Κουαρτέτο σε πολύ... φόρμα! Δείτε το!

freerock1974 είπε:
-Η σατυρα

Δε γελασα

Μπα Σταύρο, δεν ήταν σάτυρα

-Ο θαυμασμος του γυναικειου φυλου

Ρε Χαρη...Εισαι πολυ αισθηματιας παιδης τελικα.. ;D

Είμαι ρε γαμώτο, και το πληρώνω καθημερινά! ;D

-Το ευχαριστο διαλειμμα στη ζωη μου

Καλα ηταν

+1. Αυτό είναι και το ζουμί.

Ο Λακης ο Καλλιανιδης εκανε πολυ σωστες παρατηρησεις για το καλλιτεχνικον και συμφωνω.

Δεν ξέρω, δεν μου φάνηκαν τόσο σφιγμένες όσο γράφει ο Λάκης. Προφανώς χρειάζεται μεγάλη πειθαρχεία για να κάνεις τέτοιες μαγκιές, κάτι που λογικά θα βγει και ως λίγο "σφίξιμο" στην παράσταση. Νομίζω ότι παρ' όλα αυτά ήταν αρκετά άνετες.
 
Ti διάολο! Αυτοί οι βαλκάνιοι δεν έχουν δει ποτέ αδελφούς Μαρξ;


 
Haris είπε:
Δεν ξέρω, δεν μου φάνηκαν τόσο σφιγμένες όσο γράφει ο Λάκης. Προφανώς χρειάζεται μεγάλη πειθαρχεία για να κάνεις τέτοιες μαγκιές, κάτι που λογικά θα βγει και ως λίγο "σφίξιμο" στην παράσταση. Νομίζω ότι παρ' όλα αυτά ήταν αρκετά άνετες.
Επανέρχομαι Χάρη, όχι για να σε πείσω, αλλά για να γίνω πιο σαφής. ;D

Φυσικά και θέλει μεγάλη πειθαρχία,  αλλά αυτές επέλεξαν να τις «κρίνω» και ως Ζογκλέρ. ;D ;D

Θα καθόμουν να εξηγήσω και καρέ-καρέ , με αναφορές σε ακριβή χρονικά σημεία του video, που μου φάνηκε να «σκαλώνει» ή να μη «κυλάει» το νούμερο (ακροβατικά) , αλλά μετά διαπίστωσα ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για να τη χαραμίσω σε κάτι τέτοιο. ;D

Bottom Line,  και κάπου το είπε και κάποιος άλλος.

Μπορεί να φταίει που είδαμε μια «θεατρική παράσταση» on camera.

Άλλη σκηνοθεσία θα χε το νούμερο , αν ήταν για video clip π.χ.

Μερικές κινήσεις τους για παράδειγμα , που εμένα μου φάνηκαν σαν κομπιάσματα, μπορεί ως θεατρικό δρώμενο (ανάλογα και με το που κάθονται οι θεατές/ ακροατές – «ιταλική» σκηνή μου φάνηκε) να κυλούσαν αρμονικά.

Όπως επίσης για παράδειγμα η πολύ έντονη «θεατρικότητα» στις εκφράσεις τους, που όντως on camera φαίνονται γελοίες (γιατί είναι πολύ κοντινά τα πλάνα), αλλά είναι τεχνικά (θεατρικά) απαραίτητες για να γίνουν ορατές στο κοινό που βρίσκεται από κάτω (μακριά).

Το σταματάω εδώ…..γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή. .   ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
samy paraga είπε:
φίλε Πάνο, φιλικά μιλώντας πάντα :)  
Προς εσέ και τον warpie (ή όποιον άλλο ενδιαφέρεται) : αποφάσισα να μη δώσω συνέχεια στο φόρουμ όσον αφορά στη συζήτηση με τον cos_dr. Ακόμη και αν είχα αποφασίσει να του απαντήσω δημόσια, το πιθανότερο είναι πως θα το έκανα μέσα από την Εσπρέσσο, οπότε κάποιοι από εσάς δεν θα το γνωρίζατε ούτως-ή-άλλως. Θα απαντήσω στον Κώστα, όταν εγώ το κρίνω και -κυρίως- αφού σταθμίσω την πιθανή ορθότητα των λεγομένων του (ναι, αυτών που απέσυρε), ώστε στο μέλλον να μην υπάρξουν άλλες παρεξηγήσεις μεταξύ μας. Ελπίζω να σας κάλυψα.

