Χρήση Native Access σε δεύτερο υπολογιστή

Δεν έχω ιδαίτερη άποψη για το Native Access αλλά κρίνοντας από το σύνολο του λογισμικού διαχείρισης αδειών μπορώ να σου πω με σχετική σιγουριά τα εξής:

1. ασχέτως του πόσους υπολογιστές έχεις και πόσα licences, υπάρχει πάντα ένα και μόνο account ανα εταιρεία - προγραμμα διαχείρισης. Ας το δούμε και λογικά όποιος και αν είναι ο τρόπος διασφάλισης (στην περίπτωση σου serial number) από την στιγμή που υπάρχει ένα account ήδη η προσπάθεια να δημιουργήσεις δευτερο account με το ίδιο serial number απλά θα έχει ως αποτέλεσμα κάποιο μνμ σε φάση "this product is already registered under a different acoount".

Πολύ απλά λοιπόν ξέχνα το δεύτερο account.... Αυτός είναι αλλωστε και ο λόγος που υπάρχει αυτό το λογισμικό διαχείρισης αδειών: το να μπορείς εύκολα να διαχειρίζεσαι το λογισμικό σου ασχέτως πλατφόρμας στην οποία βρίσκεσαι.

2. Είναι διαφορετικό πράγμα το licence από το σε πόσα μηχανήματα μπορεί να γίνει εγκατάσταση. Ένα licence δεν σημαίνει ένα μηχάνημα. Σημαίνει ένα instance του προγράμματος ανοιχτό τη δεδομένη χρονική στιγμή, με απλά λόγια δεν μπορεί να τρέχει ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικούς υπολογιστές. Αντίστοιχα περισσότερα licences σημαίνουν ότι μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα περισσότερα του ενός instances σε διαφορετικά μηχανήματα (πάντα όμως μέσω του ίδιου αccount). Αυτό ισχύει για τις περισσότερες αν όχι όλες τις εταιρίες, είτε χρησιμοποιούν δικό τους λογισμικό διαχείρσιης , είτε μέσω ilok account.

παραθέτω μία φωτογραφία από το αντίστοιχο πρόγραμμα του ilok για να γίνει πιο καταννοητό:

δεξιά στην οθόνη φαίνονται οι διαθέσιμες άδειες, είτε για κάθε έναν από τους δύο υπολογιστές (άδειες αποθηκευμένες δλδ στους υπολογιστές) είτε άδειες στο cloud. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά....ότι κάποια από τα συγκεκριμένα προγράμματα μπορούν να τρέξουν ταυτόχρονα (αυτά που έχουν άδεια για κάθε υπολογιστή) ενώ κάποια άλλα σε έναν κάθε φορά (αυτά που έχουν μία μοναδική άδεια σε cloud). Κάτι αντίστοιχο λίγο πολύ ισχύει για όλα τα προγράμματα διαχείρισης.

Η αλήθεια είναι πως το πράγμα γίνεται κάπως πιο πολύπλοκο όταν μιλάμε για βιβλιοθήκες γιατί όπως είναι πολύ λογικό πρέπει με κάποιο τρόπο να διασφαλιστεί ότι θα βρίσκονται ταυτόχρονα σε κάποιον συγκεκριμένο αριθμό υπολογιστών.
Η Toontrack για παράδειγμα στο αντίστοιχο licence manager λογισμικό της σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις 2 ταυτόχρονες άδειες για δύο υπολογιστές. Αυτό πολύ απλά σημαίνει οτί ακόμα και αν εγκαταστήσω τη βιβλιοθήκη πχ του EZ drummer σε 50 υπολογιστές, θα δουλέυει μόνο στους δύο που θα εχω καθε φορά δηλωμένους.

Screenshot 2021-03-19 at 18.55.11.png

 
ΟΚ, ωραία και κατανοητά τα γράφεις, επί του πρακτέου όμως. 

Αυτό που δεν μπορώ να δω στο Native Access, και είναι η αιτία που έχω απορία και με μπερδεύει, είναι που θα ορίσω ότι ένα product θα το χρησιμοποιήσω και σε 2ο υπολογιστή.

Ωραία, εγκαθιστώ το software από το DVD που αγόρασα, στον 2ο υπολογιστή. 

Μπαίνω στη Native Access με το ίδιο account που έχω (αυτό δηλαδή που χρησιμοποίησα όταν το έστησα και στον 1ο υπολογιστή), και μετά κάθομαι και κοιτάω την οθόνη!!!

