KORG M1 και ποσότητα ήχων που παράγει !

Κατά την άποψή μου, το randomize για να έχει μουσικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι ελεγχόμενο. Στοχευμένο (για ποιές παραμέτρους) και εντός ορίων (μέγιστο - ελάχιστο ανά μεταβλητή).

Γιά φαντάσου να κάνει randomize εκτός ορίων (σε αρκετά χαμηλά επίπεδα) στα VCA ή στο Keyfollow για παράδειγμα. Τότε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του συνολικού αποτελέσματος δεν θα ακουγόταν στην κυριολεξία ή θα ήταν για πέταμα. Είναι καθαρά θέμα προγραμματισμού.

 
Ναι, αλλα τι "randomize" θα ηταν αν ηταν "ελεγχόμενο/στοχευμένο (για ποιές παραμέτρους) και εντός ορίων (μέγιστο - ελάχιστο ανά μεταβλητή)"? Οταν λεμε "randomize" εννοουμε "randomize". Και ναι μεν εσυ μπορει να θελεις το αποτελεσμα να ειναι "μουσικο", καποιος αλλος ομως μπορει να θελει να μην ειναι.

Το αν εχεις τη δυνατοτητα το "randomize" να ειναι "ελεγχόμενο/στοχευμένο" δεν ειναι κακο βεβαια, αλλα απο την αλλη μου ακουγεται πιο "προγραμματισμενο" τελικα παρα "randomize".

Αν ειναι να κατσω να προγραμματισω "τι και πως" στο "randomize", δεν καθομαι καλυτερα να φτιαξω ενα ηχο με τον παλιο καλο τροπο? :P

 
Μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά και γι'αυτό δεν με "έπιασες".

Στο randomize, θα ήθελα το VCA για παράδειγμα να μην κατέβει κάτω από το 5-10 (στα 127) αφού θα είναι αρκετά χαμηλής έντασης. Οπότε εδώ το θέλω ελεγχόμενο.

Επίσης η τιμή του Release στο VCA να μην ανεβαίνει πάνω από κάποιο όριο π.χ. 80/127 με αποτέλεσμα ο ήχος να γίνει ατελείωτος. Και εδώ ελεγχόμενο.

Επίσης το KeyFollow θα ήθελα να μην το αγγίξει καθόλου για να μπορώ να παίξω κανονικά. Οπότε αυτό το θέλω κλειδωμένο.

Πολύ πιθανό το ίδιο και για άλλες παραμέτρους όπως για παράδειγμα Scale Tuning, Reverse Keyboard ή κάτι άλλο και φυσικά ανάλογα τον χρήστη και τις απαιτήσεις του.

Το να γίνονται όλα randomized, full range to all parameters, δεν ξέρω αλλά το ακούω ... κάπως. Η λογική λέει ότι με αυτόν τον τρόπο του παρέχω μεγαλύτερη άνεση να κινηθεί σε όλο το εύρος που οπωσδήποτε θα μου δώσει και μηδενικά patches από πλευράς εντάσεως τουλάχιστον, γιατί όχι και άχρηστα μουσικά πράγματα. Οπότε καλό είναι να υπάρχει κάποιος περιορισμός, editable αν θες από τον χρήστη ή έστω και κρυφό από τον κατασκευαστή γι'αυτό τον σκοπό.

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά και γι'αυτό δεν με "έπιασες".
Σε επιασα, πως δεν σε επιασα? 8)

Και σου απαντησα οτι "το αν εχεις τη δυνατοτητα το "randomize" να ειναι "ελεγχόμενο/στοχευμένο" δεν ειναι κακο βεβαια, αλλα μπλα μπλα μπλα..."

Το να γίνονται όλα randomized, full range to all parameters, δεν ξέρω αλλά το ακούω ... κάπως. Οπότε καλό είναι να υπάρχει κάποιος περιορισμός, editable αν θες από τον χρήστη ή έστω και κρυφό από τον κατασκευαστή γι'αυτό τον σκοπό.
Ναι. Και γω οταν λεω "randomize" το εχω στο μυαλο μου καπως ετσι, δηλαδη ενταξει ok δεν εννοω να παιζουν ολες οι παραμετροι, αλλα να υπαρχουν μερικες default τιμες σε παραμετρους καθαρα στον τομεα του ηχου, ας πουμε πχ το Attack να ειναι παντα κλειδωμενο στο max και το Release μηδενισμενο και τετοια βασικα, ωστε το αποτελεσμα του randomize τουλαχιστον να ακουγεται.

