Koch Studiotone

Το καθαρο καναλι ειναι ΤΟΣΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ δυνατο πανω απο το "5" που δεν νομιζω κανεις ΛΟΓΙΚΟΣ ανθρωπος να μπορει να παιξει σε τετοιες εντασεις (η να τον ΑΦΗΣΟΥΝ οι αλλοι να παιξει για πολυ) παντως με μια 12AU7 αντι για 12ΑΧ7 στη θεση V1 αποκτας επιπλεον ενα 30% περισσοτερο headroom & βεβαια πιο "μαλακο" ηχο (χανεις ομως gain στο βρωμικο καναλι),εγω την εχω αλλαξει (αλλα δεν χρησιμοποιω το βρωμικο καναλι)

 
Μάλιστα. Ευχαριστώ. Αυτή η γλύκα του με έχει ταρακουλιάσει... τόσο που είμαι στα πρόθυρα να πουλήσω τον δικό μου. Αν και δεν θα έβαζα ΑU7 γιατί θα άλλαζε ο χαρακτήρας του, και τα βρώμικα τα θέλω. Ίσως μια ΑT7 που είναι στο ενδιάμεσο AU7 - AX7. Κι άλλη ερώτηση: όταν αλλάζετε κανάλι με το footswitch σε ΟD ή ΟD+ σε καθαρό ακούγεται ένα ΠΟΠ;

Kι αν υπάρχει delay μεταφέρεται και γίνεται ΠΟΠ ΠΟΠ ΠΟΠ ΠΟΠ ΠΟΠ ;

 
Αν ΔΕΝ μιουταρεις τις χορδες ακουγεται ενα ποπ (το γραφει και το manual) αν τις μιουταρεις οχι.

Α,και κατι ακομα ΜΑΠΑ οι EL84 της ΤΑD (κινεζικες) (τα επαιξαν μεσα σε 2 μερες λογω του υψηλου βολταζ του ενισχυτη) JJ λοιπον και ξερο ψωμι (που ειναι ...ρουσικες και αντεχουν,οι κινεζοι ακομα δεν εχουν μαθει να φτιανουν EL84 :lol: ) τις οποιες JJ μου εστειλε ΑΜΕΣΩΣ ο ΝΤΟΥΚΑΣ σαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ανθρωπος & αντιπροσωπος που ειναι......

ειναι η τριτη φορα που μου χαλανε μεσα σε 3 μερες EL84 TAD (μου χαλασαν σε εναν AC30 & σε εναν PV Classic ,μακρια απο αυτες λοιπον :roll:

κριμα για τον KOCH που τις χρυσοπληρωνει ο ανθρωπος σαν "καλες" (don't get me wrong οι υπολοιπες TAD (6L6,EL34 ) ειναι ΟΚ ,οι EL84 εχουν προβλημα.....

 
ολιγον τι εκτος θεματος αλλα μια και μιλαμε περι λυχνιων.........αυτες οι TAD τελικα αξιζουν τον κοπο? ....ακουω συνεχεια αντιφατικες αποψεις.......με ενδιαφερει μια 6L6 για τον τελικο του fender HRD με οσο το συνατον καλυτερο headroom/clean. TAD λοιπον η παλι στις εμπιστες JJ? Παρομοιως για τις προενισχυτριες....Ξαναλεω οτι αποκλειστικα με ενδιαφερει οσο το δθνατον καθαροτερο και καλυτερο clean channel (ετσι και αλλιως τα αλλα 2 του HRD ειναι εμετικα) .....δεν θελω αρχικα κατι τοσο δραστικο οσο οι AU7.....μαλλον σε ΑΤ7 προσανατολιζομαι......προτεινετε μου καποιa καλη current production AT7 (μη μου πειτε να ψαξω για NOS κλπ)

 
Οι προενισχυτικες τους δεν ειναι καθολου ασχημες...κακα τα ψεμματα ολες οι λυχνιες στα ιδια εργοστασια φτιαχνονται και οι διαφοροι distributors (TAD,HARMA,GROOVE TUBES) απλα Rebranding & επιλογη κανουν....

απο προσωπικη πειρα σε καινουργιους ενισχυτες NOS δεν αξιζει να βαλεις (ασε που κανουν περισσοτερο απο τον ενισχυτη.... :lol: )

οι 6L6GC STR TAD ειναι καλες ρωσικες λυχνιες που θυμιζουν αρκετα τις Sylvania,οποτε σου κανουν (βεβαια θα χρειαστεις δυο και οχι μια) τις ακουω τωρα σε εναν Mark 1 & απο headroom τα πανε μια χαρα...(δυσκολο για μια λυχνια να ανταγωνιστει την κορυφαια σε headroom 6L6 λυχνια δηλαδη την 7581Α της PHILIPS τις οποιες λατρευω και χρησιμοποιω χρονια αλλα τουλαχιστον οι TAD ειναι αξιοπρεπεις..και φυσικα 150 ευρω για μια λυχνια δεν δινω......)

