International Synthesizer Day

Οπως και ναχει ηταν το άλογο που τραβαγε το καρο του Μπομπ
Το άλογο που τράβαγε (και ακόμα τραβάει) το κάρο του Bob ήταν το Minimoog. Τα modulars της εταιρείας ήταν και παραμένουν για μαλ.....εεε, για υπερπλούσιους μουσικούς τύπου Emerson,? ο οποίος εκτός των modulars που έπαιρνε σε πολύ, πολύ καλύτερες τιμές απ΄τον ίδιο τον Bob, τον έπαιρνε να πληρώνει και 4 βαστάζους να του το κουβαλάνε από live σε live.

 
Το άλογο που τράβαγε (και ακόμα τραβάει) το κάρο του Bob ήταν το Minimoog. Τα modulars της εταιρείας ήταν και παραμένουν για μαλ.....εεε, για υπερπλούσιους μουσικούς τύπου Emerson,? ο οποίος εκτός των modulars που έπαιρνε σε πολύ, πολύ καλύτερες τιμές απ΄τον ίδιο τον Bob, τον έπαιρνε να πληρώνει και 4 βαστάζους να του το κουβαλάνε από live σε live.
Και ποιος τραβαγε το ιματζ του?

Αυτο λεω. Βλεπαμε κουμπια μουγκ λεγαμε. Εγω τουκαχιστον στα 13 μου το 70

 
 Γενικα τα modulars ειναι πολυ κλο κλο, αλλα πολυ κλο κλο, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κλο κλο, αλλα απο αυγο τιποτα.

 Δεν εχω παιξει με moog modular, ειχα λιωσει ομως ενα πολυ εμπλουτισμενο eurorack, με πολυ πραγμα πανω, μιλαμε σα διαστημοπλοιο ηταν.

 Δε λεω, εβγαζε τελειως εξωγηινους ηχους, πολυ κλο κλο ρε παιδακι μου, πολυ κλο κλο, αλλα ενιωθες σαν να εχει αυτο την πρωτοβουλια ? εκανες τις συνδεσεις, αρχιζε αυτο τα σκουικ και τα μπονγκ, ε και; Μου αρεσει η συνθεση ηχου, αλλα να εχω τον ελεγχο του ηχου με τα πληκτρα, αυτο το πραγμα αμα επαιρνε φορα δε μαζευοταν με τιποτα, θυμιζε κατι καθαροαιμα διχρονα εντουρο, που το γκαζι ειναι on- off ? μπαινει στη ροπη και η θα δινεις γκαζι και θα λυσσαει η θα κλεινεις το γκαζι, ενδιαμεσο δεν υπαρχει ?

 Ειναι για ειδικες καταστασεις, μπλικι μπλικι το μπλιμπλικι, ασε να παιξουμε και καμια μουσικη ρε φιλε, αστο να παει.

 
Ειναι για ειδικες καταστασεις, μπλικι μπλικι το μπλιμπλικι, ασε να παιξουμε και καμια μουσικη ρε φιλε, αστο να παει.
Tα modulars ήταν έτσι κατασκευασμένα γιατί δεν μπορούσαν να είναι αλλιώς, τόσο απλά. Για '60s τεχνολογία μιλάμε εδώ, τα πρώτα modulars δεν είχαν καν πληκτρολόγιο, με μοχλούς και διακόπτες τρίγκαραν τον ήχο. Ήταν καθαρά synths και έκαναν αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν εξαρχής τα synths, να δημιουργούν δηλαδή νέους πρωτάκουστους ήχους. Τα synths Δεν δημιουργήθηκαν σαν μουσικά όργανα, άσχετα αν μετά την πρόσθεση ενός πληκτρολογίου για καθαρά πρακτικούς λόγους άρχισαν κάποιοι να τα βλέπουν και σαν μουσικά όργανα. Και για τον λόγο αυτό, όπως έγραψα και σε προηγούμενο θρεντ πριν κάποιες μέρες, τα specs ενός synth είναι το βασικότερο κριτήριο που πρέπει να λαμβάνει κανείς υπόψη όταν αγοράζει synths. Όλα τα υπόλοιπα (είδος και ποιότητα πληκτρολογίου, εξωτερική κατασκευή, pots/sliders/screens/connections etc και τιμή) είναι δευτερεύοντα θέματα. H sound engine και τι μπορεί να κάνει κανείς με αυτή είναι το ζητούμενο, όχι αν το XΨ synth έχει χειροποίητο βαρυκεντρισμένο πληκτρολόγιο απ'την Kawai και κατασκευή καμπίνας από πλαστικό, δρυ ή...παλλάδιο.?

Τα modulars στην εποχή μας κανονικά δεν θα έπρεπε να έχουν καμία θέση στην αγορά, όπως δεν έχουν θέση πχ τα 8μπιτα PCs, οι ασπρόμαυρες τηλεοράσεις, οι CRT οθόνες και τα αναλογικά τηλέφωνα με κυκλικό καντράν. Η μόδες όμως είναι άτιμο πράγμα, και σε συνδυασμό με την άγνοια μπορούν να κάνουν κάποιους ξύπνιους εκατομμυριούχους απ'τη μια μέρα στην άλλη. Η συντριπτική πλειονότητα των πελατών που αγοράζει modulars δεν είναι μουσικοί, κι αυτό τα λέει όλα. 
Περιμένω πως και πως το πρώτο τσακάλι που θα κυκλοφορήσει ρέπλικες των Amiga και θα τις πουλάει €3Κ το κομμάτι...?

