Χειροκρότα λίγο ρε γύφτο...

fenderiarhs είπε:
Γιατι πιο ευκολα λες στο προσωπικο του εστιατοριου οτι το φαγητο ηταν αντιπροχτεσινο, ενω στο μεγαρο/liveαδικο αισθανεσαι την υποχρεωση να χειροκροτησεις?

Aμα το φαγητο αρχιζε τις πιρουέτες και τις αερότουμπες η επαιζε καλά cover εγω τουλαχιστο την προσπαθεια θα την χειροκροτούσα. λολ
 
cos_dr είπε:
Aμα το φαγητο αρχιζε τις πιρουέτες και τις αερότουμπες η επαιζε καλά cover εγω τουλαχιστο την προσπαθεια θα την χειροκροτούσα. λολ
Φαινεται οτι δεν εχεις μπει σε κουζινα σεφ  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
fenderiarhs είπε:
Φαινεται οτι δεν εχεις μπει σε κουζινα σεφ  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
σωστό και αυτο λολ

 
Μπορεί κάποιος να έχει όντως καλό λόγο για να βιάζεται να φύγει; Μπορεί.

Μπορεί σε κάποιον να μην του άρεσε η παράσταση και να επέλεξε να εκφράσει την δυσφορία του με τον τρόπο αυτό; Μπορεί.

Υπάρχουν λοιπόν λόγοι για να μην χειροκροτήσει κανείς και να μην είναι αγένεια, όπως μπορεί τελικά να πρόκειται και για γνήσια ανόθευτη αγένεια. Για τους δεύτερους μιλάμε εδώ. Αυτοί που είδε ο Ray το έκαναν από αγένεια ή είχαν λόγο; Δεν θα μάθουμε ποτέ αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

 
Ε αφού δεν ήξερε και δεν έμαθε; Τότε γιατί έβγαλε συμπέρασμα;  ;) Στα λόγια μου έρχεσαι. Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ. Τώρα αν θες να γενικεύσεις και να πεις ότι κάποιοι τέτοιοι όντως υπάρχουν δεκτό φυσικά.  :)

 
Πάντως η συζήτηση περί έκφρασης δυσαρέσκειας είναι θεωρητική καθώς εδώ έχουμε την πληροφορία από τον Ray ότι η συγκεκριμένη παράσταση ήταν καλή.

Εκτός αυτού, όλοι νομίζω μπορούμε να φανταστούμε το είδος της κυρίας που τραβάει τα παιδιά της στα γρήγορα στη σκάλα με ύφος "βιάζομαι, έχω κάτι σημαντικό να κάνω" ενώ φαίνεται από μακριά ότι δεν έχει τίποτε πιο σημαντικό να κάνει από το να μάθει τρόπους στα παιδιά της.

Και αποτυγχάνει σε αυτό το ένα και μοναδικό καθήκον.

Γιατί ποιος θα εξηγήσει στα παιδιά ότι πολλές φορές παρακολουθούμε κάτι για να το θαυμάσουμε και όχι για να μας διασκεδάσει?

Ποιος θα πολεμήσει την κουλτούρα της φαστ τρακ συλλογής εμπειριών βάσει checklist.?

Αυτή πάντως όχι.

Αυτή μεγαλώνει παιδιά που θα καβαλάνε το πεζοδρόμιο με το SUV.

 
Ενδιαφέρον το θέμα. Εδώ υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις.

1) Αυτός που φεύγει είναι όντως φιλότεχνος και δεν ενθουσιάστηκε από την παράσταση.

2) Το παιδί του κατουριέται.

3) Δεν άρεσε η παράσταση στο παιδί του και αυτό έχει αρχίσει να γκρινιάζει (και ο ίδιος/α δεν μπορεί ταυτόχρονα να επιβάλλει όρια στο παιδί).


4)
Είναι Ελληνάρας χωρίς σεβασμό για τη διαδικασία της τέχνης.

Οι πιθανότητες αυξάνουν από πάνω προς τα κάτω.

