Ηρθε η rockinger tele!

τι? υπονοήθηκε ποτέ ότι δεν πάιζει ρόλο το ξύλο? 8O
taq θα σε μαλώσω!!! Δεν διαβάζεις πολύ noiz νομίζω!!! :lol:

Εδώ και καιρό έχει χυθεί άπειρο ..."αίμα" και ..."μελάνι" για αυτό το θέμα...

O takis και ο Supefunk ειδικά, έχουν κονταροχτυπηθεί ΑΠΕΙΡΕΣ φορές για την επίδραση η όχι (αντίστοιχα) του ξύλου στον ήχο...

 
πάντα ταπεινή μου άποψη αλλά δεν είμαι και κουφός (γι' αυτά που θα πω φίλε μου elavd)

a. το ξύλο = Α & Ω στον ήχο αλλιώς βαλε εσύ σε σκουπα 3 μαγνήτες και γω σε κιθάρα τους ίδιους να δούμε τι θα ακούσουμε

b. Ειδικά η Fender από όσο γνωρίζω ΒΑΣΙΖΕΙ σε μεγάλο ποσοστό το ηχητικό αποτέλεσμα στην ποιότητα του μπράτσου (είδος maple & κατεργασία π.χ "ψησιμο" των ξύλων κλπ)

g.Ίδιο σκάφος, ίδιοι μαγνήτες όταν αλλάκτηκε μπράτσο το όργανο άλλαξε "χαρακτήρα" και "δυναμική" (και τα δύο μπράτσα ήταν με rosewood και μάλιστα Fender originale)

e.Σαφώς το maple μπράτσο "τονίζει" πιο μεσαίες συχνότητες από το maple with rosewood όπου εκεί συναντάμε πιο "μπάσες" και πιό "γεμάτες" χροιές γιαυτό και η επιλογή μαγνητών είναι καθαρά "προσωπική" υπόθεση, ανάλογα τι πλατφόρμα έχεις.

f. Σε ash body & maple μπράτσο ίδιο σετ pickups JBjr/texas special/texas special (70s mexico, πάντα για στρατοκάστερ μιλάω) και σε Japan '88 reissue '72 με basswood body & maple with rosewood μπράτσο ήταν η μέρα με την νύκτα όταν ακούστηκαν στις ίδιες ρυθμίσεις στον ίδιο ενισχυτή (Fender Twin Reverb '73). Η πρώτη ήθελε "κόψιμο" στα μεσαία γιατί έξυνε και η δεύτερη increase στα μεσαία γιατί "χάνονταν" στα δύο άκρα μπάσου και πρίμου

g. Θεωρούμε τα vintage κομμάτια αξιοπρπέστατα όχι γιατί είναι παμπάλαια :lol: , αλλά γιατί η επεξεργασία η ποιότητα είναι πόλύ διαφορετική από την σημερινή που ενώ τεχνολογικά είναι οκ, ποιοτικά "χάνουν" π.χ Fender 10ετιας '90 είναι σαν τα μεξικάνικα σήμερα (αυτό δεν είναι και απόλυτο, αλλά δεν είναι και φάλτσο, άποψη χιλιάδων κιθαριστών ανά των κόσμο).

h.όσο αφορά το βάψιμο στις Fender. Τα μεξικάνικα έχουν 3-4 χιλιοστά μπογιάς για να μην βγεί προς τα έξω πολύ το μαύρο χάλι που κρύβουν. άνοιξε το καπάκι πίσω από το σώμα ... δες τα "ξακρίσματα" και θα καταλάβεις....άνοιξε τώρα ένα αμερικάνικο... καμία σχέση.. ή μάλλον γύρνα ένα βαμμένο αμερικάνικο το σώμα του στο φως.... θα αρχίσεις να διακρίνεις τα νερά του ξύλου... αυτό σημαίνει ότι καλύτερης ποιότητος ξύλο είναι εκεί πίσω....και δεν χρειάστηκε μπογίά να κρυφτεί κάτι... και οι συχνοτητές που μας δίνει γλυκαίνουν τον ήχο. δοκίμασε και ένα πείραμα.... βάρα έναν κουβά και μετά βάρα τον αφού του βάλεις πρώτα μια πετσέτα πάνω (μπακάλικο αυτό αλλά για να σου δώσω να καταλάβεις φίλε elavd κάτι για τον ήχο :wink: ).

