Κυνόδοντας-μια ελληνικη ταινια στα οσκαρ.

  • Thread starter Thread starter βα
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 102
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 21K

βα

Νέο μέλος
Μηνύματα
121
Πόντοι
16
οπως ισως θα εχετε ακουσει οι πιο πολλοι, χτες ηταν η ''τελετη'' των οσκαρ, στα οποια μετα απο παρα πολλα χρονια βρεθηκε και μια ελληνικη ταινια, να διεκδικει ενα απο τα αγαλματακια!

μετα απο μια πολυεπιπεδη και πολυημερη(οχι συνεχομενη, απλα για πολλες ημερες)διαφωνια με εναν εκλεκτο μοντερειτορ και παροτρυνση του, αναρωτιεμαι:

την εχετε δει?

ποια η γνωμη σας?

να και το πρωτο βιντεακι που βρισκει κανεις στο γιουτιουμπ με την αναζητηση της λεξης!



*επιφυλάσσομαι να μοιραστω την δικη μου οπτικη πανω στο ζητημα μετα απο λιγα ποστ!

:)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως το oscar  το έχασε τελικά. Θα σου πώς και εγώ τη γνώμη μου, μετά τη δική σου  ;D (έχω να ξυπνήσω πρωί δεν το παίζω δύσκολος)

 
Είδα 2 σκηνές... Κουράστηκα... Το έκλεισα... Όχι πια στη δικτατορία της Athens Voice και της Lifo!!! Δεν αντέχω την ψευτοκουλτούρα του "σκάω γκάζι με βέσπα" και βλέπω σινεφιλ ταινίες... Δεν ξέρω αν είμαι ηλίθιος εγώ αλλά δεν γίνεται ξαφνικά όλοι να γίνανε εξπερ στους συμβολισμούς, ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν, και στις έννοιες "σκηνοθεσία" και "φωτογραφία"... Για να το συνδέσω και με τη μουσική είναι σαν να γίνανε όλοι ειδικοί στο σετάρισμα και την κατασκευή ενός οργάνου επειδή τους αρέσει η μουσική ή επειδή ξέρουν να παίζουν 2 ακόρντα...

 
funky_bassman είπε:
Είδα 2 σκηνές... Κουράστηκα... Το έκλεισα... Όχι πια στη δικτατορία της Athens Voice και της Lifo!!! Δεν αντέχω την ψευτοκουλτούρα του "σκάω γκάζι με βέσπα" και βλέπω σινεφιλ ταινίες... Δεν ξέρω αν είμαι ηλίθιος εγώ αλλά δεν γίνεται ξαφνικά όλοι να γίνανε εξπερ στους συμβολισμούς, ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν, και στις έννοιες "σκηνοθεσία" και "φωτογραφία"... Για να το συνδέσω και με τη μουσική είναι σαν να γίνανε όλοι ειδικοί στο σετάρισμα και την κατασκευή ενός οργάνου επειδή τους αρέσει η μουσική ή επειδή ξέρουν να παίζουν 2 ακόρντα...
δεν θέλω να σε προσβάλω

αλλά νομίζω ότι δεν κατάλαβες (μάλλον 2 σκηνές δεν φτάνουν για να καταλάβεις)

δεν έχουν σχέση αυτά που γράφεις με τη συγκεκριμένη ταινία

είμαι περίεργος ποια ελληνική ταινία της τελευταίας δεκαετίας θεωρείς καλή

η σύνδεση δε που κάνεις με την κατασκευή του οργάνου και τα ακκόρντα είναι εντελώς άκυρη

 
Την βρίσκω εξαιρετική. Πραγματεύεται την κύρια πληγή- κατά τη γνώμη μου- της ελληνικής κοινωνίας. Νομίζω πως οι Έλληνες κινηματογραφιστές τα πάνε περίφημα στο άμεσο σινεμά το οποίο λέει πράγματα με τραχύ τρόπο. Οι Νικολαϊδης και Οικονομίδης είναι άλλες δύο πολύ καλές περιπτώσεις.

Ελπίζω, το γεγονός ότι έγινε ντόρος με την συγκεκριμένη ταινία να έχει θετικά αποτελέσματα όσον αφορά την προβολή και στήριξη του έργου των νέων κινηματογραφιστών.

