Καινούριος ενισχυτής

επειδη μαλλον σε μπερδεψαμε παρε αυτο και εισαι καλυμμενος σε ΚΑΘΕ περιπτωση:

ampStack01.jpg


 
επειδη μαλλον σε μπερδεψαμε παρε αυτο και εισαι καλυμμενος σε ΚΑΘΕ περιπτωση:
Θα τον έπαιρνα ευθύς αμέσως,αλλά με προβληματίζει το ότι δεν ταιριάζει με το χαλί μου!Σε άλλο χρωματάκι υπάρχει;

:D

 
Αφού δείχνετε όλοι τους ενισχυτές σας, θα σας δείξω, τον practice amp μου:

seattle22.jpg


και το βολικό και πρόχειρο σετάκι που χρησιμοποιώ σε μικρά clubs:

ampwall.jpg


:lol:

 
Ηλία, τον Seymour Duncan που είναι στην πάνω φωτογραφία, ξέρεις, κάτω απ'όλη αυτή τη σαβούρα :lol: μήπως τον πουλάς;;; :P

 
Ηλία' date=' τον Seymour Duncan που είναι στην πάνω φωτογραφία, ξέρεις, κάτω απ'όλη αυτή τη σαβούρα :lol: μήπως τον πουλάς;;; :P[/quote']Δεν πιστεύω να την εννοείς την ερώτηση???/...:lol:
 
Δεν πιστεύω να την εννοείς την ερώτηση???/...:lol:
:lol: :lol: :lol:

Τα πολυυυυυυύ παλιά χρόνια που έβγαινε ο SD πήγαινα στο Ζοζέφ στον Πειραιά και έπαιζα μερικές φορές, απίστευτος ενισχυτής, ο πρόδρομος των modelling... εχμ... πραγμάτων που έχουμε σήμερα. Το πιο κοντινό ανάλογο θα ήταν μάλλον ο Flexi.

Αν έβρισκα έναν και μερικά modules θα τον χτύπαγα ανηλεώς.

Και σιγά μην τον έδινα μετά! 8)

 
Λοιπόν...Προβληματισμών συνέχεια:

-Διαβάζω ότι ο pro junior είναι εξαιρετικός για καθαρά αλλά για distortion θέλει είτε πετάλι είτε να ανέβει αρκετά η έντασή του (άνω των επιπέδων διαμερίσματος) για να βρωμίσει.

-Ο blues junior έχει το καλό του master volume...

-Ο peavey classic 30 πάλι,είναι σαφώς πιο ευέλικτος απ' όλους και λένε ότι έχει σαφώς καλύτερο βρώμικο και διαφορετικής φιλοσοφίας καθαρό από τους 2 fender.Master volume απ' ότι κατάλαβα δεν έχει,αλλά παίζει καλύτερα σιγά απ' τους άλλους.

Έξοδο για ακουστικά δεν έχει κανένας απ' τους 3! 8O Μου έκανε εντύπωση,αλλά διάβασα ότι είναι πολύ συνηθισμένο στους λαμπάτους...Και πως παίζουμε στις 2 το βράδυ;

Ερωτήξεις:

-Το εξωτερικό-πατεντιάρικο volume box υποκαθιστά το μη υπάρχον master volume control; Την έχω γμτ,αυτή την ανησυχία για το αν παίζουν είναι υπερβολικά δυνατά (ειδικά ο pv classic) :(

-Έχετε ιδέα που μπορώ να τους ακούσω;Θεσ/νίκη αν γίνεται..Οι laney λογικά θα υπάρχουν στο Νάκα.Τους fender θα έπρεπε να τους έχει ο Στόλλας (θα πάρω τηλ να δω).Για τους peavey όμως δεν υπάρχει επίσημος ανιπρόσωπος σύμφωνα με το επίσημο site.Μήπως έχει πάρει το μάτι σας κανέναν πουθενά;

Σίγουρα δεν έχετε πέσει πάνω σε κανένα peavey classic 20/30 πούλημα;;Ε φανταστικοί noizάδες; :D

 
Η δική μου εμπειρία πάντως λέει ότι "δεν μπορείς με ένα εργαλείο να κάνεις όλες τις δουλιές" και πρέπει κανείς να καταλαβαίνει την διαφορά.