ι.Αν ήταν το ξύλο να μην παίζει ρόλο στον ήχο εξαρχής και ήταν μόνο οι μαγνήτες τότε θα φτιάχναμε κιθάρες όλοι από MDF (που δεν παθαίνει και τίποτε :lol:

Σόρρυ αν έκανα κανενα λάθος τα έγραφα λίγο γρήγορα γιατί πρέπει να κλείσω εδώ ....

 
πάντα ταπεινή μου άποψη αλλά δεν είμαι και κουφός (γι' αυτά που θα πω φίλε μου elavd)
a. το ξύλο = Α & Ω στον ήχο αλλιώς βαλε εσύ σε σκουπα 3 μαγνήτες και γω σε κιθάρα τους ίδιους να δούμε τι θα ακούσουμε

b. Ειδικά η Fender από όσο γνωρίζω ΒΑΣΙΖΕΙ σε μεγάλο ποσοστό το ηχητικό αποτέλεσμα στην ποιότητα του μπράτσου (είδος maple & κατεργασία π.χ "ψησιμο" των ξύλων κλπ)

g.Ίδιο σκάφος' date=' ίδιοι μαγνήτες όταν αλλάκτηκε μπράτσο το όργανο άλλαξε "χαρακτήρα" και "δυναμική" (και τα δύο μπράτσα ήταν με rosewood και μάλιστα Fender originale)

[b']e.[/b]Σαφώς το maple μπράτσο "τονίζει" πιο μεσαίες συχνότητες από το maple with rosewood όπου εκεί συναντάμε πιο "μπάσες" και πιό "γεμάτες" χροιές γιαυτό και η επιλογή μαγνητών είναι καθαρά "προσωπική" υπόθεση, ανάλογα τι πλατφόρμα έχεις.

f. Σε ash body & maple μπράτσο ίδιο σετ pickups JBjr/texas special/texas special (70s mexico, πάντα για στρατοκάστερ μιλάω) και σε Japan '88 reissue '72 με basswood body & maple with rosewood μπράτσο ήταν η μέρα με την νύκτα όταν ακούστηκαν στις ίδιες ρυθμίσεις στον ίδιο ενισχυτή (Fender Twin Reverb '73). Η πρώτη ήθελε "κόψιμο" στα μεσαία γιατί έξυνε και η δεύτερη increase στα μεσαία γιατί "χάνονταν" στα δύο άκρα μπάσου και πρίμου

g. Θεωρούμε τα vintage κομμάτια αξιοπρπέστατα όχι γιατί είναι παμπάλαια :lol: , αλλά γιατί η επεξεργασία η ποιότητα είναι πόλύ διαφορετική από την σημερινή που ενώ τεχνολογικά είναι οκ, ποιοτικά "χάνουν" π.χ Fender 10ετιας '90 είναι σαν τα μεξικάνικα σήμερα (αυτό δεν είναι και απόλυτο, αλλά δεν είναι και φάλτσο, άποψη χιλιάδων κιθαριστών ανά των κόσμο).

h.όσο αφορά το βάψιμο στις Fender. Τα μεξικάνικα έχουν 3-4 χιλιοστά μπογιάς για να μην βγεί προς τα έξω πολύ το μαύρο χάλι που κρύβουν. άνοιξε το καπάκι πίσω από το σώμα ... δες τα "ξακρίσματα" και θα καταλάβεις....άνοιξε τώρα ένα αμερικάνικο... καμία σχέση.. ή μάλλον γύρνα ένα βαμμένο αμερικάνικο το σώμα του στο φως.... θα αρχίσεις να διακρίνεις τα νερά του ξύλου... αυτό σημαίνει ότι καλύτερης ποιότητος ξύλο είναι εκεί πίσω....και δεν χρειάστηκε μπογίά να κρυφτεί κάτι... και οι συχνοτητές που μας δίνει γλυκαίνουν τον ήχο. δοκίμασε και ένα πείραμα.... βάρα έναν κουβά και μετά βάρα τον αφού του βάλεις πρώτα μια πετσέτα πάνω (μπακάλικο αυτό αλλά για να σου δώσω να καταλάβεις φίλε elavd κάτι για τον ήχο :wink: ).