Οι τόσο ευαίσθητοι φιλότεχνοι -και με τόσο ισχυρή άποψη που να τους κάνει να φύγουν στο μέσον παράστασης- είναι ισχνή μειοψηφία, σε κάθε περίπτωση λιγότεροι από τα παιδιά που κατουριούνται στο τέλος της.  ;D

Μου 'χει τύχει βέβαια με το γιο μου να φύγουμε στην τελευταία σκηνή έργου για να μη τα κάνει πάνω του (πριν την παράσταση πείτε όχι στο αίτημα "μπαμπά να πιω έναν χυμό;") αλλά σίγουρα όλοι αυτοί δεν πάνε για κατούρημα.

Mike G είπε:
''Φύγαμε νωρίτερα γιατί δε θέλαμε να αποφύγουμε το συνοστισμό, έχουμε και μικρά παιδιά...''
Υπάρχει και η άλλη άποψη. Κάθεσαι 5 λεπτά στο κάθισμά σου, φεύγουν οι Ούννοι και μετά την κάνεις με χαλαρά πηδηματάκια και χωρίς στριμωξίδι. Τα 5 λεπτά περνούν ευχάριστα συζητώντας με το παιδί σου για την παράσταση.

Υπάρχει άλλη μια κατηγορία θεατών τέτοιων παραστάσεων, αυτοί που δίνουν standing ovation και χειροκροτούν ενθουσιωδώς κουνώντας το κεφάλι πάνω-κάτω σε στυλ θετικής αποτίμησης [...] Αυτούς, τους θεωρώ τρισχειρότερους.
Ψώνια σαφώς υπάρχουν, αλλά το να χειροκροτάμε στο τέλος μιας παράστασης, όσο και αν φαίνεται κοινωνική σύμβαση κάποιων δήθεν φιλότεχνων αστών κλπ κλπ, είναι καλή συνήθεια. Ιδίως όταν έχουμε παιδιά δίπλα μας, τους διδάσκει την έννοια της εκτίμησης για τη δουλειά του άλλου, στην προκείμενη περίπτωση την τέχνη. Ταυτόχρονα τους μεταδίδει έναν ενθουσιασμό για αυτήν.

Προσωπικά μου αρέσει να κάθομαι και στα credits στον κινηματογράφο (χωρίς να χειροκροτώ βέβαια  ;D ). Νιώθω ότι λειτουργούν σαν ένα 5λεπτο αποσυμπίεσης και θεωρώ επίσης αδιανόητο να κόβεις ένα έργο (όπως κάνουν τα κανάλια μας, πλην των συνδρομητικών) ή να ανάβεις τα φώτα αμέσως (όπως γίνεται στο σινεμά) για να φύγει σβέλτα το πόπολο και να αυξηθούν 1,2% οι πωλήσεις ποπκόρν.

Αλήθεια το 'χω απορία, στο εξωτερικό τα κανάλια πετσοκόβουν έτσι τις ταινίες όπως εδώ; Και οι σινεμάδες ανοίγουν τα φώτα αμέσως μετά την τελευταία σκηνή του έργου;

 
Ούτος ο Σφακούς είναι κονσερβοκούτιας δκος μ, δεν είναι δυναμόν να γίνεται διαφορετικά, στις 7 το πρωί να γράφεις για θεάματα.

  Μάλλον θα γύρισε απ τη Πάολα  ;D ;D ;D

 
samy paraga είπε:
  Μάλλον θα γύρισε απ τη Πάολα  ;D ;D ;D
Ναι αλλά γύρισα νωρίς, γιατί έφυγα χωρίς να χειροκροτήσω. Κατουριόταν το μωρό  ;D

 
  Ημουν χθες σε ενα λαιβ στη πολη μου ,φανκοκαταστασεις με μιγα μπασιστα κτλ.Ο τυπος εκανε σοου ,καντε αυτο καντε εκεινο πολυ πιρι πιρι.ΣΕ φασεις δεν ηθελα να χειροκτροτησω οταν μου ελεγε αυτος ουτε να σηκωθω.Περασα καλα αλλα ηθελα περισσοτερο τον μουσικο παρα τον σοοουμαν.Και γω εχω κανει λαιβ και ενω η μπαντα επαιζε κλατσες ο κοσμος ηταν ψυχρος.Με χαλασε αλλα τι να γινει.Γενικα  θελω οταν βρισκομαι σε μια εκδηλωση να ειμαι ελευθερος να πρατω οπως ακριβως παει η δικια μου γκρουβα,ελευθερα.Αν ο τυπος η τυπισα μου βγαλει κοινη γκρουβα οκ.Αλλα δεν ειμαι και κουρδιστος.Αρα θα συνφωνησω με τον Ατρεα κατα καποιο τροπο.

