Η συνδεσμολογία των ηλιθίων

Τα τελευταία λεκτικά παιχνίδια μεταφέρθηκαν. Παρακαλώ μείνετε στο θέμα, η μην ποσταρετε καθόλου.

Ευχαριστώ,

 
Ας πούμε και 2 λόγια για το bi-amping (διενίσχυση) , που εκτός από τον admin δεν έγινε άλλη αναφορά στο thread και για το οποίο έχω αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος του άρθρου και όπου για την υλοποίηση του bi-amping το bi-wire (2πλοκαλωδίωση) είναι υποχρεωτικό και όπου πράγματι υπάρχουν αποδείξιμα αποτελέσματα σε σχέση με το bi-wire στους 'κοινούς' ενισχυτές.

Σ’ όλες όμως τις ιστοσελίδες που μελέτησα για το bi-amping αυτό αναφέρεται  με active outboard crossover (και ταυτόχρονης αποσύνδεσης ή απομάκρυνσης των εντός των ηχείων passive crossovers) όπως αυτά που δείχνω στις φωτογραφίες,  καθώς μ’ αυτά έχεις όπως αναφέρω και δυνατότητες ρυθμιστικών όπως πχ το balance.

Το ερώτημα μου είναι αν έχετε εμπειρία  υλοποίησης  bi-amping  και με τα εσωτερικά passive crossovers των ηχείων (που γιατί να μη υλοποιείται? Τώρα βέβαια οι ενισχυτές θα είναι πριν τα crossovers….)

 
Και bi-amping υπάρχει και tri-amping υπάρχει (βλέπε μεγάλα συστήματα).

Αυτό που θέλω να ακούσω και να μάθω είναι σχετικά με το bi-wiring με έναν ενισχυτή και ένα ηχείο. Σε ποιά θεωρία είναι βασισμένο.

Σας είπα κάτι αλλά μάλλον δεν το διαβάσατε εδώ.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743004#msg743004

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Και bi-amping υπάρχει και tri-amping υπάρχει (βλέπε μεγάλα συστήματα).

Αυτό που θέλω να ακούσω και να μάθω είναι σχετικά με το bi-wiring με έναν ενισχυτή και ένα ηχείο. Σε ποιά θεωρία είναι βασισμένο.

Σας είπα κάτι αλλά μάλλον δεν το διαβάσατε εδώ.

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743004#msg743004
Και φυσικά και 3-amping & 4-amping το αναφέρω στο άρθρο.

Μα Μανώλη σαν Fool’s Bi- Amping λέγεται η 2πλοκαλωδίωση (bi-wiring) σ' ένα ενισχυτή.Αυτό δεν συζητάμε σε τόσα posts? Δείτε και τη φωτογραφία:

http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/MISCELLANEOUS/standardbiwire_zpsb1e5a937.jpg

 
STEFANOS604 είπε:
Και φυσικά και 3-amping & 4-amping το αναφέρω στο άρθρο.
Ωραία, μέχρι εδώ πάμε καλά, συμφωνούμε.

Μα Μανώλη σαν Fool’s Bi- Amping λέγεται η 2πλοκαλωδίωση (bi-wiring) σ' ένα ενισχυτή.
Μιά στιγμή, μπορεί εγώ να κατάλαβα κάτι λάθος, παρακαλώ κάποιος ας με διορθώσει.Άλλο το bi-amping και άλλο το bi-wiring.