απο την αλλη η JJ ανηκει σε τετοια ΑΤΟΜΑΡΑ που πρεπει να τον ενισχυουμε!! :) (ασε που κατα πλειοψηφια φτιαχνονται στο παλιο εργοστασιο της Tesla εξω απο τη Πραγα οποτε το quality control πρεπει να ειναι πολυ αυστηρο )

βεβαια το Headroom δεν ειναι μονο θεμα λυχνιας αλλα και bias/μεγαφωνου,αν θες να χρησιμοποιησεις μονο το καθαρο του HRD βαλε ΧΑΛΑΡΑ 12AU7 ειναι αλλο πραγμα στη σειρα αυτη τους γλυκαινουν και τους καθαριζουν δραματικα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
(βεβαια θα χρειαστεις δυο και οχι μια)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: εννοειται :lol: :lol: :lol: :? :? :? :? :? :? το ειπα σαν να το ελεγα στο μπακαλη "πιασε μια σαρδελες"

 
Εξαιρετικές είναι οι Tung Sol σαν προενισχύτριες που τις έχω δοκιμάσει. Επίσης δεν προτιμώ τις JJ σαν τελικές αλλά άλλες μάρκες όπως Ηarma, Tung Sol και αν θέλω να πριμάρω έναν ενισχυτή, Svetlana Winged C. Για το rebranding εγώ γνωρίζω μόνο για τις Groove Tubes και τις Ruby ότι το κάνουν, και μάλιστα η Groove Tubes εδώ και 2-3 χρόνια φτιάχνει και μια καταδική της στην Αμερική.

Στο δίκτυο υπάρχουν μερικά συγκριτικά των 6L6, αν θες κοιτάω να σου δώσω τα λινκς να πάρεις μια ιδέα.

Εdit: θα πρέπει να είμαι το μοναδικό άτομο από αυτό το ημισφαίριο που του αρέσουν τα βρώμικα του HRD...

 
Ολες αυτες που γραφεις φτιαχνονται απο τη SOVTEK και με εξαιρεση την winged ειναι σχεδον ιδιες (και η winged SOVTEK ειναι αλλα πιο προσεγμενη),το ιδιο και η TAD (ειναι SOVTEK GC)..

Απλα το θεμα ειναι ποσες πετανε και ποσες κρατανε απο τις χιλιαδες λυχνιες που κανουν rebranding :wink:

Δυστυχως μου τελειωσε το στοκ απο 7581Α περυσι (ειχα παρει 20 για 3 χιλιαρικα απο ενα μαγαζακι στην Κυψελη) και να δω πως θα ζησω τωρα....... :cry: που εχουν φτασει 150 ευρω η μια.....τουλαχιστον εχω ενα σετακι RCA Blackplate για να αφησω στα παιδια μου να παρουν κανα σπιτακι σε 20 χρονια!!! :lol: :lol:

 
E τότε τι λέει εδώ βρε SF;

http://www.wingedc.com/

αφού είναι άλλο εργοστάσιο από αυτό του... Μιχαλάκη που λέει κι ένας γνωστός μου. Kι αυτές οι RCA χάαααααααααλιααα... μόνο για παλιά B52 κάνουν, δεν τις ...ανακυκλώνεις καλύτερα; Nα δείξεις και την περιβαλλοντική σου ευαισθησία;;

 
Εdit: θα πρέπει να είμαι το μοναδικό άτομο από αυτό το ημισφαίριο που του αρέσουν τα βρώμικα του HRD...
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O εννοειται πως επιτρεπεται να σου αρεσει το οτιδηποτε αλλα πως γινεται??????????

 
θα πρέπει να είμαι το μοναδικό άτομο από αυτό το ημισφαίριο που του αρέσουν τα βρώμικα του HRD...
Κι εμένα δε με χαλάνε ιδιαίτερα...Οπότε είμαστε 2 ;)

 
Θα συμφωνίσω και γω με τον fenderiarhs.Εκτός των άλλων όταν αλλάζεις από το drive στο more drive είναι τεράστια η διαφορά έντασης

 
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το more drive για lead και μετά να το βγάλεις...

Σόρι αν σας κούρασα, επανέρχομαι γιατί είμαι κοντά στο μεγάλο βήμα (να πουλήσω τον δικό μου για να τον αποκτήσω). Πώς συνεργάζεται με πετάλια στο καθαρό του; Μοιάζει η καθαρή του "παλέττα" με αυτή πχ. ενός Fender; Έχω παίξει μαζί του αλλά χωρίς πετάλια.

