- Μηνύματα
- 5,363
- Πόντοι
- 1,018
Επειδή οδιοκώστας και ατρέου μας ταλαιπωράτε γιατί ανοίξατε διάλογο για μια ταινία αλλά δε μας λέτε ποια είναι, τη βρήκα εγώ:
http://www.imdb.com/title/tt0070518/?ref_=nm_flmg_act_7
Πέραν αυτού και για το "να μ'αγαπάς" έχω να πω ότι το τραγούδι είναι μια ωραία μπαλάντα που στην πρώτη εκτέλεση του Σιδηρόπουλου έχει και πολύ ορίτζιναλ ατμόσφαιρα αφού το τραγούδι είναι ερωτικό αλλά εκείνος το έλεγε με έμφαση στο εσωτερικό του χάλι παρά στο κορίτσι απέναντι (που είναι και ο σωστός τρόπος για όλα τα ερωτικά τραγούδια εδώ που τα λέμε). Κατόπιν έγινε τόσο δημοφιλές στους έφηβους, μελαγχολικούς κιθαρωδούς και τις παρέες τους που κάηκε.
Μετά το πήρε ο Ρόκκος και το είπε με αισθητική "μέλια και ρουμπίνια", του ανάβανε αναπτήρες και οι κοπελίτσες με τα υπερμίνι, τις γόβες που δεν περπατιούνται και που τις έβγαζαν για ν' ανέβουν πάνω στο τραπέζι στο επόμενο και το τραγούδι πέθανε.
Όσον αφορά το περιεχόμενο της συνέντευξης, διακατέχεται από μια αφέλεια που σχεδόν προκαλεί συμπάθεια.
Έδιτ: Ανακαλώ για οδιοκώστα που με πρόλαβε και έγραψε τελικά ποια είναι η ταινία.
http://www.imdb.com/title/tt0070518/?ref_=nm_flmg_act_7
Πέραν αυτού και για το "να μ'αγαπάς" έχω να πω ότι το τραγούδι είναι μια ωραία μπαλάντα που στην πρώτη εκτέλεση του Σιδηρόπουλου έχει και πολύ ορίτζιναλ ατμόσφαιρα αφού το τραγούδι είναι ερωτικό αλλά εκείνος το έλεγε με έμφαση στο εσωτερικό του χάλι παρά στο κορίτσι απέναντι (που είναι και ο σωστός τρόπος για όλα τα ερωτικά τραγούδια εδώ που τα λέμε). Κατόπιν έγινε τόσο δημοφιλές στους έφηβους, μελαγχολικούς κιθαρωδούς και τις παρέες τους που κάηκε.
Μετά το πήρε ο Ρόκκος και το είπε με αισθητική "μέλια και ρουμπίνια", του ανάβανε αναπτήρες και οι κοπελίτσες με τα υπερμίνι, τις γόβες που δεν περπατιούνται και που τις έβγαζαν για ν' ανέβουν πάνω στο τραπέζι στο επόμενο και το τραγούδι πέθανε.
Όσον αφορά το περιεχόμενο της συνέντευξης, διακατέχεται από μια αφέλεια που σχεδόν προκαλεί συμπάθεια.
Έδιτ: Ανακαλώ για οδιοκώστα που με πρόλαβε και έγραψε τελικά ποια είναι η ταινία.