To bi-amping έχει δύο ενισχυτές και δύο ηχεία όπου αναγκαστικά συνδέονται με δύο διαφορετικά set καλωδίων, αναγκαστικά "bi-wiring" για λόγους ύπαρξης bi-amping (δύο ενισχυτών). Σωστά;

Το standard bi-wiring όπου το ονόμασες "συνδεσμολογία των ηλιθίων" εάν κατάλαβα σωστά, έχει έναν ενισχυτή και ένα ηχείο που συνδέονται με δύο διαφορετικά set καλωδίων, όπου στην μία άκρη (στον ενισχυτή) είναι συνδεδεμένα αναγκαστικά παράλληλα τα καλώδια αφού έχουμε μία και μοναδική πηγή εξόδου και στην άλλη άκρη (στα ηχεία) καταλήγουν στο κάθε μεγάφωνο ή/και ηχείο ξεχωριστά. Δηλαδή αυτό ακριβώς που δείχνεις στην φωτογραφία πιό κάτω. Σωστά;

Αυτό δεν συζητάμε σε τόσα posts? Δείτε και τη φωτογραφία:

http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/MISCELLANEOUS/standardbiwire_zpsb1e5a937.jpg
Αυτό που δείχνει(ς) στην φωτογραφία είναι standard bi-wiring και όχι bi-amping.
 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Ωραία, μέχρι εδώ πάμε καλά, συμφωνούμε.

Μιά στιγμή, μπορεί εγώ να κατάλαβα κάτι λάθος, παρακαλώ κάποιος ας με διορθώσει.

Άλλο το bi-amping και άλλο το bi-wiring.

To bi-amping έχει δύο ενισχυτές και δύο ηχεία όπου αναγκαστικά συνδέονται με δύο διαφορετικά set καλωδίων, αναγκαστικά "bi-wiring" για λόγους ύπαρξης bi-amping (δύο ενισχυτών). Σωστά;

Το standard bi-wiring όπου το ονόμασες "συνδεσμολογία των ηλιθίων" εάν κατάλαβα σωστά, έχει έναν ενισχυτή και ένα ηχείο που συνδέονται με δύο διαφορετικά set καλωδίων, όπου στην μία άκρη (στον ενισχυτή) είναι συνδεδεμένα αναγκαστικά παράλληλα τα καλώδια αφού έχουμε μία και μοναδική πηγή εξόδου και στην άλλη άκρη (στα ηχεία) καταλήγουν στο κάθε μεγάφωνο ή/και ηχείο ξεχωριστά. Δηλαδή αυτό ακριβώς που δείχνεις στην φωτογραφία πιό κάτω. Σωστά;

Αυτό που δείχνει(ς) στην φωτογραφία είναι standard bi-wiring και όχι bi-amping.
Ακριβώς όπως τα λες αλλά και όπως αναλύονται και περιγραφικά και με φωτογραφίες στο άρθρο.

Το μόνο που ίσως, κατά τη γνώμη μου, σε μπέρδεψε είναι ότι το standard bi-wiring το λένε Fool's bi amping ( και ΟΧΙ fool's bi wiring)

 
STEFANOS604 είπε:
Το μόνο που ίσως, κατά τη γνώμη μου, σε μπέρδεψε είναι ότι το standard bi-wiring το λένε Fool's bi amping ( και ΟΧΙ fool's bi wiring)
Έστω, αν και κακώς διότι στην ουσία άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Κανονικά bi-wiring πρέπει να είναι μόνο η παράλληλη συνδεσμολογία, εκτός κι αν το bi-amping το θεωρούν bi-wiring επειδή καταλήγει στο ίδιο ηχείο ως μονάδα (όχι ίδιο μεγάφωνο). Τέλος πάντων ας το δεχτώ. Άλλωστε το bi-amping θέλει αναγκαστικά δύο set καλώδια.
Το ερώτημά μου είναι γιατί ονομάζουν κάποιοι το standard bi-wiring ως fool's ή συνδεσμολογία των ηλιθίων;

Δηλαδή αυτό. Εσύ τι υποστηρίζεις, τι πιστεύεις;

Αυτοί που το υποστηρίζουν έχουν κάποια βάσιμη θεωρία γι'αυτό και ποιά είναι αυτή;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συγνώμη που παρεμβαίνω πάλι αλλά ας κάνουμε μία σούμα