Επί της ουσίας : ο Σαββόπουλος μας έχει δώσει το δικαίωμα να αναφερόμαστε σε "Βαλκάνιους", όπως και ο Νικολαίδης ομού με κάποιους άλλους σκηνοθέτες. Προσωπικά χρησιμοποιώ τον όρο σπάνια και όχι πάντοτε με απέχθεια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση - πέραν από τον όποιο αστεϊσμό - το ίδιο έγραψε και ο audiokostas, υπαινισσόμενος σαφώς ότι ζούμε σε μία κοινωνία που δεν έχει το επίπεδο άλλων (κυρίως δυτικών) κοινωνιών όσον αφορά στη σχέση της με τη κλασσική μουσική. Εγώ απλά συμφώνησα, βάζοντας και το "Βαλκάνιοι" ως καρύκευμα.

Αν επιθυμεί κάποιος περισσότερο εμπεριστατωμένη συζήτηση για την ιστορική / πολιτιστική διαδρομή των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου, η "Παιδική Χαρά" ανοίγει μπροστά μας πεδίον Δόξης λαμπρόν.

 
Αναφορικά με μας και τα βαλκάνια αδέλφια μας εγώ κατάλαβα από δημοσιεύσεις του Harris και του Όντιο ότι δεν καταφέραμε ακόμα να αποτινάξουμε από πάνω μας τις ναφθαλίνες της κλασικής (αντίθετα με τους χαρωπούς Βιεννέζους, Αυστριακούς και Γάλλους;) και να απολαύσουμε μια εύπεπτη εκδοχή της.

Να ξεκαθαρίσουμε ότι τα δρώμενα στους δρόμους της Βιέννης είναι τουριστικά τεχνάσματα και απευθύνονται στο μέσο αυτί για αυτό και βγαίνοντας από τις κατακόμβες μπορεί να πέσεις μια στην ενάτη και μια στον Έλβις. Αυτό φυσικά δεν είναι κακό.

Όταν όμως θα βάλετε το φράκο για να ακούσετε την φιλαρμονική να είστε σίγουροι ότι τα παιχνίδια τελειώνουν και προετοιμάστε το αυτί σας για μέχρι και 4 ώρες αδυσώπητης, λουσμένης με ναφθαλίνη κλασικής μουσικής.

Το αυτί του έλληνα σίγουρα δεν είναι γυμνασμένο για τέτοια. Εδώ που τα λέμε, λίγα αυτιά είναι. Κάτι αυτιά βασιλικής καταγωγής και κάτι άλλα από πρώην σοβιετικά καθεστώτα.

 
trolley είπε:
Επί της ουσίας : ο Σαββόπουλος μας έχει δώσει το δικαίωμα να αναφερόμαστε σε "Βαλκάνιους", όπως και ο Νικολαίδης ομού με κάποιους άλλους σκηνοθέτες. Προσωπικά χρησιμοποιώ τον όρο σπάνια και όχι πάντοτε με απέχθεια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση - πέραν από τον όποιο αστεϊσμό - το ίδιο έγραψε και ο audiokostas, υπαινισσόμενος σαφώς ότι ζούμε σε μία κοινωνία που δεν έχει το επίπεδο άλλων (κυρίως δυτικών) κοινωνιών όσον αφορά στη σχέση της με τη κλασσική μουσική. Εγώ απλά συμφώνησα, βάζοντας και το "Βαλκάνιοι" ως καρύκευμα.
Συγγγνώμη αν φάνηκε ως υπαινιγμός.

Ήθελα να είναι σαφές.

Συμφωνώ, κατ' εξαίρεση, με τον Taliban και για τις δύο συγκεκριμένες πηγές για τον "Βαλκάνιο". Και δεν θα αρχίσω τους Σουπερφάνκιους αφορισμούς. Ξέρω ότι θέλοντας και μη, πολύ ή λίγο, προσδιορίζομαι και από τη λέξη Βαλκάνιος. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι σύμφωνος ή έστω καν αδιάφορος αποδέκτης της ευρύτερης λαϊκής νεοκουλτούρας αυτής της γωνιάς του πλανήτη.

