JAPAN vs USA

sotoman

Νέο μέλος
Μηνύματα
381
Πόντοι
16
ειμαι πολύ κοντα στην αγορά μιας jaguar/jazzmaster/mustang (κατι τετοιο τελος παντων) και σκέφτομαι την γιαπάν ΑΛΛΑ:

Ο SUPERFUNK(repsect) ειχε πεί πως οι γιαπωνέζικες απο τον ishibashi ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ και απο τις αμερικάνικες ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ και φοράνε ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ μαγνήτες...

σε ενα αλλο thread όμως είπε οτι οι γεφυρες των japan είναι ΑΘΛΙΕΣ και οτι οι μαγνήτες ειναι strat μεσα σε κουτί απο jag/jazz/mustang...

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ??

ΠΟΥΣΕ ΡΕ SUPERFUNK ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ???

 
Καλύτερα κοίτα για αμερικάνα, μπορεί να σου έρθει πιό φτηνά, τα μεταφορικά από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου είναι φαρμάκι.

 
Μπα μην το λες...

είναι γύρω στα 120 ευρώ και καπου 5% παραπάνω ο φόρος... αν ειναι να παρω κιθάρα ...ΠΥΡΑΥΛΟ :lol: :lol: αξίζει...

 
Απλά σκέψου ότι η αμερικάνα θα έχει στανταρ ... αμερικάνικους μαγνήτες και καλή γέφυρα. Αν οι γιαπωνέζικες έχουν όντως χάλια μαγνήτες και γέφυρα της πλάκας τότε θα μπείς σε άλλα έξοδα.

 
Ο SUPERFUNK(repsect) ειχε πεί πως οι γιαπωνέζικες απο τον ishibashi ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ και απο τις αμερικάνικες ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ και φοράνε ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ μαγνήτες...
σε ενα αλλο thread όμως είπε οτι οι γεφυρες των japan είναι ΑΘΛΙΕΣ και οτι οι μαγνήτες ειναι strat μεσα σε κουτί απο jag/jazz/mustang...

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ??

ΠΟΥΣΕ ΡΕ SUPERFUNK ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ???
καταρχην χαλαρωσε με τον superfunk.μην παραξενευεσε με αυτες τις 2 διαφορετικες αποψεις πανω στο ιδιο θεμα που διαβασες απο τον superfunk... :wink:

λοιπον οτι και να παρεις το ιδιο καλα ειναι..απλα ειναι να σου "καθησει" καλα εσενα στο χερι...αυτο ειναι το μονο κακο με τις παραγγελιες απο το νετ...

μπορει να σου καθησει μια αμερικανα ή μια japan.. ψαξε και για μερικα reviews στο νετ να ξερεις τι παιζει... :wink:

 
βασικα το θεμα δεν ειναι όντως japan vs usa γιατι λεφτα για usa dont play (δεν παίζουν)...

1ον.http://www.guitarampkeyboard.com/en/fender-jaguar-62/8913 αυτή εδώ η γιαπωνέζα ΟΝΤΩΣ εχει usa pu's, για την αντίστοιχη jazz δεν αναφέρει όμως τίποτα...

αν ειναι να παρω strat pickups μεσα σε jazzmaster κουτί άστο καλύτερα...

2ον.αν ειναι η γεφυρα να ναι μαπα παλι άστο καλύτερα

3ον. στα γιαπωνέζικα παίζει μεγαλύτερη ποικιλία...

4ον. αν παραγγείλω, μονο στην ιδεα θα αυτοεπιβληθώ και σίγουρα θα μου "κατσει"...

το θεμα δεν ειναι το νετ, αλλα +οτι δεν βρισκεις τετοιες στην ελλαδα...

 
βασικα ψαξε οσα πιο πολλα αξιοπιστα reviews μπορεις να βρεις απο το νετ απο διαφορα forum(gear page,tdpri,harmony central κτλ),για να εισαι λιγο πιο σιγουρος..μην βιαστεις.. :wink:

 
Σε σχέση με τους μαγνήτες, να προσθέσω ότι ένας φίλος μου έχει μία tele (Japan) σαν αυτή που δείχνω στο link αγορασμένη προ ενός έτους περίπου από γνωστό κατάστημα των αθηνών.

http://www.elderly.com/fmic/items/F60BT-3SB.htm

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του εμπόρου, οι μαγνήτες δεν είναι αμερικάνικοι αλλά Japan.

