Just FAQ it!

εφτιαξα αυτό το θεμα για να μπορουμε να συζητησουμε με ανεση για εικονικά τυμπανα, βιβλιοθηκες κλπ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλημέρα!Σχετικά με τα vst drums,μπορεί κάποιος να μου βρεί ένα βίντεο απο κάποιον που χρησιμοποιεί κάποιο από αυτά κατά την διαδικασία παραγωγής,μίξης και το κομμάτι αυτό να βγήκε με αυτά τα drums στην δισκογραφία?

Για σοβαρές δουλειές μιλάμε,οχι για κανέναν τύπο που πατάει like στον εαυτό του.

Να προτίμησε κάποιος π.χ  το set dw drums collectors series ενός vst.

Οταν τα στούντιο αναφέρουν προγραμματισμένα drums συνήθως αναφέρονται σε δικά τους δείγματα που ηχογραφήθηκαν με τον ήχο που αυτοί ήθελαν,με συγκεκριμένη επεξεργασία,για το συγκεκριμένο κομμάτι.Τουλάχιστων έτσι κάνουν οι queens of the stone age,kings of leon,red snapper,seal και άλλοι πολλοί.

Την πατάω και γώ αρκετές φορές με την διαφήμιση.Πήρα κάτι έτοιμα μπιφτέκια burger χθές,που διέθεταν όλες τις προϋποθέσεις,γιατί βαριόμουν να φτιάξω και είμαι από της 5 ξύπνιος και πίνω σόδες. 


1.και να είχαν χρησιμοποιήσει (που σιγουρα χρησιμοποιούν ειδικα μουσικοι που "τα κανουν ολα μονοι τους" και  που γραφουν soundtracks ,instrumentals αλλα και τραγουδια)   θα στο έλεγαν ή θα στο έδειχναν?

2.μια ακριβή παραγωγή προϋποθέτει και ακριβό στούντιο, ακριβό(α) drumkit(s) και το σημαντικότερο...ακριβό  ΝΤΡΆΜΕΡ ....σιγά μη παίζουν με Electronic drum kit και   samples (αντε κανα kick/snare enhancement σε καμία μεταλ παραγωγή να  καμΝουν αλλα φανταζομαι το θεμα μας αφορα τη....  κανονικη μουσικη   ?) οι triple scale session drummer ή οι drummer των μεγαλων group (ξανα-μιλαω για ΚΑΝΟΝΙΚΗ μουσικη οχι για metal ή dance/hip hop  ? ) αφου ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ λογος που θα παρεις εναν drummer ειναι ο ΗΧΟΣ του... οι δυναμικες και το feel του που εξαφανιζονται με τη χρηση samples...

προσωπικα δεν εχω χρησιμοποιησει ποτέ μου σε παραγωγη ΜΠΑΝΤΑΣ vst drums  προτιμω ακομα και εναν ΜΕΤΡΙΟ ντραμερ με μετριο ηχο παρα καποια λουπα vst ή καποιο sample χωρις δυναμικες....αλλωστε η ιστορια του ροκ...βρίθει απο αριστουργηματα με "κακοηχογραφημενα" ντραμς ....(απο τα πρωτα των  Beatles που τα ντραμς παιζουν μονο στο....αριστερο καναλι και το μονο που ακουγεται ειναι το wash του crash/ride  ,μεχρι το Heroes του Bowie που....δεν εχει στο mix..... bass drum ) ..

τα vst drums ειναι IMHO   μια λύση αναγκης οταν δεν υπαρχει μπαντα και οταν καποιος "παιζει μονος του" ή όταν το budget ειναι τραγικά χαμηλό ή ,οπως συμβαινει στις μερες μας δυστυχως ,ανυπαρκτο....

3.στην περίπτωση που όντως χρησιμοποιεί κάποιος samples (για να τα χρησιμοποιεί θα γράφει προφανώς σε μέτριο στούντιο με μέτριο εξοπλισμό και δεν θα μπορει να βγαλει το αποτελεσμα που θελει/φανταζεται ) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ΗΛΙΘΙΟΣ για να χρησιμοποιεί δικά του μέτρια  samples αντί των θεικων samples  γραμμένων στα καλύτερα στούντιο του πλανήτη που έχουν τα γνωστά πακέτα drumsamples...