Τα fuzz που συνήθως είναι άγρια τα αγριεύει περισσότερο ή τα γλυκαίνει; Eίναι σημαντικό για μένα γιατί έχω 4... Αυτό που παθαίνω είναι ότι για να ακουστούν καλά πάνω στο clean βάζω ένα θαμπό σέτινγκ, με αποτέλεσμα μόλις απενεργοποιώ το fuzz το καθαρό που περιμένει από κάτω να ακουγεται σκέτη λάσπη. Στον Koch συμβαίνει αυτό;

 
ολιγον τι εκτος θεματος αλλα μια και μιλαμε περι λυχνιων.........αυτες οι TAD τελικα αξιζουν τον κοπο?
tad φοραει ο laney vc-15 που εχω. εχω δοκιμασει και ειχα για καιρο και jj αλλα ξαναεβαλα τις tad γιατι προσδιδουν εναν πιο "σκοτεινο" ηχο που προτιμω, σε αντιθεση με τις jj που "φεντεριζουν" εντονα. με τις jj ο ενισχυτης μου δεν μπορω να πω οτι ηταν κακος αλλα ειχε χασει εντελως το ηχοχρωμα του. αποφασισα λοιπον οταν αλλαξω λαμπες να ξαναβαλω tad ξεκαθαρα λογω ηχοχρωματος.

μιλαω παντα για τελικες. προενισχυτριες ειτε tad ειχα ειτε ehx ειτε tad δεν καταλαβα και καμια διαφορα στο καθαρο καναλι.(τελικα εχω αφησει πανω τις jj)

 
...

Τα fuzz που συνήθως είναι άγρια τα αγριεύει περισσότερο ή τα γλυκαίνει; Eίναι σημαντικό για μένα γιατί έχω 4... Αυτό που παθαίνω είναι ότι για να ακουστούν καλά πάνω στο clean βάζω ένα θαμπό σέτινγκ' date=' με αποτέλεσμα μόλις απενεργοποιώ το fuzz το καθαρό που περιμένει από κάτω να ακουγεται σκέτη λάσπη. Στον Koch συμβαίνει αυτό;[/quote']

Μέχρι να απαντήσει κάποιος που ξέρει τι γίνεται με το συγκεκριμένο ενισχυτή, να επισημάνω ότι κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό το αν χρησιμοποιείς το fuzz KAI και σαν boost η αν η στάθμη εξόδου είναι παρόμοια με το καθαρό. Προσωπικά, χρησιμοποιώ τα γκάζια σε λίιιιγο σηκωμένη στάθμη από το καθαρό σήμα. Χρησιμοποιώ περισσότερα από ένα έτσι ώστε το ένα να "σπρώχνει λίγο παραπάνω" το επόμενο γκάζι μερικές φορές.
 
ολιγον τι εκτος θεματος αλλα μια και μιλαμε περι λυχνιων.........αυτες οι TAD τελικα αξιζουν τον κοπο?
tad φοραει ο laney vc-15 που εχω. εχω δοκιμασει και ειχα για καιρο και jj αλλα ξαναεβαλα τις tad γιατι προσδιδουν εναν πιο "σκοτεινο" ηχο που προτιμω' date=' σε αντιθεση με τις jj που "φεντεριζουν" εντονα. με τις jj ο ενισχυτης μου δεν μπορω να πω οτι ηταν κακος αλλα ειχε χασει εντελως το ηχοχρωμα του. αποφασισα λοιπον οταν αλλαξω λαμπες να ξαναβαλω tad ξεκαθαρα λογω ηχοχρωματος.

[/quote']

Μιλας ομως για el84 ετσι?????

Με βαση αυτο που λες ,οτι οι JJ......(αν και εγω μιλαω για τις 6L6....) φεντεριζουν εντονα νομιζω (και το εχω επιβεβαιωσει) πως ταιριαζουν στον καπως "σκουρο" (λογω υφης μπασων ) HRD.......Αν το "σκοτεινιασμα" που αναφερεις ειναι γνωρισμα γενικα της TAD και υφισταται και στις 6L6 τοτε φοβαμαι μηπως δεν ειναι και οτι καλυτερο για τον HRD :?: :?: :?: :?: :?:
 
Κοιτα εγω εχω διαβασει οτι πολλοι ΔΕΝ προτιμουν jj σε fender ενισχυτες γιατι τους κανουν να χανουν απο την λαμπεραδα τους..

 
ο ΚOCH τα "παιρνει" πολυ ωραια τα πεταλακια ειδικα τα fuzz μια και ειναι πιο dark ενισχυτης απο τους Fender (εχει δε και πολυ καλυτερο στοκ μεγαφωνο,ισως το μονο στοκ μεγαφωνο που εχω συναντησει σε ενισχυτη σειρας και δεν χρειαζεται αμεσως αλλαγη εδω και χρονια)

γενικα οι JJ αντεχουν πολλα volt στο Plate οποτε αν οι ενισχυτες σας εχουν τετοια καλυτερα να τις προτιμησετε απο τις TAD που ειναι για πιο ηρεμες καταστασεις...τον Mark 1 παντως που τις ακουω τις TAD καρα φεντεριζουν....

 
εχω την εντυπωση οτι κανουμε λαθος συγκρισεις. ειναι πολυ πιθανο η εκαστοτε λαμπα να εχει αλλη επιδραση σε διαφορετικους ενισχυτες.

για τον laney αυτο που λεω ισχυει 100%, οτι δηλαδη οι jj τον φεντεριασαν, τον εκαναν πιο λαμπερο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top