Η αξιολόγηση στο Music

Yannis Methenitis

Yameth

Jack of all trades
Staff member
Μηνύματα
11,651
Λύσεις
1
Πόντοι
3,578
Με αφορμή μια μικρή συζήτηση στα σχόλια του https://www.noiz.gr/community/mix/ο-λύκος-r894/?page=3&tab=comments σχετικά με την αξιολόγηση των δημοσιευμάτων στο Music, που συνοψίζεται εν ολίγοις εδώ, αναρωτήθηκα:

αυτό το πράγμα εξ αρχής απαξιώθηκε από όλους πλήν μικρής μειοψηφίας στην οποία δεν ανήκω (αν και παρασύρομαι κάπου κάπου)


Και μου κάνει εντύπωση αν είναι αλήθεια αυτό μιας και έχει μαζευτεί πολύ πράγμα στην κατηγορία που όσο και να προσπαθώ στα μπλοκ δεξιά, με αλγόριθμους που αναδεικνύουν αυτά με περισσότερες εμφανίσεις ή σχόλια, δεν ξέρω αν αυτο λέει πολλά σε κάποιον επισκέπτη που θέλει να βρει καλή μουσική.

Και θεωρώ πως το να βάλει και μερικά αστεράκια αξιολόγησης που συνάδουν με το σχόλιο του όποιος μπαίνει στην διαδικασία να ακούσει, είναι μια καλή βάση για να' χει ένα τρίτος ακροατής.

Απο την άλλη θυμάμαι πως έχει υπάρξει τριβή καθώς θεωρήθηκε πως κάποιοι αξιολόγησαν εκδικητικά σε μια περίπτωση. Σοβαρά τώρα; Πρόκειται για εξαίρεση και βέβαια τα σχόλια πρέπει να συνάδουν αντικειμενικά με τα αστεράκια και φυσικά εδώ είναι και η κοινότητα για να ισοσταθμίσει τις απόψεις. Θα αφήσουμε την εξαίρεση να γίνει ο κανόνας;

Ποιά είναι η άποψη σας στο θέμα λοιπόν;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ έχω βάλει δύο τρεις φορές αξιολόγηση με αστεράκια για πλάκα όμως με κάποιο σατυρικό σχόλιο.Νομιζω οι αξιολογήσεις στην μουσική είναι περιττές διότι καθένας έχει άλλα γούστα.Μονο αξιολόγηση στην παραγωγή και τον ήχο θα έβαζα.Τα σχόλια που αφήνουν οι ακροατές είναι καλύτερα.

 
Πρώτη φορά πήγα προς το Music με αφορμή το thread. Πώς βάζω αστεράκια; Μπορώ να βάλω χωρίς να ποστάρω review?

 
Πρώτη φορά πήγα προς το Music με αφορμή το thread. 
+1000 τώρα το ανακάλυψα και γω!

Γενικά είμαι υπέρ των σχολίων και των βαθμολογιών και ας κάποιες γίνονται εκδικητικά - οι οποίες πιστεύω πραγματικά ότι θα είναι ελάχιστες. 

Θυμάμαι παλιά σε ένα review κάποιου άγγλου στο δίσκο μας, ο τύπος ασχολήθηκε, άκουσε και έκραξε τεκμηριωμένα για κάποια πράγματα, χάρη σε αυτή τη κριτική κατάλαβα πράγματα που ούτε τα φανταζόμουν.

Επίσης τα "αστεράκια" βοηθούν να καταλάβεις εύκολα τη γενική εικόνα, δηλαδή αν έχεις 2/5 κάτι πάει λάθος, αν εισαι στα 4+ τότε κάνεις κάτι καλά, οπότε είμαι υπέρ να μείνουν όλα ως έχουν.

 
για να' χει κανας άνθρωπος ένα μπούσουλα για το τι να πρωτακούσει εδω μέσα.


Γιάννη, απάντησες μόνος σου στον λόγο που δεν βάζω αστεράκια. Δεν θέλω να προϊδεάσω κανέναν στο τι να ακούσει και στο τι όχι, στο τι είναι καλό και στο τι δεν είναι. Άσε που δεν μπορώ να "μετρήσω" και να βαθμολογήσω κάτι που δεν είναι μετρήσιμο. Όλα αξίζουν να ακουστούν και για όλα έχουν "μοχθήσει" οι δημιουργοί.

