λαμπάτος ενισχυτής -θελω προτασεις

Γιατί το λες; Κι εγώ έτσι πίστευα, δοκίμασα άλλο μεγάφωνο στον combo μου στα διπλάσια λεφτά (Εminence Tonker, 160E) και το Seventy 80 μου φάνηκε πιο ισορροπημένο, πιο γεμάτο και πιο σπιρτόζικο. Οπότε το ξαναέβαλα στη θέση του.
Μου φανηκε τερμα στα πριμα. Κ ειδικα στο gain φιζαρει. Κ το συγκεκριμενο ειχε στρωσει να φανταστεις.

 
Συγνώμη, βγαίνει ακόμη ο Bugera V22 και 55? Νόμιζα ότι το είχαν σταματήσει... Στο Thomann μια φορά δεν τους βρίσκω .
Aυτη τη στιγμη ειναι διαθεσιμος στο τομαν. Καμια φορα ειναι οτι να ναι κ το τομαν

 
Μου φανηκε τερμα στα πριμα. Κ ειδικα στο gain φιζαρει. Κ το συγκεκριμενο ειχε στρωσει να φανταστεις.
Mάλλον θέμα ενισχυτή και όχι μεγαφώνου τότε; Γιατί στον δικό μου (Blackstar Artisan 10 Anniversary) τιγκαρισμένο τέρμα με προ και τελικούς τσιτωμένους, boost κανάλι και ενίοτε κι ένα Τοnebender fuzz και είναι ακούνητα τα τζιτζίκια. Και καταλήγω ότι κάποιοι μηχνικοί σχεδίασαν ένα ολόκληρο μηχάνημα για να δουλεύει όπως του πρέπει. Μάλλον αυτοί ξέρουν καλύτερα ποιο μεγάφωνο του πάει. 

 
Ξανασκέψου πάντως το θέμα των μεταχειρισμένων. Με budget 500 ευρώ, βίσκεις διαμάντια στις αγγελίες και με υψηλή αξία μεταπώλησης αν στο μέλλον αλλάξεις γνώμη...

 
Και εγω θα προτεινα να ξανασκεφτεις το μεταχειρισμενο.. Με 500 ακριβως ειμαι κατευχαριστημενος... 350€ ενα Bugera 333xl κεφαλι (τοτε ειχε 520€ καινουργιο)  και με 150€ τοτε (δυστυχως 200€ σημερα) μια 2x12 HarleyBenton Vintage με celestion 30αρια πανω. Βεβαια συνδυασμος που δεν ειναι για blues, αλλα το λεω σαν παραδειγμα οτι με αυτα τα χρηματα μπορεις να εισαι κομπλε.

Οσον αφορα το JCA22H επισης μου αρεσε πολυ κυριως σε σχεση με την τιμη του (το χρησιμοποιω σε προβαδικο).

Το Zoom G1 ξεχνα το για drive. Εχω το ιδιο και ειναι μια χαρα για modulation, delays κλπ στο FXloop, κυριως με σωζει απο πολυ χορο στα ποδια, που θα ειχα με ξεχωριστα πεταλια.

Γενικως ζητας απ τον ανθρωπο που σκεφτεσαι να παρεις το μεταχειρισμενο, να σου στειλει ενα βιντεακι που φαινεται οτι ολα παιζουν και ακουγονται αψογα (κουμπια, κουδουνισματα απο λαμπες, φωλιες καλωδιων κλπ).. Φυσικα αν μπορεις να το δεις και απο κοντα, ειναι το καλυτερο.

Μενω επαρχια και οσες φορες πηρα κατι απο αλλη πολη, το βιντεο αυτο με εσωσε. Αν ειναι λαμογιο ο αλλος δε θα το κανει.

Μεχρι τωρα δεν την πατησα.

My 2 cents ?

 
1 ώρα πριν, Spyros Delta είπε

https://smart.noiz.gr/details.php?id=401169






Απο τα κρυφα διαμαντια της Marshall και με εναν απο τους  καλυτερους  ΚΑΘΑΡΟΥΣ ηχους Marshall ever.. 

Το να παρεις...Bugera αντι για αυτον θα επρεπε να ειναι κανονικα ποινικο αδικημα  :classic_biggrin:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Mάλλον θέμα ενισχυτή και όχι μεγαφώνου τότε; Γιατί στον δικό μου (Blackstar Artisan 10 Anniversary) τιγκαρισμένο τέρμα με προ και τελικούς τσιτωμένους, boost κανάλι και ενίοτε κι ένα Τοnebender fuzz και είναι ακούνητα τα τζιτζίκια. Και καταλήγω ότι κάποιοι μηχνικοί σχεδίασαν ένα ολόκληρο μηχάνημα για να δουλεύει όπως του πρέπει. Μάλλον αυτοί ξέρουν καλύτερα ποιο μεγάφωνο του πάει. 
Και επειδη το σχεδιασαν μηχανικοι πρεπει να μου αρεσει ο ηχος του   combo dsl20 ? ?

 
Όχι βέβαια. Τότε όλοι θα είχαν τον ίδιο ήχο. Εστίασα στην συνήθη τακτική, απόρροια του φετιχισμού μας με τον εξοπλισμό, να θέλουμε να ακούσουμε κάτι καλύτερο από τον εξοπλισμό μας ή να θεωρούμε τα στοκ ηχεία κατώτερα των περιστάσεων ή τυχαίως επιλεγμένα.

