Υπερβολικα πριμα σε les paul μετα απο αλλαγη ηλεκτρικων

mike_rhd

Μέλος
Μηνύματα
503
Πόντοι
28
Καλησπερες σε ολους!!! ;D

Εχω μια les paul στην οποια αλλαξα μαγνητες προσφατα.

Εβαλα 2 seymour duncan 59 με τους οποιος ειμαι υπερευχαριστημενος.

Αλλαξα επισης και τα ποτενσιομετρα με 500αρια και ζητησα απο τον τεχνικο μου 50'ς wiring.

Ολα οκ, οντως χαμηλωνοντας  το volume δεν χανω πριμα, αλλα ο ηχος της κιθαρας εχει γινει υπερβολικα πριμος για τα γουστα μου.

Μπορει να διορθωθει αυτο καπως?? Οπως πχ με αλλης αξιας ποτενσιομετρα ή πυκνωτες?

Ευχαριστω!

 
ΑΚΥΡΟΣ Ο ΦΙΛΟΣ!

ΑΛΛΟ ΤΕΛΕ ΚΙ ΑΛΛΟ GIBSON ;D ;D ;D ;D

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΘΡΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΒΛΑΧΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟ

>ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗ Η ΚΙΘΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΜΑ?

 
Αν το χαμηλωνες από το tone δεν θα σε βόλευε?

Ή να αφαιρούσες πρίμα από τον ενισχυτή σου?

 
Αρχαίο πνεύμα ΑΘΑΝΑΤΟ

Αφήστε τον γίγαντα να εκφραστεί...

 
Δείτε το βιντεάκι πρώτα και μετά φωνάξτε με Κεφαλαία γράμματα... ;)

Ο SF εννοεί πως είναι καθαρά θέμα χρήσης και control του οργάνου.

Σε τεχνικό επίπεδο, τα περισσότερα πρίμα μάλλον προήλθαν απ την αλλαγή pots εάν φορουσε τους ίδιους μαγνήτες και πριν. Μπορείς να βάλεις 250Κ στa tone pots και να μειωθούν λίγο οι πρίμες ή να αυξήσεις τη χωρητικότητα των πυκνωτών(47nF έως 100nF). Αλλά αυτό είναι μόντα (ξανά εργασία, κολλήσεις, νέα pots κλπ) και δε συγκρίνεται με το να ρυθμίσεις λίγο ενισχυτή και το tone της κιθάρας.

Επίσης, όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν ότι έγινε ΣΩΣΤΑ το wiring και όχι πατέντες για κάποιο λόγο(έχω δει πολλά).

http://www.blueskillet.com/images/Guitar%20Stuff/Gibson%20Wiring%20-%20Modern%20vs.%2050's.jpg

 
Εβαλα 2 seymour duncan 59 με τους οποιος ειμαι υπερευχαριστημενος.

>οι seymour duncan 59 ειναι πριμαριστοι , επιπλεον η αλλαγη στα ποτενσιομετρα σου εδωσε >επιπλεον πριμα.

Αλλαξα επισης και τα ποτενσιομετρα με 500αρια και ζητησα απο τον τεχνικο μου 50'ς wiring.

Ολα οκ, οντως χαμηλωνοντας  το volume δεν χανω πριμα,

>για να μην χανεις πριμα χαμηλωνοντας  το volume , ενας συνδυασμος resistor and cap >το οποιο τα δενεις μαζι και το βαζεις στα 2 ποτενσιομετρα της κιθαρας. αυτα τα πουλανε >ετοιμα στο ebay. αν θες παραπανω πληροφοριες να σου στειλω ενα σιτε που βρηκα.

αλλα ο ηχος της κιθαρας εχει γινει υπερβολικα πριμος για τα γουστα μου.

>τα εχω βαλει και στις 2 κιθαρες και με αλλαγη μαγνητων ομως σε seth lover που ειναι >λιγοτερο πριμαριστοι.

 
χαμηλωσε το tone pot περιπου στο 7-8 ειδικα στον bridge που εκει υποψιαζομαι οτι εχεις το προβλημα. Επισης σε τι υψος ειναι οι μαγνητες σε σχεση ε τις χορδες?

 
To treble bleed κύκλωμα είναι αυτό που διατηρεί τις πρίμες ακόμη κι όταν καταβάζεις το volume.

Το 50ς LP wiring απλά συνδέει διαφορετικά τα tone (έχουν διαφορετική απόκριση). Βέβαια, όλα αυτά δεν έχουν ιδιαίτερη επιρροή όταν τα controls είναι τέρμα στην κιθάρα.

