ΗΡΘΕ η Rockinger TELE OEO!

Επειδή αυτά τα headstock για να τα βγάλεις θέλει δικαιώματα η Fender -τελευταία φορά που κοίταξα- θα μπορούσαν να δίνουν άλλα, με άλλο σχήμα (όχι μέγεθος). Αυτό αν αλλάξουν προμηθευτή βέβαια.

Εικασίες θα μου πεις, το ανέφερα γιατί κατά βάθος είμαι ένας παρανοϊκά καχύποπτος τύπος :P

 
Επειδή αυτά τα headstock για να τα βγάλεις θέλει δικαιώματα η Fender -τελευταία φορά που κοίταξα- θα μπορούσαν να δίνουν άλλα' date=' με άλλο σχήμα (όχι μέγεθος). Αυτό αν αλλάξουν προμηθευτή βέβαια.
Εικασίες θα μου πεις, το ανέφερα γιατί κατά βάθος είμαι ένας παρανοϊκά καχύποπτος τύπος :P[/quote']

ευτυχως για αυτους η Fender δεν εχει πατενταρει στην Ευρωπη το Headstock γιατι αλλοιως θα τους ειχαν απαγορευσει να πουλανε τα κιτς που εχουν ακριβως τα ιδια με τη Fender Headstock.

στην Αμερικη ολοι οσοι πουλουσαν κιθαρες τυπου Fender με τα ιδια Headstock (Lentz,GVCC κ.α) αναγκαστηκαν ειτε να κλεισουν ,ειτε να αλλαξουν το Headstock,για αυτο αλλωστε οσοι φτιαχνουν αντιγραφα Fender (SUHR,ANDERSON,TYLER κτλ) εχουν αυτα τα περιεργα headstock :wink:

οι μονες εταιρειες που εχουν παρει ΑΔΕΙΑ απο τη Fender για να φτιαχνουν ΜΠΡΑΤΣΑ με το σωστο headstock (πληρωνοντας βεβαια δικαιωματα) ειναι η ALLPARTS,WD & WARMOTH

η μεγαλη πλακα ειναιοτι η Fender ΔΕΝ εχει πατενταρει τα σχηματα των ΣΩΜΑΤΩΝ της :!: (για αυτο αλλωστε ολοι οι παραπανω την εχουν κατακλεψει...)
 
Thnx gideon για το link!

thnx takis και spimav!

Αν βγάλει η rockinger ξανά tele kit με maple ταστιέρα θα είμαι από τους πρώτους που θα πάρει, άλλη μία...

Eπίσης θυμάμε ότι μέχρι και πέρσι το καλοκαίρι είχαν και kit για jazz bass και percision bass αλλά ξαφνικά εξαφανίστηκαν και αυτά...

 
εδω κανεις λαθος.

αγοραζω απο αυτους εδω και 6 χρονια και ΠΟΤΕ δεν ειχαν κιτς μπασου. :wink:

επισης δεν προκειται να σταματησουν να προσφερουν τα κιτς τους:wink:

 
Σίγουρα? Γιατί έχω αυτή την εντύπωση? Θυμάμε ότι σκεφτόμουν να πάρω...
Έλα fleamail, άσε τώρα τα μπάσα και πιάσε να συναρμολογήσεις την Τέλε να τη δούμε in all her glory! (και να ακούσουμε και τίποτα!) :P :D

Ερώτηση, είσαι μπασίστας και παίζεις και κιθάρα ή το αντίστροφο; Κανένα ίχνος ειρωνίας, απλά δεν έχω καταλάβει.

 
Για να λέμε τα πράγματα σωστά το μωρό μου είναι ένα:

110-52-10-02.jpg


Από εκεί και πέρα έχω κολλήσει και ένα μικρόβιο κιθάρας, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου κιθαρίστα.

Η tele μπήκε χειρουργείο και θα βγεί Σάββατο πρωί, άντε να δούμε μετράω ώρες! :lol:

 
Ωπ! Μusicman μπάσσο! Respect!