Τύπος Α - biwiring = Ηλίθιος ή ανόητος ή κορόϊδο

Έχει ηχεία που προσφέρουν τη δυνατότητα διπλοκαλωδίωσης και αποφασίζει να δώσει 100 ευρώ για καλώδια για να τη δοκιμάσει. Του αρέσει καλύτερα γιατί όντως έχει διαφορά ή γιατί είναι απλά placebo, τα κρατάει και είναι χαρούμενος μέσα στην άγνοια του. Δεν του αρέσει; τα πουλάει στη μισή τιμή και έχει χάσει ένα 50αρικο. (για κάποιους πλέον δεν είναι και λίγα)

Τύπος Β - biamping = γνώστης

Αποφασίζει να πάρει ακόμα ένα τελικό για να διενισχύσει τα ηχεία κατα προτίμηση ίδιο ακριβώς με αυτόν που έχει δίνοντας από 1000 και πάνω (από εκεί ξεκινούν τα καλά μηχανήματα, για πιο χαμηλά τίποτα από αυτά δεν έχει ιδιαίτερο νόημα). Όμως...χρειάζεται και εδώ άλλο ένα σετ καλωδίων ηχείων, αλλά και ένα σετ καλωδίων διασύνδεσης με τον ενισχυτή δηλαδή δύο σετ ας πούμε 200 ευρώ, σύνολο 1200.

Κάποια στιγμή ή αμέσως αποφασίζει ότι δεν του αρέσει αυτό που ακούει και θέλει κάτι άλλο. θα πρέπει λοιπόν να πουλήσει τους ενισχυτές και τα καλώδια...

Μήπως μπερδεύτηκα λίγο; Ποιος είναι το κορόϊδο;

Αυτό που θέλω να πω αγαπητέ Στέφανε είναι ότι είναι λάθος να συγκρίνεις τους δύο αυτούς τρόπους σύνδεσης αφού ούτε πρακτικά έχουν σχέση μεταξύ τους αλλά ούτε και οικονομικά. Και φυσικά είναι πολύ προτιμοτερο για τους περισσότερους απλά να πάρουν έναν καλύτερο ενισχυτή από το να πάρουν έναν ίδιο 2ο

Σίγουρα η διενίσχυση είναι καλύτερη από το biwiring αλλά δεν υπάρχει κατά τα άλλα καμια σχέση...

Θες καλύτερο ήχο και οδήγηση, χτύπα έναν καλύτερο ενισχυτή.

Αυτός που έχει ή είχε πολλά λεφτά ουδόλως τον νοιαζει για το πως θα τα φάει :D

gdevelek είπε:
Δεν θα επανέλθω στο θέμα, όπως έγραψα το θεωρώ αστείο και μόνο που συζητώ για καλώδια ρεύματος.
Αγαπητέ gvedelek δεν βλέπω το λόγο για να γίνεσαι προσβλητικός, μιας και το ανέφερες 2-3 φορές πόσο αστείο θεωρείς να συζητάς για κάτι που ανέφερα εγώ για το σύστημα μου...

Σε πληροφορώ ότι δεν το αγόρασα μου το έδωσε φίλος σε μία μικρη ανταλλαγή και το κράτησα ακριβώς επειδή μου 'αρεσε ο διαφορετικός "placebo" ήχος του.

Ξέρω ότι μπορεί να μην αναφέρεσαι σε εμένα αλλά αυτό βγαίνει προς τα έξω.

Φιλικά

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Έστω, αν και κακώς διότι άλλο το ένα και άλλο το άλλο, τέλος πάντων ας το δεχτώ.

Το ερώτημά μου είναι γιατί ονομάζουν κάποιοι το standard bi-wiring ως fool's ή συνδεσμολογία των ηλιθίων;

Εσύ τι υποστηρίζεις, τι πιστεύεις;

Αυτοί που το υποστηρίζουν έχουν κάποια βάσιμη θεωρία γι'αυτό και ποιά είναι αυτή;
???