ι.Αν ήταν το ξύλο να μην παίζει ρόλο στον ήχο εξαρχής και ήταν μόνο οι μαγνήτες τότε θα φτιάχναμε κιθάρες όλοι από MDF (που δεν παθαίνει και τίποτε :lol:

Σόρρυ αν έκανα κανενα λάθος τα έγραφα λίγο γρήγορα γιατί πρέπει να κλείσω εδώ ....
Καταρχήν κι εγώ είμαι μάλλον με τους οπαδούς της άποψης ότι τα ξύλα παίζουν ρόλο στον ήχο. Δεν ξέρω πόσο επί τοις % αλλά ΠΑΙΖΟΥΝ!

Όμως δε θα συμφωνήσω σε κανα-δυό από τα πράγματα που είπες:

1) δεν πιστεύω ότι όλα τα αμερικάνικα μοντέλα της Fender είναι άψογα και ότι όλα τα μεξικάνικα χάλια. Συγκεκριμένα έχω παίξει με Αμερικάνικα μοντέλα εντελώς μάπα και αντίθετα πιστεύω ότι κάποιες μεξικάνικες (πχ η δική μου MIM stratocaster) είναι πολύ καλύτερες από αρκετές MIA. Μάλιστα αυτό που λές ότι βάζουν παχύ στρώμα χρώματος, δεν ισχύει ΠΑΝΤΑ. Στη δική μου περίπτωση πχ, η κιθάρα έχει μια λεπτή στρώση χρώματος, έτσι που διαγράφονται τα νερά.

¶σε που στο εργοστάσιο της Fender στην Corona, Μεξικάνοι φτιάχνουν κυρίως και τις μεν και τις δε...

Σε γενικές γραμμές όμως, θα συμφωνήσω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των MIA (ειδικά τα Custom Shop μοντέλα) είναι πιο προσεγμένα.

2) Δεν είχα και από ότι το βλέπω δεν πρόκειται να έχω (τόσο που κάνουν) ποτέ μου vintage όργανο, αλλά διαβάζοντας το άρθρο του Superfunk "Vintage - Μύθοι και πραγματικότητα" και ψάχνοντας και λίγο στο net είδα ότι μάλλον υπάρχει πολύ ΜΥΘΟΣ στην υπόθεση...Απλά κάποιους τους συμφέρει να διαιωνίζεται μια πλαστή πραγματικότητα, γιατί παίζεται πολύ χρήμα γύρω από αυτή την υπόθεση...

Ερώτηση: η αρίθμησή σου (a,b, g, e klp ) σε ποια λογική βασίστηκε? :lol:

Πλάκα κάνω εννοείται!!! :D

 
θα σε μαλωσω φιλε Taq :lol: δεν εχεις διαβασει ΤΙΠΟΤΑ απο αυτα που εχω γραψει..

ΔΙΑΦΩΝΩ σε ολα μαζι σου αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν σε εκτιμω :wink:

η διαφωνια μου στηριζεται στην εμπειρια μου με δεκαδες κιθαρες που εφτιαξα,αλλαξα,επισκευασα καθως και στο γεγονος οτι απο τα χερια μου εχουν περασει τουλαχιστον 50 vintage κιθαρες (Ο μεγαλυτερος μυθος για τα υπερεκτημημενα αυτα οργανα ΜΑΖΙΚΗΣ & ΤΥΧΑΙΑΣ παραγωγης :wink: )

το ποσο μεγαλη σημασια παιζουν τα ξυλα φαινεται αλλωστε απο τον εκπληκτικο ηχο πολλων ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ κιθαρων τυπου Danelectro...

καθως και απο το φοβερο ηχο των απο κοντρα πλακε κατασκευασμενων "σκαφων" τυπου Gibson es335 & Gretsch..