Αν δε γράφει σε κορυφαίο στούντιο με κορυφαίο εξοπλισμό και ντράμερ μάλλον θέλει και εκεί ιατρική παρακολούθηση αν χρησιμοποιεί κατά κόρον samples αντί για τα φυσικά ντραμς που χρυσοπληρώνει στο στούντιο. 

4.μη χανεσαι λοιπον.... στη μετάφραση....δες τι μπορείς να κάνεις ΕΣΥ με τα μέσα που διαθέτεις εξαντλωντας τα και άσε τι κάνουν οι άλλοι..... και φυσικα μη κΣεχνας το ΑΙΩΝΙΟ ακσιΩμα : ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ...Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΦΤΑΙΕΙ....?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
.(απο τα πρωτα των  Beatles που τα ντραμς παιζουν μονο στο....αριστερο καναλι και το μονο που ακουγεται ειναι το wash του crash/ride 


τα πρώτα των beatles ηχογραφήθηκαν με τρικάναλο έως 4κανάλο και τότε αφήνανε τα 2 για φωνητικά. Απο όσο θυμαμαι τα μόνα στερεο ηχογραφημένα τύμπανα στους Beatles ήταν το the end/abbey road.

Αυτό βέβαια δεν ήταν πρόβλημα διότι τότε εξαντλούσαν το θέμα σε τέτοιο βαθμό ώστε έστω και σε ένα tarck όλα τα τύμπανα να βγάζουν εξαιρετικά ισορροπημένο ήχο ακόμα και σημερινά δεδομένα.

 
τα πρώτα των beatles ηχογραφήθηκαν με τρικάναλο έως 4κανάλο και τότε αφήνανε τα 2 για φωνητικά. Απο όσο θυμαμαι τα μόνα στερεο ηχογραφημένα τύμπανα στους Beatles ήταν το the end/abbey road.

Αυτό βέβαια δεν ήταν πρόβλημα διότι τότε εξαντλούσαν το θέμα σε τέτοιο βαθμό ώστε έστω και σε ένα tarck όλα τα τύμπανα να βγάζουν εξαιρετικά ισορροπημένο ήχο ακόμα και σημερινά δεδομένα.




Εγω ολα στα ΑΡΙΣΤΕΡΑ τα ακουΓω παντως τα τΟυμπανα (θα μου πεις...εχεσΘην η φοραΣ εις το αλωνιον ...και θα εχεις και δικιο....βεβαια....)






 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
2 λεπτά πριν, Superfunk είπε





Εγω ολα στα ΑΡΙΣΤΕΡΑ τα ακουΓω παντως τα τΟυμπανα (θα μου πεις...εχεσΘην η φοραΣ εις το αλωνιον ...και θα εχεις και δικιο....βεβαια....)




εκείνα τα χρόνια η αριστερά είχε πέραση

 
Εγώ ρε παιδιά πάντως εχω στο KOMPLETE 10 κάτι επίσης ωραία drum libraries, δηλαδή μου ακούγονται ωραία και έχω ακούσει και demo τους που τα προωθεί η εταιρεία και δεν τα αναφέρει συνήθως κάποιος εδώ. 

 Η γνώμη σας ποια είναι λοιπόν για αυτά της native instruments ως πιο ψαγμένοι στο θέμα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Η γνώμη σας ποια είναι λοιπόν για αυτά της native instruments ως πιο ψαγμένοι στο θέμα?




ειναι θεϊκα ,για τα συγκεκριμένα εχω ιδιΑν γνωση μια και ο project leader στην υλοποιηση τους ειναι πολυ φιλος μου και κΣερω την απιστευτη δουλεια που εχει γινει απο πρωτο χερι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ειναι θεϊκα ,για τα συγκεκριμένα εχω ιδιΑν γνωση μια και ο project leader στην υλοποιηση του ειναι πολυ φιλος μου και κΣερω την απιστευτη δουλεια που εχει γινει απο πρωτο χερι.
άρα καλά μου ακούγονται καλά.

 Και δεν τα χρησιμοποιώ.

