- Μηνύματα
- 363
- Πόντοι
- 16
μινορε για να εντυπωσιαζω τα γκομενακια ;D
Jazzjoker είπε:Ωραίο θέμα Ηλία. Το έχω αναλύσει αρκούντως για τον εαυτό μου. Για μένα, η θλίψη αποτελεί μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης καθώς είναι αφορμή για σκέψη και ενδοσκόπηση που με τη σειρά τους αναδεύουν τη διαδικασία της δημιουργίας.
Στις περιόδους χαράς, προτιμώ να ζω τη ζωή παρά να την παρατηρώ και να την καταγράφω.
Όσον αφορά το ματζόρε-μινόρε, δεν τα διαχωρίζω ως προς τη διάθεση. Ένα ματζόρε μπορεί να είναι κάλλιστα εξαιρετικά λυπητερό όπως κι ένα μινόρε πολύ χαρούμενο και ξεσηκωτικό.
Προσυπογράφω τα άνωθεν. Να προσθέσω κάτι τις. Όταν είχαν ρωτήσει τον Αγγελάκα (σε εποχή Τρυπών) γιατί τα τραγούδια του είναι όλα θλιμμένα, είχε απαντήσει περίπου αυτό:οπως εχει πει και ο Νιονιος "αν ημουν καλα νομιζεις οτι θα εγραφα τραγουδια?" ;D ;D
αλλά λίγο πιο... συνοπτικά διατυπωμένο: "Όταν είμαι χαρούμενος, γ*μάω".Στις περιόδους χαράς, προτιμώ να ζω τη ζωή παρά να την παρατηρώ και να την καταγράφω.
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που ανοίξατε κ.Ζάικο.ez είπε:'Οταν σκαρώνετε μιά μελωδία, γράφετε κάποιους στίχους ή παίζετε ένα σχήμα, ποιό απο τα δύο βρίσκετε οτι σας προσφέρει έμπνευση συχνώτερα;
Ή αλλιώς, ματζόρε ή μινόρε;
Ακόμα, πιστεύετε πως κάποιο απο τα δύο είναι "πιό έντονο" σε επίπεδο καλλιτεχνικής δημιουργίας;
Έχετε εντονώτερη προτίμηση ή ασυναίσθητη κλίση προς κάποιο απο τα δύο;
Κι αν ναί, γνωρίζετε γιατί; Αν θέλετε, το μοιράζεστε εδώ.
Εσενα και ολη την ελλαδα....hadgi είπε:πάντως, για όσο με αφορά, τα μινόρε και δη στη μορφή του φρύγιου με γοήτευαν ανέκαθεν...
;D ;Dwarwickplayer είπε:Εσενα και ολη την ελλαδα....
Θελεις να κανεις σουξε?γραψε σε φρυγιο....
Δεν είχα ποτέ "μπούσουλες" στο συγκεκριμμένο ζήτημα...hadgi είπε:Επειδή απέχω παρασάγκας από την καλλιτεχνική δημιουργία και αυτό καθιστά την εμπειρία/άποψή μου ήσσονος σημασίας,θα ήθελα να σας ζητήσω να μας αναλύσετε, στο μέτρο του δυνατού, πως "σκαρώνετε" εσείς ένα κομμάτι, από τις συγχορδίες ως το κτίσιμο της μελωδίας.
Είναι τα πάντα έμπνευση μιας δεδομένης στιγμής ή από το σημείο που μια μουσική φράση "γυρνάει" στο μυαλό/καρδιά/δάκτυλά σας και μετά, ακολουθείτε συγκεκριμένη μεθοδολογία;
+1ez είπε:Επιλέγω λοιπόν να τ'αφήνω να σβήνουν, ελπίζοντας πως όσα έχουν αληθινά δύναμη και λόγο ύπαρξης, θα επιμένουν να μου τριβελίζουν το μυαλό και κάποια στιγμή πάρουν πληρέστερη μορφή -και ίσως καταγραφούν.
Δεν τους ακούω αλλά αυτό που γράφεις είναι κλασσική συνηθισμένη συνταγή των Smiths... χαρούμενη μελωδία με τους πιο καταθλιπτικούς στίχους ("Girlfriend in a Coma", "Heaven Knows I'm Miserable Now", "There Is a Light That Never Goes Out" κλπ).blue είπε:Τελευταία μου αρέσουν πολύ oι χαζοχαρούμενες μελωδίες με απαράδεκτα καταθλιπτικούς στίχους (πράμα που συναντάς σε κομμάτια των Eels και των dead man's bones), αλλά δυστυχώς δεν γράφω στίχους για να το δοκιμάσω.
+2112Jazzjoker είπε:Όσον αφορά το ματζόρε-μινόρε, δεν τα διαχωρίζω ως προς τη διάθεση. Ένα ματζόρε μπορεί να είναι κάλλιστα εξαιρετικά λυπητερό όπως κι ένα μινόρε πολύ χαρούμενο και ξεσηκωτικό.
διαφωνω παρα πολυ με αυτο!Γενικά όσο πιο σκατά εισαι συναισθηματικά τοσο καλύτερα γραφεις...