Κεφάλι Blackstar ή Bugera

Τον ενισχυτή ΔΕΝ τον έχεις συνδεδεμένο σε καμπίνα;; για το κεφάλι ΗΤ-100 μιλάμε; 
Υπέθετα πως για την προστασία του ενισχυτή είναι συνδεδεμένο. 
Σε τέτοια περίπτωση, για silent recording έχεις απλώς το master volume στο 0 καθώς ο ήχος έρχεται απο την προενίσχυση, οπότε το βάζεις στο send αν δεν θες την προσομοίωση καμπίνας που βάζει το emulated output. Το master volume είναι για τον τελικό που ειναι μετα to fx loop.
 Το πρόβλημα σου είναι το nadir του οποίου volume στο 0 είναι χαμηλά, όχι το σήμα που έρχεται στην κάρτα. Ο λόγος που είναι πιο χαμηλά στο nadir είναι πως η συνήθης χρήση του, είναι από σήμα που έρχεται με τελικό ενισχυτή οπότε το σήμα είναι αρκετά δυνατό. Εξού και υπάρχει και το plugin του τελικού και για την ένταση και το ηχόχρωμα

Στο manual αναφέρει για το emulated output πως αν δεν είναι συνδεδεμένο σε καμπίνα έχει κύκλωμα προστασίας, ή να έχεις τον ενισχυτή σε standby (να έιναι κλειστος ο τελικός)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν είναι ακριβώς έτσι, ακόμα και με attenuator μπορεί να μην πιάσεις τον ήχο του ενισχυτή. Ειδικά αν βρείς κάποιο φτηνό (200ευρώ) τότε μπορέι να αλλιώσει τον τόνο. Αν πας σε ακριβές λύσεις τότε μπορείς να εξετάσεις έναν άλλο ενισχυτή που ίσως βολεύει καλύτερα.
Ίσως να αλλιώνει κάπως (με αρκετούς είναι συνήθως πιό μουντό), σε σχέση με το να παίζεις με τερματισμένο ενισχυτή, αλλά τουλάχιστόν μπορείς να το κάνεις αυτό. Αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να παίξείς ποτέ σε αυτές τις εντάσεις.

Προσωπικά βλέπω τη χρήση του σαν ένα εφέ που σου δίνει κάποιες ακόμα ηχητηκές επιλογές (έστω και με απώλειες απο τον "μη αλλοιωμένο" ήχο - όπως ορίζεται αυτός), αλλά που πολύ δύσκολά θα μπορούσες να έχεις αλλιώς σε καθημερινές συνθήκες.

 
Βάζω εικόνα όπου: 

Το 1ο κανάλι είναι η κιθάρα Direct στη κάρτα ήχου στο Line.

Το 2ο είναι η κιθάρα Direct στη κάρτα ήχου στο Instrument.

Το 3ο είναι μέσω του ενισχυτή 

Το 4ο είναι μέσω του ενισχυτή  με άλλες ρυθμίσεις

***Για distortion στα direct κιθάρα εχω βάλει amp simulator

Ακόμα και το πρώτο που παίρνει μικρό σήμα όπως φαίνεται, ακούγεται πιο πολύ και καθαρά από το 3ο που φαίνεται η ένταση μεγαλύτερη.

Το 4ο κανάλι ακούγεται πιο χαμηλά από όλα...

Ο ενισχυτής είναι ο ID TVP 100 (Solid state που υποτίθεται είναι εύκολοι για pc) και η καμπίνα είναι συνδεδεμένη με Master Volume στο 0.

image.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τον ενισχυτή ΔΕΝ τον έχεις συνδεδεμένο σε καμπίνα;; για το κεφάλι ΗΤ-100 μιλάμε; 
Υπέθετα πως για την προστασία του ενισχυτή είναι συνδεδεμένο. 
Σε τέτοια περίπτωση, για silent recording έχεις απλώς το master volume στο 0 καθώς ο ήχος έρχεται απο την προενίσχυση, οπότε το βάζεις στο send αν δεν θες την προσομοίωση καμπίνας που βάζει το emulated output. Το master volume είναι για τον τελικό που ειναι μετα to fx loop.
 Το πρόβλημα σου είναι το nadir του οποίου volume στο 0 είναι χαμηλά, όχι το σήμα που έρχεται στην κάρτα. Ο λόγος που είναι πιο χαμηλά στο nadir είναι πως η συνήθης χρήση του, είναι από σήμα που έρχεται με τελικό ενισχυτή οπότε το σήμα είναι αρκετά δυνατό. Εξού και υπάρχει και το plugin του τελικού και για την ένταση και το ηχόχρωμα

Στο manual αναφέρει για το emulated output πως αν δεν είναι συνδεδεμένο σε καμπίνα έχει κύκλωμα προστασίας, ή να έχεις τον ενισχυτή σε standby (να έιναι κλειστος ο τελικός)


Σε standby mode, μπορεί να δοκιμάσει να το βάλει στο send.