Βασικά, δεν πολυπιστεύω στην κριτική όταν μιλάμε για τέχνη. Ο δημιουργός κάνει τις επιλογές του. Ποιος είμαι εγώ που θα τις κρίνω? Δεν θα μπορούσα να είμαι αντικειμενικός.

Ο δυνατότητα σχολιασμού κάνει το όλο πράγμα πιο ανεπίσημο, άρα κάποιος μπορεί να εκφραστεί πιο ελευθερα. Δεν "σταμπάρει" το κομμάτι με κάποιον συγκεκριμένο αριθμό αστεριών.

Εννοείται, ότι το καλό παίξιμο, ο καλός ήχος, μίξη κλπ, είναι πράγματα μετρήσιμα και μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη πιο αντικειμενικά.

 
Να στο κάνω εγώ πιο... πικάντικο; Το κάθε ένα που ανεβαίνει, να περνάει από το κόσκινο του master κριτή του forum- του δικού μας "Αργύρη Ζήλου", γνωστού και ως sir- και η κριτική του να μπαίνει σε ξεχωριστό box... ? ?

Πώς σου φαίνεται;

 
Ποιά είναι η άποψη σας στο θέμα λοιπόν;
Την άποψή μου την έχω βάλει εκεί που είναι η σχετική κατηγορία του νοιζ, από τις πρώτες μέρες που είδα ότι αυτή η ιστορία δεν περπατάει κυρίως διότι υπάρχει η εύκολη εναλλακτική των σχολίων.

Εβαλα κανα δυό, μετά είδα ότι δεν βάζει κανείς και το ξέχασα ή μάλλον το άφησα να ξεχαστεί κι απο δω παν' κι άλλοι που λένε. Τόσο που όταν βάζει κανείς αστεράκια τον χαρακτηρίζω ως γραφικό ή ocd (όχι του fuller).

Ενα πρόσθετο πρόβλημα της όλης ιστορίας είναι ότι αν μπούν σχόλια στα θέματα της μουσικής αυτά δεν τριγκάρουν το new posts και φυσικά δεν έρχονται ενημερώσεις για το εάν κάποιος έχει ασχοληθεί με τα κομμάτια της μουσικής. Πρέπει δηλαδή κανείς να το ψάχνει μόνος του.

Το μεγαλύτερο κακό είναι ότι η βάση δεδομένων του νοιζ όσον αφορά την δημιουργική πλευρά πάει σχεδόν στο 90-95% άπατη.

Το ότι ορισμένοι βρίσκουν το σημείο αυτό της πλατφόρμας μια καλή ευκαιρία (Νά η ευκαιρία) να βγάλουν την χολή τους και τον κακό τους εαυτό και να πουν βάζω "τγία" είναι άλλη μια παράπλευρη απώλεια.

Γενικά το feature αυτό της πλατφόρμας το θεωρώ ώς epic failure (όσο κακό και να ακούγεται αυτό) και το epic δεν πάει απαραίτητα στον σχεδιασμό και το "όραμα" του Γιάννη αλλά στην βιασύνη του κόσμου, να πεί απλώς "πολύ μου άρεσε" και να αρκεστεί σε κανα δυό like εδώ και εκεί.

Δυστυχώς η ζημιά πλέον έχει συσσωρευτεί τα τελευταία 4 χρόνια και δεν σώνεται τώρα. Απίστευτη μουσική έχει μείνει με μερικούς απλούς σχολιασμούς (έστω διθυραμβικούς) και καμία σχεδόν δυνατότητα ιχνηλάτησης παρά τα όσα κάνει εκ των υστέρων ο Admin.

 
Ίσως να το χω ξαναπεί, αλλά θεωρώ ότι μια κριτική πρέπει να γίνεται με περιγραφικό και λεπτομερή τρόπο. Δεν μπορείς απλά να λες "δε μου άρεσε", ή "είναι βαρετό". Πρέπει να περιγράφει την κρίση, το "γιατί", ιδιαίτερα αν συμπεριλαμβάνει βαθμολογία. Ειδάλλως, μια κριτική γίνεται ένα απλό σχόλιο, και η βαθμολογία χάνει την πραγματική αξία, που άμεσα επιρρεάζει μια "σωστή", καλά δομημένη κριτική. Συνεπώς, ίσως κάποιο να βλέπουν τον όρο "κριτική" ή "αξιολόγηση" και να νομίζουν ότι είναι κάτι πολύ σοβαρό και να μη θέλουν να μπουν στη διαδικασία.