Αντίθετα είμαι μάλλον αδιάφορος αποδέκτης των ακροβατισμών των εν λόγω κυριών, ακριβώς επειδή είμαι Βαλκάνιος και δεν χρειάζομαι τέτοια "σκέρτσα" και προσπάθεια για να χαλαρώσω και να διασκεδάσω.

Είμαι σίγουρος όμως, ότι οι συγκεκριμένες κυρίες, όταν κληθούν να αποδώσουν τα δέοντα ως προς την κλασσική μουσική, θα το κάνουν με τον καλύτερο και πλέον αρμόζοντα τρόπο, επειδή είχαν την παιδεία και την εκπαίδευση και μπορούν να το κάνουν αλλά και επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει.

Αυτά, με τις καλημέρες μου.

 
@Λακης: Δεν υπάρχει λόγος να με πείσεις, γιατί ουσιαστικά δεν διαφωνούμε παρά μόνο, ενδεχομένως, στο "ποσοστό" σκαλώματος, έλλειψης ροής κ.λπ. Και όπως είπες, η ζωή είναι πολύ μικρή για να ασχολούμαστε με κάτι τέτοια.  :)

Συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις σου σχετικά με τη θέση από την οποία παρακολουθήσαμε τη συγκεκριμένη εμφάνιση.

Π.Σ. Δεν το πιστεύω ότι έγραψα την "πειθαρχία" με δύο "ει". ;D

@atreu: Πολύ σωστά κατάλαβες την άποψή μου για το θέμα και, υποθέτω, και του Οντιοκώστα (μόνο που αυτός την έκανε σαφέστερη ...πφφ, εξυπνάκιας ;D).

audiokostas είπε:
Ξέρω ότι θέλοντας και μη, πολύ ή λίγο, προσδιορίζομαι και από τη λέξη Βαλκάνιος. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι σύμφωνος ή έστω καν αδιάφορος αποδέκτης της ευρύτερης λαϊκής νεοκουλτούρας αυτής της γωνιάς του πλανήτη...

...Είμαι σίγουρος όμως, ότι οι συγκεκριμένες κυρίες, όταν κληθούν να αποδώσουν τα δέοντα ως προς την κλασσική μουσική, θα το κάνουν με τον καλύτερο και πλέον αρμόζοντα τρόπο, επειδή είχαν την παιδεία και την εκπαίδευση και μπορούν να το κάνουν αλλά και επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει.
Συμφωνώ (πρέπει να το κοιτάξω αυτό ;D), εκτός από το "επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει". Υπάρχει και στα ...Βαλκάνια τέτοιο κοινό. Σαφώς μικρότερο, αλλά υπάρχει.

 
Haris είπε:
Συμφωνώ (πρέπει να το κοιτάξω αυτό ;D), εκτός από το "επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει". Υπάρχει και στα ...Βαλκάνια τέτοιο κοινό. Σαφώς μικρότερο, αλλά υπάρχει.
Σαφέστατα. Το θέμα ποσόστωσης είναι που κάνει τη διαφορά.

Το οποίο βέβαια υποδηλώνει και κατά πόσο είναι μέρος της λαϊκής κουλτούρας ή ένα σημείο διαφοροποίησης της μπουρζουαζίας.

 
audiokostas είπε:
Σαφέστατα. Το θέμα ποσόστωσης είναι που κάνει τη διαφορά.

Το οποίο βέβαια υποδηλώνει και κατά πόσο είναι μέρος της λαϊκής κουλτούρας ή ένα σημείο διαφοροποίησης της μπουρζουαζίας.
Δεν το συζητάω, φυσικά και πρόκειται για το δεύτερο.