Μόνη μου ένσταση για τον κυνόδοντα είναι η κάπως πρόχειρη δουλειά στην φωτογραφία. Τα χρώματα/φώτα κτλ. δεν μου έδιναν την αίσθηση πως συμβάλλουν στην ανάδειξη της ιστορίας. Εκτός αυτού, δεν βρίσκω κανένα ψεγάδι.

LK είπε:
Πάντως το oscar  το έχασε τελικά.
Κρίμα.

 
δεν εχω δει πιο ελεεινή ταινία...

Την είδα ολη λόγω μαζοχισμού...

Ειδικά το τέλος όλα τα λεφτα...  ;D

 
Η ταινια δεν μου αρεσε και τεχνικα ηταν μετριοτατη (δεν με πειραζει ομως αυτο τοσο πολυ εχω δει πολλες πολυ καλες τεχνικα μετριες ταινιες) ,ομως απο την αλλη ειναι ευχαριστο να βλεπεις ελληνικες ταινιες στα ΟΣΚΑΡ.

Επισης ριξτε μια ματια σε αυτο (κατα την ταπεινη μου γνωμη επρεπε να ειχε επισημανθει απο τον σκηνοθετη)

http://www.imdb.com/title/tt0068348/plotsummary

El castillo de la pureza (1)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
στο πρώτο τέταρτο δεν καταλάβαινα τίποτα και μου φάνηκε εντελώς αηδία... Στην πορεία με έβαλε στο κλίμα της και τελικά γούσταρα τρελά.... Ειδικά, αυτή η σκηνή με την κλασσική κιθάρα και τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ χορό, δεν παίζεται... Ή η φάση που λέει ο πατέρας, παιδιά θα ακούσουμε τον παππού να τραγουδάει, και βάζει δίσκο Φρανκ Σινάτρα... Μεταφράζει κιόλας πάνω στο τραγούδι λέγοντας άσχετα....

Τι να πω? Σίγουρα κάτι λέει η ταινία, τουλάχιστον δεν ήταν αδιάφορη! Κλασσική περίπτωση love or hate ... ::) ::)

 
Έφερα κάτι ζόμπι να ομορφυνω το θρεντ...

Για την ταινία δεν έχω αποφασίσει. Μου άρεσε το θέμα και οι συμβολισμοί. Δεν μου άρεσε η  ελληνο-σινεφίλ εκτέλεση.

 
Η ταινια δεν ειχε κατα τη γνωμη μου τιποτα να πει.

Σκηνοθετικα πατησε πανω στον Trier.. και το story πατησε σε ενα σεναριο του Shyamalan σε μια ταινια που ειχε κανει το 2004 με τιτλο The Vilagge ...αλλα με ενα χιλιοστο του κοστους...{Ελλαδαραααα}

Τα παιξιματα των ηθοποιων ηταν αθλια...εως για γελια.

Ποτε δεν καταλαβα τι βρηκαν οι κριτικοι σε αυτη τη ταινια...η ποιος εσπρωξε τοσα λεφτα για να την προμοταρει..

Τελειωνοντας..ειδα οτι καποιος ανεφερε το ονομα του Οικονομιδη...

Ο Οικονομιδης κατα τη γνωμη μου ειναι ετη φωτος μπροστα απο ολους...για μενα μακραν ο καλυτερος alternative κινηματογραφιστης στην Ελλαδα.

Μαλλον δεν εχει τον Λαζοπουλο απο πισω να τον σπρωχνει ομως..

 
Η ταινία κρύβει κάποια 'βαθύτερα' νοήματα και οι συμβολισμοί της που την έκαναν το κάτι διαφορετικό.

Παρόλαυτα η προσπάθεια αποτυγχάνει πλήρως στη πράξη (προσωπική μου άποψη έτσι;).Δυστυχώς το cast είναι εντελώς ατάλαντο και έτσι μη μπορώντας να παρουσιαστεί κάτι όμορφο από άποψη ερμηνείας, έβλεπε κανείς ένα αποτέλεσμα υπερσουρεαλιστικών φαινομένων.

Το όλο περιβάλλον που 'δημιούργησε' ο Λάνθιμος ήταν απλά (με μία λέξη) αδιάφορο.Μία ταινία χωρίς αύριο, βαρετή με προβλεπόμενη εξέλιξη χωρίς ιδιαίτερες στιγμές.Εγκεφαλική μέχρι αηδίας.