Προσωπικά μου αρέσουν πολύ οι κριτικές, και να κριτικάρω, αλλά ακόμη περισσότερο να με κριτικάρουν, μιας και πιστεύω πως ένα σοβαρό σχόλιο υπό τον όρο "κριτική" ή "αξιολόγηση" θα μου δώσει να καταλάβω αν αυτό που έχω δημιουργίσει, παίξει, εκτελέσει, κτλ, είναι εκεί που θα μπορούσε να είναι ή/και το πώς μπορεί να γίνει καλύτερο. Το πώς η μουσική περνά σε άλλα ζευγάρια αυτιά είναι ένα φοβερό εργαλείο για κάθε μουσικό. Θέλω να με λένε άσχετο και τρόμπα, μαζί με το γιατί φυσικά.

Το πρόβλημα νομίζω είναι ότι ο μέσος ακροατής, πέραν του ότι η μουσική είναι υποκειμενική, νομίζω πως δε θέλει να φανεί σκληρός, και λέω φανεί γιατί φαίνεται η βαθμολογία που βάζει. Γι αυτό αρκετοί βάζουν 4-5 αστεράκια παρέχοντας μόνο υπερ-θετικά σχόλια, πράγμα που θεωρώ πληγωτικό για κάποιον που πραγματικά θέλει να βελτιωθεί.

Υπάρχει και το να μη θέλει γιατί δε νοιώθει κατάλληλος έτσι ώστε να κρίνει κάποιον άλλο (ποιος είμαι εγώ για να κρίνω, μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε, κτλ)

Άσε που έχουμε νομίζω όλοι παρατηρήσει λίγο-πολύ, ότι ακόμη και άτομα που υποτιθέμενα αναζητούν κριτική όταν δημοσιεύουν μια δημιουργία τους, εν τέλει δεν είναι ανοιχτοί σε κριτικά σχόλια, αδιαφορόντας, ή ακόμα και χλεβάζοντας αυτά. Αμα αρχίσουν να βλέπουν 1-2 αστεράκια, τότε θα φύγουν τελείως από το φόρουμ, σκεπτόμενοι "δεν ανήκω εδώ".

Λύσεις:

- Θα μπορούσαν να βγου τελείως τα σχόλια και να πρέπει να βάλει κάποιος βαθμολογία προκειμένου να σχολιάσει. Έτσι θα υπάρχουν πολλές αξιολογήσεις και ο μέσος όρος θα είναι πιο "αληθινός" ας πούμε. Ή να μπορεί ο χρήστης να αφήσει σχόλιο μόνο αν έχει αφήσει κριτική.

- Η βαθμολογία να σπάσει σε 3 διαφορετικά τμήματα, πχ, σύνθεση, εκτέλεση, μείξη. Μπορεί μια σύνθεση να είναι μοναδική και ευφάνταστη, αλλά να υστερεί σε ποιότητα λόγω μείξης ή προβλημάτων στην εκτέλεση. Ή μπορεί να είναι τέλεια η μείξη και το παίξιμο, αλλά να είναι ένα βαρετό 4-chord κομμάτι. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί να δει ο δημιουργός πιο ξεκάθαρα πού υστερεί, και θα μπορεί να πάρει τα πάνω του αν πχ έχει παίξει καλά, αλλά δε τα πάει καλά στη μείξη (που μπορεί να μην τον πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας)

Εγώ πχ πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να εντυπωσιάζομαι από μια παραγωγή, αλλά να βαριέμαι απίστευτα τη σύνθεση. Δε μπορώ να βάζω απλά 3* μόνο και μόνο γιατί είμαι progressivάς και βαριέμαι εύκολα.

 
Το πράγμα δεν είναι απλό κατά την γνώμη μου.

Κατ' αρχήν άλλο αξιολόγηση και άλλο βαθμολογία.

Επίσης στο "review" δεν δίνεται η δυνατότητα διαλόγου μεταξύ των μελών, παρά μόνο η δυνατότητα απάντησης από τον δημιουργό.