Το προιόν μου το βλέπω στη λίστα των installed products, αλλά δεν υπάρχει κάτι που να μπορώ να κάνω.

Υπάρχει η επιλογή Add Serial, αλλά αυτό έχει γίνει ήδη από την 1η εγκατάσταση. Δεν θα δεχθεί να εισάγω ξανά το ίδιο Serial αφού ήδη το έχω κάνει και το βλέπω το προιόν στη λίστα.

Επιλέγοντας το ήδη εγκατεστημένο προιόν από τη λίστα, το μόνο που υπάρχει είναι , η επιλογή installation path, αλλά εκεί είναι ορισμένο το path στον 1ο υπολογιστή που όρισα όταν έκανα την 1η εγκατάσταση.

Πολύ απλά δεν βλέπω τίποτα που να μπορώ να κάνω, να προσθέσω, να ενημερώσω....

Πως στο καλό ενημερώνω το Native Access ότι ξέρεις αυτό το product το τρέχω και σε δεύτερο υπολογιστή γιατί έχω 2 licences

 
Στον δεύτερο υπολογιστή θα μπείς με διαφορετικό account - διαφορετικά όλα τα στοιχεία και θα σου επιτρέψει.

Εάν βέβαια έχεις 2 licences, άδειες χρήσης.

 
μια απλή λύση που προτείνει η native είναι το να έχεις το library σε εξωτερικό σκληρό, συνεπώς το path παραμένει το ίδιο ασχέτως υπολογιστή...

 
Δεν ξέρω βρε παιδιά. 

Λογικά μου ακούγονται όλα όσα γράφετε! Και ότι πρέπει να μπω με διαφορετικό account και ότι πρέπει να μπω με το ίδιο account!! Στα forums της Native μου λένε ότι πρέπει να μπω με το ίδιο account... Παραπάνω εδώ ο nikodemos γράφει ότι αν μπω με άλλο account και πάω να εισάγω serial number θα πάρω πιθανόν το μήνυμα ότι "το serial αυτό χρησιμοποιείται από άλλον χρήστη". Λογικό μου ακούγεται και αυτό.

Από την άλλη, αν μπω στον 2ο υπολογιστή με το υπάρχον account, όπως έγραψα λίγο πιο πάνω, δεν βλέπω τίποτα πουθενά στο περιβάλλον του Native Access που να μπορώ να κάνω, να προσθέσω, να επεξεργαστώ ώστε να "συνδέσω" τον 2ο υπολογιστή. Βλέπω το προιόν μου στη λίστα, όμως αυτό προέρχεται από΄την 1η εγκατάσταση, και η μόνη αλλαγή που μπορώ να κάνω είναι το Location path για τα Libraries, όμως εκεί έχω ορίσει το path από την 1η εγκατάσταση.

Στα forums της NI μου λένε να μπω με το ίδιο account. Οκ ρε παιδιά, μπαίνω με το ίδιο account και μετά κάνω τι? αυτό θέλω να μου πείτε. γιατί εγώ απλά κοιτάω την οθόνη...

μια απλή λύση που προτείνει η native είναι το να έχεις το library σε εξωτερικό σκληρό, συνεπώς το path παραμένει το ίδιο ασχέτως υπολογιστή...


Μήπως τελικά μόνο έτσι παίζει σε 2ο υπολογιστή? Γιατί η μόνη δυνατότητα που έχεις στο Native Access είναι αυτό το path που μπορείς να αλλάξεις, αλλά δεν έχει επιλογή να προσθέσεις και 2ο path σε 2ο υπολογιστή. 

Τι να πω. Μπέρδεμα.... Θα δοκιμάσω να κάνω και νέο account να δω αν θα δεχθεί το serial number ξανά....(έχοντας βέβαια 2 licences κάτι που δεν ξέρω ακόμα αν έχω γιατί κανείς δεν ξέρει να μου το πει ) Πιστεύω όμως θα φάω πόρτα. Μου φαίνεται λογικό αυτό που λέει ο nikodemos ότι θα μου πει ότι αυτό χρησιμοποιείται από άλλον user!

