Human Touch-Μπάμπης Παπαδόπουλος

Το' χω μεγάλη απορία όμως.

Γιατί ό,τι μα ό,τι βλέπω στην Ελληνική τηλεόραση (εννοώ όμως  να έχει κάνει παραγωγή η Ελληνική τηλεόραση, ανεξάρτητα από κανάλι μάλιστα  – το έχω δει και στην κρατική τηλεόραση, και στον alpha …και στο star και στον ΑΝΤ1...και παντού), βγάζουν με φόβο και πολύ χαμηλά τις κιθάρες;  ???

Λες και τους μοιράζουν κάνα βιβλίο που τους λένε: « συχνότητες κιθάρας = ΟΛΕΣ ΚΑΤΩ». ;D ;D

Και μετά ακούς καμία μπάντα στο show του Jay Leno, και σου πέφτουν τα αυτία από τις κιθάρες (και όχι μόνο) .

 
To είδα όλο, …απλά στάθηκε ευκαιρία να το αναφέρω αυτό, γιατί έχω χρόνια που το παρατηρώ.

Το έχω παρατηρήσει και σε Ελληνικές παραγωγές σε cd.

Τις φοβούνται τις κιθάρες, δεν τους αρέσουν….δεν ξέρω τι, πάντα τις «βγάζουν» χαμηλά και ψεύτικες.

Δεν είναι τυχαίο ότι τις καλλίτερες κιθάρες τις έχω ακούσει εδώ στο .noiz από «ανεξάρτητες παραγωγές».

 
H Ελλάδα έχει ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ..

Απίστευτο δίδυμο, το οποίο θα κάνει και κάποιες κοινές εμφανίσεις και φέτος αν δεν κάνω λάθος. Δυστυχώς δεν τους έχω δει live ακόμη, αλλά που θα πάει;

 
Τους Human Touch τους έχω ακούσει/δει και live σε διάφορες φάσεις της πορείας τους, ενώ παίζουν τα δικά τους ή και για άλλους. Ό,τι και να πει κανείς είναι λίγο.

Όσον αφορά αυτό που αναφέρει ο Λάκης περί των ελληνικών παραγωγών και του ήχου της κιθάρας, συμφωνώ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια, δε νομίζω ότι είναι θέμα άποψης η κιθάρα να είναι τόσο χαμηλά. Δεδομένου ότι όλα τα υπόλοιπα όργανα έχουν μια χαρά στάθμες, κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπήρχε με την ηχοληψία της κιθάρας στο συγκεκριμένο live.

 
Καλά, πολύ πιθανόν και αυτό (πρόβλημα στον ήχο) .

Απλά και χθες που έτυχε να δω την εκπομπή ¨Μεσογείων 136¨ στην κρατική τηλεόραση (στο γυμναστήριο σμιλεύοντας το κορμί μου- γιατί σπίτι η tv δεν ανοίγει για «ροή» ΠΟΤΕ  :P ;D ;D ;D)…..ε, λοιπόν είχε ένα σχήμα , και έναν τύπο με μια strat, maple μάλιστα :P , που ήταν – δεν ήταν το ίδιο, ΔΕΝ ακουγόταν ο άνθρωπος.

Καλά τόσο δύσκολο είναι….μάλλον δεν θέλουν ;D ;D.

Για να μην είμαι και off topic…λόγω του ότι ο Γιώτης είναι συντοπίτης, τους έχω δει-ακούσει πολλές φορές τους Human Touch, δεν μου αρέσουν πάντως.

Αν και σαν μονάδες είναι πολύ καλοί…δεν ξέρω...γούστα είναι αυτά.

 
LK είπε:
Τις φοβούνται τις κιθάρες, δεν τους αρέσουν….δεν ξέρω τι, πάντα τις «βγάζουν» χαμηλά και ψεύτικες.
Απο την εμπειρία μου, να πω τα εξής.