 
Καθίστε ρε παιδιά. Που στον κόσμο είναι η κλασική μουσική μέρος της λαικής κουλτούρας; Αν ήταν έτσι θα είχαμε και κανά δυο Bach στα top ten.

 
trolley είπε:
Αστειευόμουν βέβαια, κάνοντας λίγο χιούμορ για το (επίσης ισοπεδωτικό - αλλά δεν το εντόπισες αγαπητέ yameth) σχόλιο του theoctapus που παρέθεσα. Εννοούσα ακριβώς ότι το σχόλιό του δεν είναι δυνατόν να ισχύει. Δεν υπάρχει μουσικός που να δημοσιοποιεί τη δουλειά του και να μην ενδιαφέρεται για τη γνώμη του οποιουδήποτε, εκτός από καραμπινάτες περιπτώσεις ελιτιστών.
Δεν έγινα σαφής, έχεις ένα δίκιο. Τα γούστα εκεί έξω είναι απίστευτα ποικίλα και με διάφορα μεγέθη κοινών. Για κάθε κορυφαίο έργο τέχνης μέχρι την πιο απίστευτη μπούρδα που μπορείς να φανταστείς υπάρχουν κάποιοι που θα τα αγαπήσουν. Λίγοι ή πολλοί δεν έχει τελικά και τόση σημασία. Οπότε μην έχεις καμία αμφιβολία, οι εν λόγω κυρίες κάτι μου λέει ότι μια χαρά θα ικανοποίησαν ένα κάποιο κοινό. Γι' αυτό σου λέω, ευτυχώς για την τέχνη είναι πολύ δύσκολο να απογοητεύσεις καθολικά και απόλυτα. Και γι' αυτό τον λόγο οι γνώμες κάποιων θα είναι παντελώς περιττές. Είναι σαν να προσπαθώ να κρίνω country μουσική, δεν μου αρέσει καθόλου και δεν μπορώ να ακούσω πάνω από 2 λεπτά, λες αν πω ότι το χ κομμάτι είναι μαλακία να ενδιαφερθεί κανείς;

Άρα μπορεί εσείς να "γκρινιάζετε" και να βγάζετε μια ψιλό-οσμή ναφθαλίνης αλλά όσο και να προσπαθείτε κι όσο κι αν πιστεύετε ότι έχετε δίκιο δεν γίνεται να πείσετε αυτούς που δεν βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος και ξέρεις κάτι, έτσι πρέπει να είναι. Κοινώς κουβέντα να γίνεται.

Είμαι σίγουρος όμως, ότι οι συγκεκριμένες κυρίες, όταν κληθούν να αποδώσουν τα δέοντα ως προς την κλασσική μουσική, θα το κάνουν με τον καλύτερο και πλέον αρμόζοντα τρόπο, επειδή είχαν την παιδεία και την εκπαίδευση και μπορούν να το κάνουν αλλά και επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει.
Μάλλον έτσι θα είναι.

 
atreu73 είπε:
Καθίστε ρε παιδιά. Που στον κόσμο είναι η κλασική μουσική μέρος της λαικής κουλτούρας; Αν ήταν έτσι θα είχαμε και κανά δυο Bach στα top ten.
Εμ... γι΄αφτά τα ιδεώδη παλεύει ο Παπακαλλιάτις, αλλά που να καταλάβετε... μια ζωή ΜΕΒΓΑΛ με 39% λιπαρά θα τρώτε. Χτήνη.

 
theoctapus είπε:
Είναι σαν να προσπαθώ να κρίνω country μουσική, δεν μου αρέσει καθόλου και δεν μπορώ να ακούσω πάνω από 2 λεπτά, λες αν πω ότι το χ κομμάτι είναι μαλακία να ενδιαφερθεί κανείς;
Ναι μπρε, τα κατάλαβα όλα αυτά και συμφωνώ, γι' αυτό λέω ότι αστειευόμουν. Επί της ευκαιρία γιατί δεν ακούς κάντρυ; Εκτός του ότι είναι φωνάρες, είναι και κορμάρες (όχι σαν τις γκιόσες του βίντεο... μπρρρρ).

 
LK είπε:

Τελικά εσύ δικηγόρος είσαι ή σκηνοθέτης;  ;D Ωραίος, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες.

Όταν όμως θα βάλετε το φράκο για να ακούσετε την φιλαρμονική να είστε σίγουροι ότι τα παιχνίδια τελειώνουν και προετοιμάστε το αυτί σας για μέχρι και 4 ώρες αδυσώπητης, λουσμένης με ναφθαλίνη κλασικής μουσικής.

