- Μηνύματα
- 6,931
- Πόντοι
- 898
Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση. Να ρωτήσεις την ίδια την εταιρία. Αφού το έχεις αγορασμένο.
Αν είχε φόρμα επικοινωνίας ή έστω ένα Mail για support. Δεν βρισκω τίποτα στο site της MI πέρα από faq'sΒέβαια υπάρχει και η άλλη λύση. Να ρωτήσεις την ίδια την εταιρία. Αφού το έχεις αγορασμένο.
Στο Native Access που θα στήσω στο 2ο υπολογιστή, κάνω login με το account μου. Εκεί βλέπω στη λίστα το bouzouki. Αν κάνω relocate και ορίσω το path για τα libraries το path στον 2ο υπολογιστή, δεν θα παίξει? Εδώ το χάνω λίγο...
Ναι αυτό! Όταν χρησιμοποιώ τον 1ο υπολογιστή θα μπαίνω στο Native Access και θα κάνω relocate το path να δείχνει στον 1ο υπολογιστή, και όταν θα χρησιμοποιώ τον 2ο υπολογιστή, θα μπαίνω στο Native Access με το ίδιο account ώστε να εμφανίζεται το προιόν στη λίστα των installed products και θα το θέτω να δείχνει στο path που έχω τα libraries στον 2ο υπολογιστή! Θα' θελα ε?
Σίγουρα η Native Instruments είναι πιο έξυπνη από τον KillBill !!
Μακάρι να δουλεύει με 15 λεπτά τη φορά, αλλά δεν νομίζω γιατί μετά το setup στον 1ο υπολογιστή μου είπε "θα λειτουργεί για 14 μέρες, για αυτό πρέπει να μπεις στo Native Access να το ενεργοποιήσεις" όπως και έκανα.
Άρα τα βήματα είναι:
-μπαίνω στον 1ο υπολογιστή τρέχω το Native Access και διαγράφω το προιόν από τη λίστα των installed products
-μπαίνω στον 2ο υπολογιστή τρέχω το Native Access με το ίδιο ή και διαφορετικό account (σωστά; τι το πειράζει αν έχω διαφορετικό accountκαι κάνω Add Serial και locate library path
και κάνω αυτό κάθε φορά μεταξύ των υπολογιστών. Σωστά;