Σε περίπτωση που είναι On ο ενισχυτής, τότε χρησιμοποιώντας το emulated output, το κύκλωμα προστατεύεται από την απουσία καμπίνα. Στη περίπτωση αυτή, ψηλώνουμε κανονικά τον ήχο από το master volume.

Σε περίπτωση που είναι ΟΝ o ενισχυτής και συνδέσουμε στο send του fx loop, δεν υπάρχει 100% σιγουριά ότι το κύκλωμα είναι προστατευμένο. Αυτό ήθελα να πω και στο προηγούμενο μου ποστ.

Προσωπικά, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για την ασφάλεια του ενισχυτή. Και εάν και ο κάτοχος δεν μπορεί να είναι σίγουρος, είναι καλό να αποφύγει να συνδέσε στο send, χωρίς συνδεδεμένη καμπίνα. Θα μπορούσε να στείλει ένα email στην Bugera και να ρωτήσει, βέβαια.

 
Σε standby mode, μπορεί να δοκιμάσει να το βάλει στο send.

Σε περίπτωση που είναι On ο ενισχυτής, τότε χρησιμοποιώντας το emulated output, το κύκλωμα προστατεύεται από την απουσία καμπίνα. Στη περίπτωση αυτή, ψηλώνουμε κανονικά τον ήχο από το master volume.

Σε περίπτωση που είναι ΟΝ o ενισχυτής και συνδέσουμε στο send του fx loop, δεν υπάρχει 100% σιγουριά ότι το κύκλωμα είναι προστατευμένο. Αυτό ήθελα να πω και στο προηγούμενο μου ποστ.

Προσωπικά, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για την ασφάλεια του ενισχυτή. Και εάν και ο κάτοχος δεν μπορεί να είναι σίγουρος, είναι καλό να αποφύγει να συνδέσε στο send, χωρίς συνδεδεμένη καμπίνα. Θα μπορούσε να στείλει ένα email στην Bugera και να ρωτήσει, βέβαια.
Oύτε εγώ εξου και θεώρησα ως δεδομένο πως η καμπίνα υπάρχει. Στο send με μη συνδεδεμένη καμπίνα το κύκλωμα 100% ΔΕΝ είναι προστατευμένο και περνάει κανονικά στο speaker. Οντας στο standby o τελικός είναι κλειστός, δεν ξέρω βεβαια τι επίπτωση έχει να δουλεύεις επι ώρες τον ενισχυτή σε standby. Στο emulated output πάντως το μαστερ volume δεν παίζει ρόλο, δεν ανεβαίνει το volume στο emulated out μονο απο το volume της προενίσχυσης, με μια (οχι καλή) προσομοίωση καμπίνας, το μαστερ είναι μετά τον τελικό. Εξάλλου το πρόβλημα του είναι πως ακούγεται χαμηλά μεσα στο cubase ενώ τρέχει το nadir ενω το input της κάρτας και το σημα είναι ψηλα. Παρεμπιπτόντως, Βlackstar λέει πως πήρε, στο δικό μου (ht-50) ετσι είναι. Και για να μη μπερδευτεί ο φίλος για να είναι standby ο ενισχυτής θα είναι στο ΟΝ στον πρωτο διακόπτη και στο Standby στο δεύτερο. Τα λέει και στο μανιουαλ
 

 
Δείτε αυτό από πάνω με τα κανάλια στη φώτο, είναι χωρίς nadir κλπ... δεν είναι περίεργο τόση διαφορά το direct σήμα σε σχέση με του ενισχυτή; 

Το περίεργο είναι ότι φαίνεται πιο μικρό το σήμα αλλά είναι πιο μεγάλη η ένταση (και με distortion /amp sim που βάζω ακούγεται περισσότερο) 

(Το κεφάλι έχει μόνο διακόπτη on/off, όχι standby)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε πολλους ενισχυτες με emulated output, το volume δουλευει κανονικα κατα τo silent recording. Γνωριζω τουλαχιστον 5-6 περιπτωσεις. Αναμεσα σε αυτους και ο HT1R.