 
Waterfall-K είπε:
Σε επιασα, πως δεν σε επιασα? 8)

Και σου απαντησα οτι "το αν εχεις τη δυνατοτητα το "randomize" να ειναι "ελεγχόμενο/στοχευμένο" δεν ειναι κακο βεβαια, αλλα μπλα μπλα μπλα..."
Sorry, κάνω και άλλα πράγματα ταυτόχρονα  :)

Ναι. Και γω οταν λεω "randomize" το εχω στο μυαλο μου καπως ετσι, δηλαδη ενταξει ok δεν εννοω να παιζουν ολες οι παραμετροι, αλλα να υπαρχουν μερικες default τιμες σε παραμετρους καθαρα στον τομεα του ηχου, ας πουμε πχ το Attack να ειναι παντα κλειδωμενο στο max και το Release μηδενισμενο και τετοια βασικα, ωστε το αποτελεσμα του randomize τουλαχιστον να ακουγεται.
Συμφωνούμε  :D
 
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει διάκριση 2 ήχων?  :P

Τα μαθηματικά στο αρχικό post με μπέρδεψαν...Αν κατάλαβα σωστά μία μέτρηση αυτών των κυματομορφών με βάση το +-1 των παραμέτρων του M1 θα έπρεπε να δώσει προφανώς πολλούς παραπάνω "συνδυασμούς" (τώρα σε ποιο σημείο τους διακρίνει το αυτί...)

Δεν ξέρω αν έχει νόημα το randomize...πάντως θα είχε ενδιαφέρον αυτό σε κάποιο πρόγραμμα προτεινόμενων ήχων με βάση τη φασματική και μουσική ανάλυση κάποιου κομματιού. (όπως έχουν κάνει αναγνώριση ειδών μουσικής, οργάνων ,διάθεσης κλπ)

 
Δεν ειμαι σιγουρος για το τι ακριβως ρωτας. Ρωτας τι εννοουμε οταν μιλαμε για διαφορετικους ηχους? Πως εννοουμε τον διαφορετικο ηχο σε σχεση με καποιον αλλο ηχο?

Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος. 8)

 
Waterfall-K είπε:
Δεν ειμαι σιγουρος για το τι ακριβως ρωτας. Ρωτας τι εννοουμε οταν μιλαμε για διαφορετικους ηχους? Πως εννοουμε τον διαφορετικο ηχο σε σχεση με καποιον αλλο ηχο?

Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος. 8)
Μόνο στους αριθμούς κόλλησα λίγο.Πχ αν έχω έναν ήχο με cutoff στα 400hz και τον ίδιο ήχο με cutoff sta 401Hz θεωρείται διαφορετικός?  :P

 
Στην ουσια ειναι διαφορετικοι ηχοι. Αλλα ενταξει το παραδειγμα ειναι παρατραβηγμενο.

Μιλαμε για ηχους που εχουν κατι το διαφορετικο μεταξυ τους, κατι το διαφορετικο που να ειναι βεβαια ακουστο απο το ανθρωπινο αυτι.

Πχ, εχουμε στο patch 1 ενα pad ηχο και στο mod wheel εχουμε αναθεσει vibrato.

Στο patch 2 εχουμε τον ιδιο ηχο, μονο που αντι για vibrato στο mod wheel εχουμε το cutoff του φιλτρου.

Αν και οι 2 αυτοι ηχοι εχουν την ιδια χροια (με το mod wheel στο Off) τους θεωρουμε διαφορετικους, γιατι οταν πειραζουμε το mod wheel η χροια τους αλλαζει δραματικα.

 
Waterfall-K είπε:
Μιλαμε για ηχους που εχουν κατι το διαφορετικο μεταξυ τους, κατι το διαφορετικο που να ειναι βεβαια ακουστο απο το ανθρωπινο αυτι.
Ακριβώς.Για αυτό θεώρησα ότι από μία κυματομορφή μπορούμε να βγάλουμε 10 περίπου διαφορετικούς ήχους.Διότι αν το δούμε όπως το θέτει ο WildchildGR τότε το Μ1 μπορεί να παράγει....9.598.078.434 ήχους και λίγους λέω  ;D

 
axtarmas είπε:
Για αυτό θεώρησα ότι από μία κυματομορφή μπορούμε να βγάλουμε 10 περίπου διαφορετικούς ήχους.
Λιγους λες, πολυ λιγους...

 
Για καποια παντως συνθεσαιζερ που βασιζονται πιο πολυ σε συνθεση παρα sample+synthesis οπως το Μ1 υπαρχει ενα προγραμμα ονοματι p-farm το οποιο βασιζεται σε γενετικους αλγοριθμους και προσπαθει να δωσει λυση στο προβλημα οτι οι περισοτεροι ηχοι σε ενα τελειως χωρις ελεγχο randomization δεν ειναι καλοι...

http://avg.home.xs4all.nl/pfarm/pfarm.html

 
Ενδιαφέρον πρόγραμμα αλλά για αυτούς που έχουν τα αντίστοιχα συνθ με τα οποία είναι συμβατό.Πάντως ακόμα και να πούμε ότι ένα randomizer θα έδινε κακούς ήχους ώς επί το πλείστον θα μπορούσαμε εάν σε κάποιον τέτοιο "κακό" ήχο ακούγαμε κάτι το "ελκυστικό" τότε θα μπορούσαμε να τον παραμετροποιήσουμε ώστε να γίνει καλός ήχος ! Δηλαδή να συνδυάζαμε τις δυνατότητες του randomizer με την δική μας παραμετροποίηση όπου χρειαζόταν.  ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top