Hiwatt DR-504 / David Gilmour Linked input & Specs - Clone - DIY

nasokosm είπε:
Τα συγχαρητήρια μου για την δουλειά σου πεντακάθαρη και υποδειγματική , την επόμενη φορά περιμένουμε  και την καμπίνα diy!
για τις καμπίνες πάντα ακολουθώ τον αγγλικό νόμο που υπαγορεύει

1) κόντρα πλακέ θαλάσσης να είναι 1 ίντσα , νομίζω εδώ φέρνουν 24άρι 24mm

2) Η καμπίνα να έχει βάθος να μην είναι στενή

αν ακολουθήσεις αυτές τις δύο συμβουλές θα σου παίξει ενδεχομένως καλά :)

ευχαριστώ για τα καλά λόγια , δεν έκανα κάτι παραπάνω από το να ακολουθήσω στην κατασκευή τις αρχές του Dave Reeves δηλαδή

στρατιωτικού τύπου κατασκευή ,στρίψιμο καλωδίων ,90 μοίρες όλες οι γωνίες στα καλώδια ,καλές κολλήσεις  κτλ

τώρα από εκεί και έπειτα πάμε στο πόσο αρρωστημένος είναι ο καθένας να μετράει τις γωνίες ,τα καλώδια, τα υλικά στο κόψιμο κτλ να είναι όλα συμμετρικά και πίστεψε με αυτή την δεδομένη στιγμή που μιλάμε είχα πολύ ελεύθερο χρόνο για να τα προσέξω όλα αυτά,

πράγμα που δεν είναι εφικτό σε περιπτώσεις μαζικής παραγωγής , γιατί είναι ανέφικτο να πληρωθεί μια εταιρεία αν αφιερώσει 70 εργατοώρες ο τεχνικός της για ένα μοντάρισμα

καλημέρες και καλό μήνα 

 
Πολλά μπράβο κι από εμένα.

David Gilmour είπε:
στρατιωτικού τύπου κατασκευή ,στρίψιμο καλωδίων ,90 μοίρες όλες οι γωνίες στα καλώδια ,καλές κολλήσεις  κτλ
Μπορεί να καταλήγεις με μια πιο μαζεμένη κατασκευή αλλά αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις περισσότερο καλώδιο και η διαδρομή του κυκλώματος είναι μεγαλύτερη που σημαίνει και μεγαλύτερα παρασιτικά φαινόμενα. Χωρίς να έχω μελετήσει το θέμα μου δημιουργείται η απορία αν είναι όντως καλύτερο να χρησιμοποιείς δρομολόγηση με γωνίες 90 μοιρών.

 
theoctapus είπε:
Πολλά μπράβο κι από εμένα.

Μπορεί να καταλήγεις με μια πιο μαζεμένη κατασκευή αλλά αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις περισσότερο καλώδιο και η διαδρομή του κυκλώματος είναι μεγαλύτερη που σημαίνει και μεγαλύτερα παρασιτικά φαινόμενα. Χωρίς να έχω μελετήσει το θέμα μου δημιουργείται η απορία αν είναι όντως καλύτερο να χρησιμοποιείς δρομολόγηση με γωνίες 90 μοιρών.
δυστυχώ δεν ζουν ο Dave Reeves ούτε ο Harry Joyce που σίγουρα θα είχαν κάποια καλή τεκμηρίωση επι του θέματος και θα έλυναν σίγουρα την απορία σου ,

για να είμαι ειλικρινής είχα έναν Hiwatt Hi-Gain series ο οποίος ήταν όλος πλακέτα και θεωρούσα ότι θα βρεθώ αντιμέτωπος με περισσότερο θόρυβο με όλα αυτά τα καλώδια και μάλιστα αν δεις την κεντρική tourretboard περνάνε υποχρεωτικά βάση του αυθεντικού σχεδίου και κάποια κάθετα πάνω από άλλα , αυτό που έχω να πω μετά την κατασκευή είναι ότι αντι να συμβεί αυτό που φοβόμουν ο Point to Point έχει λιγότερο θόρυβο και λέγοντας θόρυβο εννοώ να μην συνδέσεις τίποτε επάνω και να ανοίξεις το μάστερ τέρμα να δεις τι ακούγεται να δουλεύει από μέσα , σε πληροφορώ ότι στο Point to Point δεν ακούγεται τίποτα απολύτως

αυτά,  δεν ξέρω τι περισσότερο θα μπορούσα να περιμένω αν δεν υπήρχαν και τα γωνιάσματα στα καλώδια ,πόσο πιο κρυστάλλινο και καθαρό ? απλά το έχει τερματίσει :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο δείγμα ακούγεται πάρα πολύ ωραίος!  :D

Θα ήταν ωραίο να μας ετοίμαζες κλιπάκια με εντελώς dry σήμα όπως επίσης και κάποιο με ποιο hi gain ρυθμίσεις.