 
Να καταθέσω κι εγώ τη θέση μου για τα εναλλακτικά σενάρια, επαναλαμβάνοντας ότι οι οικογένειες αυτές έφυγαν με το πέσιμο της αυλαίας, χωρίς να χάσουν σκηνή από το έργο.

Α. Έφυγαν έτσι επειδή δεν τους άρεσε η παράσταση

Αν δεν τους άρεσε η παράσταση - η οποία ήταν σε τρεις πράξεις και τέλος πάντων θα μπορούσαν να το είχαν καταλάβει νωρίτερα - φαίνεται ότι ήταν αρκούντως μαζόχες για να κάτσουν μέχρι ακριβώς το τέλος της τελευταίας σκηνής.

Έχω φύγει κι εγώ από παράσταση. Έφυγα όμως στο διάλειμμα.

Αλλά και πάλι, εντάξει δεν σου άρεσε η παράσταση, είσαι και μαζόχας, είναι ανάγκη να φυγεις μέσα στη σκοτεινιά;

Β. ''Φύγαμε νωρίτερα γιατί δε θέλαμε να αποφύγουμε το συνοστισμό, έχουμε και μικρά παιδιά...''

Να διευκρινίσω ότι δεν μιλάω για ανθρώπους που έφυγαν νωρίτερα. Έστω και δέκα λεπτά. Αυτό μπορώ να το καταλάβω πιο εύκολα. Θέλω να φύγω για κάποιο λόγο και τέλος πάντων θυσιάζω το φινάλε. Αλλά δεν μιλάω για τέτοιες περιπτώσεις.

Επίσης, όποιος έχει πάει στο Μέγαρο του οποίου οι χώροι / φουαγιέ / σκάλες είναι τεράστιοι, γνωρίζει καλά ότι ο συνωστισμός είναι μια έννοια που δεν υφίσταται. Αν πάντως έχεις μικρά παιδιά, και τέλος πάντων δεν θες να βγει άνθρωπος μαζί σου, όπως είπε και ο Sfaku παραπάνω, περιμένεις πέντε λεπτά. Δεν είναι κακό.

Γ. Χειροκροτουμε παντα ενα θεαμα;

Όχι. Δεν θες να χειροκροτήσεις; Δεν χειροκροτάς. Δεν σε αναγκάζει κανείς. Γιουχάρεις κιόλας άμα λάχει. Γιατί όμως να φύγεις σαν κυνηγημένος;

Mike G είπε:
Ε αφού δεν ήξερε και δεν έμαθε; Τότε γιατί έβγαλε συμπέρασμα;  ;)
Έβγαλα συμπέρασμα σύμφωνα με την εις άτοπον απαγωγή όπως φαίνεται παραπάνω. Βέβαια, ούτε αυτό φτάνει αν θες να δικαιολογήσεις μια λάθος συμπεριφορά, ιδίως στην Ελλάδα του "έτσι γουστάρω να παρκάρω πάνω στη διάβαση και τι σε νοιάζει εσένα". Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δικαιολογούν άλλα και άλλα, εκεί θα κολλήσουμε;

Τέλος πάντων, θεωρώ τα παραπάνω σενάρια ως ασκήσεις συζήτησης γιατί δεν θέλω να υποθέσω ότι σε ένα φόρουμ μουσικών προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε ανθρώπους που αρνούνται το χειροκρότημα σε καλλιτέχνες.

 
sfaku είπε:
Υπάρχει και η άλλη άποψη. Κάθεσαι 5 λεπτά στο κάθισμά σου, φεύγουν οι Ούννοι και μετά την κάνεις με χαλαρά πηδηματάκια και χωρίς στριμωξίδι. Τα 5 λεπτά περνούν ευχάριστα συζητώντας με το παιδί σου για την παράσταση.
Πάγια οικογενειακή τακτική. Για πολλούς λόγους.

Όσο για το χειροκρότημα, δεν εκπλήσσομαι πλέον.