 Αλλά και να τα χρησιμοποιήσω ..... πάλι κώλο θα τα κάνω. ?

 Έτσι είναι, καλά τα εργαλεία αλλά χρειάζεται μάστορας.

 
άρα καλά μου ακούγονται καλά.

 Και δεν τα χρησιμοποιώ.

 Αλλά και να τα χρησιμοποιήσω ..... πάλι κώλο θα τα κάνω. ?

 Έτσι είναι, καλά τα εργαλεία αλλά χρειάζεται μάστορας.




οσο μαστορας και να εισαι....με vst τετοιο πραΜα δεν βγαΝσ.... (ειναι τα ωραιοτερα τυμπανα που εχω ακουσει στη ζωη μου απο ολες τις αποψεις....παιξιμο,"συνθεση",ηχο,,μιξη,ηχογραφηση)




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
28 λεπτά πριν, Superfunk είπε





οσο μαστορας και να εισαι....με vst τετοιο πραΜα δεν βγαΝσ.... (ειναι τα ωραιοτερα τυμπανα που εχω ακουσει στη ζωη μου απο ολες τις αποψεις....παιξιμο,"συνθεση",ηχο,,μιξη,ηχογραφηση)


Εγώ πιστεύω πως πιο πολύ θέμα διαμόρφωσης με εφφε και μίξης είναι. Και άλλοι ενορχηστρικοι παράγοντες. 

Οσο για το παίξιμο σε σχέση με τον ανθρώπινο παράγοντα, με τη βοήθεια του midi προγραμματισμού και καλά διαμορφωμένα δείγματα μπορεί κάποιος να πετύχει αληθοφάνεια. 

 Ίσως είναι και ψυχολογικοι οι παράγοντες όταν ακούμε παλιές ηχογραφήσεις και μας ακούγονται καλύτερες από μια σύγχρονη ηχογράφηση - παραγωγή. Γιατί τις συνδέουμε βιωματικά. Ακόμα και ασυνείδητα. 

 
Οσο για το παίξιμο σε σχέση με τον ανθρώπινο παράγοντα, με τη βοήθεια του midi προγραμματισμού και καλά διαμορφωμένα δείγματα μπορεί κάποιος να πετύχει αληθοφάνεια. 




Προτιμω την βοηθεια αυτουΝου... (αυτος παιζει στο κομματι που σου λινκαρα) ?




 
58 λεπτά πριν, Superfunk είπε





Προτιμω την βοηθεια αυτουΝου... (αυτος παιζει στο κομματι που σου λινκαρα) ?


ε, εντάξει, άλλο αυτός.

 Αυτός είναι το ιδανικό.

 Τα vst ομως κανουν οτι τους λες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
2 hours ago, Superfunk said:





οσο μαστορας και να εισαι....με vst τετοιο πραΜα δεν βγαΝσ.... (ειναι τα ωραιοτερα τυμπανα που εχω ακουσει στη ζωη μου απο ολες τις αποψεις....παιξιμο,"συνθεση",ηχο,,μιξη,ηχογραφηση)






 
το θέμα φίλοι είναι πως αντιμετωπίζεις την ηχογράφηση... από ποια πλευρά... τεχνική?... καλλιτεχνική?... η συνισταμένη τους?...

και εκεί που κατά την ταπεινή μου γνώμη την πατάμε με τις υποκειμενικές μας συγκρίσεις σε ανάλογες κουβέντες, δεν είναι στο ότι μπερδεύουμε (αναπόφευκτα) τις 3 έννοιες στο τελικό άκουσμα που φτάνει στα αυτιά μας, αλλά στο ότι ο καθένας μας το κάνει σε διαφορετικό ποσοστό, με το σημαίνων γι αυτόν κριτήριο να διαφέρει...

έτσι δυστυχώς το κοινό reference που απαιτεί η εξαγωγή καθαρών συμπερασμάτων δεν υπάρχει (ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί σε χαλαρές κουβέντες ανθρώπων με μεγάλη γκάμα αντιλήψεων, εμπειριών ακόμα και φυσικής δυνατότητας του σώματος ως προς την ακοή)... τα παραδείγματα που έβαλε ο Νίκος παραπάνω είναι ενδεικτικά (είμαι μάλιστα περίεργος για το ποιες παραγωγές θα επέλεγε να αναφέρει ο καθένας)...