Αυτό που συζητάμε εδώ και κάτι σελίδες (τις οποίες φαίνεται να μην έχεις διαβάσει), είναι πως "η διπλοκαλωδίωση είναι ο ανόητος τρόπος να κάνει κανείς διενίσχυση". Είναι μια δήλωση που ούτε φραστικά είναι λανθασμένη όπως λες, ούτε εννοιολογικά... Το έχει παρουσιάσει ο ΟΡ αναλυτικά στη σελίδα του. Η σύνοψη είναι πως με τη διπλοκαλωδίωση δεν πετυχαίνεις το ζητούμενο, δηλαδή τη βελτίωση του ήχου, ή το πετυχαίνεις σε πάρα πολύ μικρό βαθμό και μόνο υπό συνθήκες.

Ξέρω ότι μπορεί να μην αναφέρεσαι σε εμένα αλλά αυτό βγαίνει προς τα έξω.
Δεν θέλησα να σε προσβάλω αλλά μόνο να γράψω τη γνώμη μου για το θέμα των καλωδίων ΚΑΙ ΟΧΙ για όσους διαφωνούν μαζί μου. Έχω το δικαίωμα να έχω τη γνώμη αυτή, συμφωνείς; Τι πρέπει να κάνω λοιπόν, το μουγγό, ή να γράψω ψέματα; Το ότι έχω διαφορετική άποψη στο θέμα δεν σημαίνει πως σε προσβάλλω, αλοίμονο αν όλες οι διαφωνίες εκλαμβάνονταν έτσι. Για μένα είναι αστείο να συζητώ για καλώδια ρεύματος, για σένα μπορεί να είναι αστείο το γούστο μου στη μουσική, δεν μπορούμε να συμφωνούμε αλλά δεν χρειάζεται και να παρεξηγιόμαστε.

 
gdevelek είπε:
???

Δεν θέλησα να σε προσβάλω αλλά μόνο να γράψω τη γνώμη μου για το θέμα των καλωδίων ΚΑΙ ΟΧΙ για όσους διαφωνούν μαζί μου. Έχω το δικαίωμα να έχω τη γνώμη αυτή, συμφωνείς; Τι πρέπει να κάνω λοιπόν, το μουγγό, ή να γράψω ψέματα; Το ότι έχω διαφορετική άποψη στο θέμα δεν σημαίνει πως σε προσβάλλω, αλοίμονο αν όλες οι διαφωνίες εκλαμβάνονταν έτσι. Για μένα είναι αστείο να συζητώ για καλώδια ρεύματος, για σένα μπορεί να είναι αστείο το γούστο μου στη μουσική, δεν μπορούμε να συμφωνούμε αλλά δεν χρειάζεται και να παρεξηγιόμαστε.
Νο πρόμπλεμ δεκτόν.
 
gdevelek είπε:
???

Αυτό που συζητάμε εδώ και κάτι σελίδες (τις οποίες φαίνεται να μην έχεις διαβάσει),
Τι - ποιόν να προλάβω να διαβάσω;

...είναι πως "η διπλοκαλωδίωση είναι ο ανόητος τρόπος να κάνει κανείς διενίσχυση". Είναι μια δήλωση που ούτε φραστικά είναι λανθασμένη όπως λες, ούτε εννοιολογικά... Το έχει παρουσιάσει ο ΟΡ αναλυτικά στη σελίδα του. Η σύνοψη είναι πως με τη διπλοκαλωδίωση δεν πετυχαίνεις το ζητούμενο, δηλαδή τη βελτίωση του ήχου, ή το πετυχαίνεις σε πάρα πολύ μικρό βαθμό και μόνο υπό συνθήκες.
Δηλαδή αν έχω δύο ενισχυτές, έναν για κάθε εύρος συχνοτήτων όπου με ξεχωριστά set καλωδίων καταλήγουν ανεξάρτητα στα ηχεία είναι fool ?
Υ.Γ.

Το ερώτημά μου δεν ήταν αυτό.