Να 'σαι καλά!

 
Δεν ειχα ποτε την τυχει να παιξω με εναν hiwatt και ως ακολουθος του τρισμεγιστου θα ηθελα να δω ενα τελειως clean ηχο.....ποσο διαφορετικος ειναι απο εναν fender?

 
fenderiarhs είπε:
Δεν ειχα ποτε την τυχει να παιξω με εναν hiwatt και ως ακολουθος του τρισμεγιστου θα ηθελα να δω ενα τελειως clean ηχο.....ποσο διαφορετικος ειναι απο εναν fender?
Γιάννη ο Hiwatt δεν έχει καμία σχέση με Fender , οι Fender δεν είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη Pedal friendly , κάποιοι καθόλου βλέπε Silverface και κάποιοι άλλοι τα ψιλοδέχονται αλλά και πάλι δεν αρπάζουν καθόλου, για να μην το κουράζω εδώ και πάρα πολύ καιρό όποτε δέχομαι ερώτηση αν μπορώ να φτιάξω κάτι σε πετάλι για κάτοχο Fender και VOX πραγματικά λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να εξυπηρετήσω διότι ξέρω ότι θα χαλάσουμε τις καρδιές μας , τα μηχανήματα είναι εκπληκτικά αλλά δεν κάνουν για αυτή την δουλειά.

Αυτή είναι η ταπεινή προσωπική μου άποψη και παρακαλώ δεν θέλω να μεταφέρουμε το θέμα σε κριτική Fender / Vox κτλ τύπου ο δικος μου παιζει καλά με το τάδε πετάλι κτλ κτλ , περι ορέξεως κολοκυθόπιτα


εγω μιλάω για εμενα , Vox δεν θα επαιρνα ποτέ ακόμα και το παλιό του Edge που παίζει καλά και Fender εκτός από Bassman πάλι δεν θα έπαιρνα κανένα παρά το γεγονός ότι ο Γκίλμουρ στο delicate sound of thunder είχε τον απόλυτο πραγματικά ήχο με  FENDER


Ερχομαι στο θέμα του Hiwatt που για να είμαι ειλικρινής και αυτό το εχουμε παρεξηγήσει λόγω του Γκίλμουρ , αν σκεφτείς ότι αυτός παίζει το 100αρι DR-103 με το μάστερ στο 9 η ώρα παρά τέταρτο δηλαδή στα LIVE  σε στάδια ανοιχτους χωρους κτλ , με αυτή την ρύθμιση όντως το μηχάνημα είναι πεντακάθαρο δεν αρπάζει καθόλου. Αν όμως του δώσεις και καταλάβει και ανοίξεις το μάστερ στην μέση εκεί θα "αρπάξει" πες καλύτερα "θα σπάσει" όπως πολύ σωστά πρέπει να "αρπάξει" εννοώ χωρίς πετάλι επάνω.

Σε καμία περιπτωση δεν θα συγκριθεί με ένα JCM 800 αλλά θα μοιάσει πολύ με ένα vintage Marshall Plexi.

Επίσης αν του βάλεις κάποιο Overdrive μπροστά δεν θα συμπεριφερθεί σαν Fender γιατί πολύ απλά θα λυσάξει... Τα υπόλοιπα θα τα δεις επιτόπου όταν θα τον τεστάρεις ο ιδιος , κανόνισε να το προγραμματίσουμε :))))

ανέβασα προσωρινα ένα βιντεάκι ακόμα αλλά είναι χάλια γραμμένο με IPhone και αυτό σαν το προηγούμενο, και το μικροφωνο δεν μπορει να ανταπεξέλθει σε αυτή την ένταση με το μαστερ στην μεση σε 4 χ 12 ...

https://www.youtube.com/watch?v=l8yKkotyUSg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απίστευτη δουλειά,πραγματικά μένω άφωνος.

Δεν μοιάζει με αποτέλεσμα χομπίστα,αλλά πολύπειρου επαγγελματία.Συγχαρητήρια,ακούγεται εξαιρετικά!! :)

 
Συγχαρητήρια για τη φοβερή σου δουλειά που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από παρόμοιες δουλειές γνωστών "boutique" κατασκευαστών.Όταν βλέπω τέτοιες δουλειές εύχομαι να είχα τον ελέυθερο χρόνο να έφτιαχνα έναν "δικό" μου ενισχυτη...

David Gilmour είπε:
πάντως ο τωρινός ιδιοκτήτης Musi* Groun* των δικαιωμάτων αν και καλά κρύφτηκε λόγω των πολλών προβλημάτων με την δικαιοσύνη ψάξε στο διαδύκτιο για την οικογένεια  ( μαιμού κιθάρες, μαιμού ενισχυτές  οι οποίοι ήταν τεχνητα παλαιωμένοι, κλεπταποδοχή σε κλεμένες κιθάρες από την μεγάλη κλοπή στην Ιταλία των 100 κιθάρων αξίας 1 εκατομμύριου κτλ κτλ ....) αν λοιπόν και κρύφτηκε διοτι εγω προσωπικά τον είδα σε φωτογραφία της εταιρείας  στο NAMM και θεωρω παραμενει από πισω ...