Για ποια ναφθαλίνη μιλάς; Αυτά που κάνουν οι συμφωνιστές, δεν τα έχεις δει ούτε στον ύπνο σου. Ούτε στον ύπνο σου δεν έχεις δει τις τολμηρές αρμονίες ακόμα και των πιο "κλασσικών" κλασσικών. Για να μην σε πάω στη σχολή του... Νικόλα, που λατρεύω μεν να μισώ ΑΛΛΑ δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα να ακούσω, εννίοτε και να γουστάρω, ακριβώς επειδή γουστάρω τους κλασσικούς, και όλα είναι καλώς ή κακώς μια συνέχεια, ισως και μάλλον αναπόφευκτη, όταν τραβάει τον ισοκράτη ας πούμε ο Μεγάλος, και πατάει το πετάλ, εκεί έχει 250 φάλτσα το δευτερόλεπτο  ;D τύφλα να έχει ο Σένμπεργκ  ;D άλλωστε χωρίς τονική μουσική δε θα υπήρχε συγκερασμός, δε θα υπήρχε χρωματικότητα οπότε... για ποιά ναφθαλίνη μιλάς, τι εξτριμ θέλεις, αυτά που κάνουν οι Slayer τώρα τα έκαναν οι Βιεννέζοι 100 χρόνια πριν  ;D και 100 φορές πιο εξτριμ  ;D

Καθίστε ρε παιδιά. Που στον κόσμο είναι η κλασική μουσική μέρος της λαικής κουλτούρας; Αν ήταν έτσι θα είχαμε και κανά δυο Bach στα top ten.

Οχι, ζήτημα είναι να έχουμε κάνα δυο στο τοπ τεν που ΔΕΝ είναι Μπαχ  ;D αν και ο αγαπημένος τους είναι ο Πάκελμπελ  ;D Γενικά αν θέλεις να έχεις ΜΕΛΩΔΙΚΟΤΗΤΑ, η λύση είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ  ;D ;D ;D Το θέμα είναι ότι σα φόρμα, ο Μπαχ σου δίνει 1000 διαφορετικά data στο κομμάτι, ενώ ένα Ποπ 2, αλλά δεν έχει σημασία αυτό, τονική αρμονία θα είναι το εργαλείο στο μεγαλύτερο κομμάτι της Ποπ, ακόμα και τροπική ή τζαζ να είναι η αρμονία, πάλι το voice leading θα κάνει τη διαφορά, και εκεί πολύ απλά η αντίστιξη είναι στο απόλυτο στοιχείο της, αυτή τη γέννησε και την αρμονία άλλωστε  ;)

Για αυτό έβαλα τη Νικι Μιναζ, για εμένα μουσικολογικά είναι το σημαντικότερο πράγμα των τελευταίων ετών  ;D δείχνει ότι η Ποπ ξεφεύγει ΕΝΤΕΛΩΣ πλέον από τη μελωδικότητα, δεν είναι τυχαίο ότι ξεφεύγει και από τη θεματολογία περί έρωτα και πάει σε αξίες αδιανόητες του τύπου "σκότωσε όποιον βρεις μπροστά σου για να κάνεις λεφτά", αδιανόητα πράγματα, και τρου στόρυ ρε π**στη, τρου στόρυ  :'(

 
Μανοςχ με το «ναφθαλίνη» αναφέρομαι στην επικρατούσα καθώς φαίνεται άποψη ότι η κλασική μουσική θα πρέπει να αποδυθεί κάποιον μανδύα σοβαρότητας για να προσεγγίσει τον μέσο ακροατή. Δεν αμφιβάλλω ότι οι μεγάλοι συνθέτες έχουν κάνει θαυμαστά πράγματα. Υποστηρίζω ότι αυτά τα θαυμαστά πράγματα έχουν στην πραγματικότητα λίγους αποδέκτες. Πολλοί λιγότερους από ότι φαίνεται. Συνήθως είναι αυτοί που έχουν κάποια διόλου ευκαταφρόνητη παιδεία στην μουσική. Στην ελλάδα δουλεύουν όλοι στο τρίτο πρόγραμμα.

Για την συνέχεια της μουσικής δεν υπάρχει αμφιβολία. Με τον ίδιο τρόπο όμως που είναι ο Μπαχ σταθερά στο τοπ-τεν είναι κι η Μινάζ συνέχεια του Μπαχ.