Και κάτι άλλο, δεν μιλάμε για κονσόλες ενισχυτές και ηχεία Ω κατηγορίας αλλά ούτε για "κουφούς".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
εννοώ να διαβάσεις τουλάχιστον τα πρώτα λίγα ποστ και το σχετικό λινκ

Μανώλης Χναράκης είπε:
Δηλαδή αν έχω δύο ενισχυτές, έναν για κάθε εύρος συχνοτήτων όπου με ξεχωριστά set καλωδίων καταλήγουν ανεξάρτητα στα ηχεία είναι fool ?
Μα τότε δεν μιλάμε για διπλοκαλωδίωση αλλά για κανονική διενίσχυση.  ;)

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Έστω, αν και κακώς διότι στην ουσία άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Κανονικά bi-wiring πρέπει να είναι μόνο η παράλληλη συνδεσμολογία, εκτός κι αν το bi-amping το θεωρούν bi-wiring επειδή καταλήγει στο ίδιο ηχείο ως μονάδα (όχι ίδιο μεγάφωνο). Τέλος πάντων ας το δεχτώ. Άλλωστε το bi-amping θέλει αναγκαστικά δύο set καλώδια.

Το ερώτημά μου είναι γιατί ονομάζουν κάποιοι το standard bi-wiring ως fool's ή συνδεσμολογία των ηλιθίων;

Δηλαδή αυτό. Εσύ τι υποστηρίζεις, τι πιστεύεις;

Αυτοί που το υποστηρίζουν έχουν κάποια βάσιμη θεωρία γι'αυτό και ποιά είναι αυτή;
Είναι σαν σε μια πρίζα να βάζουμε ένα Τ (ταφ) και σ’ αυτό να συνδέσουμε 2 φις που καταλήγουν σε 2 λαμπτήρες ή το ίδιο αν συνδέαμε 2 λαμπτήρες (4 καλώδια) που να καταλήγουν σ’ ένα φις που θα μπει σ' αυτή την πρίζα. Στην πραγματικότητα δεν  υπάρχει καμιά διαφορά. Να γιατί λέγεται fool's...

Το ‘’παράξενο’’ λοιπόν με τη μέθοδο ΒΙ-WIRE είναι ότι οι 4 αγωγοί στην ουσία είναι 2 αγωγοί αφού στην μεριά του ενισχυτή είναι βραχυκυκλωμένοι (δηλαδή σαν να είχαμε συνδέσει τους βραχυκυκλωτήρες στη μεριά του ηχείου). Η πραγματικότητα είναι ότι και οι 2 πλευρές του παθητικού crossover λαμβάνουν το ίδιο ακριβώς σήμα από τον ενισχυτή.

Αυτό λοιπόν που είπα σε τόσα posts  ήταν ότι μέσα στο σαλόνι μας (καλώδια όχι πολύ μεγάλου μήκους) είτε κάνουμε τη σύνδεση παράλληλα στον ενισχυτή είτε με τους βραχυκυκλωτήρες δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Τώρα αν η υλοποίηση γίνεται σε ύπαιθρο (μεγάλου μήκους καλώδια) τότε δεν υπάρχει πάλι λόγος ΒΙ-WIRE αλλά επιλογή καλωδίου μεγαλύτερης διατομής (κι αυτό γίνεται από τους τεχνικούς).

Τώρα  τα 2 θέματα bi-wire & bi amping τα έθεσα μαζί γιατί το bi-wire είναι απαραίτητο για την υλοποίηση του bi – amping αλλά και γιατί το σύνολο των ιστοσελίδων από τα οποία μελέτησα το θέμα ( το είπα στην αρχή αυτού του thread ότι δεν έχω εμπειρία με τέτοιες υλοποιήσεις) σχεδόν στο σύνολο τους ασχολούνται με το θέμα σαν:  bi amping vs bi-wiring.

 
gdevelek είπε:
εννοώ να διαβάσεις τουλάχιστον τα πρώτα λίγα ποστ και το σχετικό λινκ
Λες να μην το έκανα;Το πρώτο πράγμα που διάβασα ήταν αυτό:

http://stefanos06.blogspot.gr/2013/06/bi-wiring-amping.html

Συγκεκριμένα είδα την δεύτερη φωτό και διάβασα τα γραφόμενα δεξιά [Το "παράξενο" με την μέθοδο...]