Αυτά για αρχή, γιατί αλλού είναι το ζουμί.

Το θέμα είναι με ποια κριτήρια βαθμολογούμε.

Αν είναι καλό το κομμάτι? Υπάρχουν κάποια αντικειμενικά δεδομένα για κάτι τέτοιο. Πόσοι τα έχουμε? Πόσοι μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν ένα κομμάτι είναι πραγματικά καλό?

Μήπως βαθμολογούμε τις περισσότερες φορές με κριτήριο το αν μας αρέσει?

Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και καλό, απλά μπορεί να μας αρέσει, είτε λόγω είδους μουσικής, είτε λόγω προσωπικών βιωμάτων, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο.

Είναι δηλαδή σαν να βαθμολογείς την γυναίκα σου και να λες "γκομενάρα" μόνο και μόνο επειδή σου αρέσει εμφανισιακά, ενώ μπορεί να είναι και ψυχοβγάλτρια.

Προσωπικά μου αρέσουν πολλά κομμάτια από αγαπημένες μπάντες, που καταλαβαίνω ότι δεν είναι ιδιαίτερα καλά. Όμως μου αρέσει η μπάντα, το ύφος, το στυλ, κλπ.

Όπως υπάρχουν πολλά κομμάτια που ενώ είναι αντικειμενικά καλά, δεν μου αρέσουν.

Είτε με απωθούν αισθητικά, είτε δεν μου αρέσει το είδος, είτε ...

Εδώ λοιπόν, άλλος θα βαθμολογεί με κριτήριο αν του αρέσει, άλλος με κριτήριο αν το θεωρεί καλό ακόμα κι αν δεν του αρέσει/ενδιαφέρει το είδος, οπότε δεν πιστεύω ότι η βαθμολογία προσφέρει κάτι ουσιαστικό.

Το έχω κάνει βέβαια, και θα συνεχίσω να το κάνω, μόνο σε περιπτώσεις που κάτι με εντυπωσιάζει για κάποιον λόγο.

Προτιμώ τα σχόλια, στα οποία μπορεί να γίνει γενικότερη κουβέντα σχετικά με το "πώς, τι πότε, γιατί" από όλα τα μέλη.

Όπως και να έχει, θεωρώ ότι πρέπει όποιος βαθμολογεί, να αναπτύσσει και τους λόγους για τους οποίους θεωρεί κάτι καλό, κακό ή μέτριο (υπάρχουν κριτήρια για κάτι τέτοιο), και όχι απλά να λέει πόσο πολύ ή λίγο του αρέσει αισθητικά.

 
δυστυχώς η κριτική απαιτεί 

χρόνο

ακροάσεις

ακροάσεις με ικανοποιητικό σύστημα

μπρος πίσω

αναζήτηση δομικών στοιχείων και

δυνατότητα σωστής τεκμηρίωσης και καταγραφής των εντυπώσεων.

Δυστυχώς για πολλούς η λύση του like και του σύντομου σχολίου με τη μορφή μιάς ή δυο γραμμών είναι αρκετή για να θεωρούν ότι βγήκαν από την υποχρέωση.

Από την πλευρά μου αποφεύγω πλέον τις αξιολογήσεις, ιδίως όταν είδα αρκετούς να παρεξηγιούνται για ένα 2άρι 3άρι, έχω ξεκαθαρίσει ότι το άριστα είναι το 4 μεταξύ ερασιτεχνών που είμαστε όλοι, και απο εκεί και πέρα έχω γράψει σελίδες κριτικής υπο μορφήν σχολίου και όποιος τα διάβασε τα διάβασε.

Αλλά πολλές φορές θεωρώ ότι αυτά που γράφω πάνε σε μια μαύρη τρύπα, όπως επίσης τα κομμάτια που παρουσιάζω...

 
Συμφωνώ αρκετά με τους προλαλήσαντες. Για μένα, το πράγμα έχει καλώς κι έτσι όπως είναι τώρα.