 
Δείτε αυτό από πάνω με τα κανάλια στη φώτο, είναι χωρίς nadir κλπ... δεν είναι περίεργο τόση διαφορά το direct σήμα σε σχέση με του ενισχυτή; 

Το περίεργο είναι ότι φαίνεται πιο μικρό το σήμα αλλά είναι πιο μεγάλη η ένταση (και με distortion /amp sim που βάζω ακούγεται περισσότερο) 

(Το κεφάλι έχει μόνο διακόπτη on/off, όχι standby)
Τι συγκρίνουμε; το direct instrument με το with amp? ολα μεταξύ τους; Το instrument level είναι πιο hot απο το line level. H ερώτηση είναι αν στο ίδιο volume της προενίσχυσης της κάρτας το emulated out ακούγεται πιο χαμηλά από την κιθάρα direct? Δεν είναι παράλογο, στην μια περίπτωση βασίζεσαι στην προενίσχυση μόνο της κάρτας στη δεύτερη και στην προενίσχυση του ενισχυτή, απλά ανέβασε το volume της προενίσχυσης του ενισχυτή. Το emulated out έρχεται απο προενίσχυση, δεν περνάει απο τον τελικό, ο τελικός κανει τον ενισχυτή να ακούγεται δυνατά, η προενίσχυση είναι να "ματσάρει" το σήμα ώστε ο τελικός να μπορεί να το ενισχύσει.
 Δεν ξέρω μήπως δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς ακριβώς

Σε πολλους ενισχυτες με emulated output, το volume δουλευει κανονικα κατα τo silent recording. Γνωριζω τουλαχιστον 5-6 περιπτωσεις. Αναμεσα σε αυτους και ο HT1R.
O ΗΤ1Ρ δεν έχει master volume, έχει μόνο volume της προενίσχυσης. Ο ΗΤ-50 (και 100) έχει και master volume. Το volume (preamp) δουλευει σε emulated out, το master όχι, και πως θα μπορουσε δλδ αφου δεν περνάει απο τον τελικο!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καταρχήν οι solid state δεν εχουν και ίδιο κίνδυνο χωρίς καμπίνα, εγώ πάλι δεν θα το ρίσκαρα βεβαια. Νόμιζα πως μιλάμε για τους blackstar ht. Δεύτερον, η κιθάρα direct πρέπει να ειναι σε instrument, ο ενισχυτής σε line. Tώρα το 1ο "χαμηλό" σήμα είναι όντως πιο χαμηλό από του ενισχυτή, απλώς το ενισχύεις μέσω amp simulator που θα έχουν δικό τους volume και ενισχύουν. Εφόσον είναι καθαρό το σήμα δεν υπάρχει πρόβλημα, συχνά όταν είναι χαμηλά ακούγεται και άλλες παρεμβολές. Στο 2ο  τις διαφορές μπορείς να τις ματσάρεις με το volume...Τώρα αν δεν σου ακούγεται καλά με το emulated out ε, είναι αυτο που λέμε, τα emulated out δεν είναι ωραία! Τώρα για το 4ο και αλλες ρυθμίσεις, ε, αλλαξε αυτες τις ρυθμίσεις ωστε να βλέπεις πιο δυνατο σήμα. Σχετικά μιλώντας, ο τελικός απο solid state δεν δίνει κάτι στον ήχο, δεν είναι κάτι που "κυνηγάς" να μπει στην ηχογράφηση, ίσως έχει κάποιες εξαιρέσεις. Οπότε και η οποια συζήτηση πριν για load box, attenuator δεν έχει νοημα στην περίπτωση του solid state. Τη γνώμη μου σου την είπα, βάλε από send, tpa και nadir. Mήπως το θέμα είναι αν σου αρέσει το amp simulator καλύτερα από τον ενισχυτή που πήρες ;
 

 
Ίσως να αλλιώνει κάπως (με αρκετούς είναι συνήθως πιό μουντό), σε σχέση με το να παίζεις με τερματισμένο ενισχυτή, αλλά τουλάχιστόν μπορείς να το κάνεις αυτό. Αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να παίξείς ποτέ σε αυτές τις εντάσεις.