Καμμία αντίρρηση ότι η λάμπα είναι ότι καλλίτερο, αλλα ...

Ποτε δεν κατάφερα με λαμπάτο ενισχυτή να παίξω χαμηλά και να το ευχαριστηθώ, ούτε να παίξω χαμηλά στις 2 την νύχτα (μένω σε πολυκατοικία).

Ετσι πήρα ένα Roland Cube 30 με 200 ευρώ και δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου.

Μάλιστα αργότερα πήρα και τον Microcube με 100 ευρώ και είναι φορές που τον έχω βάλει κατευθείαν στην κονσόλα σε πρόβα και έπαιξε καλά.

Μια γνώμη λέω ...

(μετα απο 25 χρόνια αγοράζω-πουλάω-ξαναγοράζω-ξαναπουλάω ;-)

 
νομιζω οτι με οποιοδηποτε ενισχυτη αν παιξεις χαμηλα δεν θα το ευχαριστηθεις..

η ανταποκριση που εχουν οι λαμπατοι ενισχυτες στα dynamics(και οχι μονο) οταν παιζεις δεν μπορεις να την βρεις τοσο καλα στους τρανζιστορ.μελετωντας με λαμπατο βελτιωνεται πολυ παραπανω το παιξιμο σου και μαθαινεις να παιζεις σωστα

gangster peavy στην θεσσαλονικη δεν εχω πετυχει πουθενα..

της 2 το βραδυ παιξε unplugged...

παρε τον blues junior...παιζει και χαμηλα καλα..

 
Ποτε δεν κατάφερα με λαμπάτο ενισχυτή να παίξω χαμηλά και να το ευχαριστηθώ' date=' ούτε να παίξω χαμηλά στις 2 την νύχτα (μένω σε πολυκατοικία).

[/quote']

και ευχαριστήθηκες με τον τρανζιστορατο?

έπαιζες αρκετό διάστημα με full tube ενισχυτή και μπόρεσες να γυρίσεις πάλι στο τρανζίστορ και στα ψηφιακά?

απίστευτο....

έπαιζα χρόνια με τρανζίστορ και ψηφιακά και απτήν στιγμή που πήρα τον engl ακούω πραγματικό ήχο ηλεκτρικής κιθάρας!!!!

Με χαλάει ακόμη και αν περνάω το GT-5 μου απτον ενισχυτή (ακούγεται κατευθείαν η διαφορά της τζιτζικιλας...μπλιαχ)
 
η ανταποκριση που εχουν οι λαμπατοι ενισχυτες στα dynamics(και οχι μονο) οταν παιζεις δεν μπορεις να την βρεις τοσο καλα στους τρανζιστορ.μελετωντας με λαμπατο βελτιωνεται πολυ παραπανω το παιξιμο σου και μαθαινεις να παιζεις σωστα
Ειδικά αυτό για τη "μελέτη" με ενδιαφέρει,καθώς η σχέση μου με την κιθάρα περνάει μια κρίση τον τελευταίο καιρό...

Το παιχνίδι αυτή τη στιγμή παίζεται μεταξύ blues junior και peavey classic30 με την πλάστιγγα να κλίνει υπέρ του δεύτερου.Μερικές μέρες (ελπίζω όχι βδομάδες) περισυλλογής και έρευνας ακόμα...

 
Ποτε δεν κατάφερα με λαμπάτο ενισχυτή να παίξω χαμηλά και να το ευχαριστηθώ' date=' ούτε να παίξω χαμηλά στις 2 την νύχτα (μένω σε πολυκατοικία).

[/quote']και ευχαριστήθηκες με τον τρανζιστορατο?