Οι άνθρωποι πήγαν και κουβάλησαν τα παιδιά τους γιατί έπρεπε να κάνουν ένα τικ στην to-do-list τους. Δεν ήξεραν και δεν ασχολήθηκαν με αυτό, ούτε πριν πάνε (ναι, χρειάζεται κατά την άποψή μου), ούτε κατά τη διάρκειά του.

Σε μία διαφορετική ερμηνεία, ίσως τελικά η αντίδραση της φυγής άνευ χειροκροτήματος είναι, από την πλευρά τους, μία ειλικρινής και τίμια αντίδραση.

Δεν κατάλαβαν τίποτα, δεν εκτίμησαν τίποτα, πάμε για το επόμενο τικ στη λίστα.

 
Γιατι κρινουμε την πραξη καποιου χωρις να ξερουμε τι εγινε πραγματικα;

Δεν ειναι αδικο να τον κακοχαρακτηριζουμε χωρις να ξερουμε τους λογους της πραξης του;

Μηπως και αυτο δεν ειναι ενα χαρακτηριστικο του νεοελληνα και σημάδι έλλεψης παιδείας;

Θα θέλατε να σς κρινουν εσάς ή τις πράξεις σας ενώ δεν γνωρίζουν τι σας οδήγησε σε αυτές;

Ξερω οτι ειμαι εριστικος - επίτηδες για να θυμήσει "παρασκευιάτικο" θεμα το παρόν θεμα!  :P

 
Όχι φίλε μου σόρρυ.

Δεν θα δικαιολογήσω εγώ τον αιώνιο Έλληνα καραγκιόζη.

Εσύ συνέχισε να τον δικαιολογείς αλλά όταν ο ίδιος δεν σταματήσει στη διάβαση στην οποία βρίσκεσαι και τα δεις όλα, μην ξεχάσεις να σκεφτείς ότι μπορεί να είχε τους λόγους του που βιαζόταν (το αντίθετο θα έδειχνε την έλλειψη παιδείας σου).

 
Miltos23 είπε:
Γιατι κρινουμε την πραξη καποιου χωρις να ξερουμε τι εγινε πραγματικα;
Κοίτα, φυσικά μπορεί και να υπάρχει δικαιολογία και οι "κατηγορίες" να είναι άδικες. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Όπως φαντάζομαι θα συμφωνήσεις και εσύ πως όντως υπάρχουν τέτοιοι κάφροι και σ' αυτούς είναι αφιερωμένη η συζήτηση. Αν οι συγκεκριμένοι που είδε ο Ray ανήκουν σ' αυτή την κατηγορία είναι αδιάφορο.

 
RayDTutto είπε:
Όχι φίλε μου σόρρυ.

Δεν θα δικαιολογήσω εγώ τον αιώνιο Έλληνα καραγκιόζη.

Εσύ συνέχισε να τον δικαιολογείς αλλά όταν ο ίδιος δεν σταματήσει στη διάβαση στην οποία βρίσκεσαι και τα δεις όλα, μην ξεχάσεις να σκεφτείς ότι μπορεί να είχε τους λόγους του που βιαζόταν (το αντίθετο θα έδειχνε την έλλειψη παιδείας σου).
Εδω υπαρχει μια διαφορα, ο νόμος ορίζει να σταματησει στην διαβαση και ολοι ειμαστε ισοι απεναντι στον νόμο. Ενταξει υπάρχουν κάποιοι που ειναι "πιο ίσοι" απο τους αλλους, αλλα αυτο δεν είναι το θέμα μας.

Το μη χειροκρότημα ή η αναχώρηση πριν το τελος ειναι επιλογή.

Κοίτα, φυσικά μπορεί και να υπάρχει δικαιολογία και οι "κατηγορίες" να είναι άδικες. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Όπως φαντάζομαι θα συμφωνήσεις και εσύ πως όντως υπάρχουν τέτοιοι κάφροι και σ' αυτούς είναι αφιερωμένη η συζήτηση. Αν οι συγκεκριμένοι που είδε ο Ray ανήκουν σ' αυτή την κατηγορία είναι αδιάφορο.
Προφανως υπάρχουν τετοιοι κάφροι, δεν αντιλεγω. Απλα προσφέρω μια άλλη οπτική στο θέμα..

