ο Spider Valve.

Τρανζιστορ παντα λεγαμε αυτους που το ηχοχρωμα τους προερχεται αποκλειστικα απο την χρηση τρανζιστορ, χωρις ψηφιακες προσομοιωσεις.  :)

Και αναλογικο μοντελονκ να εχουν (π.χ. Σανς Αμπ), στην κατηγορια τρανζιστορατων ειναι αφου ολο το σημα περναει αποκλειστικα απο τρανζιστορ, σε ολη τη διαδρομη ειναι αναλογικο.  :)

Δεν ειπα οτι δεν εχει τρανζιστορ τελικο ο σπαιντερ, απλα τρανζιστορατους λεμε τους σκετο τρανζιστορ, χωρις ψηφιακα, για να μην μπερδευομαστε  :)

Οσο αφορα την πεταλιερα, δεν ειπα οτι ο Βοξ ειναι ψηφιακουρα, γιατι βαζετε συνεχεια στο στομα μου λεξεις που ποτε δεν ειπα?!?!  ;D

Ο σπαιντερ ειναι απο τα χειροτερα ψηφιακα μηχανηματα που εχω ακουσει, ενω ο βοξ απο τα καλυτερα!  :D

Απλα ελεγε το παιδι οτι δεν θελει παλι ψηφιακο μηχανημα, και μετα ειπε οτι θελει να αγορασει το βοξ, και ειπα οτι ειναι σκοπιμο να του διευκρινισω οτι και αυτο ψηφιακο μηχανημα ειναι, για να μην μπερδευομαστε, και για να ξερουμε τι λεμε.  :)

 
Ναι ρε συ, αυτο που λες εννουσα, κ εχω παιξει με tonelab, κ μ αρεσαν πολυ η ηχοι της...Γι'αυτο ρωτησα, για συγκεκριμενα πραματα...Βρηκα ενα Blackheart απο εναν συμφορουμιτη, κ λεω να τον χτυπησω, κ μετα τα υπολοιπα...

Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top