Προσωπικά βλέπω τη χρήση του σαν ένα εφέ που σου δίνει κάποιες ακόμα ηχητηκές επιλογές (έστω και με απώλειες απο τον "μη αλλοιωμένο" ήχο - όπως ορίζεται αυτός), αλλά που πολύ δύσκολά θα μπορούσες να έχεις αλλιώς σε καθημερινές συνθήκες.


δεν διαφωνώ και εγώ με το hot plate βολεύτηκα απλά λέω ότι η πρόσθεση ενός καλού attenuator είναι ένα επιπλέον κόστος 300 ευρώ περίπου.

 
Αυτό που λέω είναι ότι ο ενισχυτής από τη καμπίνα μου στο δωμάτιο ακούγεται μια χαρά στο βρώμικο.

Εφόσον έχει emulated δεν χρειάζεται καμπίνα, αλλά φαίνεται είναι χάλια η προσομοίωση και δεν μου βγάζει καλό ήχο;

Η ερώτηση που βγαίνει είναι πως ακούγεται καλά όταν έχω direct κιθαρα με ένα amp sim χωρίς επιπλέον power amp κλπ ενω με τον ενισχυτή όχι
 

Οπότε θα πρέπει να το κάνω με Send (fx loop) και να βάλω cab & poweramp Simulator?

ή Αν από emulated out βάλω απλά το ΤΡΑ-1 που είπαμε;

έχει και αυτές τις ρυθμίσεις αν παίζει ρόλο

image.png

Επίσης, μπορώ να κάνω κάτι για να περνάει απλά σε ηχεία DI? Δενα θα ακούγεται καλύτερα; 

Σε αυτή τη περίπτωση από ποια έξοδο θα πάει; (emulated output / Send fxloop / speakers output) 

ΚΥΡΊΩΣ: Πως θα ακούγεται στον υπολογιστή όπως στη καμπίνα με όποιες αποκλίσεις μπορεί να έχει 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tωρα κατάλαβα. Η δικιά μου εμπειρία λεει πως απλα΄το emulated out είναι χαλια. Ειδικά οταν το συγκρινεις με ir κλπ, δε γυρνάς σε αυτο. Το power amp δεν είναι αναγκαίο. Αν ήταν λαμπατος και επαιζες στο τερμα με power amp distortion κανα μπλουζ ροκ, για να έχεις μια συνέπεια , ας πουμε, στον ήχο το κάνεις και με το tpa. Δίνει το κατι τις παντως και χωρίς power amp dist. 
 Απο το emulated out αν βάλεις κατι εξτρα, είτε ir, είτε το tpa θα έχεις χειρότερο ήχο απο οτι σκετο. Στην 1η περίπτωση βάζεις δευτερη προσομοίωση πανω στην πρωτη (θα σου κόψει πολυ τα πριμα, γενικά ενα κακό eq) στη δευτερη βαζεις τελικό μετά το ηχείο, παλι κακο ήχο με phase ζητήματα. Οπότε, για αυτό σου πρότεινα να συνδεεσαι απο το send. Εγώ θα έβαζα και το tpa και το nadir, αλλά δοκίμασε και μπορεί να δεις πως μονο με το nadir σου ακούγεται καλύτερο.

Οι ρυθμίσεις αυτές υποθέτω πως αφορούν μόνο το emulated out, και δεν ξέρω τι επιλογές σου δίνει, πχ στο audio mode, αν έχει "no emulation" θα επέλεγα αυτό. Λογικά θα έχει "mono" και "stereo" με το (κακό) emulation.To effects loop που είναι off, usb in to emulated Κλπ, πρέπει να αφορά για εφφέ και ήχο γενικά που βάζεις στον ενισχυτή (απο πετάλια πχ) και να βγαίνει με το emulated οut. Για καλο και κακό θα αφηνα το effects loop οn παντως, για την περίπτωση που το κλείνει στον ενισχυτή, αλλιώς δεν θα έχεις ήχο από το send 


Για να ακούγεται όπως και στην καμπίνα, μεσω output, θα πρέπει να βρεις ir ή speaker simulation της ίδιας της καμπίνας, ή εστω των ηχείων που έχει η καμπίνα σου. Τι καμπίνα έχεις ή τι μεγάφωνο (μεγάφωνα) μέσα;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο Audio mode δίνει αυτό που λες...Stereo, Mono και Reamping. Να δοκιμάσω με Reamping λες; (και θα χρειαστεί το Nadir?)