Υπάρχει μιά ευρέως διαδεδομένη άποψη ανάμεσα στους ηχολήπτες -και όχι μόνο στους Έλληνες, αλλά και σε αρκετούς ξένους (οι δικοί μας βέβαια βρίσκονται σε άλλα επίπεδα  ;D) πως τα χαμηλά εν γένει (χαμηλές συχνότητες) πρέπει να "σκοτώνουν", πράγμα που συχνά-πυκνά τείνει να γίνει πραγματικότητα  :D...

Και γράφω χαμηλά, γιατί το επιδιωκόμενο ΔΕΝ είναι ας πούμε το μπάσο, αλλά η γενικώτερη αίσθηση το όλο πράγμα να "έχει όγκο"...

Το αποτέλεσμα είναι σε πλείστες περιπτώσεις να ΜΗΝ ακούει ο ακροατής το μπάσο αλλά να εισπράττει ηχητικό "όγκο", μαζί με την κάσα των τυμπάνων...και μαζί θολούρα και ανακατωσούρα  :P... Κι αυτό -αν υπάρχει λογική και γνώση!!- πολύ συχνά σε καθαρά guitar driven music... Και η κιθάρα να έχει τη θέση μύγας στην ηχητική εικόνα...

Βεβαίως και κάποιες φορές σε μικρότερους χώρους η κιθάρα -λόγω κατευθυντικότητας του ήχου της μέσω ενισχυτή- μπορεί να "ξεκουφαίνει" ή να "ξυρίζει" κάποιους που είχαν την ατυχία -ή την έλλειψη γνώσεων  8)- να βρίσκονται στο πεδίο σάρωσης  ;D, αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο εκάστοτε ηχολήπτης δεν είναι υποχρεωμένος να υπηρετήσει/βηθήσει τη μουσική της μπάντας όπως της πρέπει.

Κι αυτό μας οδηγεί στην μεγάλη συζήτηση περί ηχοληπτών και το αν χρειάζεται να ξέρουν μουσική, να επεμβαίνουν ή όχι κλπ.  :-X

 
Mr Elias, καταρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση (κατατοπιστικότατη) .

Επίσης σε ευχαριστώ , που με έκανες να πιστέψω τελικά ότι δεν είμαι εγώ ο γεροπαράξενος. ;D ;D ;D

Όταν π.χ. άκουσα την «κυκλοφορημένη» δουλειά π.χ. του Freerock…και άκουσα τις κιθάρες…δεν το πίστευα.

Έχοντας ακούσει πολλά δικά του πριν, μου ήταν δύσκολο να πιστέψω ότι ξέχασε να ηχογραφεί.

Όταν τα είπαμε από κοντά, μου είπε το θεϊκό : «Έτσι τις ήθελε ο παραγωγός και με υποχρέωσε»  :o ….Ι rest my case. ;D ;D ;D

Από τις σπάνιες περιπτώσεις που ακούω πολύ καλές κιθάρες στην tv, είναι blues wire (μπορεί να θέλουν μαστίγιο τελικά ;D) .

 
LK είπε:
Από τις σπάνιες περιπτώσεις που ακούω πολύ καλές κιθάρες στην tv, είναι blues wire (μπορεί να θέλουν μαστίγιο τελικά ;D) .
Μπά, είναι που γέρασα και κουφάθηκα  ;D, και πλέον παίζω τόσο δυνατά που η κιθάρα δε μαζεύεται με τίποτα κι απο κανέναν  ;D ;D 8) 8)!!

 
ez είπε:
Μπά, είναι που γέρασα και κουφάθηκα  ;D, και πλέον παίζω τόσο δυνατά που η κιθάρα δε μαζεύεται με τίποτα κι απο κανέναν  ;D ;D 8) 8)!!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

it works just fine thought.

;D

 
Αυτά τα αγόρια είναι απόλαυση να τα ακούς- τους έχω παρακολουθήσει live σε διάφορες εκδοχές/ συναντήσεις τους και με άλλους καλλιτέχνες.  