Να και το treble bleed της duncan:

http://www.tremolo.pl/Przystawki2/Modyfikacje_i_ciekawostki/treble-bleed_mod%20104.jpg

Υπάρχουν πολλά κόλπα με το wiring μαγνητών και δεκάδες σχέδια. Θέλει ψάξιμο πάντοτε.

Οι γενικοί κανόνες όταν κάνεις wiring mods είναι : μεγαλύτερη αντίσταση pots = περισσότερα πρίμα και output, μεγαλύτερη χωρητικότητα tone pot πυκνωτή= λιγότερα πρίμα(ισχύουν κι αντίστροφα).

 
mike_rhd είπε:
Εχω μια les paul στην οποια αλλαξα μαγνητες προσφατα.

Εβαλα 2 seymour duncan 59 με τους οποιος ειμαι υπερευχαριστημενος.

Αλλαξα επισης και τα ποτενσιομετρα με 500αρια και ζητησα απο τον τεχνικο μου 50'ς wiring.

Ολα οκ, οντως χαμηλωνοντας  το volume δεν χανω πριμα, αλλα ο ηχος της κιθαρας εχει γινει υπερβολικα πριμος για τα γουστα μου.

Μπορει να διορθωθει αυτο καπως?? Οπως πχ με αλλης αξιας ποτενσιομετρα ή πυκνωτες?
Θα μπορούσες να κάνεις το modern wiring που είναι πιο "θαμπό".

Το να βάλεις χαμηλότερης τιμής ποτενσιόμετρα πιθανότατα να σου γυρίσει ανάποδα και να "ψαχνεις" πρίμα μετα...

Μεγαλυτερης τιμής πυκνωτές θα κόψουν λίγο τα πρίμα σου.

>για να μην χανεις πριμα χαμηλωνοντας  το volume , ενας συνδυασμος resistor and cap >το οποιο τα δενεις μαζι και το βαζεις στα 2 ποτενσιομετρα της κιθαρας. αυτα τα πουλανε >ετοιμα στο ebay. αν θες παραπανω πληροφοριες να σου στειλω ενα σιτε που βρηκα.
με το 50's wiring δεν χρειαζονται treble bleeders. Αυτο που προτείνεις θα του κάνει ακόμα πιο πριμαριστή την έξοδο.

 
καλησπερα σε ολους!

ευχαριστω για τις απαντησεις καταρχας! σορρυ που αργω αλλα υπηρετω τη μαμα πατριδα οποτε δν μπορω να μπαινω συχνα:/ συμφωνα με οσα ειπατε απαντω: οι πυκνωτες που εχω τωρα ειναι 0,22. τα ποτενσιομετρα του tone ειναι λογαριθμικα κ δν κανουν κ πολλα, οποτε θα αλλαχτουν. οι μαγνητες ειναι αρκετα κοντα στις χορδες. δν με πειραζει να αλλαξω κατι στα ηλεκτρικα της κιθαρας αρκει να στρωσει ο ηχος. στον bridge εμφανιζεται κυριως το προβλημα. ακουγεται λες και εγω wah ανοιχτο. ενω στις ιδιες ρυθμισεις, η αλλη λες πολ που εχω με jb στη γεφυρα εχει πιο 'στρογγυλο' ηχο.

ελπιζω καπως να βοηθησα! την πεμπτη θα βαλω φωτο απ το cαvity.

 
mike_rhd είπε:
καλησπερα σε ολους!

ευχαριστω για τις απαντησεις καταρχας! σορρυ που αργω αλλα υπηρετω τη μαμα πατριδα οποτε δν μπορω να μπαινω συχνα:/ συμφωνα με οσα ειπατε απαντω: οι πυκνωτες που εχω τωρα ειναι 0,22. τα ποτενσιομετρα του tone ειναι λογαριθμικα κ δν κανουν κ πολλα, οποτε θα αλλαχτουν. οι μαγνητες ειναι αρκετα κοντα στις χορδες. δν με πειραζει να αλλαξω κατι στα ηλεκτρικα της κιθαρας αρκει να στρωσει ο ηχος. στον bridge εμφανιζεται κυριως το προβλημα. ακουγεται λες και εγω wah ανοιχτο. ενω στις ιδιες ρυθμισεις, η αλλη λες πολ που εχω με jb στη γεφυρα εχει πιο 'στρογγυλο' ηχο.