Με άφησε παντελώς αδιάφορο.Έχει περάσει 1.5 χρόνος που την έχω δει την ταινία.Βλέπω συχνά Ελληνικό κινηματογράφο και θεωρώ ότι η συγκεκριμένη ταινία δεν άξιζε να πάει στα Oscar.

Όσο δε για αυτούς που πίστευαν ότι έπρεπε να κερδίσει και το αγαλματίδιο, τι να πω.Πιθανότατα δεν έχετε δει στη ζωή σας Μπαρδέμ ή Σκανδιναβικές ταινιάρες.

 
Ο Οικονομιδης κατα τη γνωμη μου ειναι ετη φωτος μπροστα απο ολους...για μενα μακραν ο καλυτερος alternative κινηματογραφιστης στην Ελλαδα.
+1000

Δυστυχώς το cast είναι εντελώς ατάλαντο και έτσι μη μπορώντας να παρουσιαστεί κάτι όμορφο από άποψη ερμηνείας
Αυτο το διαπιστωνω και εγω σε ολες σχεδον τις ελληνικες ταινιες,σηριαλ κτλ,υπαρχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ προβλημα "αμπαλων" ηθοποιων (ειδικα στις νεαρες ηλικες αλλα οχι μονο σε αυτες) στην Ελλαδα.....τι αμπαλων δηλ.ΤΡΑΓΙΚΩΝ θα ελεγα....( με εξαιρεση βεβαια καποιους  λιγους,ακομα ομως  και αυτοι ειναι τις περισσοτερες φορες παγιδευμενοι στις...αιωνιες "δραματικες" μανιερες των 50s & 60s ....&......30s.... ;D)

Ειδα προχθες το True Grit & εβλεπα πως επαιζε το κοριτσακι και.....με επιασαν τα...κλαμματα συγκρινοντας την με τον μεσο ΕΝΗΛΙΚΑ Ελληνα ηθοποιο...

 
Το "κακοφτιαγμένο" της ταινίας είναι επιλογή και όχι τεχνική αδυναμία. Ο Λάνθιμος είναι πολύ καλός στα τεχνικά, αλλά εδώ επέλεξε το lo-fi. Έχει γυρίσει πολλά εντυπωσιακά διαφημιστικά με όλο το απαιτούμενο "λούστρο". Εξάλλου, τεχνικά κακή ταινία  δεν περνάει στα όσκαρ. Όσο για τους ηθοποιούς, θα διαφωνήσω. Είναι πολύ καλοί όλοι τους, και στο θέατρο και στην ταινία. Απλώς μπερδεύει το γεγονός ότι η ταινία στην ουσία δεν έχει καθόλου ρόλους, είναι πολύ κονσεπτική, κάτι που φέρνει στο προσκήνιο τη σκηνοθεσία και όχι την υποκριτική.

edit: να το πω πιο απλά, αν ο μαέστρος σου ζήτησε να παίζεις φάλτσα επίτηδες, θα είναι λάθος να συμπεράνει κάποιος ότι δεν κατέχεις το όργανό σου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
vagelism είπε:
Η ταινια δεν ειχε κατα τη γνωμη μου τιποτα να πει.

Σκηνοθετικα πατησε πανω στον Trier.. και το story πατησε σε ενα σεναριο του Shyamalan σε μια ταινια που ειχε κανει το 2004 με τιτλο The Vilagge ...αλλα με ενα χιλιοστο του κοστους...{Ελλαδαραααα}

Τα παιξιματα των ηθοποιων ηταν αθλια...εως για γελια.

Ποτε δεν καταλαβα τι βρηκαν οι κριτικοι σε αυτη τη ταινια...η ποιος εσπρωξε τοσα λεφτα για να την προμοταρει..

Τελειωνοντας..ειδα οτι καποιος ανεφερε το ονομα του Οικονομιδη...

Ο Οικονομιδης κατα τη γνωμη μου ειναι ετη φωτος μπροστα απο ολους...για μενα μακραν ο καλυτερος alternative κινηματογραφιστης στην Ελλαδα.