Υπαρχει και μια ακόμα οπτική, δεν σας εκνευρίζει να χειροκροτούν μια παρασταση/λαηβ/εκδηλωση που δεν αξιζει; Εννοω αντικειμενικα να μην αξιζει, να εχουν γινει λάθη, να εχουν ξεχασει λόγια, στιχους, η υποκριτική να ειναι χαλια και να τους χειροκροτούν ενώ δεν το αξίζουν; Εκει γιατι να μην τους κραξουμε;

 
RayDTutto είπε:
Όχι φίλε μου σόρρυ.

Δεν θα δικαιολογήσω εγώ τον αιώνιο Έλληνα καραγκιόζη.

Εσύ συνέχισε να τον δικαιολογείς αλλά όταν ο ίδιος δεν σταματήσει στη διάβαση στην οποία βρίσκεσαι και τα δεις όλα, μην ξεχάσεις να σκεφτείς ότι μπορεί να είχε τους λόγους του που βιαζόταν (το αντίθετο θα έδειχνε την έλλειψη παιδείας σου).
Τώρα το ξεχείλωσες.

Βιάζεσαι ΠΑΡΑ πολύ να βγάλεις συμπεράσματα, και για το τι ώθησε τον τύπο αυτόν να φύγει αμέσως αλλά και - ακόμη περισσότερο - για το πώς οδηγεί.

Δεν μπορείς να ξέρεις, και ΔΕΝ ξέρεις. Τόσο απλά.

Και όχι, το "φεύγω αμέσως από μια παράσταση" και το "παραβιάζω διάβαση πεζών και σκοτώνω" απέχουν πάρα πολύ, σε βαθμό που να μη χωρούν καν στην ίδια συζήτηση.

 
gdevelek είπε:
Τώρα το ξεχείλωσες.

Βιάζεσαι ΠΑΡΑ πολύ να βγάλεις συμπεράσματα, και για το τι ώθησε τον τύπο αυτόν να φύγει αμέσως αλλά και - ακόμη περισσότερο - για το πώς οδηγεί.

Δεν μπορείς να ξέρεις, και ΔΕΝ ξέρεις. Τόσο απλά.

Και όχι, το "φεύγω αμέσως από μια παράσταση" και το "παραβιάζω διάβαση πεζών και σκοτώνω" απέχουν πάρα πολύ, σε βαθμό που να μη χωρούν καν στην ίδια συζήτηση.
Δεν συγκρίνω τα δύο. Αλλού είναι η έμφαση.

Αλλά αν ο φίλος μας θέλει να κρίνει πριν βγάλει συμπέρασμα, αναρωτιέμαι αν θα το κάνει πάντα, ή όπου τον βολεύει.

 
Miltos23 είπε:
Το μη χειροκρότημα ή η αναχώρηση πριν το τελος ειναι επιλογή.
Όπως ίσως θα διάβασες παραπάνω δεν μιλάμε για κανένα από τα δύο.

Οι εν λόγω οικογένειες δεν έφυγαν πριν το τέλος ούτε αρνήθηκαν να χειροκροτήσουν (το οποίο θα σεβόμουν ως στάση, αν και θα διαφωνούσα για την εν λόγω παράσταση ). Απλώς γλίστρησαν στο λυκόφως μεταξύ του τέλους της παράστασης και της έναρξης των χειροκροτημάτων. Γιατί αν θες να ΜΗΝ χειροκροτήσεις ως στάση δυσαρέσκειας, την κάνεις στα σκοτεινά;

Υπαρχει και μια ακόμα οπτική, δεν σας εκνευρίζει να χειροκροτούν μια παρασταση/λαηβ/εκδηλωση που δεν αξιζει; Εννοω αντικειμενικα να μην αξιζει, να εχουν γινει λάθη, να εχουν ξεχασει λόγια, στιχους, η υποκριτική να ειναι χαλια και να τους χειροκροτούν ενώ δεν το αξίζουν; Εκει γιατι να μην τους κραξουμε;
Όταν σου τύχει κάνε ένα θρεντ και το συζητάμε. Αλλά δεν συζητάμε αυτό τώρα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top