προσπαθησε να κανεις ενα search για να δεις τα συμπερασματα μου σε παλαιοτερα ποστ γιατι βαριεμαι να τα ξαναλεω :wink:

α,ανεβασα καποιες φωτο της εκπληκτικης Rockinger του Mechm στο galery :wink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
α' date='ανεβασα καποιες φωτο της εκπληκτικης Rockinger του Mechm στο galery :wink:[/quote']
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!! Ψήνομαι κι εγώ!

Ειδικά με το ωραιότατο ντε-κωλ-άκι που βάλατε... :lol: :lol: :lol:

Superfunk ωραία σιελ παντοφλίτσα έχεις ;)
 
το ποσο μεγαλη σημασια παιζουν τα ξυλα φαινεται αλλωστε απο τον εκπληκτικο ηχο πολλων ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ κιθαρων τυπου Danelectro... καθως και απο το φοβερο ηχο των απο κοντρα πλακε κατασκευασμενων "σκαφων" τυπου Gibson es335 & Gretsch....
Υπάρχουν και ακρυλικά σώματα (κιθάρες της B.C.Rich, παλιά μπάσσα της Ampeg), μεταλλικά μπράτσα (οι πρώτες Kramer) και πολλά άλλα...

Όλα αυτά ίσως να ακούγονται πράγματι καλά, αυτό δεν σημαίνει πως δεν παίζει ρόλο το υλικό στον ήχο!

Πιστεύω ότι ο Superfunk χρησιμοποιεί την υπερβολή για να δείξει κάνει αισθητή την ακόμα και σε αυτή την περίπτωση αιρετική άποψη του. Ότι δηλαδή μικρό ποσοστό της διαφοράς χαρακτήρα δυο οργάνων οφείλεται στο ξύλο. Δεν είναι δυνατόν όμως να μην παίζει ρόλο!

Τί να πω? αν ισχύει η θεωρία του όπως την διατυπώνει χωρίς υπερβολή και μου αποδειχτεί αυτό ένα είναι σίγουρο. Ο κόσμος δεν θα είναι ο ίδιος και πολλούς που θεωρούσα προφεσόρες θα μου τους βγάλει λαλάκες :?

 
Και κάτι τελευταίο:

"The most important thing I learned is that, no matter what the instrument is, it is first and foremost acoustic. If an instrument sounds weak acoustically, adding pick-ups will just amplify its shortcomings. Throughout my career I have tried to apply this principal to everything I build. By experimenting with different types and combinations of wood, I seek to get the best possible tone from an instrument. And, by using different woods for body and neck, I am able to offer a wide variety of speaking voices and tonal capabilities..."

Τάδε έφη Michael Tobias...

 
Εγώ πάντως ,αν και δεν έχω και καμία μεγάλη εμπειρία για να έχω σεβαστή γνώμη για το θέμα, πιστεύω ότι οι περισσότεροι μπερδεύουν τις καλοκατασκευασμένες και καλοσεταρισμένες κιθάρες με αυτές που είναι κατασκευασμένες από "καλά ξύλα".

 
Έστειλα ένα email στη Rockinger και τους ρωτούσα γιατί δεν βάζουν και maple στα kits τους' date=' μιας και θα πιθανώς έτσι να πουλούσαν περισσότερες κιθάρες και έλαβα την παρακάτω απάντηση:
[i']Hello,

we are a little company so we can't offer guitars in too many

versions. And our decision was rosewood.[/i]

Και σε ερώτηση αν σκέφτονται να φέρουν μελλοντικά maple:

Hello,

 

not it is not planned to change our kits
oλα καλα και ολα ωραια με τη rockinger αλλα ειναι δυνατον να μην προσφερουν maple neck???? tele με rosewood ειναι σα ψαροντουφεκας με σκαφανδρο σε δεξιωση...........Που πατε ρεεεεεεεεε μικρομεσσαιοι χωρις μμεεεεεϊπλλλλ??????? :roll: :roll:

Και μια μικροτερη διαμαρτυρια ......δεν ειμαι φαν του χρυσου......ασ βαλουν και κανα string tree chrome....... εχω που εχω τη SRV με τα χρυσαφικα της ε δε χρειαζομαι και αλλο χρυσαφικο............