Επίσης διάβασα και το αμέσως επόμενο πλαίσιο που λέει [Το λογικό ερώτημα...]

Παρακάτω, δεν λέει ότι δεν υπάρχει αλλά ότι υπάρχει μόνο που είναι αμελητέα κλπ κλπ

Το ίδιο λες κι εσύ εδώ:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743102#msg743102

Ότι: [...το πετυχαίνεις σε πάρα πολύ μικρό βαθμό και μόνο υπό συνθήκες].

Μα τότε δεν μιλάμε για διπλοκαλωδίωση αλλά για κανονική διενίσχυση.  ;)
Ακριβώς.
 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Ακριβώς.
Τότε λοιπόν τι ενίστασαι; Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αυτό που συζητάμε είναι αν η διπλοκαλωδίωση είναι ανόητη, όχι η διενίσχυση...  ???

 
gdevelek είπε:
Τότε λοιπόν τι ενίστασαι; Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αυτό που συζητάμε είναι αν η διπλοκαλωδίωση είναι ανόητη, όχι η διενίσχυση...  ???
Το ίδιο πράγμα ρωτάμε.
http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743093#msg743087

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743093#msg743093

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743100#msg743100

 
Παιδιά το θέμα πιστεύω ότι έγινε κατανοητό έστω και με τις πολλές αρνητικές και μερικές προσβλητικές εκφράσεις στο πρόσωπο μου.

Αλήθεια σας λέω,αν κάποιοι αποκόμισαν έστω και εγκυκλοπαιδικές γνώσεις επί του θέματος, χαλάλι.Θα με πείραζαν και θα αποχωρούσα μόνο αν εκφραζόταν από moderators / administrator.

Αν ο τίτλος φαίνεται προσβλητικός και αν κάποιος προσβλήθηκε ζήτησα και ξαναζητώ συγγνώμη , ζήτησα ήδη να αλλάξει σε Bi wire vs bi amping ή όπως αλλιώς επιθυμεί η διεύθυνση.

Εγώ στη ζωή μου (έγινα 65) έχω το μότο: Ο σεβασμός προς τον συνομιλητή είναι πιο σημαντικός από την επιχειρηματολογία. Ο πρώτος δημιουργεί διαλεκτικό πνεύμα, η δεύτερη το τρέφει.

Σταχυολογώ μερικά από τα αρνητικά που πρέπει να μας προβληματίσουν όταν συζητάμε τεχνολογικά – μουσικά θέματα.

Δείχνει ημιμάθεια, μονομέρεια και ειλικρινά αλλαζονεία και λυπάμαι για την δημοσίευση του.

Ο κάθε "κουφός" μπορεί να γράφει οτι θέλει.Το χειρότερο είναι όταν τον επαναλαμβάνουν - αντιγράφουν και άλλοι το ίδιο "κουφοί".Να το ονομάσω ημιμάθεια;

Είναι σαν να έχω άποψη περί ματζόρε μινόρε και δεν μπορώ όχι απλά να καταλάβω θεωρητικά την διαφορά τους  αλλά ούτε να την ακούσω κιόλας. Όμως, αγόρασα κι ένα ακριβό πιάνο για να λέω ότι είμαι μουσικός, τι άλλο... για εντυπωσιασμό;

Μη του τα θυμίζεις   Θα αρχίσει πάλι τις αναλύσεις για τις κλίμακες και τα intonation και ποιος μας σώνε

Tatanara's revenge...

Σωστά...Κε Στέφανε...γιατί δεν κάνεις ένα άρθρο για τα μαόνια vs alder?

Ο κλασσικός γραφικος μας τη χαλασε, αστο.

Καληνύχτα σας

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top