Πάντως ο κάτοχος της κιθάρας είναι πολύ ευχαριστημένος....

Όχι ότι την φάχνει και πολύ....απλά μου είπε ότι έχει "σταθεί στο ύψος της" σε studio που ηχογραφεί CD που μάλλον θα κυκλοφορήσει σύντομα. :wink: :wink: :wink:

 
ειμαι πολύ κοντα στην αγορά μιας jaguar/jazzmaster/mustang (κατι τετοιο τελος παντων) και σκέφτομαι την γιαπάν ΑΛΛΑ:
Δε χρειαζεται να παραγγειλεις απο ishibashi αφου ερχονται στην Ευρωπη:

http://www.thomann.de/gr/search_dir.html?sw=jaguar+japan

http://www.thomann.de/gr/search_dir.html?sw=jazzmaster+japan

Η διαφορα τιμης των γιαπωνεζικων απο τις αμερικανες ειναι ενα 1000ρικο, αν οι μαγνητες και το τρεμολο σε προβληματιζουν μπορεις να τα αλλαξεις στο μελλον. Μαγνητες για Jaguar & Jazzmaster φτιαχνουν αρκετες εταιρειες με πιο γνωστους τους S. Duncan & Fender.

 
Επειδή απλά, πολύ απλά η Ιαπωνία είναι από μόνη της πολύ δυνατή αγορά, τα προιόντα της Fender, αλλά και άλλων εταιρειών είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικά μεταξύ τους, πράγμα που έχει πολλά οφέλη για τους καταναλωτές. Η ποιότητα από την εμπειρία μου είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, σε σχέση με την Fender Mexico - Korea, και σχεδόν αγγίζει ή και ξεπερνα σε κάποια μοντέλα τα American standards of production. Τώρα επειδή πραγματικά ΔΕΝ έχω δει καμιά Fender Japan αίσχος, πολύ θα ήθελα να δω μία αλλά ..... αμφιβάλλω. Μάλλον θα προκειται για μία καλή κιθάρα σε ανταγωνιστική τιμή, από μία εταιρεία που σέβεται τον καταναλωτή στην άπω Ανατολή! Δεν πολυπιστεύω ότι υστερούν πλέον σε μαγνήτες-γέφυρες κάτι που οι περισσότεροι πιστεύουν ότι ίσχυε στα τέλη της δεκαετίας 80 και μέχρι τη μέση της δεκαετίας 90.

 
Αυτό πιστεύω και εγώ, τζαπανοσύντροφε (!) taq, απλά μην έχοντας εμπειρία από τις συγκεκριμένες κιθάρες δεν μπορώ να είμαι σίγουρος! 8)

 
εννοείται πως οι japan είναι κλάσεις ανώτερες απτής αμερικάνες και αυτό το διαπιστώνει κανείς αν παίξει με μια έστω 5 λεπτά.

ένα σημαντικό χαρακτηριστικό των γιαπωνέζικων κιθάρων είναι πως δεν διακρίνεις τεράστιες διάφορες στην ποιότητα απο κιθάρα σε κιθάρα όπως δυστυχώς συμβαίνει στις αμερικάνες και στις μεξικάνες.

Με λίγα λόγια είναι κιθάρες σταθερής υψηλής ποιότητας σε πραγματικό κόστος.

 
Ακριβώς! Έχω 4 strat Japan, και καμία μα καμία δεν παίζει χάλια (μέτρο σύγκρισης οι αντίστοιχες Αμερικάνικες Fender strat)!!

Όλες με το παραπάνω με "βγάζουν" μιά χαρά. Αυτό βέβαια δεν μειώνει σε καμία περίπτωση τα Αμερικάνικα αδερφάκια τους. Πρόκειται για το ίδιο επίπεδο κατασκευής, απλά τα Γιαπωνέζικα (όσα είναι for export) χρείζουν αλλαγή μαγνητών, πενταθέσιου, και pots, για να αποδώσουν όπως πρέπει!!!. Όσα όμως είναι για japan και μόνο αγορά (έχω μία τέτοια vintage white 70s) δεν θέλουν τίποτε μιά και έχουν ήδη Αμερικάνικους Fender vintage pickups original, και σωστά pots. Μόνη ένσταση ο πλαστικός φθηνός πενταθέσιος επιλογέας ο οποίος παραμένει, αλλά εννοείται ότι στη δική μου έφυγε με την μία.