Περι ξυλων κιθαρας.....Ευχαριστως να απαλαξω τους απιστους απο οποιοδηποτε ξυλινο εγχορδο μουσικο οργανο διαθετουν(ερχομαστε και στο χωρο σας) και υποσχομαι οπως προβω στην αμεση αντικατασταση τους με κιθαρα με σωμα απο μαντολατο(οριτζιναλ απο τα τροπικα κερκυραικα δαση).....ο πιο γλυκος ηχος....... :D :D :D :D :D :D :D :D

 
χθες εγινε setup στην κιθαρα και την ακουσα σε ενισχυτη για πρωτη φορα.δεν εχω εμπειρια, αλλα μου αρεσε παρα μα παρα πολυ. βγαλαμε μερικες φωτογραφιες, οι οποιες κατα την γνωμη μου δεν ειναι αντιπροσωπευτικες. θα προσπαθησω οσο το δυνατον πιοπ πολυ να βγαλω μια φωτο που να φαινεται το χρωμα καλυτερα.

modules.php


 
Και μια μικροτερη διαμαρτυρια ......δεν ειμαι φαν του χρυσου......ασ βαλουν και κανα string tree chrome....... εχω που εχω τη SRV με τα χρυσαφικα της ε δε χρειαζομαι και αλλο χρυσαφικο............
τωρα αυτο που κολλαει??

η κιθαρα εχει μονο chrome hardware & βεβαια CHROME string tree (εκτος και αν εννοεις "χρυσο" το χρωμα των saddles τα οποια ειναι απο μπρασο,οπως πρεπει να ειναι σε καθε τελε που σεβεται τον εαυτο της :lol: )

θα ξαναφερουν με maple που θα μας πανε....

Εγώ πάντως ,αν και δεν έχω και καμία μεγάλη εμπειρία για να έχω σεβαστή γνώμη για το θέμα, πιστεύω ότι οι περισσότεροι μπερδεύουν τις καλοκατασκευασμένες και καλοσεταρισμένες κιθάρες με αυτές που είναι κατασκευασμένες από "καλά ξύλα".
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! :wink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
α' date='ανεβασα καποιες φωτο της εκπληκτικης Rockinger του Mechm στο galery :wink:[/quote']
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!! Ψήνομαι κι εγώ!

Ειδικά με το ωραιότατο ντε-κωλ-άκι που βάλατε... :lol: :lol: :lol:

Superfunk ωραία σιελ παντοφλίτσα έχεις ;)
Το παντοφλικό πρέπει να είναι custom κινέζικο μοντέλο :lol: :lol:

Στο headstock όμως βλέπω 8O λογότυπο της fender :?:
 
το ποσο μεγαλη σημασια παιζουν τα ξυλα φαινεται αλλωστε απο τον εκπληκτικο ηχο πολλων ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ κιθαρων τυπου Danelectro... καθως και απο το φοβερο ηχο των απο κοντρα πλακε κατασκευασμενων "σκαφων" τυπου Gibson es335 & Gretsch....
Υπάρχουν και ακρυλικά σώματα (κιθάρες της B.C.Rich' date=' παλιά μπάσσα της Ampeg), μεταλλικά μπράτσα (οι πρώτες Kramer) και πολλά άλλα...

Όλα αυτά ίσως να ακούγονται πράγματι καλά, αυτό δεν σημαίνει πως δεν παίζει ρόλο το υλικό στον ήχο!

Πιστεύω ότι ο Superfunk χρησιμοποιεί την υπερβολή για να δείξει κάνει αισθητή την ακόμα και σε αυτή την περίπτωση αιρετική άποψη του. Ότι δηλαδή μικρό ποσοστό της διαφοράς χαρακτήρα δυο οργάνων οφείλεται στο ξύλο. Δεν είναι δυνατόν όμως να μην παίζει ρόλο!