Αν είναι και σ'αυτό το χρώμα να μη το πολυβγάζεις βόλτα, θα στο ματιάσουν! :P

Να σου πω εμπιστεύομαι μπασσίστες που παίζουν κιθάρα, αλλά σπάνια κιθαρίστες που παίζουν μπάσσο! :oops:

¶ντε να δούμε με το χειρουργείο... αν το προσέξετε με το nut, τη γείωση, το σετάρισμα των μαγνητών, κλπ, θα το κάνετε custom shop! Γουστάρω τρελλά να βλέπω τέτοιες προσπάθειες να πηγαίνουν καλά!

Δε μου λες, intonated saddles πήρες δεν θυμάμαι; Αν όχι, ιδού ένα αρθράκι από τον Seymour Duncan που μπορεί να βρεις ενδιαφέρον:

Saddle Up Your Telecaster® - By Jerry Donahue

We asked "Bendmaster of the Telecaster" Jerry Donahue to share some of his secrets for setting up a Telecaster® bridge and keeping it properly intonated (Jerry demonstrates this technique in his clinics).

Attention all current and would-be Tele® slingers! You needn't resort to six individual bridge saddles to improve your intonation. The original Broadcaster design called for three brass saddles: and that's still the best design today. The larger saddles mean more mass, providing greater output, sustain and tone. Also, with two strings per saddle, you have twice the string pressure against the body! [Editor's note: The Fender® Custom Shop Jerry Donahue model and "JD" Tele® use the three vintage brass saddles].

Now, on to intonation: Until fairly recently, I felt that a guitar couldn't really play in tune unless each string's 12th fret harmonic and 12th fret note had the exact same reading on the electric tuner. And of course, they never do on a three-saddle bridge. I finally settled on a technique that not only deals with this problem but, to my delight, addresses other inherent problems also. Here it is: Adjust the middle saddle's intonation screw so that the "D" string's 12th fret note reads slightly flat of the 12th fret harmonic on your tuner. Then, check out the "G" string's 12th fretted note. This note should be only MARGINALLY sharp of the harmonic. Are you with me? Now tune your guitar, with the open "G" string reading somewhere between A440 and A439 (so that the 12th FRETTED note is at A440). Tune the other strings as one would normally. Final adjusments can be made by ear when you compare first position E major and E minor chords. The E major's G# note (third string, 1st fret) should no longer seem sharp in the chord; and the open "G" string should still be perceptively in tune within the E minor chord.

Here's another for instance: An "A" chord barred at the fifth fret sounds fine. But when the nearest "E" is played (5th string, 7th fret/ 4th string, 6th fret/ 3rd string, 4th fret/ 2nd string, 5th fret), it typically sounds "off." The major third is the culprit (4th string, 6th fret): it typically sounds sharp. But with my adjus™ent (the 4th string's 12th fretted note being slightly flat) the problem no longer exists. There is a small margin of error here, which actually works to the guitarist's advantage!

OCCASIONALLY, depending on the guage of your strings and the force of your picking hand, it might also serve you to marginally flatten the low E string. I do this as I use a 42 and like to hit it fairly hard sometimes. Trust your own ears, though, as each instrument tends to be different, too.

A final qualification in adopting all the aforementioned technique: A piano tuner may use an electronic tuner as a point of reference. But if he tuned the entire keyboard to be "perfect", it would sound awful. The bottom keys actually must be tuned sharp and the high ones tuned flat. This is the only way the human brain will perceive the piano to be in tune. It's essentially the same concept I've applied here to the Telecaster®. I really like this method. Once I adopted it, my Tele's® sounded noticeably more in tune than my Strats® (across all of the chord shapes) ... so I've since made the same adjus™ents to the Strats®!!

Remember, life is about compromise. Check it out!" - Jerry Donahue

 
Πολύ ενδιαφέρον!

Εντελώς με το μάτι, οι Tele γέφυρες με τα 6 saddles μου φαίνονταν πιο "εύκολες" ή και "καλές".

Εν πολλοίς ο Donahue το ανατρέπει, παρόλη τη ματσακονιά...

 
Πολύ ενδιαφέρον!
Εντελώς με το μάτι' date=' οι Tele γέφυρες με τα 6 saddles μου φαίνονταν πιο "εύκολες" ή και "καλές".