Οπότε με τα μισά πραγματικά χρήματα αξίζουν τον κόπο...σε γενικές γραμμές.

Φυσικά το ότι παίζουν υπεράριστα, και είναι συγκρίσιμα με τα Αμερικάνικα άμεσα δεν σημαίνει ότι είναι πάντα το τόπ. Ναι μέν είμαι φανατικός υποστηρικτής τους, αλλά στο πολύ βάθος μία Αμερικάνα Fender vintage reissue 70s π.χ είναι ένα κλίκ πάνω από το Japan reissue 70s.

Η διαφορά τους όμως (overall, από "μαμά" κατασκευή) είναι σε τέτοια επίπεδα και για πολλούς ίσως να μην υπάρχει η και να μην τους ενδιαφέρει να την ακούσουν (ειδικά αν "παίζει" μπάλα η κιθάρα) οπότε απλά και το ανέφερα, μόνο και μόνο για να είμαι correct σε ότι έχω διαπιστώσει εγώ, χωρίς ωστόσο να σημάινει κάτι σημαντικό και να συγκρούεται σε αυτά που έγραψα στην αρχή.

 
Τάκη, βαλτός είσαι τώρα; Για να μας GAS-ώσεις;

 
η προσωπική μου εμπειρία με τις αμερικάνες και τις μεξικάνες είναι η του ύψους η του βάθους.

σε αντίθεση με τις japan που δεν έχει τύχει ποτέ μα ποτέ να πιάσω έστω και μέτριο κομμάτι.

χωρίς να θέλω φυσικά να ακυρώσω τον πολύ φίλο taq(ο καθένας έχει τις αντιλήψεις του) το 'κλικ' πάντα μου το έκανε πολύ εύκολα μια japan σε αντίθεση με τις fender της δυτικής ηπείρου που σε βάζουν σε διαδικασία ρουλέτας μονο και μονο για να πετύχεις ένα αξιοπρεπές οργανάκι

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
και για να μιλαμε με χειροπιαστα πραγματα....εγω θα προτεινα στον φιλο sotoman να παρει αυτη που πουλαει ο deadendmind....καπου στα 1000 νομιζω εχει πεσει τωρα για american reissue μοντελο....not bad...not bad at all ;)

 
Ναι συμφωνώ whitenoise, όμως αναφέρομαι σε Αμερικάνικες vintage reissue, και αντίστοιχες Ιαπωνικές.

Αμερικάνικες εγώ, γενικά θεωρώ τις strd, και Ιαπωνική strd, δεν υπάρχει πλέον σε μαγαζί στας Ευρώπας για να έχουμε μέτρο σύγκρισης.

Οπότε το να συγκρίνουμε μία Ιαπωνική reissue π.χ 70ς με μία Αμερικάνικη strd series, είναι κάπως άστοχο γιατί μιλάμε για 2 διαφορετικά σχεδιασμένες κιθάρες τόσο ηχήτικά όσο και παικτικά όσο και κατασκευαστικά.. τρίβιδες - τετράβιδες, άλλοι μαγνήτες, μοντέρνοι - vintage, άλλα radius 7,1/4 - 9,1/2, άλλα μπράτσα, κοινώς απευθύνονται αλλού, και δεν είναι τα μεγέθη συγκρίσιμα άμεσα για ασφαλέστερα συμπεράσματα.

Η American vintage όμως σειρά σπέρνει.... καλώς ή κάκώς... απλά τα Ιαπωνικά αντίστοιχα μοντέλα,  ελάχιστα θα μπορούσαν να ζηλέψουν και μάλιστα έχουν τιμή λούκουμο!!! ;)

 
Κατ εμέ δεν τίθεται θέμα Japan ή Usa. H μπύρα δεν μπορεί παρά να είναι Γερμανική, ή Rolls royce Αγγλική έτσι και η Jazzmaster είναι αμερικάνικη. Οσο καλή και να είναι μια Κορεάτικη κιθάρα, μια Taiwaneziki πάντα μια Αμερικάνα είναι καλύτερη γιατί είναι Αμερικάνα.