Μαλλον δεν εχει τον Λαζοπουλο απο πισω να τον σπρωχνει ομως..
Το να έχεις γνώμη είναι δικαίωμά σου τέλος πάντων.
Άλλα το παραπάνω κάνει προσβλητικές υποθέσεις πάνω σε ένα έργο, και τον/τους δημιουργό/ούς του. Δε μπορώ να καταλάβω που βρίσκεις, εσύ, και άλλοι τόση σιγουριά να λέτε αυτά που λέτε. Αναρωτιέμαι αν θα λέγατε τα ίδια αν ήταν μπροστά σας ο σκηνοθέτης της ταινίας. Γιατί εγώ τα ίδια θα σας έλεγα αν σας είχα μπροστά μου! ;)

 
kαταρχην Νικολα μου..

1.Οταν καποιος εκδιδει ενα εργο του ..εκτιθεται και στην κριτικη.

2.Εχοντας δει χμ....γυρω στα 200.000 ταινιες...νομιζω οτι εχω το δικαιωμα αποψης..

αν φυσικα μου επιτρεπεις.

3.Αναφερθηκα πολυ συγκεκριμενα...στο τι μου θυμησε η ταινια..ΔΕΝ ΕΚΡΑΞΑ

4.Εχω κολληματα με την αυθεντικοτητα και την πρωτοπορια. και αυτη η ταινια ...δεν ειχε ουτε το ενα...ουτε το αλλο.

5.Τσεκαρε το εργο του Τριερ και ισως και λιγο Σοντεμπεργκ για να δεις γιατι κραταει την καμερα του ετσι..

6.Τσεκαρε την ταινια του Σαιμαλαν που αναφερω..και τα ξαναλεμε.

7 .Τσεκαρε επισης το σπιρτοκουτο του Οικονομιδη...

8. Αν ειχα το σκηνοθετη μπροστα μου...θα του ελεγε να δει περισσοτερες ταινιες οπως ακριβως ενα μουσικος πριν δισκογραφησει πρεπει να ξερει αν εχει επηρεαστει ...η αν μιμειται.....και να μην μας περναει για μαλακες. Καποιοι απο εμας ειμαστε και σινεφιλ.

Παντος ..διαβασε καμια κριτικη,..

Ολοι οι σοβαροι κριτικοι...τα ιδια με μενα λενε.

 
vagelism είπε:
kαταρχην Νικολα μου..

1.Οταν καποιος εκδιδει ενα εργο του ..εκτιθεται και στην κριτικη.
Και ακριβώς αυτό έκανα στην γνώμη σου... Ή μήπως το να ποστάρεις στο νοιζ δεν αποτελεί έκδοση της γνώμη σου; ;)

2.Εχοντας δει χμ....γυρω στα 200.000 ταινιες...νομιζω οτι εχω το δικαιωμα αποψης αν φυσικα μου επιτρεπεις....
Μα και φυσικά και αυτό είπα στην αρχή...
3.Αναφερθηκα πολυ συγκεκριμενα...στο τι μου θυμησε η ταινια..ΔΕΝ ΕΚΡΑΞΑ
Εγώ θα έλεγα ότι μάλλον ΕΚΡΑΞΕΣ τους ατάλαντους ηθοποιούς που δεν ήξεραν τι κάνουν, κλπ, κλπ... όχι λάθος είπες ότι "Τα παιξιματα των ηθοποιων ηταν αθλια...εως για γελια." και επίσης αναρωτήθηκες φωναχτά και δημόσια το ποιός έσπρωξε τόσα λεφτά για να προμοτάρει την ταινία (που προφανώς απ'τα λεγόμενά σου δεν αξίζει μία).
4.Εχω κολληματα με την αυθεντικοτητα και την πρωτοπορια. και αυτη η ταινια ...δεν ειχε ουτε το ενα...ουτε το αλλο.
Κι εγώ το ίδιο κώλυμα έχω και μπορώ να πω ότι μάλλον με έχει ενοχλήσει όλος αυτός ο ντόρος που γίνεται για λάθος λόγο (για την πρωτοτυπία, κλπ...).
5.Τσεκαρε το εργο του Τριερ και ισως και λιγο Σοντεμπεργκ για να δεις γιατι κραταει την καμερα του ετσι..6.Τσεκαρε την ταινια του Σαιμαλαν που αναφερω..και τα ξαναλεμε.
Αχ... σε ευυχαριστώ που μου προτείνεις να δω ταινίες. Σκέφτηκες ότι μπορεί να έχω δει Τριερ (και όχι μόνο το δαμάζοντας τα κύματα, και dogville αλλά παλαιότερες), και Σοντεμπέργκ. Ο Σαιμαλάν μου φαίνεται ολίγον βλήμα, αλλά την έχω δει την ταινία που αναφέρεις όπως και τις πιο πολλές του (μέχρι και το the last airbender που είναι μια απίστευτη μπούρδα... αλλά τέλος πάντων...)
7 .Τσεκαρε επισης το σπιρτοκουτο του Οικονομιδη...
Όταν ξεπεράσω την κατάθλιψή μου, θα το κάνω... :)
8. Αν ειχα το σκηνοθετη μπροστα μου...θα του ελεγε να δει περισσοτερες ταινιες οπως ακριβως ενα μουσικος πριν δισκογραφησει πρεπει να ξερει αν εχει επηρεαστει ...η αν μιμειται.....και να μην μας περναει για μαλακες. Καποιοι απο εμας ειμαστε και σινεφιλ.
Ακόμη και να μιμείται... κακό είναι; Δηλαδή εσύ ως ντράμμερ είσαι και πολύ πρωτότυπος στο παίξιμό σου; Και εγώ με την κλασσική μουσική που κάνω δηλαδή είμαι πιο πρωτότυπος από τους άλλους; Έχει σημασία τελικά; Τοοοοση μεγάλη;
Βέβαια δε λέμε να ζεις σε μία φούσκα και να μην ξέρεις τι γίνεται έξω, αλλά αν, όπως λες κι εσύ, έχει αντιγράψει τόσες ταινίες, και στυλ και αισθητικές... αυτό μάλλον μου λέει ότι ΕΧΕΙ δει ταινίες, παρά το αντίθετο, έτσι δεν είναι;

