Sozos είπε:
Αφού το παιδάκι (και κάθε άλλο παιδάκι σε παρόμοια κατάσταση) μπορεί να παίζει έτσι στα 8 του, αν θελήσει να παίξει κάτι πιο μελωδικό ή πιο εκφραστικό ή οτιδήποτε άλλο, τότε θα έχει αν μη τι άλλο τις βάσεις. Μην ξεχνάμε ότι εκεί το παιδάκι κάνει επίδειξη (όπως αυτές που κάνουν τα ωδεία στις γειτονιές μας στο τέλος της σεζόν) και όχι συναυλία blues.
Μα εκεί είναι που διαφωνώ, σε θεωρητική βάση (και κάνω ποστ στα διαλείματά μου... χεχε...).
Πιστεύω ότι το παιδάκι (και κάθε παιδάκι, και πάλι πιάνω το παράδειγμα, δε στέκομαι στο συγκεκριμένο), ΔΕΝ έχει τις βάσεις, ούτε θα τα καταφέρει καλύτερα στο μέλλον απο άλλους που ξεκινάνε αργότερα, ή έχουν μια φυσιολογική πορεία. Υποστηρίζω (χωρίς να πολυ στηρίζω όμως, συγχωρίστε με που δεν έχω επιχειρήματα), ότι Αν πιάσεις αυτό το παιδί στα 20 του (πχ και το παιδί και η ηλικία), και κάποιο άλλο παιδί που δεν "κατεβάζει παπάδες" στα 8 του, μπορεί τελικά το 2ο να είναι καλύτερο. Γιατι δεν θα έχει αναλωθεί σε τεχνικές καταρτήσεις πέραν του απαραιτήτου, γιατί θα ασχολείτε με τη μουσική και όχι τις σκάλες, γιατί δεν θα έχει πιεστεί απο γονείς/συγγενείς/κλπ να κάνει αυτό το πράγμα αλλά θα το έχει αγαπήσει, γιατί έτυχε σε καλούς καθηγητές, ή γουστάρει, ή κάτι τελος πάντων, γιατί θα έχει καταφέρει να αναπτύξει την κοινωνικότητά του και αντί να μελετάει όλη μέρα (βλέπε Τζαπονεζάκια, που το κάνουν αυτό) θα έχει μια φυσιολογική ζωή με φίλους, έρωτες, λύπες και χαρές, και αυτά θα βγάζει στη μουσική του: Η μουσική είναι επικοινωνία.
________________________
Και για να είμαι ξεκάθαρος, το συγκεκριμένο παιδί, δείχνει (αν και αρκετά ακίνητος), να γουστάρει, και, τέλος πάντων, κιθάρα ηλεκτρική παίζει, όχι βιολί (που είναι και σπαστικό ρε παιδιά...

). Άρα, το ξαναλέω, εξετάζω μια πιθανή κατάσταση, και όχι το παιδάκι.