Οι Jazzmaster είναι ιδιαίτερα όργανα και φαίνεται πως δεν έχεις ψαχτεί ακόμα να ξέρεις. Οι jazzmaster και οι jaguar είναι χάλια όργανα, ιδιότροπα. Ο κόσμος τις γουστάρει γι αυτό ακριβώς που είναι. ΜΥΘΟΣ και δεν υπάρχουν καλοί και γιαπωνέζικοι jazzmaster μύθοι.

Αμά θες βέβαια ένα οργανάκι να γρατζουνάς και να δείχνει σαν jazzmaster, τότε οι japan είναι μια χαρά.

αλλά βάλε τώρα:

Τι σου λένε? Αμα οι μαγνήτες είναι χάλια, θα αλλάξεις τους μαγνήτες, άμα η γέφυρα είναι χάλια θα αλλάξεις και την γέφυρα. Βάλε και την original vintage fender θήκη που η japan δεν έχει, έφτασες τα λεφτά της Αμερικάνας. Βάλε τώρα και το nitro laquer, ξέφυγες.

 
taq είπε:
Ναι συμφωνώ whitenoise, όμως αναφέρομαι σε Αμερικάνικες vintage reissue, και αντίστοιχες Ιαπωνικές.

Αμερικάνικες εγώ, γενικά θεωρώ τις strd, και Ιαπωνική strd, δεν υπάρχει πλέον σε μαγαζί στας Ευρώπας για να έχουμε μέτρο σύγκρισης.

Οπότε το να συγκρίνουμε μία Ιαπωνική reissue π.χ 70ς με μία Αμερικάνικη strd series, είναι κάπως άστοχο γιατί μιλάμε για 2 διαφορετικά σχεδιασμένες κιθάρες τόσο ηχήτικά όσο και παικτικά όσο και κατασκευαστικά.. τρίβιδες - τετράβιδες, άλλοι μαγνήτες, μοντέρνοι - vintage, άλλα radius 7,1/4 - 9,1/2, άλλα μπράτσα, κοινώς απευθύνονται αλλού, και δεν είναι τα μεγέθη συγκρίσιμα άμεσα για ασφαλέστερα συμπεράσματα.

Η American vintage όμως σειρά σπέρνει.... καλώς ή κάκώς... απλά τα Ιαπωνικά αντίστοιχα μοντέλα,  ελάχιστα θα μπορούσαν να ζηλέψουν και μάλιστα έχουν τιμή λούκουμο!!! ;)
κατα την γνωμη μου η διαφορα στην ποιοτητα υπερ τον ιαπωνεζικων ειναι τοσο μεγαλη που δεν χρειαζεται καν να μπαινουμε σε τετοιες λεπτομεριες.

με λιγα και απλα λογια εννοω πως ολες οι japan που εχω πιασει ηταν αψογες σε ολους τους τομεις και τις περισσοτερες φορες δεν χρειαζονταν την παραμικρη διορ8ωση.

( λιγες αμερικανες εξαλλου εχουν υποστει μεταμοσχευση μαγνητων? ;D....θεμα γουστου λοιπον και ολιγον τι  ψυχολογικο;)...παντα κατα την γνωμη μου)

 
Σωστό. Αμα δεν έχεις την πόρωση λοιπόν θέλω Jazzmaster και την θέλω Αμερικάνα τωωωωωρα. Νο problem,  εξάλου δεν είναι λίγοι οι πιτσιρικάδες που φτιάχνονται να χτενίζονται περίεργα και να παίζουν φτηνά όργανα όμοια όμως με αυτά που παίζουν τα ινδάλματα τους Sonic Youth, Dinosaur Jr, Nirvana κ...κ...

Το θέμα εάν τα reissue οργανα είναι ανάλογα των vintage δεν θα το κρίνω. Θα πώ μόνο ότι η Αμερικάνα έχει και τον τρόπο κατασκευής και το ίδιο εργοστάσιο που φτιαχνόταν η vintage και την φήμη και μια μέρα θα είναι vintage, ενώ η Γιαπωνέζα πάντα μια ΣΑΝ την Αμερικάνα θα είναι και η αξία της θα πέφτει χρόνο με τον χρόνο.

Επουδενεί δεν λέω ότι οι Japan είναι κακά όργανα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top