Θα ρωτήσω ξανά από Δευτέρα και στο chat της Native όπου μιλάς με τεχνικό online και απαντάνε αμέσως.  Δεν σκέφτηκα να τα ρωτήσω όλα αυτά σήμερα το πρωί. Μετά μου δημιουργήθηκαν οι απορίες :) Βασικά μπήκα να ρωτήσω αν ξέρουν αν έχω 2 Licences και μου είπαν ρώτα τον κατασκευαστή στην Ελλάδα, αλλά αυτός δεν υπάρχει :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το licence υπάρχει σε όσους υπολογιστές θα έχεις το συγκεκριμένο account του Native Access. Από εκεί και πέρα το θέμα είναι η διαχείριση του path για το οποίο από όσο καταλαβαίνω η Native δεν έχει κάνει κάποια πρόβλεψη στο access (ίσως αυτός είναι ο λόγος που για παράδειγμα το komplete το πουλάει και σε μορφή σκληρου δίσκου...κάτι που το κάνει πρακτικό σε αυτό το θέμα).

Εγώ θα σου πρότεινα για να μη παιδεύεσαι, να εγκατάστησεις τη βιβλιοθήκη είτε σε έναν εξωτερικό σκληρό είτε σε ένα φλασάκι και να ορίσεις αντίστοιχα το path.  

Αν μπεις με άλλο account και φας πόρτα σημαίνει πως έχεις μόνο μία άδεια χρήσης.
Μανώλη αυτό δεν ισχύει, οι περισσότερες εταιρείες που έχουν δικά τους προγράμματα διαχείρισης (ή μέσω ilok account) και δίνουν περισσότερα από ένα licence το κάνουν (και είναι απόλυτα λογικό) μέσα από το ίδιο account

πχ Waves, Toontrack, PSP, Slate Digital

...σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να έχει δύο serial numbers 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα μιλήσω από Δευτέρα στο chat support με τεχνικό της Native να μου πει τι πρέπει να κάνω και θα επανέλθω. 

Ευχαριστώ για τη βοήθεια

 
@nikodemos

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, αν ισχύει αυτό που λες, θα μπορεί ο καθένας να κάνει χρήση του λογισμικού με το ίδιο account σε όσους υπολογιστές θέλει.

Με άλλα λόγια το αγοράζει ένας και το μοιράζει στους φίλους του και το χρησιμοποιούν όλοι με το ίδιο account.

Εσύ το βλέπεις λογικό αυτό;

 
@nikodemos

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, αν ισχύει αυτό που λες, θα μπορεί ο καθένας να κάνει χρήση του λογισμικού με το ίδιο account σε όσους υπολογιστές θέλει.

Με άλλα λόγια το αγοράζει ένας και το μοιράζει στους φίλους του και το χρησιμοποιούν όλοι με το ίδιο account.

Εσύ το βλέπεις λογικό αυτό;
χμμμ αρκετά ομολογω  ?

Νομίζω η ουσία του όλου πράγματος είναι πως οι περισσότερες αυτού του είδους εφαρμογές απαιτούν πρόσβαση στο ίντερνετ για να διασφαλίσουν πως μόνο ένα instance είναι ανοιχτό (αν δεν δίνουν περισσότερα του ενός licence).

Και λέω ότι μου φαίνεται λογικό γιατί για παράδειγμα μου έχει συμβεί να βολέψει ένα τέτοιο σενάριο στην συναιτερική αγορά από δύο άτομα προγράμματος που δίνει δύο licences από το ίδιο account (HOFA).

τωρα αν κάποιος μοιράσει το account του από δω και από εκεί....οκ δικό του θέμα αν και το βρίσκω κάπως μη λειτουργικό για πολλούς λόγους.

Γενικά η λογική είναι απόλυτα όμοια με του netflix σε ότι αφορά τον τρόπο διαχείρσης των αδειών.

Δλδ με εξαίρεση κάποιες μεμονωμενες περιπτώσεις πλέον δε νομίζω να υπάρχουν πολλές εφρμογές που η αδεια περιορίζεται σε εναν υπολογιστή κλπ ακόμη και αν είναι μία. Το θέμα είναι πόσοι υπολογιστές ταυτόχρονα μπορούν να τρέχουν το πρόγραμμα...η waves πχ χρεώνει μετά τον πρώτο χρόνο το 2ο licence, άλλοι το δίνουν δωρεάν και κάποιοι άλλοι δίνουν activation keys που μπορουν θεωρητικά να μπουν σε άπειρους υπολογιστές πχ η PSP ως εναλακτικό τρόπο για offline activation (μέσα από το account σου στην PSP φυσικά)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το πρώτο που κάνουμε είναι να διαβάσουμε πριν ρωτήσουμε. π.χ. η απάντηση σου έχει δοθεί εδω απο την αρχή αλλά αν θες πιο  επίσημα: https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209559469

Τα προϊόντα Native Instruments επιτρέπουν την εγκατάσταση σε δύο υπολογιστές (τρεις υπολογιστές για όλες τις εκδόσεις MASCHINE και KOMPLETE). Δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη χρήση των εγκαταστάσεων σας.