ελπιζω καπως να βοηθησα! την πεμπτη θα βαλω φωτο απ το cαvity.
Mπορείς να βάλεις 47nF πυκνωτές αντί για 22nF που έχει τώρα και να κόψεις πρίμα. Μπορείς και να βάλεις γραμμικά 250Κ tone pots.

Παρ΄όλα αυτά, ο JB είναι διαφορετικός απ τους '59 και ίσως να μην είναι θέμα ηλεκτρικών το πριμαριστό αποτέλεσμα. Με πειραματισμό θα βρεις την άκρη αλλά ποντάρω ότι είναι οι '59 το θέμα.

 
mike_rhd είπε:
καλησπερα σε ολους!

ευχαριστω για τις απαντησεις καταρχας! σορρυ που αργω αλλα υπηρετω τη μαμα πατριδα οποτε δν μπορω να μπαινω συχνα:/ συμφωνα με οσα ειπατε απαντω: οι πυκνωτες που εχω τωρα ειναι 0,22. τα ποτενσιομετρα του tone ειναι λογαριθμικα κ δν κανουν κ πολλα, οποτε θα αλλαχτουν. οι μαγνητες ειναι αρκετα κοντα στις χορδες. δν με πειραζει να αλλαξω κατι στα ηλεκτρικα της κιθαρας αρκει να στρωσει ο ηχος. στον bridge εμφανιζεται κυριως το προβλημα. ακουγεται λες και εγω wah ανοιχτο. ενω στις ιδιες ρυθμισεις, η αλλη λες πολ που εχω με jb στη γεφυρα εχει πιο 'στρογγυλο' ηχο.

ελπιζω καπως να βοηθησα! την πεμπτη θα βαλω φωτο απ το cαvity.
αν οντως ακουγεται σαν wah ανοιχτο τοτε υπαρχει μια περιπτωση ο bridge να ειναι out of phase. μου θυμισες ενα περιστατικο που ειχα δει στο φορουμ της seymoyr duncan.

 
Captain Dog είπε:
αν οντως ακουγεται σαν wah ανοιχτο τοτε υπαρχει μια περιπτωση ο bridge να ειναι out of phase. μου θυμισες ενα περιστατικο που ειχα δει στο φορουμ της seymoyr duncan.
...out of phase με τι?  :)

Όταν παίζει μόνος του ο μαγνήτης όπως και να είναι συνδεδεμένος θα ακούγεται το ίδιο.

Αν στη μεσαία θέση ο ήχος είναι λεπτός, ένρινος και πριμαριστός, τότε ναι, είναι out of phase με τον neck.

 
mike_rhd είπε:
...οι πυκνωτες που εχω τωρα ειναι 0,22
χμμ... 0,022μF θες να πείς γιατί αν είχες 0,22 δεν θα είχες καν πρίμα!...  :o

...λες να έχεις 0,0022μF τελικά?

(αυτό θα εξηγούσε τα υπερβολικά πρίμα γιατί θα ήταν σχεδόν σαν να μην είχες πυκνωτή...)

 
alderbody είπε:
...out of phase με τι?  :)

Όταν παίζει μόνος του ο μαγνήτης όπως και να είναι συνδεδεμένος θα ακούγεται το ίδιο.

Αν στη μεσαία θέση ο ήχος είναι λεπτός, ένρινος και πριμαριστός, τότε ναι, είναι out of phase με τον neck.
σε παρομοιο θεμα στο φορουμ της duncan το προβλημα ηταν οτι σεναν 59 στη θεση bridge ηταν εργοστασιακα απο λαθος αναποδα βαλμενος ο magnet. Αυτο εννοω

 
Out of phase, μπορεί να είναι ένας διπλός με την έννοια ότι τα 2 πηνία του δεν είναι σωστά συνδεδεμένα μεταξύ τους(εκτός φάσης). Αν έχεις 5 wires, γίνονται τέτοια λαθάκια.

Γι αυτό είπα αρχικά ότι μπορούμε να συζητήσουμε για νέους μαγνήτες, caps, pots, δεδομένου ότι ο τεχνικός τα έφτιαξε εξ αρχής σωστά!

Να κάνω μια πρόταση: πας μια επίσκεψη στον τεχνικό, του λες το θέμα σου και αναζητείτε μια λύση μαζί για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ο σωστός τεχνικός θα το συζητήσει ακόμη είτε έκανε κάποιο λάθος αρχικά είτε όχι. Ξέρεις πόσοι παίζουν την κιθάρα για 1 μέρα και την επιστρέφουν στο τεχνικό για νέο wiring , σετάπ κλπ?... Είναι στα πλαίσια του πειραματισμού.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top