Εν πολλοίς ο Donahue το ανατρέπει, παρόλη τη ματσακονιά...[/quote']

Πιο ΄βολικές΄είναι. Το traditional (='σωστό και πρόστυχο', τα είπαμε αυτά!) είναι 3 brass saddles. :wink:

Όπως τα λέει ο άνθρωπος, πιο πολύ sustain, καλύτερος τόνος.

Εν ολίγοις, το να προσπαθείς να βελτιώσεις το βασικό σχέδιο της Τέλε είναι σαν να προσπαθείς να βελτιώσεις ένα αυγό. Ότι και να κάνεις θα είναι πασαλείματα... το αυγό έχει μια απλή τελειότητα από μόνο του. :wink:
 
Υπαρχουν 2 ειδων 6αρες γεφυρες για τελε.

η vintage (που ειναι για το... penus :oops: ) και καταστρεφει τελειως τον ηχο (ασε που οι χορδες πανε συνεχεια..βολτα :twisted: )

b5_1.JPG


& η μοντερνα της Gotoh (την οποια εχει περιπου αντιγραψει η Fender για τις μοντερνες τελε που βγαζει.

0025_1sm.jpg


αυτη ειναι μια χαρα (αν και λογω του βαρους της πριμαρει λιγο τον ηχο,αν και δινει λιγο παραπανω sustain)

παντως για οσους θελουν ΤΟΝ τελε ηχο η γεφυρα ειναι μονο αυτη

bridges%20t.jpg


 
Μετά από άλλο ένα email-έκκληση στη Rockinger για να πουλάνε kits ΚΑΙ με maple πήρα την ψυχρή γερμανική απάντηση:

"We are a little company and can not offer so many options as Fender

for example. Sometimes we discuss to expand our range of guitars but

it is not planned now. Sorry."

:(

Τι θα πει όμως "Sometimes we discuss ..." ??? :roll: :roll:

Λέτε να καταφέρουμε να τους "ψήσουμε" να το κάνουν?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε μανια με το maple!! :lol:

Η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι κιθαριστες προτιμανε το rosewood για αυτο μαλλον η Rockinger προσφερει μονο την επιλογη αυτη (αν και παλια ειχε στις tele μονο maple)

Παντως αν σωνει και καλα (αν και δεν μπορω να καταλαβω γιατι..) θελει καποιος maple αγοραζει ενα εξτρα maple & πουλαει τον rosewood στο ebay (η τον κραταει για ανταλακτικο..) :wink:

Παντως υστερα απο χρονια κολληματος με το maple εχω αρχισει να προτιμω το rosewood (το feel του δηλ. γιατι στον ηχο δεν ακουω και καμμια σπουδαια διαφορα,αντε για να μην αρχισουμε τα ιδια ΙΣΩΣ το rosewood ειναι λιγο περισσοτερο σκαστο & πριμο οταν παιζω ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ :wink: ) ασε που δεν λερωνει (o βασικος λογος για τον οποιο η Fender σταματησε απο το 1959 εως και τα τελη του 1967 να βγαζει maple μπρατσα ηταν τα παραπονα απο τους dealers της οτι τα μπρατσα

φθιρονταν & γεμιζαν μαυριλες) ,ειναι πιο σταθερο (μια & ειναι laminate) & αλλαζεις και τα ταστα ευκολοτερα....

 
Παντως υστερα απο χρασε που δεν λερωνει (o βασικος λογος για τον οποιο η Fender σταματησε απο το 1959 εως και τα τελη του 1967 να βγαζει maple μπρατσα ηταν τα παραπονα απο τους dealers της οτι τα μπρατσα

φθιρονταν & γεμιζαν μαυριλες) ' date='ειναι πιο σταθερο (μια & ειναι laminate) & αλλαζεις και τα ταστα ευκολοτερα....[/quote']

Δε θα με χαλούσε να είχα μια τέτοια φθαρμένη telecaster-ιά:

52tele7.jpg


και θα έβγαινα ως άλλος Danny Gatton επί σκηνής! :lol:

Μου χρειάζονται 2-3 χιλιάδες χρόνια μελέτης βέβαια και καναδυό τόνους μπριγιαντίνη:

45.jpg
 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
99
Εμφανίσεις
17K

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top