Το Effects loop όταν ενεργοποιείται βγαίνει το send απο το emulated output (και απενεργοποιείται το emulated). Δεν έχουν ξεχωριστή έξοδο..

 
οχι το reamping είναι να περνάς ένα σήμα (ηχογραφημενο σκετη κιθαρα, χωρίς εφφε κλπ) και να το βαζεις στον ενισχυτή να το παίξει, το αντιθετο απο αυτο που κάνεις. . Αρα στον ενισχυτή, η υποδοχή emulated out γίνεται send, (και το mp3 in return)? Eγω θα αφηνα έτσι πάντα, το fx loop on

ΥΓ τα amp sim έχουν στα distortion και προενίσχυση και τελικό, κάποια του cubase ακόμα και την καμπινα, ένα preset δλδ που απλα με την κιθαρα καρφί στην καρτα ήχου κάνουν ήχο άμεσα. Με προενισχυση απο ενισχυτή, tpa και ir θα έχεις καλύτερο ήχο λογικα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λοιπόν, δοκίμασα με fx loop. 

Ακούγεται πιο ζωντανός ηχος μαζί με nadir σε σχέση με το emulated output. 

Σχεδόν ίδιο με το amp sim της direct κιθάρας... 

Οπότε ίσως με κατάλληλες ρυθμίσεις θα φτιάξει. 

Το θέμα βέβαια είναι ότι άλλον ήχο θα έχω φτιάξει για ηχογράφηση στον υπολογιστή και άλλον θα ακούω στη καμπίνα ή σε λαιβ (που να βάλω και το ΤΡΑ) 

 
Λοιπόν, δοκίμασα με fx loop. 

Ακούγεται πιο ζωντανός ηχος μαζί με nadir σε σχέση με το emulated output. 

Σχεδόν ίδιο με το amp sim της direct κιθάρας... 

Οπότε ίσως με κατάλληλες ρυθμίσεις θα φτιάξει. 

Το θέμα βέβαια είναι ότι άλλον ήχο θα έχω φτιάξει για ηχογράφηση στον υπολογιστή και άλλον θα ακούω στη καμπίνα ή σε λαιβ (που να βάλω και το ΤΡΑ) 


Όπως όλοι οι κιθαρίστες-μπασίστες που δεν γράφουν/παίζουν live με digital εξοπλισμό. Είναι αδύνατο να έχεις τον ίδιο ήχο σε ηχογράφηση και live. Μάνι μάνι αλλάζει ο χώρος, μπαίνει καμπίνα στην εξίσωση, μικρόφωνο, αλλάζουν όλα.

 
Σωστός, αλλά κάτι τύπου Kemper κλπ όμως γράφουν καλα επειδή έχουν φαντάζομαι και προσομοίωση από συγκεκριμένες καμπίνες; 

Οπότε αν χρησιμοποιεί πχ την Α καμπίνα, περνάει σχεδόν ίδιος ήχος για ηχογράφηση και λαιβ αν πάει γραμμή σε κονσόλα. 

Οπότε και κάτι πιο οικονομικό από Kemper θα μπορεί να το στηρίξει αυτό (άσχετα αν είναι ψεύτικος ή καλός ήχος). Σωστά; 

Δυστυχώς ο blackstar που έχω δεν έχει επιλογή από καμπίνες.. 

@BillTrantos

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σωστός, αλλά κάτι τύπου Kemper κλπ όμως γράφουν καλα επειδή έχουν φαντάζομαι και προσομοίωση από συγκεκριμένες καμπίνες; 

Οπότε περνάει σχεδόν ίδιος ήχος για ηχογράφηση και λαιβ αν περάσει γραμμή σε κονσόλα. 

Οπότε και κάτι πιο οικονομικό από Kemper θα μπορεί να το στηρίξει αυτό (άσχετα αν είναι ψεύτικος ή καλός ήχος). Σωστά; 

Κι εδω η απάντηση είναι πως αν είσαι ικανοποιημένος απο τον ενισχυτή (την προενίσχυση κυρίως) υπάρχουν τα ir loader πετάλια να τα έχεις μαζι σου

 
Αυτό είναι... Ωραίος. 

Οπότε έχεις σχεδόν ίδιο ήχο γιατί χρησιμοποιείς το ίδιο IR loader. 

Θα ελέγξω και βλέπουμε. 

Ευχαριστώ πολύ όλους 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top