manos_evh είπε:
Δεν ξέρώ ρε παιδιά.. digital modeling απο δω.. dual κ quad procesors απο κει.. ενα σωρό εντυπωσιακοί τεχνικοί όροι απ την άλλη.. Για ποιο λόγο όλα αυτά? Για να βγει το επόμενο μοντέλο μετά απο λίγο καιρό και να κλαις τα χρήματα σου?
Γιατί? Σταμάτησε να δουλεύει αυτό που έχεις? Χάλασε ο ήχος του ξαφνικά? Δεν σε καλύπτουν πια οι δυνατότητές του?
Δεν φταίει η εξέλιξη της τεχνολογίας για τις φοβίες, τα συμπλέγματα και τις υστερίες μας. Το GAS είναι
ανθρώπινο σύνδρομο.
Οκ, θα βρεθούν κ αρκετά top ονόματα με endorsments, θα γίνει ο ντόρος, βιντεάκια κ στο youtube..διαφημήσεις και φοβερές κριτικές στα περιοδικά..αλλά γιατί? Για να αναπαρράχθει ντε και καλά ψηφιακά η όμορφη λαμπίτσα μας?
Για να αναπαραχθούν κάπου 60 "λαμπίτσες", με συνδιασμούς προενισχύσεων, τελικών, καμπινών, αλλά και internals, που θα ήταν αδύνατοι σε αναλογικούς όρους, μερικές δεκάδες εφφέ (πολλά εκ'των οποίων
ψηφιακά ούτως ή άλλως) και routings που θα χρειαζόταν μια περιουσία για να στηθούν σε "αναλογικές" συνθήκες.
Το παραμύθι με τους endorsers σταματάει εδώ: όλοι οι επώνυμοι που χρησιμοποιούν Fractal το... χρησιμοποιούν πραγματικά, δεν το έχουν απλά στο ρεύμα για να αναβοσβήνουν τα λαμπάκια. Διότι, ως επαγγελματίες, ξέρουν να επιλέγουν το εργαλείο που θα τους καλύψει, χωρίς περιττούς συναισθηματισμούς. Οι τελευταίοι είναι προνόμιο των ερασιτεχνών μουσικών που συντηρούν και ολόκληρη την αγορά.
ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα πρέπει να μπει φρένο στη νεκροφιλία της "όμορφης λαμπίτσας"... και της τεχνολογίας του 1920 που αναπαράγεται ΜΟΝΟ σε τομείς της αγοράς που απευθύνονται στο
θυμικό και όχι στην ουσία (λυχνίες παράγονται πλέον μόνο για βαρεμένους audiophiles και βαρεμένους κιθαρίστες).
Η "εξομοίωση" είναι μόνο η αφορμή, δεδομένης της πόρωσης του κοινού με το "πρωτότυπο". Ωστόσο, όσοι έχουν το μυαλό και τη βούληση να προχωρήσουν παραπέρα, με λίγη καλή τύχη και έμπνευση, θα εξερευνήσουν ήχους που δεν ήταν δυνατοί με την τεχνολογία του προηγούμενου αιώνα.
Προσωπικά, μου θυμίζει εκεί μέσα δεκαετίας 80 που όλοι 'έπρεπε' να παίξουν μ εκείνα τα rack σαν ψυγεία και ξαφνικά ήρθε ένας Slash και τους πήρε παραμάζωμα με μια les paul κ ένα modded JCM 800...
Ο Slash δεν έχει την αποκλειστικότητα στην παραγωγή σύγχρονης μουσικής. Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι, που ακούνε (ακούγανε) στα ονόματα Frank Zappa, Adrian Belew, Robert Fripp, John McLaughlin κλπ κλπ. Ποιον επιλέγεις να θεωρεί "ήρωα" ο καθένας είναι δικό του θέμα. Και τελικά ας καταλάβουμε ότι όλα αυτά είναι
εργαλεία για να παίζει κάποιος
μουσική ασχέτως αν ενσωματώνουν τεχνολογία του 2011 ή του 1911. Ή και παλιότερη (δες post του Χάρρυ περί μπουζουκακίου

).