Τα σχόλια και τα λάικ είναι ένας δείκτης του πόσο δημοφιλές, ευχάριστο, "εμπορεύσιμο" είναι ένα κομμάτι. Βλέποντας τα λάικ κάποιος που θέλει να μπει στη μουσική να ακούσει, θα πει "Ωπ αυτό εδώ πολύ αρέσει, δεν το πατάω να το ακούσω μήπως μου αρέσει κι εμένα;"

Η αξιολόγηση από την άλλη. Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι εκεί που βάζεις ένα λάικ που είναι ψηφιακό (ή το βάζεις ή δεν το βάζεις) μπορείς να βάλεις αστεράκι, που έχει πέντε διακριτές τιμές, σαν λάικ πενταθέσιος επιλογέας, απλά δηλώνοντας το πόσο άρεσε, χωρίς πολλά πολλά. Κι αυτό δεκτό για μένα.

Άλλος θα έλεγε ότι η αξιολόγηση προϋποθέτει πολλές και προσεκτικές ακροάσεις, σημειώσεις, τεκμηρίωση της κριτικής - θετικής και αρνητικής, και κάποια συνάφεια προς ή εξοικείωση με το είδος της μουσικής. Κι αυτό δεκτό και σεβαστό.

Το θέμα είναι ότι η αξιολόγηση για να είναι αντιπροσωπευτική θέλει μεγάλο δείγμα. Αν έχουμε μια πιτσαρία που φτίαχνει μόνο πίτσες και μακαρονάδες φούρνου, και φτιάχνει μακαρονάδες φοβερές και πίτσες χάλια, θα έχει ανάμικτες κριτικές, αλλά μάλλον προς τα κάτω, γιατί δηλώνει πιτσαρία. Οι μακαρονάδες θα βάζουν 5 αστέρια, οι πιτσαράδες 1 αστέρι. Και η τελική βαθμολογία θα εξαρτηθεί από το μίγμα των πιτσαράδων/μακαρονάδων ως σχολιαστικού σώματος (και με την απλή αναλογική μπλέκουμε).

Δόξα τω θεω, εδώ στο νοιζ υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι με αρκετά διαφορετικά στιλ, οπότε είναι μοιραίο, αν γίνει υποχρεωτική η αξιολόγηση ως κριτική, μετά να πρέπει να αξιολογούνται οι κριτικές, και οι αξιολογήσεις των αξιολογήσεων. Δεν μπορώ εγώ να κάνω αξιολόγηση σε ένα καθαρό 12μετρο μπλουζ κομμάτι και να βάλω 3 αστεράκια και να πω "τετριμμένο, κουρασμένη φόρμα, προβλέψιμοι στίχοι". Δηλαδή μπορώ, αλλά τι νόημα έχει; Πρέπει να ξέρω τι ακούω κιόλας. Αλλά ούτε και τίμιο θα ήταν να μπαίνω στα μέταλ κομμάτια και να βάζω ένα αστεράκι επειδή... δε μου αρέσει το μέταλ. Απολύτως λογικό πιστεύω. Αλλά επειδή άνθρωποι είμαστε, κι αυτά θα συμβούν, σίγουρα. Οπότε ξέρω γω; Να μπορούσαν να αξιολογούν μόνο με αστέρια και οι ανώνυμοι; (οι μη λογκαρισμένοι δηλαδή; κενό ασφαλείας μου κάνει αυτό για το σάιτ, δεν ξέρω)

 
Για μένα τα σχόλια έχουν νόημα, η βαθμολογία όχι και τόσο.

Αυτός που ανεβάζει σε αυτή την πλατφόρμα, πιθανότατα το κάνει για να πάρει ένα feedback απ την παρέα έτσι κι αλλιώς, αυτό είναι και το χρήσιμο. 

Αν κάποιος λοιπόν απ την παρέα ενδιαφέρεται να μπει να ακούσει θα το κάνει πιστεύω κι απο κει και πέρα αν θέλει να γράψει και κάτι δε νομίζω να ντραπεί, απ τη στιγμή που ήδη συμμετέχει στο forum. Αλλά μπορεί να μη θέλει να ακούσει ή να μην του έχει κάνει κάτι εντύπωση για να γράψει κι αυτό είναι επίσης θεμιτό, δεν καταλαβαίνω γιατί τρέχει κάτι.  

 
τα λάικ είναι ένας δείκτης του πόσο δημοφιλές, ευχάριστο, "εμπορεύσιμο" είναι ένα κομμάτι.


Τα σχόλια ναι, τα like όχι κατά την γνώμη μου.