Mάλλον ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός με σπουδές και εμπειρία χρόνων πάνω στο σχεδιασμό κυκλωμάτων που αφορούν ενισχυτές ξέρει πέντε πράγματα καλύτερα από εμένα, στο τι μεγάφωνο θα επιλέξει να είναι εξοπλισμένο το μηχάνημα στο οποίο ξόδεψε εργατοώρες R&D για να βγάλει στην αγορά ώστε να πουλήσει και να επιβιώσει έτσι η εταιρεία του κόντρα στον σπουδαίο ανταγωνισμό.

 

 
Mάλλον ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός με σπουδές και εμπειρία χρόνων πάνω στο σχεδιασμό κυκλωμάτων που αφορούν ενισχυτές ξέρει πέντε πράγματα καλύτερα από εμένα, στο τι μεγάφωνο θα επιλέξει να είναι εξοπλισμένο το μηχάνημα στο οποίο ξόδεψε εργατοώρες R&D για να βγάλει στην αγορά ώστε να πουλήσει και να επιβιώσει έτσι η εταιρεία του κόντρα στον σπουδαίο ανταγωνισμό.

 
Πολλές φορές θεωρώ είναι και θέμα κόστους, δίνουν την δυνατότητα στον μηχανικό να επιλέξει ανάμεσα σε 2-3 μεγάφωνα που έχουν πάρει μαζικά και τελειώνει εκεί το θέμα. Για αυτό βλέπουμε και μικρές καμπίνες mdf υλικά και άλλες περικοπές. Τις περισσότερες φορές απλά δεν βγαίνει το κέρδος που έχουν θέσει σαν στόχο και ρίχνουν λίγο την ποιότητα.

 
To Celestion 70/80 που φορανε και οι δυο ενισχυτες (Blackstar & dsl20) ειναι ενα φτηνο αλλα τιμιο ΜΕΓΑΦΩΝΟ (και ΟΧΙ "ηχειο"  :classic_biggrin:  ) το οποιο εχει ΟΥΔΕΤΕΡΟ ηχο (σαν ενα φτηνο  underpowered EVM12L ενα πραμα ).

Αυτο αναλογα με το ειδος της μουσικης και τα εφε που χρησιμοποιει ο καθενας μπορει να ειναι και καλο αλλα και κακο...επισης σε καποια κυκλωματα ταιριαζει,σε καποια οχι...

Ξερω πολλους που το εχουν αντικαταστήσει με ακριβοτερα και "καλυτερα" μεγαφωνα και το μετανοιωσαν αλλα και πολλους που το χαρηκαν ιδιαιτερα....

Live & let live...

Σε ΦΤΗΝΟΥΣ ενισχυτες οι κατασκευαστες παντως πρεπει να βρουνε μια χρυση τομη για τα μεγαφωνα τους....το να βαλεις π.χ. στον dsl ενα Alnico Celestion των 250 ευρω ειναι κομματακι τρελλο....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
? Η ιστορία της CBS στην Fender με τους μηχανικούς να περνούν επιτέλους τις αλλαγές που δεν ήθελε ο Leo !

Πιο σοβαρά τώρα συμφωνώ ότι μια εταιρία ξέρει πολύ καλά τι ταιριάζει στα μηχανήματα της, αλλά υπάρχει και ο παράγοντας κόστος που παίζει ρόλο πολλές φορές, όπως και η αγορά στην οποία απευθύνεται ο ενισχυτής. Αν ξέρεις, οι μόντες μπορούν να τον κάνουν άλλο μηχάνημα. (Βέβαια, θα μπορούσες και να πάρεις απ την αρχή άλλο μηχάνημα ? )..

 
Η ιστορία της CBS στην Fender με τους μηχανικούς να περνούν επιτέλους τις αλλαγές που δεν ήθελε ο Leo !




Και ομως ακομα και επι Leo Fender αλλα και μετα...άλλη τιμη είχαν οι ενισχυτες με τα Jensen,Utah, Oxford & CTS speakers και άλλη (20% ακριβοτεροι) με τα JBL.... :classic_smile:  

Bεβαια μιλαμε για αλλο price point μια και οι ενισχυτες αυτοι στον καιρο τους ηταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ (σε τιμες ιδιες περιπου με τους σημερινους boutique) οποτε η χρηση πολυ ακριβων μεγαφωνων ηταν "εφικτη" .

 
κι οτι ψαχνω για ηχειο τωρα μια που χτυπησα ενα μαρσαλακι Dsl1hr κεφαλη τελικα!! ?

 
Επειδη θα παιζει μονο σπιτι και σε ηχογραφησεις, πολυ χαμηλες εντασεις δηλ, και επειδη στα νιατα μας (κι ακομα ?) παιζαμε και κανα cannibal corpse που και που (εχω και metal zone!), παω σε celestion g12m greenback 16ohm 25 watt προς το παρον (αν και δεν ειναι και το πιο tight ηχειο αλλα ειναι καλο για κλασικο marshall ηχο). Το βρηκα με Palmer καμπινα στη γερμανια στα 165 ευρω (+15 μεταφορικα). Αλλα ακομα κοιταω..

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top