 
Τι εγραψε ο earendil? ψηφιζες το 2005 αλαβανο superfunk?

 
atreu73 είπε:
Για την συνέχεια της μουσικής δεν υπάρχει αμφιβολία. Με τον ίδιο τρόπο όμως που είναι ο Μπαχ σταθερά στο τοπ-τεν είναι κι η Μινάζ συνέχεια του Μπαχ.

Δεν έπρεπε να μου το κάνεις αυτό  ;D ;D ;D Χωρίς πλάκα πάντως, η Μιναζ ξέφυγε από τον Μπαχ, πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο να το κάνεις όταν τραγουδάς, γιαυτό άλλωστε απλά μιλάει και κραυγάζει στο μεγαλύτερο μέρος του κομματιού.  ;D

Οσο για την μειωμένη αποδοχή των κλασσικών, αυτό όντως είναι βαλκανίλα  ;D στην πολιτισμένη ευρώπη δεν υπάρχει ακόμα και κάφρος με τατου τον εξαποδω και μοικανα με κατσαριδες που να μην εχει μινιμουμ καμια εκατοστή σιντάκια με κλασικούρες  ;D εχει σχεση με θεματα που λεγαμε πριν, εμεις παμε στην εκκλησια και ακουμε μεσαιωνικη μονοφωνια, αυτοι ακούνε διπλες φουγκες και κοράλ  ;D απο εκει να καταλάβεις  ;D ;D ;D

 
trolley είπε:
Εμ... γι΄αφτά τα ιδεώδη παλεύει ο Παπακαλλιάτις, αλλά που να καταλάβετε... μια ζωή ΜΕΒΓΑΛ με 39% λιπαρά θα τρώτε. Χτήνη.
Τώρα την είδα την διαφήμιση. Ε τον μλκ. Όταν λέει γράφει στο χέρι είναι ελεύθερος να φαντάζεται ό,τι θέλει το ντουβάρι. Ουστ. Ταγάρ με τσουλούφι.

 
trolley είπε:
Αν επιθυμεί κάποιος περισσότερο εμπεριστατωμένη συζήτηση για την ιστορική / πολιτιστική διαδρομή των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου, η "Παιδική Χαρά" ανοίγει μπροστά μας πεδίον Δόξης λαμπρόν.
Δεν επιθυμώ καμιά  εμπεριστατωμένη συζήτηση, δια την Βαλκανική. Αρκούμαι σε αυτά που είπες, σεβόμενος τα όσα είπες.

Δεν θέλω συνέχεια σε φάση ο Μπαμπινιώτης έβαλε το ''ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ'' σε λεξικό και οι αρχαίοι ημίν το ''ΒΑΡΒΑΡΟΣ'', Ο χ Μάνος, το '' Δεν υπάρχει πολιτισμένος λαός της Ευρώπης ,όσο καραγκιόζης και να είναι ο πολίτης, που να μην έχει στη δισκοθήκη του καμιά εκατοστή σιντιά κλασσικής''

Με ποιανού τους '' αστεεισμούς'' ταιριάζω και διασκεδάζω, το αποφασίζω και εκτός ''Εσσπρέσο'', αυτός είναι και ο λόγος που αποχώρησα.

Ειλικρινά σου μιλάω, δεν σε μέμφομαι, αλλά όταν συζητάμε δημόσια δεν υπάρχει λόγος να καταφεύγουμε σε δικαιολογίες τύπου '' ΑΣΤΕΕΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ'' τουλάχιστον 3 φορές μέσα σε αυτό το θέμα- ενώ δεν είσαι ''γνωστός'' για τη χιουμοριστική σου διάθεση- προκειμένου να δικαιολογήσεις κουβέντες, τη στιγμή που ξεκίνησες στο θέμα, κατηγορώντας κάποιον για κρυάδες , κάποιον άλλο για γκομενάκια και κάποιον άλλο για πηδηχταρά.

Με κάθε ειλικρίνια και σεβασμό- υπόκρουση από συμφωνικές βαθιές να βαράνε ;D- Ολοκλήρωσα και δεν επανέρχομαι, σεβόμενος το συνομιλητή μου Τρόλει, ότι κι αν απαντήσει._

Η ζωή είναι μικρή, ας κάνουμε όλοι μαζί κάτι για να είναι καλύτερη για τους επόμενους. Ψηφίστε με  ;D ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top