Το ειχε σχεδιασει ομως..
Είσαι σίγουρος? Απ'ότι θυμάμαι κάποιοι άλλοι απ'το team του το σχεδίασαν, και στην αρχή μάλιστα ο Bob το είχε απορρίψει...?

 
Tα modulars ήταν έτσι κατασκευασμένα γιατί δεν μπορούσαν να είναι αλλιώς, τόσο απλά. Για '60s τεχνολογία μιλάμε εδώ, τα πρώτα modulars δεν είχαν καν πληκτρολόγιο, με μοχλούς και διακόπτες τρίγκαραν τον ήχο. Ήταν καθαρά synths και έκαναν αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν εξαρχής τα synths, να δημιουργούν δηλαδή νέους πρωτάκουστους ήχους.
Θυμάμαι γύρω στο 76-77 έχω πάει στη Λουζιτάνια να δώ το Λογαρίδη να παίζει blues. Αρχίζει να παρουσιάζει το γκρουπ...ο Μπάμπης στο μπάσο, η Αριάδνη στα πλήκτα και ο Γιώργος στις γεννήτριες!!!! Το όνομα synth θα ήρθε αρκετά μετά!?

Έτσι όπως τα λες ήταν. Ο Γιώργος είχε κάτι κουτιά (χωρίς πληκτρολόγιο) και γύριζε κουμπάκια...

 
Είσαι σίγουρος? Απ'ότι θυμάμαι κάποιοι άλλοι απ'το team του το σχεδίασαν, και στην αρχή μάλιστα ο Bob το είχε απορρίψει...?
Δεν ξερω ποτέ δεν μου είπε την αληθεια

 
ο Μπάμπης στο μπάσο, η Αριάδνη στα πλήκτα και ο Γιώργος στις γεννήτριες
o Θωμάς στα Ελατήρια, η Νίκη στο Πιγκαλ, ο Μάχος στο Ανοιχτήρι, ο Μυθριδάτης στο Μπιπερό.

 
Ο Γιώργος είχε κάτι κουτιά (χωρίς πληκτρολόγιο) και γύριζε κουμπάκια...
Κάνα ARP 2600 μπορεί να ήταν, που έπαιζε ακόμα σε μπάντες, ήταν πιο μικρό σε σχέση με τα modulars της Moog και πολύ πιο φτηνό.? Αν δεν δούμε φωτό δεν πρόκειται να μάθουμε. Να πω εδώ ότι η Behringer έχει "κλωνοποιήσει" και αυτό,? και μάλιστα το έχει πάει και ένα βήμα παραπέρα. Πουλάει δε σαν φρέσκο ψωμάκι (€585 η blue edition χωρίς πληκτρολόγιο).
Ένα review παρακάτω για όποιον ενδιαφέρεται.

https://shorturl.at/jxFKR

image.jpeg

 
Δεν ξερω ποτέ δεν μου είπε την αληθεια
«These modular synthesizers (Moog) were difficult to use and required users to connect components manually with patch cables to create sounds. They were also sensitive to temperature and humidity, and cost tens of thousands of dollars. Most were owned by universities or record labels, and used to create soundtracks or jingles; by 1970, only 28 were owned by musicians...

Hoping to create a smaller, more reliable synthesizer, Moog engineer Bill Hemsath created a prototype by sawing a keyboard in half and wiring several components into a small cabinet. Moog president Robert Moog felt the prototype was fun, but did not initially see a market for it. Moog and the engineers created several more prototypes, adding features such as the suitcase design to aid portability.

In early 1970, Moog Co began losing money as interest in its modular synthesizers fell. Fearing they would lose their jobs if the company closed, the engineers developed a version of Hemsath's miniature synthesizer, the Minimoog Model D, while Moog was away. Moog chastised them, but came to see the potential in the Model D and authorized its production...»

And the rest is history.? 
Χάρη στον Emerson btw η Moog πήρε τα πάνω της, τη φάτσα του πρέπει να την έχουν εικόνισμα εκεί στη Moog σε κάθε δωμάτιο. 

 
And the rest is history.? 
Χάρη στον Emerson btw η Moog πήρε τα πάνω της, τη φάτσα του πρέπει να την έχουν εικόνισμα εκεί στη Moog σε κάθε δωμάτιο. 
Ναι βρε την ειχα ακουσει την ιστορια. Πλακα κανω. Αλλα η κυκλοφορια ταυτιζεται με το 70 και καπου ο Lake ειχε πει την ιστορια οτι μολις το ειχε παρει ο Keith και το δοκίμαζε.

Σιγουρα εικόνισμα.  Αυτο ειπα κανα δυο σελίδες πισω

 
τη φάτσα του πρέπει να την έχουν εικόνισμα εκεί στη Moog σε κάθε δωμάτιο
Φίλος, δεν έχουμε αρκετό εμβαδόν τοίχου για βάλουμε όσους πρέπει, επειδή μας έκαναν μύθο. (σ.σ. μήνυμα από τα κεντρικά της Mooooog).

 
@dimsonic Άλλος τεράστιος αυτός, που δυστυχώς μάς άφησε και αυτός νωρίς. Μόνο ο Carl πλέον έχει μείνει.?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top