στην δική μου γενιά, με τις παραγωγές τυμπάνων του 80-90 στην Ελλάδα επί το πλείστον "επιπέδου master chief" (με απλά λόγια της πιάτσας, "τηγανέ" ή "κατσαρολέ" ), κάποιοι περίεργοι είχαμε επιλέξει ως ακροατές, μια και σαν "παραγωγοί" ήμασταν πολύ μακρυά κυρίως λόγω έλλειψης hi end τεχνικής υποδομής και "τάλαντου" (όχι απαραίτητα ταλέντου), να κρυβόμαστε στο καταφύγιο της "πιστότητας" ως ζητούμενο... και στην ακρόαση και στην δημιουργία... στην πρώτη περίπτωση μαζεύοντας λυτρωτικά τέρψη και στην δεύτερη κρεμαστάρια ως αλεπούδες (αφού ναι μεν μια χαρά τις ακούγαμε τις διαφορές, αλλά δεν τις "φτάναμε" δε)...

τες πα μην σας τα ζαλίζω... σχεδόν 40 χρόνια μετά έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα, ώστε να θεωρώ ευλογημένους όσους ασχολούνται πια με την μουσική παραγωγή, έστω και από το σπίτι... το να έχεις στην διάθεσή σου πρόσφορα στο γραφείο σου δείγματα της ποιότητας των σημερινών drum VSTi είναι πως να το πω...? "audio top models στο πιάτο"... τώρα τι θα τα κάνεις?... εντάξει μπορεί να παίξεις και τάβλι μαζί τους αν θες... ? 

η παγίδα έγκειται στο πως θα προσεγγίσεις την αξιοποίηση τους (ειδικά αν δεν το κατέχεις το άθλημα της χρήσης τους)... η εστίαση πρέπει να γίνει στον "τρόπο" περιορισμένο από το "ταβάνι" του στόχου του καθενός σε ενεστώτα κάθε φορά χρόνο... γιατί (παρα) πολλές φορές είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσει κάποιος κάποιο δείγμα που πλησιάζει το ποθούμενο ως έχει, παρά να μπει στην διαδικασία της δομικής επεξεργασίας του (ουσιαστικά "χαλώντας" το)... κι αυτό το "χάλασμα" δυστυχώς μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης ενός άπειρου (όχι ότι οι έμπειροι δεν την πατάνε) με μια μουσική παραγωγή, χάνει την προέλευσή του οδηγώντας σε αδιέξοδα το σύνολο του mix...

τα παραπάνω ως κάποιες παρενθετικές σκέψεις μου στην κουβέντα, περισσότερο για προβληματισμό στο να αξιοποιηθεί το δυνατόν καλύτερα και στην πράξη (περνώντας και στην μουσική που είναι ο στόχος) η πρωτοβουλία του φίλου Νικόδημου (που έχει εντρυφήσει στο θέμα και έχει αποδείξει πολλάκις ότι δεν φείδεται διάθεσης να προσφέρει)... ο φόβος μου παρακολουθώντας την συζήτηση είναι απλά το να μην καταλήξει (το δυνατόν) στο να του ζητούνται αντιδημιουργικοί στην ουσία μαγικοί "μπούσουλες" όπως δυστυχώς συμβαίνει συχνά (και μην νομίσει κάποιος ότι δεν κατανοώ την ανάγκη που οδηγεί στην αναζήτησή τους)... καλώς ή κακώς για μένα στην ηχοληψία αυτοί (οι μπούσουλες), αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους λόγους "στασιμότητας"... κι εδώ η κλασική παροιμία με το ψάρι, βρίσκει "σχάρα" και κάρβουνα αναμμένα...?

ΥΓ1...

Κάποιος άλλος θα μπορούσε να δώσει πάνω σε αυτό πληροφορίες π.χ.Γενικά μοιραζόμαστε πληροφορίες κάθε είδους,ανεξάρτητα τις προσωπικές μας προτιμήσεις.Μην φοβούνται ορισμένοι,δέν θα τους φάει κανείς την καριέρα που ούτε αυτοί πλέον γίνετε να κάνουν.Αντιθέτος θα βοηθήσουν να ενεργοποιηθεί μιά χώρα,που την έχουν όλοι χεσμένh πάνω σε αυτό το θέμα και αυτό θα είναι και πρός προσωπικό τους όφελος.