Και φυσικά... Γιώτη Θεέ πάρε την ΠΑΕ  8)  ;D

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Και φυσικά... Γιώτη Θεέ πάρε την ΠΑΕ  8)  ;D
Έτσι! ;D Προσφάτως έπαιξε στα μέρη μου και έχω να πω ότι ,εκτός από μουσικάρα, είναι και μαμάτος τύπος.Πιο χαλαρός και καλοσυνάτος πέθαινε!Επίσης λάτρεψαμε το κρύο χιούμορ του  8)

Μαζί του ήταν  ο Haig Yazdjian και ο Βαγγέλης Καρίπης.Τρελός κρουστός ο τελευταίος...σκέτη επιληψία  ;D ...απορώ πως διάολο μετράνε αυτοί οι άνθρωποι.

Τώρα για το βίντεο που παρέθεσα ,όντως είναι πολύ χαμηλά ο Παπαδόπουλος...πάντως πολυ ωραίες φράσεις.Για τους υπόλοιπους αυτή την φορά δεν πέταξα την σκούφια μου.

Και γράφω χαμηλά, γιατί το επιδιωκόμενο ΔΕΝ είναι ας πούμε το μπάσο, αλλά η γενικώτερη αίσθηση το όλο πράγμα να "έχει όγκο"...

Το αποτέλεσμα είναι σε πλείστες περιπτώσεις να ΜΗΝ ακούει ο ακροατής το μπάσο αλλά να εισπράττει ηχητικό "όγκο", μαζί με την κάσα των τυμπάνων...και μαζί θολούρα και ανακατωσούρα  :P.
+1000

Χάνεται η ευκρίνεια στα μπάσα και καταντάει εκνευριστικό.

 
Δεν διαφωνώ στα περί ηχοληπτών (ο ήχος της κιθάρας δεν ήταν χαμηλά συνολικά στο λάιβ πάντως - ίσα ίσα), απλώς ρε παιδιά υπάρχει και ο παράγοντας κιθαρίστας-μουσικός που δεν βλέπω να τον πολυλαμβάνετε υπόψη για το συγκεκριμένο... Προσωπικά δεν έχω μεγάλο δείγμα δουλειών από τον Μπάμπη Παπαδόπουλο για να ξέρω τι ηχητική παρουσία στα ηλεκτρικά του έχει γενικά (οπότε μπορεί να πέφτω έξω σε αυτό που θα πω), όμως ο ήχος θυμίζει κλασικό ήχο της σειράς για Έλληνα κιθαρίστα. Για να μην αδικήσω άλλους μουσικούς διαφόρων ιδιωμάτων, δεν πάω να πω ότι όλοι οι Έλληνες κιθαρίστες πάσχουν ηχητικά (ευτυχώς όσο περνούν τα χρόνια βλέπω σταθερή βελτίωση), όμως αν πάρει κανείς ηχογραφήσεις (ή αν φέρει θύμισες από live στα οποία έχει παρευρεθεί) ροκ συγκροτημάτων ή κιθαριστών σε μεγάλα σχήματα, υπάρχει σε μεγάλο ποσοστό μια συμπυκνωμένη μπίχλα (στο βρώμικο ήχο ειδικά) που εντέλει μόνο κουράζει τον ακροατή... και αυτό δεν νομίζω ότι συμβαίνει μόνο λόγω κακής ηχοληψίας ή παραγωγής απαραίτητα, αλλά επειδή αυτό καθεαυτό το αισθητικό κριτήριο του μουσικού (ή και ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από τα δάκτυλα καμιά φορά) που ισοδυναμεί με την ανάγκη να ακούγεσαι όσο γίνεται "μεγαλύτερος" ή "πιο fat" ή πιο "στρογγυλός" ή "λιγότερο ψεύτικος", μπορεί να μην είναι σε αρκετούς από τους γνωστούς ή τους επαγγελματίες ηλεκτρικούς κιθαρίστες που κυκλοφορούν το ίδιο ανεπτυγμένο, ή μπορεί να μην αποτελεί πρώτη προτεραιότητα ανάλογα με την περίσταση.