Εάν αντικαταστήσετε έναν από τους υπολογιστές σας, δεν είναι απαραίτητο να απενεργοποιήσετε μια υπάρχουσα εγκατάσταση, αλλά λόγω της άδειας χρήσης απαιτείται η απεγκατάσταση του προϊόντος από τον προηγουμένως χρησιμοποιούμενο υπολογιστή.

Εάν ο υπολογιστής σας κατέρρευσε ή αντικαταστήσατε τον σκληρό δίσκο και δεν είναι δυνατή η απεγκατάσταση του προϊόντος NI, συνεχίστε με την ενεργοποίηση στον νέο υπολογιστή. Θα εξακολουθήσετε να διατηρείτε τον αριθμό των ενεργοποιήσεων που παρέχονται από τη συμφωνία άδειας χρήσης τελικού χρήστη.

Μην δημιουργήσετε νέο λογαριασμό! Χρησιμοποιείτε πάντα την ίδια σύνδεση (διεύθυνση email) για ενεργοποίηση σε νέο υπολογιστή, καθώς ο σειριακός σας αριθμός είναι συνδεδεμένος με τον λογαριασμό σας Native Instruments.


Επίσης μιλάς για δωρεάν πρόγραμμα, το Kontakt Player πάνω στο οποίο τρέχει το Virtual Bouzouki.

Καλό είναι να ρωτάς το κατάστημα που το αγόρασες γιατί αν θυμάμαι καλά το αυθαίρετο συμπέρασμα σου σε προηγούμενη παρεμφερή κουβέντα ήταν να μην ψωνίζεις απο το εξωτερικό (!).

Κάνε λοιπόν χρήση του προτερήματος όταν αγοράζεις απο το γειτονικό σου μαγαζί και ρώτα να σου εξηγήσουν αυτά που δεν καταλαβαίνεις για το προιόν. Διότι επειδή αυτοί δεν ήξεραν, την απάντηση την πήρες απο τον αντιπρόσωπο της NI,  ΕΛΙΝΑ που δεν σου πούλησε κάτι, μετά απο εδώ σχεδόν άμεσα, ενω υπάρχει στα FAQ της NI και σίγουρα στο manual. 

Περισσότερα για εγκατάσταση σε δεύτερο υπολογιστή θα βρεις εδω: https://support.native-instruments.com/hc/articles/209544789 και εδω τη χρήση του κέντρου. https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/360000012789. Αν έχεις πρόβλημα με τα αγγλικά https://translate.google.com/?hl=el.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επιλέγοντας το ήδη εγκατεστημένο προιόν από τη λίστα, το μόνο που υπάρχει είναι , η επιλογή installation path, αλλά εκεί είναι ορισμένο το path στον 1ο υπολογιστή που όρισα όταν έκανα την 1η εγκατάσταση.


Μα πώς γίνεται αυτό να σου δείχνει path σε άλλον υπολογιστή;

Μήπως είναι απλά το ίδιο path και στους δύο υπολογιστές (πχ c:\NI) και έχεις εσύ μπερδευτεί; Αν στον δεύτερο υπολογιστή πας να χρησιμοποιήσεις το plug-in, τι συμβαίνει;

 
Το πρώτο που κάνουμε είναι να διαβάσουμε πριν ρωτήσουμε. π.χ. η απάντηση σου έχει δοθεί εδω απο την αρχή αλλά αν θες πιο  επίσημα: https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209559469

Επίσης μιλάς για δωρεάν πρόγραμμα, το Kontakt Player πάνω στο οποίο τρέχει το Virtual Bouzouki.

Καλό είναι να ρωτάς το κατάστημα που το αγόρασες γιατί αν θυμάμαι καλά το αυθαίρετο συμπέρασμα σου σε προηγούμενη παρεμφερή κουβέντα ήταν να μην ψωνίζεις απο το εξωτερικό (!).