Τί να πω? αν ισχύει η θεωρία του όπως την διατυπώνει χωρίς υπερβολή και μου αποδειχτεί αυτό ένα είναι σίγουρο. Ο κόσμος δεν θα είναι ο ίδιος και πολλούς που θεωρούσα προφεσόρες θα μου τους βγάλει λαλάκες :?[/quote']

για να εξηγηθω καλυτερα :wink: :

γραφοντας οτι "το ξυλο δεν παιζει ρολο" δεν εννοω οτι δεν εχει καμμια σημασια,απλα οτι παιζει μικροτερο ρολο στην ΤΥΧΑΙΑ & μυστηριωδη εξισωση του τελικου ηχου μιας κιθαρας. (που αποτελειται απο τα εξης ΒΑΣΙΚΑ συστατικα τα ΧΕΡΙΑ του παικτη,τις ΧΟΡΔΕΣ (παλιες,νεες,χοντρες,λεπτες),τους μαγνητες & τη ρυθμιση τους,τη ΓΕΦΥΡΑ (βαρια,ελαφρια) , τα ξυλα του σωματος (με διαφορετικα βαρη) & μπρατσου (με διαφορετικα ΠΑΧΗ και ΤΑΣΤΑ) και βεβαια ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ η ΡΥΘΜΙΣΗ & το σετ απ της κιθαρας!)

για να μπω ακομα πιο βαθια στο θεμα :lol: μετα απο πολλους πειραματισμους εχω καταληξει οτι το ΕΙΔΟΣ του ξυλου δεν παιζει ρολο,δηλαδη οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "καλα" & "κακα" ξυλα και δεν μπορουμε να κανουμε αφελεις γενικευσεις του στυλ "το alder ακουγεται πιο ζεστο".

Γιατι?Για τον πολυ απλο λογο οτι καθε κομματι ξυλου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο απο ενα αλλο σε ολα τα χαρακτηριστικα του με σημαντικοτερο αυτο του ΒΑΡΟΥΣ.

Το ΒΑΡΟΣ και η μαζα του ξυλου ΠΑΙΖΟΥΝ ρολο στον ηχο (γενικοτερα εχω παρατηρησει οτι οι πιο βαριες κιθαρες ειναι πιο πριμες με τους ιδιους μαγνητες απο αλλες ελαφρυτερες & εχουν περισσοτερο sustain.

Ομως ΚΑΝΕΝΑ κομματι π.χ ash δεν μπορει να ειναι ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ βαρυτερο απο π.χ. ενα κομματι baswood για να λεμε οτι αυτοματα μια κιθαρα απο ash θα ειναι πιο "λαμπερη" απο μια με baswwod

ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λαθος γινεται και με τις ταστιερες γιατι ακομα και αν η ελαχιστη περιοχη που καταλαμβανει σε σχεση με το υπολοιπο μπρατσο μια ταστιερα οντως επηρεαζε τον ηχο τοτε θα επρεπε οι κιθαρες με rosewood να ηταν πιο ΠΡΙΜΕΣ απο αυτες με Maple μια και το rosewood ειναι ΠΟΛΥ βαρυτερο & dense απο το maple!!

Καποιο ανθρωποι απλως μπερδεψαν το ΧΡΩΜΑ του ξυλου με τον ΗΧΟ του (μαυρο το rosewood αρα και πιο σκοτεινος ο ηχος του :lol: :lol: )

εχω "συναρμολογησει" πανω απο 30 telecaster τα τελευταια 5 χρονια και η πιο πριμαριστη και σκαστη ηταν μια φτιαγμενη απο alder & rosewood!!

οσο για τα περι φινιρισματος τι να πω εκτος του οτι οι κιθαρες με τις οποιες επαιζε ο HENDRIX ηταν κυριως strat του 1969 ΠΝΙΓΜΕΝΕΣ μεσα σε παχια στρωματα "κακοηχου" πολυεστερα,αν επηρεαζε αυτο αρνητικα τον ηχο του το αφηνω στην κριση σας!! :lol:

παντως η καλυτερη tele που εχω ακουσει ποτε στη ζωη μου ειναι μια επισης πνιγμενη στον πολυεστερα tele του 1974 που εχει ενας φιλος μου...