Όχι τίποτα αλλο, αλλά όπου κι αν πετύχει κανείς τους Human Touch πχ έχουν απίστευτο ήχο πάντα... δείγμα και του τι μάστορες στα όργανά τους είναι, αλλά και το πόσο επαγγελματίες του ήχου και ολοκληρωμένοι μουσικά είναι. Και δεν είναι ότι έχουν πάντα μαζί τους το δικό τους αστέρι από πίσω να κάνει τη δουλειά στην ηχοληψία. Μόνο τις φορές που τους έχω δει εγώ λάιβ, τις μισές ήταν με ηχολήπτες εμφανώς προβληματικούς ή χωρίς εμπειρία.

Κατά τα άλλα το λάιβ ήταν πολύ ωραίο, και αν και ο Παπαδόπουλος δεν είναι του στοιχείου μου, κάποια από τα πειραματικά πράγματα που κάνει είναι ενδιαφέροντα. Και σίγουρα είναι αξιοθαύμαστο πώς ταίριαξε (στο μεγαλύτερο μέρος του λάιβ τουλάχιστον) ο ίδιος με τους κουμπάρους, αλλά και πως και το τρίο αφομοίωσε την παρουσία του Παπαδόπουλου για ένα ολόκληρο πρόγραμμα, παντρεύοντας κομμάτια του με δικά τους. Πάλι καλά να λέμε που βγαίνουν τέτοια πράγματα στην κρατική τηλεόραση.

Υ.Γ: Κάποια στιγμή πρέπει οι Human Touch να βγάλουν ένα DVD. Το πάντρεμα της μουσικής του καθενός τους, η μαγεία στον ήχο και στην όλη ατμόσφαιρα, το groove, καθώς και η όλη φάση τους είναι μοναδική, και θα είναι κρίμα να μην περάσει και σε βίντεο-ντοκουμέντο αυτό που βγάζουν.

 
fusionakis είπε:
όμως ο ήχος θυμίζει κλασικό ήχο της σειράς για Έλληνα κιθαρίστα
Ο Παπαδόπουλος έχει εξαιρετικό ήχο στα λάιβ και γενικά ψάχνει πολύ τον ήχο του. Ίσως εδώ δεν είναι τόσο στα νερά του αλλά δεν είναι από την άλλη ο κιθαρίστας που θα ενδιαφερθεί για έναν πληθωρικό, καλογυαλισμένο ήχο τζαζ βιρτουόζου.

 
Στο πώς χρησιμοποιούσε κάποια εφέ δημιουργικά στο λάιβ ήταν δυνατός και ιδιαίτερος (άλλωστε για αυτό μετά τις Τρύπες έχει συνεργαστεί με Φλώρο Φλωρίδη κλπ σε πειραματικές καταστάσεις... το'χει, είναι στο στοιχείο του). Για πληθωρικό ήχο τζαζ βιρτουόζου (που προσωπικά δεν νομίζω να ταίριαζε ιδιαίτερα με αυτά που κάνουν οι Human Touch - εκτός αν κάνανε καμιά σειρά λάιβ όπου θα έπαιζαν στάνταρντς ξέρω γω) φυσικά και δεν χρειάζεται να ενδιαφερθεί, καθώς δεν είναι μουσικός αυτού του ιδιώματος, πόσο μάλλον και βιρτουόζος. Εγώ πιο πολύ αναφέρθηκα στο ροκ background του, και συγκεκριμένα στο πώς τα βρώμικά του στο λάιβ για τα δικά μου αυτιά δεν ακούγονταν (ή τελοσπάντων ήταν μία από τα ίδια με τόσους άλλους κιθαρίστες της σειράς), καθώς ο ήχος ακουγόταν κουραστικός, μικρός σε παρουσία (όχι σε ένταση), και δεν βοηθούσε το έτσι κι αλλιώς σχετικά περιορισμένο αυτοσχεδιαστικό του παίξιμο, στα λίγα σημεία που σόλαρε. Ευτυχώς συνοδευτικά και ρυθμικά στο μεγαλύτερο μέρος του λάιβ στάθηκε πολύ καλά, και ταίριαξε στο σύνολο, δείγμα του ότι μιλάμε για έμπειρο και με κάποια γαλόνια μουσικό. Για αυτό το λόγο και η όλη συνύπαρξη ήταν ωραία και ενδιαφέρουσα.