έπαιζες αρκετό διάστημα με full tube ενισχυτή και μπόρεσες να γυρίσεις πάλι στο τρανζίστορ και στα ψηφιακά?
Ναι γιατί κάποια στιγμή κατάλαβα ότι δεν έχει και τόσο σημασία η διαφορά στον ήχο που προσφέρει ο λαμπάτος, όσο έχει το παίξιμό μου το ίδιο και είναι αυτό που πρέπει να βελτιώσω και όχι τις λάμπες του ενισχυτή μου.

Επειτα η ποιότητα του modeling τοσο στους Cube όσο και στο GT-8, που επίσης έχω, είναι πολύ καλή. Καμμία σχέση με την GT-5.

Οι ενισχυτές "ακούνε" στα dynamics μια χαρά.

Η τιμή τους είναι πολύ προσιτή έτσι ώστε να μη ζοριστώ αν έχω κάνει λάθος στην επιλογή του ενισχυτή ή αν μετα απο 2 χρόνια τα γούστα μου αλλάξουν.

Μου προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη γκάμα απο ηχοχρώματα (βλέπε μοντέλα ενισχυτών) για να ψαχτώ στο τι μου κάνει ή απλώς να παίξω ανάλογα με την διάθεση της στιγμής.

Και τέλος είναι ευκολότερο το κουβάλημα.

Βέβαια όλα τα παραπάνω ισχύουν για τις δικές μου ανάγκες που είναι παίξιμο στο σπιτι και live παίξιμο σε μια θεατρική ομάδα.

Οι ανάγκες και τα γουστα καθενός είναι διαφορετικά αλλα πιστεύω ότι θα μπορούσε κανείς να ακούσει αυτούς του ενισχυτές χωρίς προκατάληψη και να δεί αν ταιριάζουν με τις ανάγκες του.
 
Βέβαια όλα τα παραπάνω ισχύουν για τις δικές μου ανάγκες που είναι παίξιμο στο σπιτι και live παίξιμο σε μια θεατρική ομάδα. Οι ανάγκες και τα γουστα καθενός είναι διαφορετικά αλλα πιστεύω ότι θα μπορούσε κανείς να ακούσει αυτούς του ενισχυτές χωρίς προκατάληψη και να δεί αν ταιριάζουν με τις ανάγκες του.
Τωρα μίλησες σωστά!οι ανάγκες , οι απαιτήσεις, που εχει ο καθενας διαφέρουν,οπως διαφερουν και οι εμπειρίες του :wink:

Προσωπικα και υστερα απο πολλά χρόνια λαμπατων ενισχυτων (δεν ειχα ΠΟΤΕ τραντζιστορατο γιατι ειμαι τοσο γερος που οταν ξεκιναγα οι λαμπατοι Fender εκαναν οσο...μισος τραντζιστορατος Peavey :lol: ) ΑΔΥΝΑΤΩ να παιξω με τραντζιστορατο ενισχυτη γιατι πολύ απλά δεν μπορω να συνηθισω την ανταποκριση του στο παίξιμο μου,με αλλα λόγια δεν το ευχαριστιέμαι.

αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν τραντιστορατοι ενισχυτες με καλο ηχο...

Επισης μια & υπαρχουν πολλοί φθηνοι & καλοι ελαφριοι λαμπατοι ενισχυτες το θεμα του κοστους & του βαρους δεν υφίσταται.. :wink:

Παρόλο που εχω και πεταλιερα modeller εκτος απο τα κλασσικα αναλογικα μου πεταλια (vox tonelab se) η διαφορα που ακουω όταν την περνάω απο εναν καλο λαμπατο ενισχυτη με οταν την περναω στο effect loop ή σε ενα full range συστημα ειναι ΜΕΓΑΛΗ (υπερ του λαμπατου ενισχυτη...)