Οι μαγνητες ομως που ουσιαστικα ειναι η μονη διεξοδος της κιθαρας προς τον ενισχυτη παιζουν τρομερο ρολο στον ηχο,εχω κανει παρα πολλα πειραματα και ενω οταν αλλαζα μπρατσα μεταξυ κιθαρων ο ηχος παρεμενε σχεδον ιδιος η αλλαγη μαγνητων τις μεταμορφωνε εντελως (οπως αλλωστε και μια απλη αλλαγη ποντεσιομετρων με αλλα μεγαλυτερης η μικροτερης αντιστασης!!) το ιδιο δραματικα μεταμορφωνει τον ηχο μιας κιθαρας το απλω σηκωμα ενος μαγνητη για 1 χιλιοστο,πολυ περισσοτερο απο την αλλαγη του σωματος με αλλο!!)

Τελος παντων επειδη η συζητηση εχει κουρασει.. :lol: ας πιστευει ο καθενας οτι πιστευει,απο τη στιγμη που η κιθαρα (και ο ΠΑΙΚΤΗΣ) βγαζει καλο ηχο δεν με νοιαζει κι αν ειναι φτιαγμενη απο φενιζολ (χωρις πλακα η αγαπημενη μου Crucianelly που μπορειτε να ακουσετε εδω

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/SUPERFUNK/Track05.mp3

ειναι φτιαγμενη απο ΠΛΑΣΤΙΚΟ με "γεμιση" απο φενιζολ για να μην κανει feedback!)

Το παντοφλικό πρέπει να είναι custom κινέζικο μοντέλο Στο headstock όμως βλέπω λογότυπο της fender
το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ παντοφλακι ειναι της γυναικας μου,που εβγαλε και τη φωτο,και περικαλω ειναι CUSTOM κινεζικο οχι απλο!! :lol: :lol:

το λογοτυπο οντως δεν ειναι "ηθικα" σωστο (ομως δεν παμε να κοροΪδεψουμε κανενα πλασαρωντας η πουλωντας την κιθαρα για αυθεντικη Fender...) αλλα ειναι "αδειο" το headstock χωρις αυτο,οποτε το κοτσαρα σαν δωρακι ! :lol:
 
λοιπον, να πω και γω μερικα πραγματα για την κιθαρα μου.

η κατασκευη της μου φαινεται πολυ προσεγμενη και η κιθαρα ειναι πολυ ομορφη εξαιτιας των λευκων φετων που δεν φαινονται στην φωτο.

οταν λεω οτι οι φωτογραφιες δεν ειναι αντιπροσωπευτικες εννοω οτι λογω του flash χανεται ολη η ομορφια του sunburst.αλλα τι να κανουμε.οποιος ερθει μια βολτα απο το σπιτι θα την δει να καταλαβει!

αυτο που με εχει ενθουσιασει ομως πιο πολυ σε αυτην την κιθαρα ειναι το πανευκολο μπρατσο της.

επισης χθες καταλαβα την σημασια του setup, αφου ο superfunk πραγματικα την εκανε ΟΠΛΟ και τον ευχαριστω παρα μα παρα πολυ για ολη την βοηθεια. :wink:



 
εδω το λευκο "φιλετο" της "καπως" φαινεται..

CIMG0061.jpg


η κιθαρα εχει την ισως ωραιοτερη rosewood Ταστιερα που εχω δει ποτε,στην αρχη νομισα οτι ηταν εβενος!!Τοσο σκουρα και "πυκνη" ηταν!

 
To μπράτσο έχει C ή D shape; Ή κάποιο άλλο γράμμα του αλφαβητου; :D

 
Μου ανάβετε φωτιές!!! με το έναι χέρι στο ποντίκι είμαι και με το άλλο να συγκρατώ το πρώτο να μη κάνει κλικ την παραγγελία...:lol:

 
Μου ανάβετε φωτιές!!! με το έναι χέρι στο ποντίκι είμαι και με το άλλο να συγκρατώ το πρώτο να μη κάνει κλικ την παραγγελία...:lol:
Aν πάρουμε δύο μαζί λες να μας κάνουν καμιά εκπτωσούλα;;; :D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top