Κάνε λοιπόν χρήση του προτερήματος όταν αγοράζεις απο το γειτονικό σου μαγαζί και ρώτα να σου εξηγήσουν αυτά που δεν καταλαβαίνεις για το προιόν. Διότι επειδή αυτοί δεν ήξεραν, την απάντηση την πήρες απο τον αντιπρόσωπο της NI,  ΕΛΙΝΑ που δεν σου πούλησε κάτι, μετά απο εδώ σχεδόν άμεσα, ενω υπάρχει στα FAQ της NI και σίγουρα στο manual. 

Περισσότερα για εγκατάσταση σε δεύτερο υπολογιστή θα βρεις εδω: https://support.native-instruments.com/hc/articles/209544789 και εδω τη χρήση του κέντρου. https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/360000012789. Αν έχεις πρόβλημα με τα αγγλικά https://translate.google.com/?hl=el.


Αγαπητέ,

ναι δόθηκε αυτή η απάντηση αρχικά, μετά δόθηκε άλλη, μετά άλλη, μετά άλλη. Όπως βλέπεις γίνεται μια ενδιαφέρουσα συζήτηση προσπαθώντας να δούμε τι τελικά ισχύει. Ναι ειπώθηκε κάποια στιγμή σε αυτή τη συζήτηση ότι "μπορείς να το έχεις σε δυο διαφορετικούς υπολογιστές με το ίδιο account", μετά όμως δόθηκε η απάντηση ότι "πρέπει οπωσδήποτε πρέπει να φτιάξεις διαφορετικό account". Μην με κατηγορείς λοιπόν.

Όσον αφορά όλα αυτά που παραθέτεις, δεν έχουν καμία σχέση γιατί το virtual bouzouki που αγόρασα είναι non NI instrument άρα δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά που αναφέρονται στο site της ΝΙ.

Φυσικά και ρώτησα στο μαγαζί πριν το αγοράσω και η απάντηση είναι "δυστυχώς δεν το γνωρίζουμε"

Ρώτησα στην ΕΛΙΝΑ που με παρέπεμψαν και η απάντηση ήταν "το virtual bouzouki είναι non ΝΙ product και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε και να σας απαντήσουμε. Απευθυνθείτε στον κατασκευαστή". Κατασκευαστής δεν υπάρχει, τουλάχιστον δεν μπορώ να τον βρω. Είναι η Akki plugins αλλά δεν υφίσταται πλέον ως φαίνεται.

Τι θες να κάνω μετά από όλα αυτά; Δεν καταλαβαίνω γιατί με κατηγορείς. Προσπαθώ να βγάλω άκρη απλά, όπως και όλοι εδώ μέσα που προσπαθούν να με βοηθήσουν και τους ευχαριστώ

 
Μα πώς γίνεται αυτό να σου δείχνει path σε άλλον υπολογιστή;

Μήπως είναι απλά το ίδιο path και στους δύο υπολογιστές (πχ c:\NI) και έχεις εσύ μπερδευτεί; Αν στον δεύτερο υπολογιστή πας να χρησιμοποιήσεις το plug-in, τι συμβαίνει;
Δεν το έχω στήσει ακόμα. Περιμένω να δω τι πρέπει να κάνω πρώτα, για να μην κάνω κάτι λάθος.

Διαβάζω ότι παρόλο που συνδέεσαι στο ίδιο native access account και στους δυο υπολογιστές, θα βλέπεις διαφορετικά πράγματα στον έναν και διαφορετικά στον άλλον μέσα από το περιβάλλον της native access, σύμφωνα με το τι υπάρχει στον κάθε υπολογιστή. Μπορεί δηλαδή να έχεις κάνει Login στο ίδιο account, όμως έχεις άλλη εικόνα όταν κάνεις Login από διαφορετικο υπολογιστή.

Εγώ είχα την εντύπωση ότι αφού συνδέεσαι στο ίδιο account θα βλέπεις τα ίδια πράγματα ανεξάρτητα από ποιον υπολογιστή συνδέεσαι. Μάλλον αυτο δεν ισχύει

Έτσι υποθέτω ότι μόλις εγκαταστήσω το Native Access στον 2ο υπολογιστή και κάνω Login στο ήδη υπάρχον account που δημιούργησα στον 1ο υπολογιστή, τότε δεν θα δω κανένα προιόν στα installed products. Άλλα δηλαδή θα βλέπω στον 2ο υπολογιστή, άλλα στον 1ο , παρόλο που έχω κάνει Login στο ίδιο NA account.