Επειδη αν δεν κανω λαθος η GT8 εχει τη δυνατοτητα να "ξεχωρισεις" τα εφε και να βαλεις αυτα που πρεπει να ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ απο την προενισχυση (compresson,distortion,wah) & αυτα που πρεπει να ειναι ΜΕΤΑ την προενισχυση (δηλ. στο effect loop) προτεινω εναν καλο λαμπατο ενισχυτη και χρηση της δυνατοτητας αυτης...

 
Πω πω μπέρδεμα....

Και εγώ έχω δει ότι στην gt6 μπορείς να βάλεις τα effects με όποια σειρά θές... αλλά ποιά είναι η σωστή...? τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται... επίσης αυτό το καταραμένο effects loop πόσες χρήσεις έχει και ποιός ο λόγος ύπαρξής του... να μην αλλάζει η πεταλιέρα το original tone της κιθάρας...? παίζει κανένα καλό link με τους βασικούς κανόνες να πάρω καμιά ιδέα...?

 
Δες αυτό.

http://www.bossgtcentral.com/manuals/BossGT-xSet-upv02.pdf

Και αυτό ...

http://www.bossgtcentral.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3419

Σε γενικές γραμμές τα wah, compressor & distortions πάνε μπροστά απο τον προενισχυτή και τα time based όπως chorus, delay, reverb πανε μετά τον προενισχυτή. Μπορείς επίσης να βάλεις ενα EQ μετα τα distortion για παραπέρα διαμόρφωση. Επίσης μπορεί να μπεί ενας compressor μετα τον προενισχυτή για να "μαζέψει" το σήμα.

Ειδικά για τα GT-6 & GT-8 το Wah παίζει πολύ καλά και μετά τον προενισχυτή.

Το effect loop του GT-8 είναι είτε για να βάλεις κάποιο(α) πεταλάκι ή για κάποιο άλλο προενισχυτή όπως πχ ενός λαμπάτου ενισχυτή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γενικα ισχύουν τα εξης

COMPRESSOR,OVERRIVE,WAH,DIST,FUZZ,EQ ΠΡΙΝ την εισοδο του ενισχυτη (πριν τον προενισχυτη δηλ.)

ΟΛΑ ΤΑ ΜΟDULATION/ΤΙΜΕ ΕFFECTS ΣΤΟ ΕEFFECT LOOP (δηλ. μεταξυ προενισχυτη & τελικου) η πιο συνηθισμενη σειρα ειναι

tremolo>phaser>flanger>chorus>delay>reverb

ΠOΤΕ ΣΤΗ ΛΟΥΠΑ Distortion & Compressor :wink:

Παντως για να μην τρελλαθεις,προσωπικα εχω καταλήξει οτι αν ΔΕΝ θες να χρησιμοποιήσεις το βρωμικο καναλι του ενισχυτη σου,αν ειναι λαμπατος ΒΑΛΤΑ ΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ & καθάρισες :wink: (οταν σταματησα να χρησιμοποιώ την λούπα του RIVERA ο ηχος μου εγινε διαυγέστερος,δεν μπορω να χρησιμοποιήσω το βρωμικο καναλι του βεβαια μια και "πεφτει ΜΕΤΑ τα delay & ακουγεται χαλια, αλλα ετσι κι αλλοιώς προτιμω τη βρωμα απο τα πεταλια μου...)

 
Α.. πολύ ωραία. :D Αυτά ισχύουν όμως για την περίπτωση που έχεις πεταλάκια σωστά? γιατί με την πεταλιέρα πως θα της ορίσεις να πάνε τα μισά στην είσοδο και τα μισά στο loop?

 
Κιθάρα-(καλώδιο)>Guitar Input Πεταλίερας->Effect Send Πεταλιέρας-(καλώδιο)>Guitar In Ενισχυτη->Effect Send Ενισχυτή-(καλώδιο)>Effect Return Πεταλιέρας->Output Πεταλιέρας-(καλώδιο)>Effect Return Ενισχυτή->Τελικός->Ηχείο

(Για την GT6, GT8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top