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2107289/Posh-music-shop-owners-hob-nobbed-celebrity-clients-convicted-1million-stolen-guitar-plot.html

http://www.harmonycentral.com/t5/Effects-Pedals-Multi-Effects-and/Music-Ground-in-the-UK-getting-busted-for-fake-Marshalls-Dumbles/td-p/27294586

http://1.bp.blogspot.com/-rJ_0eZINDDw/UeQCdkM-_OI/AAAAAAAATUY/nz4qAqyR4Tw/s1600/Screen+Shot+2013-07-15+at+7.08.32+AM.png
Δυστυχώς σε αυτούς τους κ@ριόληδες κατέληξε και η θρυλική Les Paul του Peter Green μέσω του Phil Harris και της "αλλάξανε τα φώτα" (original PAFs,M69 rings,caps)     

 
S9F είπε:
Συγχαρητήρια για τη φοβερή σου δουλειά που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από παρόμοιες δουλειές γνωστών "boutique" κατασκευαστών.Όταν βλέπω τέτοιες δουλειές εύχομαι να είχα τον ελέυθερο χρόνο να έφτιαχνα έναν "δικό" μου ενισχυτη...

Δυστυχώς σε αυτούς τους κ@ριόληδες κατέληξε και η θρυλική Les Paul του Peter Green μέσω του Phil Harris και της "αλλάξανε τα φώτα" (original PAFs,M69 rings,caps)       
είναι πραγματικά τραγικοί και είναι θλιβερό θρυλικές εταιρείες και ονόματα να πέφτουν στα νύχια τους , κάτι παρόμοιο και με τα δικαιώματα του αείμνηστου Dave Reeves του Harry Joyce από αμερικάνους αρπακτικά .... άστα να πάνε

 
και φτάσαμε στον επίλογο για το κατασκευαστικό μέρος διότι εκκρεμούν καλά σε ποιότητα κλιπάκια ,

αφού λοιπόν όλα λειτουργούν "as they should"

φτάσαμε στο τελικό βερνίκωμα με κόκκινο παραδοσιακό της εποχής conformal lacquer των κολλήσεων και ουσιαστικά φιξάρισμα της κατασκευής.

P1010534.JPG

P1010535.JPG

 
μπράβο ! :)

Θα ήθελα να ακούσω κάτι  με  το drive του χωρίς εφέ .

Αυτό που λέτε ότι είναι  εντελώς ήσυχος σε μεγάλη ένταση με παραξένευε αν και γνωρίζω ελάχιστα για λαμπάτους ενισχυτές.

το βερνίκωμα βοηθάει σε κάτι ή γίνεται για λόγους " ιστορικούς" και μόνο;

 
Insectius είπε:
μπράβο ! :)

Θα ήθελα να ακούσω κάτι  με  το drive του χωρίς εφέ .

Αυτό που λέτε ότι είναι  εντελώς ήσυχος σε μεγάλη ένταση με παραξένευε αν και γνωρίζω ελάχιστα για λαμπάτους ενισχυτές.

το βερνίκωμα βοηθάει σε κάτι ή γίνεται για λόγους " ιστορικούς" και μόνο;
στο κλιπάκι όπου τον ακούς γκαζωμένο είναι πουσαρισμένος με Klon Centaur overdrive , δεν είναι γκάζι δικό του ,

θεωρώ κατά την γνώμη μου ότι το βερνίκι το έβαζαν παλαιότερα για να προστατεύει τις κολλήσεις , εγώ το βάζω και για αυτό αλλά κυρίως για το γεγονός ότι αν ποτέ δώσω ενισχυτή τέτοιο σε κάποιον άλλον τον πουλήσω κτλ

το αρχικό "ξαφνικά ρε Μιχάλη άρχισε να μου κάνει κάτι περίεργα δεν ρίχνεις μια ματιά μήπως σου έχει ξεφύγει κάτι "

θα γίνει όταν υπάρχει βερνίκι " ναι ρε σι δεν ήθελα να στο πω τον πήγα σε κάποιον φίλο μου που είναι αυτοδίδακτος ηλεκτρονικός γιατί διαβάζει και γράφει χρόνια σε φόρουμ κτλ και δοκιμάσαμε ένα μικρό Mod που διαβάσαμε στο ίντερνετ αλλά δεν πειράξαμε κάτι άλλο "

χαχαχαχα κάπως έτσι

 
και μια μικρή εικαστική παρέμβαση με όλο το θάρρος  :.))))

αφού αγοράστηκαν σαν  Partridge replacements ....

P1010536.JPG

P1010542.JPG

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top