Κάποια like είναι για το κομμάτι, κάποια είναι για την προσπάθεια, κάποια για την βελτίωση του δημιουργού, κάποια γιατί είναι φίλος μας και έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν, κλπ.

Δεν είναι δείκτης κατά την γνώμη μου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τα σχόλια ναι, τα like όχι κατά την γνώμη μου.
Καταλαβαίνω. Όμως και τα σχόλια μπορούν να έχουν ποιοτική διαφοροποίηση. Άλλες φορές να είναι καθαρά τεχνικά στο μουσικό κομμάτι (καλό κατ' εμέ), άλλες φορές να είναι κοινωνικά / χαβαλετζίδικα ορμώμενα από την ενέργεια / ευδαιμονία του κομματιού (καλό, υγιές, πολύ ικανοποιητικό κατ' εμέ), άλλες φορές, σπάνια ευτυχώς, είναι ένα αρπακώλιασμα και τσακωμοί με αφορμή το κομμάτι αλλά άλλες αιτίες (στενάχωρο). Οι προβολές, ο αριθμός των σχολίων, τα λάικ, όλα είναι δείκτες ότι υπάρχει "κίνηση", "ενέργεια", "ενδιαφέρον". Δεν ξέρω όμως ποιοτικά αν υπάρχει κάποιος δείκτης, ή αν περιγράφουμε μια πολύυυυ ελαφριά μορφή clickbait. (Σίγουρα θα υπάρχει δείκτης, αν πατήθηκε τελικά το κουμπί να ακουστεί το κομμάτι στη σελίδα, αν ακούστηκε όλο, αν παραλείφθηκαν μέρη του και πάτησε κάποιος fast forward, αν το άκουσε δύο τρεις δέκα φορές, αν το ξαναάκουσε μετά από ένα μήνα. Δεν ξέρω αν αυτά χρησιμοποιούνται ή όχι, αν υπάρχει καν δυνατότητα, αν κοστίζουν, δεν ξέρω τίποτα. Στον αέρα μιλάω.)

 
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του αφεντικού, καταλαβαίνω ότι θέλει το Music section να έχει ένα πιο συνεπές και ακριβές "top list", για να προωθεί τα καλά και αγαπημένα, αλλά και ίσως να δίνει αφορμή για μια παραπάνω προσπάθεια.

Τα σχόλια και τα like δεν είναι μια "μακροχρόνια" ένδειξη ότι ένα κομμάτι είναι καλό ή όχι. Τα like ok, αν ένα κομμάτι έχει 50 like και ένα άλλο έχει 5, σαφώς αυτό μετα 5 είναι λιγότερο αγαπητό από αυτό με τα 50. Αν όμως ένα έχει 5 σχόλια αντί 50, δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Μπορεί τα μισά να είναι απαντήσεις, σχόλια από τα ίδια άτομα στα πλαίσια συζήτησης, ή ακόμα και να χει ξεφύγει το θέμα σε κοινωνικό-πολιτικά θέματα όπως είμαι σίγουρος ότι έχει γίνει στο παρελθόν.

Σαν μια επιπλέον λύση που σκέφτομαι είναι να μπορεί να δωθεί ανώνυμη βαθμολογία χωρίς να χρειαστεί σχόλιο, όπως ήταν πχ το YouTube στο ξεκίνημά του. Ή και να υπάρχει η δυνατότητα για ανώνυμα σχόλια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ανώνυμη βαθμολογία
Αυτό κι εγώ το σκέφτηκα, αλλά είναι δίκοπο μαχαίρι. Από θέμα ασφάλειας σάιτ μην πήξουμε στα μποτ, κι από θέμα σκατοποσταρίσματος και χλεύης (τρολλς). (Αν και εντάξει υπάρχουν καλύτερα σάιτ να μπεις να τρολλάρεις να γουστάρεις, στο νόιζ θα έρθει ο άλλος;)

Όμως ένα μεγάλο δείγμα που θα μπορεί να δίνει γνώμες ελεύθερα συμπούρμπουλο μέσω αστερακίων μαζί με τις επώνυμες αξιολογήσεις θα έδινε πιο σφαιρική εικόνα. Σαν τα user reviews και staff reviews που κάνουνε σε μερικά σάιτ ταινιών και παιχνιδιών π.χ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top