Παντος ..διαβασε καμια κριτικη,..Ολοι οι σοβαροι κριτικοι...τα ιδια με μενα λενε.
Μα δε διαφωνώ σε αυτό που λες, μάλλον θα συμφωνούσα μαζί σου, (αν και δεν έχω δει την ταινία ακόμη), ΑΛΛΑ διαφωνώ με τον άσχημο τρόπο (που είναι επίσης απόλυτος) που μιλάς και γράφεις.
Το είπα και εξ'αρχής: Με γειά σου και χαρά σου η γνώμη σου και η κριτική ακόμη, αλλά λίγο πιο κομψά ρε παιδάκι μου... γιατί όπως κι εσύ επιβεβαίωσες ΔΕ θα έλεγες αυτά που είπες παραπάνω αν είχες τον σκηνοθέτη μπροστά αλλά κάτι πολύ ελαφρότερο, που και πάλι, επέτρεψέ μου να αμφιβάλω. :)

Πάντα φιλικά, και πάντα όλα τα παραπάνω είναι "άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε" λίγο. Κι εγώ σε μπυροποσία τα ίδια θα έλεγα μάλλον (τα είπα για τον M. Nigjht shyamalan ήδη), αλλά μου χτύπησε κάπως βρε παιδί μου... :)

 
Την καταγούσταρα την ταινία από το πρώτο λεπτό γιατί την αντιμετώπισα σαν κωμωδία, με αυτές τις ερμηνείες είναι σαν να βλέπεις πειραγμένο video στο you tube ή μεξικάνικο voiceover  ::)

Και όχι την απαγγελία "διαβάζω το κείμενο από μέσα" δεν την θεωρώ άποψη ούτε ηθοποιία

 
Bρε Νικολα μου...μπαινεις σε διαδικασια debate μαζι μου...διχως να εχεις δει την ταινια..?

Ατοπημα...

1.Αν παιζω ντραμς και ακουγομαι σαν τον weckl ...τοτε κατι λαθος κανω...Αν συνθετεις ..και ακουγεσαι σα το Μοτσαρτ...κατι λαθος κανεις.

2.Αν ημουν κομψος θα εγραφα κριτικες σε περιοδικα..

Η κομψοτητα δεν ειναι κατι που με διακρινει.

3.Τελος...ο Σαιμαλαν...πριν χρονια ..μας εδωσε εκτος απο το ΑIRBENDER που ειναι παιδικο ,και που καθολου δεν με χαλασε...αν και ειναι για παιδια...

μας εχει δωσει μια ταινια που λεγετε....γκουχ γκουχ   ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ...

γκουχ γκουχ....μια αλλη ταινια που λεγετε.ΤHE HAPPENING..γκουχ γκουχ...και το καινουργιο Τhe Devil...

Tαινιουλες δηλαδυ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top