Τότε δηλαδή, θα πρέπει να ακολουθήσω την ίδια διαδικασία που έκανα και στην 1η εγκατάσταση στον 1ο υπολογιστή, δηλαδή να κάνω add serial κλπ

Όλα αυτά υποθετικά βέβαια

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έτσι υποθέτω ότι μόλις εγκαταστήσω το Native Access στον 2ο υπολογιστή και κάνω Login στο ήδη υπάρχον account που δημιούργησα στον 1ο υπολογιστή, τότε δεν θα δω κανένα προιόν στα installed products. Άλλα δηλαδή θα βλέπω στον 2ο υπολογιστή, άλλα στον 1ο , παρόλο που έχω κάνει Login στο ίδιο NA account.

Τότε δηλαδή, θα πρέπει να ακολουθήσω την ίδια διαδικασία που έκανα και στην 1η εγκατάσταση στον 1ο υπολογιστή, δηλαδή να κάνω add serial κλπ

Όλα αυτά υποθετικά βέβαια
 https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/115000685889-Setting-Up-a-Third-Party-KONTAKT-Library#chapter1

 διάβασε το πρώτο.

 Αυτό θα κάνεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
2. Είναι διαφορετικό πράγμα το licence από το σε πόσα μηχανήματα μπορεί να γίνει εγκατάσταση. Ένα licence δεν σημαίνει ένα μηχάνημα. Σημαίνει ένα instance του προγράμματος ανοιχτό τη δεδομένη χρονική στιγμή, με απλά λόγια δεν μπορεί να τρέχει ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικούς υπολογιστές. Αντίστοιχα περισσότερα licences σημαίνουν ότι μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα περισσότερα του ενός instances σε διαφορετικά μηχανήματα (πάντα όμως μέσω του ίδιου αccount). Αυτό ισχύει για τις περισσότερες αν όχι όλες τις εταιρίες, είτε χρησιμοποιούν δικό τους λογισμικό διαχείρσιης , είτε μέσω ilok account.




Άρα απαιτείται σύνδεση στο ίντερνετ κάθε φορά που δουλεύω στο cubase το vst και φορτώνω το kontakt, ώστε να ελέγχει μήπως και κάποιος άλλος κάπου αλλού το τρέχει εκείνη τη στιγμή. Δηλαδή δεν μπορώ να δουλεύω offline?



Ευχαριστώ. Νομίζω σιγά σιγά ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Λοιπόν, έχουμε και λέμε

Έστησα Native Access στο 2ο μηχάνημα

Συνδέθηκα (στο 2ο μηχάνημα) στο ΝΑ στο ίδιο account που είχα δημιουργήσει όταν έκανα την εγκατάταση στο 1ο μηχάνημα

Στα Installed Products είναι κενό, αφού είμαι στο 2ο μηχάνημα και δεν έχω εγκαταστήσει ακόμα τίποτα

Στο Not Installed Products εμφανίζεται το Virtual Bouzouki!!! γιατί έχω συνδεθεί με το ίδιο account που είχα κάνει στον 1ο υπολογιστή όπου έκανα Add Serial εκεί, δηλαδή το είχα κάνει register! Δεν χρειάζεται λοιπόν να κάνω Add Serial κλπ στον 2ο υπολογιστή, αφού είμαι συνδεδεμένος με το ίδιο account μέσω του οποίου έγινε registration του προιόντος και το βλέπει!!

Άρα θα έλεγα ότι δικαιώνεται ο @nikodemos που έγραψε ότι στον 2ο υπολογιστή πρέπει να συνδεθώ με το ίδιο account και όχι να δημιουργήσω νέο. Αν δημιουργούσα νέο, δεν θα εμφανιζόταν το virtual bouzouki στα Not Installed items, θα έπρεπε να κάνω Add Serial και πιθανότατα να μου έλεγε ότι έχει γίνει ήδη registered από άλλο account.

Τώρα μου έχει την επιλογή Add Library δίπλα από το virtual bouzouki, οπότε πρέπει να στήσω στον 2ο υπολογιστή το DVD που αγόρασα το προιόν ώστε να του πω που είναι εγκατεστημένο.