δεν κατάλαβα το νόημα και το ύφος της "παρατήρησης - επίκλησης" του φίλου μας (και ελπίζω μην τον παρεξήγησα οπότε και του ζητώ προκαταβολικά συγνώμη) μια και ειδικά στο noiz έχουν περάσει πάρα πολλοί κατά καιρούς που μοιράζονται την όποια γνώση τους χωρίς υστεροβουλία και φαντάζει προσβολή στα μάτια μου (μόνο τα δικά μου?) το να "εγκαλούνται" αόριστα (με τον όποιο τρόπο) κι από πάνω... άλλωστε η εποχή που ο Μαστρο Μήτσος παίρνει στον τάφο του τα μεγάλα μυστικά της τέχνης του έχει περάσει ανεπιστρεπτί...  το διαδίκτυο ναν καλά κι από "μάστορες" άλλο τίποτις...

ΥΓ2 και σχετικό άσχετο... σαν ευτυχής κάτοχος κάποτε του κάτωθι original direct recording βινυλίου της Sheffield Lab, το είχα λιώσει σε ατέλειωτες ακροάσεις φέρνοντας τον ντράμερ (επί του προκειμένου τον Jim Keltner) "μπροστά μου" στο σαλόνι μου... για ένα μεγάλο διάστημα στην ζωή μου ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να ακούσω τίποτα πλην audiophile παραγωγών κι αυτές αυστηρά κρινόμενες... τώρα πια στα γεράματα κατάλαβα (έστω και αργά) ότι τον ντράμερ δεν χρειάζεται σώνει και καλά η παραγωγή να στον φέρνει μπροστά στα μάτια σου... αρκεί να στον φέρνει μπροστά στην ψυχή σου... κι αυτό το κάνει η "μουσική" κι όχι ο τρόπος που θα την σερβίρεις...






 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
...ομολογω πως μου ειχε λειψει το πως εκτροχιάζεται ένα θέμα στο νόιζ ?

σας εφτιαξα και καινουριο θεμα αλλα εσεις εκει....επιμονη χαχαχα

ενηγουεη, θα κανω μια μικρή παρένθεση αναφερόμενος στο αρχικό θέμα και συνεχίστε την (πολύ ωραία) κουβέντα ?

εχω λαβει λοιπόν αρκετές πολύ πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, πλέον επικεντρωμένες γύρω από κάποιες βασικές αρχές τόσο τεχνικά όσο και ως μεθοδολογία πάνω στο "πως ξεκινάμε ένα mixing session"

...πάνω σε αυτό το θέμα λοιπόν θα ξεκινήσω να στήνω το πρωτο βιντεάκι αυτής της σειράς...θα χαρώ πολύ αν υπάρξουν ακόμη περισσότερες και πιθανότατα πιο στοχευμένες ερωτήσεις πανω στο θέμα ή και γιατί όχι προτάσεις για τα επόμενα βίντεο.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή....μπορείτε να πάτε στο https://www.mixingnik.com 

και στην ενότητα contact στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε την φόρμα "just FAQ it!"

merci beaucoup!

ps. η συζήτηση περί δειγμάτων, τεχνοτροπιών κλπ σε ότι αφορά την φάση τύμπανα είναι τρομερά ενδιαφέρουσα και θα επανέλθω με την δική μου άποψη κλπ στο άλλο θέμα

 
four cornered room
φυσικά αυτό, με πλημμυρίσανε όμως οι αναμνήσεις και πλημμυρίσανε και τα μάτια μου και θόλωσα ψυχή τε και σώματι και πνεύματι... Joe Tex... δεν τα λένε αυτά τα ονόματα πρωί-πρωί.

Τώρα μπορούμε να επιστρέψουμε στο main topic, συνεπώς:

να πάτε ΤΩΡΑ στο https://www.mixingnik.com και στην ενότητα contact στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε την φόρμα "just FAQ it!"

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top