 
fusionakis είπε:
Στο πώς χρησιμοποιούσε κάποια εφέ δημιουργικά στο λάιβ ήταν δυνατός και ιδιαίτερος (άλλωστε για αυτό μετά τις Τρύπες έχει συνεργαστεί με Φλώρο Φλωρίδη κλπ σε πειραματικές καταστάσεις... το'χει, είναι στο στοιχείο του). Για πληθωρικό ήχο τζαζ βιρτουόζου (που προσωπικά δεν νομίζω να ταίριαζε ιδιαίτερα με αυτά που κάνουν οι Human Touch - εκτός αν κάνανε καμιά σειρά λάιβ όπου θα έπαιζαν στάνταρντς ξέρω γω) φυσικά και δεν χρειάζεται να ενδιαφερθεί, καθώς δεν είναι μουσικός αυτού του ιδιώματος, πόσο μάλλον και βιρτουόζος. Εγώ πιο πολύ αναφέρθηκα στο ροκ background του, και συγκεκριμένα στο πώς τα βρώμικά του στο λάιβ για τα δικά μου αυτιά δεν ακούγονταν (ή τελοσπάντων ήταν μία από τα ίδια με τόσους άλλους κιθαρίστες της σειράς), καθώς ο ήχος ακουγόταν κουραστικός, μικρός σε παρουσία (όχι σε ένταση), και δεν βοηθούσε το έτσι κι αλλιώς σχετικά περιορισμένο αυτοσχεδιαστικό του παίξιμο, στα λίγα σημεία που σόλαρε. Ευτυχώς συνοδευτικά και ρυθμικά στο μεγαλύτερο μέρος του λάιβ στάθηκε πολύ καλά, και ταίριαξε στο σύνολο, δείγμα του ότι μιλάμε για έμπειρο και με κάποια γαλόνια μουσικό. Για αυτό το λόγο και η όλη συνύπαρξη ήταν ωραία και ενδιαφέρουσα.
Αναφέρθηκα σε αυτόν τον ήχο γιατί θεωρώ ότι κάτι τέτοιο θα ταίριαζε περισσότερο από πλευράς χροιάς και ύφους.

Προσωπικά δεν το βρήκα πολύ πετυχημένο το πείραμα στη μισή ώρα που είδα. Στο συνοδευτικό ο Παπαδόπουλος ήταν επαρκής αλλά τίποτε το ξεχωριστό. Στο αυτοσχεδιαστικό, όπου διαθέτει προσωπικότητα, δεν έβγαινε αρκετά μπροστά λόγω του αδιάσπαστου συνόλου των άλλων τριών.

Κατά τη γνώμη μου αυτό ήταν θέμα αποτυχημένου crossover. Αν έπαιζε μόνο με έναν από τους τρεις θα ήταν πολύ πιο ισορροπημένο. Και οι τρεις μαζί οριοθετούν ένα ύφος από το οποίο ο Παπαδόπουλος απέχει σαν άποψη, και αυτή η απόσταση φαίνεται.

Πάντως όταν παίζει εντός έδρας ο κυρ-Μπάμπης έχει πολύ καλό τουσέ.

 
Εμένα μου άρεσε  , εύστοχη  όμως  και ουσιώδης η παρατήρηση του LK για το πίσω ήταν η κιθάρα (μου κάνε και μενα τρομερή εντύπωση) εύστοχη και η παρατήρηση του skafu για το πόσο πίσω ήταν  ο Παπαδόπουλος .

Δεν χαλαστικα όμως.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top