Ευχαριστώ cos_dr για το άρθρο. Νομίζω λύθηκε το μυστήριο. Μένει να προχωρήσω και να δω αν θα παίξει και στον 2ο υπολογιστή. Αν παίξει σημαίνει ότι τελικά έχω 2 licences (αυτό δεν το γνωρίζει κανένας να μου το πει, ούτε το κατάστημα που το αγόρασα, ούτε η ελίνα που είναι αντιπρόσωπος της NI γιατί το bouzouki είναι non NI instrument).

Συνοψίζοντας, καταλήγω ότι το πράμα δουλεύει ως εξής:

-Εγκαθιστάς το ΝΑ σε πολλά μηχανήματα

-Συνδέεσαι από το κάθε μηχάνημα στο ΝΑ κάτω από το ίδιο account

-Στο κάθε μηχάνημα στα not installed products θα δείς τα προιόντα που το account σου έχει κάνει register (από κάποιο μηχάνημα, όχι απαραίτητα αυτό που κάθεσαι) αλλά δεν έχεις εγκαταστήσει ακόμα στο μηχάνημα που κάθεσαι

-Στο Installed products βλέπεις μόνο τα εγκατεστημένα στο συγκεκριμένο μηχάνημα που κάθεσαι

Σε αντίθεση με άλλα λογισμικά διαχείρισης licences λοιπον, εδώ στο ΝΑ δεν βλέπεις από παντού τα ίδια πράγματα, δηλαδή δεν μπορείς να δεις το κάθε προιόν σε ποιούς υπολογιστές είναι εγκατεστημένα και να έχεις μια συνολική εικόνα σαν αυτή που παρέθεσε ο nikodemo παραπάνω από το iLock. Βλέπεις μόνο τι ισχύει για τον συγκεκριμένο υπολογιστή που κάθεσαι και έχεις συνδεθεί στο account σου.

Με απλά λόγια, σου λέει την πληροφορία : "το account σου έχει κάνει register στη ΝΙ τα "παρακάτω προιόντα", και ο υπολογιστής που κάθεσαι έχει κάνει install "τα παρακάτω προιόντα""

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν βλέπεις από παντού τα ίδια πράγματα
Χαίρομαι που ξεκαθαρίζει (κάπως) η εικόνα. Το ότι δεν φαίνονται από όλα τα PC τα ίδια πράγματα δεν σημαίνει και ότι δεν επικοινωνούν δικτυακά και δεν τσεκάρουν μέχρι τι χρώμα σώβρακο φοράς. Αν κάτι δεν αρέσει είτε στην ΝΙ είτε στο bouzouki θα σε εμποδίσουν να το χρησιμοποιήσεις όπως νομίζεις ότι είναι νόμιμο. Καλό κουράγιο για τη συνέχεια...

 
Αν παίξει σημαίνει ότι τελικά έχω 2 licences (αυτό δεν το γνωρίζει κανένας να μου το πει, ούτε το κατάστημα που το αγόρασα, ούτε η ελίνα που είναι αντιπρόσωπος της NI γιατί το bouzouki είναι non NI instrument).
Στο έχω πει δυο, μπορεί και τρεις φορές εγώ.

 Μπορείς να έχεις σε 2 υπολογιστές ΣΟΥ το ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ.

 Στο λέει και η NI στο FAQ της.

 Όλα εξαρτώνται το NATIVE ACCESS.

 Το πρόβλημα δεν είναι με τα LIBRARIES.

 Είναι με το native access

 
Γιατί χωρίς αυτό δεν μπορείς να έχεις το KONTAKT PLAYER η το FULL KONTAKT.

 Όλα γίνονται registered και authorized με το NATIVE ACCESS.

 Αυτό είναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ. ?

 Κάνε το link το τελευταίο που σου έστειλα.

 Γιατί πιο πολύ επεισόδιο της λάμψης γυρίζουμε παρά παίζουμε μπουζούκι ?

 
Ναι φίλε cos_dr Απλά προέκυψαν θέματα στη πορεία, όπως αν πρέπει στον 2ο υπολογιστή να φτιάξω νέο account στο ΝΑ κλπ 

Τώρα οκ ξετιλιγεται το κουβάρι σιγά σιγά 

Ευχαριστώ 

 
Για να δεις αν έχεις 2 licences θα πρέπει σε κάποιον υπολογιστή να κάνεις register με άλλο account.

Το κακό με αυτό είναι πως δεν μπορείς να δουλεύεις off line, μάλλον;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top