H Microsoft μας συστήνει τον... Gmail Man!

bloody_sunday

Μέλος
Μηνύματα
9,502
Πόντοι
38
H πιο πρόσφατη δυσφήμιση της κ. Microsoft κατά της Google, η οποία δεν μπορώ να πω πως δεν θίγει ορισμένα κακώς κείμενα... τουλάχιστον είναι χιουμοριστική. Απολαύστε:

Gmail Man

Σημείωση: ειρωνικό πως το hosting γίνεται στο Youtube (ιδιοκτησίας... Google).

 
Γελάει ο κόσμος με την κόντρα Microsoft-Google.. ::)

λίγο ''κρύα'' δεν την βρήκατε;

 
Εδώ "κολλάει" το "είπε ο γά'ι'δαρος τον πετεινό κεφάλα"...

Κατά τα άλλα,το δυστύχημα είναι πως εκατομμύρια (αφελών) ανθρώπων παγκοσμίως,έχουν την απαίτηση να βρίσκονται on-line 24/7,ενώ συγχρόνως έχουν την ψευδαίσθηση πως απολαμβάνουν του δικαιώματος της προστασίας προσωπικών δεδομένων και άλλων "ωραίων"...Είναι να γελάει κανείς με την αφέλειά τους.

 
bloody_sunday είπε:
Σημείωση: ειρωνικό πως το hosting γίνεται στο Youtube (ιδιοκτησίας... Google).
Δουρειος ιππος  ;)

προσωπικα το μονο που με χαλαει στο gmail ειναι να γραφω το PS σωστα και να πρεπει να το ξαναγραψω καμια 10αρια φορες με captcha επειδη δεν μπισταει με τιποτα ;D

 
S9F είπε:
Εδώ "κολλάει" το "είπε ο γά'ι'δαρος τον πετεινό κεφάλα"...
Αν και έχεις δίκιο ότι η Microsoft είναι far from innocent σε θέματα συλλογής προσωπικών δεδομένων, η Google είναι μάλλον πιο "επιθετική" σε αυτό τον τομέα και χρησιμοποιεί τα δεδομένα αυτά με πιο ανεξέλεγκτο τρόπο. Οπότε καλώς τρώει κράξιμο.

Το βασικό εν προκειμένω είναι ότι η Google προσφέρει εδώ και χρόνια ένα δυνατό πακέτο υπηρεσιών για corporate mail και ήδη υπάρχουν ένα σωρό πολυεθνικά μαγαζιά που έχουν προτιμήσει το πακέτο αυτό έναντι των παραδοσιακών συστημάτων (όπως τον Exchange και το Outlook της Microsoft).

Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα καλό αυτό, πάντως κάπως αργά το θυμήθηκε η Microsoft να χτυπήσει τις cloud-based λύσεις και τώρα θα δυσκολευτεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.

 
@Μessalion: δεν σε καταλαβαίνω...

@FatalV: όχι ιδιαίτερα κρύα... κάπως προπαγανδιστική ναι. Αλλά ξέρουν να χτυπούν εκεί που πονάει. Αν και μου κάνει εντύπωση η ελευθερία - ηθική και νομική - που έχουν στην δημιουργία αρνητικής διαφήμισης.

@S9F: το δικαίωμα στην ιδιωτικότητα και στο απόρρητο των προσωπικών μας δεδομένων είναι αναφαίρετο. Σε καμία περίπτωση δεν εξυπακούεται πως πρέπει να θεωρήσουμε απόλυτα φυσιολογική τη θυσία του κατόπιν οποιασδήποτε απαίτησης να είμαστε ονλάιν, είτε 24/7, είτε μια ώρα το εξάμηνο. Μάλιστα, υπάρχουν καταπατητές και υπέρμαχοι και στα δυο στρατόπεδα (ιδιωτικό και κρατικό), και μάχες δίνονται κάθε μέρα για αυτό.

 
bloody_sunday είπε:
H πιο πρόσφατη δυσφήμιση της κ. Microsoft κατά της Google, η οποία δεν μπορώ να πω πως δεν θίγει ορισμένα κακώς κείμενα... τουλάχιστον είναι χιουμοριστική. Απολαύστε:

Σημείωση: ειρωνικό πως το hosting γίνεται στο Youtube (ιδιοκτησίας... Google).
Ποιός είπε ότι το (πολύ) μεγάλο κεφάλαιο δεν μπορεί να τρολλάρεται μεταξύ του??

Μόνο εμάς θα τρολλάρουν???

 
bloody_sunday είπε:
@Μessalion: δεν σε καταλαβαίνω...
φυσικα θα αναφερεσαι στο μετά κειμενο απο τον χαρακτηρισμο μου ως "δουρειο ιππο"

εννοω οτι εφοσον ξερω οτι το gmail δεν ειναι και οτι πιο αξιπιστο για τα προσωπικα μου δεδομενα δεν το χρησημοποιω για τιποτα παραπανω απο διαφημησεις και ανεφερα ενα προβλημα που συχνα συναντω - οτι πολλες φορες ενω βαζω το password μου σωστα,κατα εναν περιεργο λογο αυτο δεν το δεχεται με αποτελεσμα μετα απο 3 προσπαθειες να σου βγαζει να ξαναβαλεις τον κωδικο με την συμμετοχη captcha οπου και εκει δεν πετυχαινει παρα μονο μετα απο καμια 8-10 φορες...

επισης δεν ειναι η πρωτη φορα που η Microsoft εχει κανει κατα μετωπον επιθεση ονομαστικα και σε αλλες εταιριες - αναφορικα θυμαμαι πριν απο 2 χρονια περιπου οταν ο firefox βραβευθηκε ως ο πιο "πολυκατεβασμενος" browser τοτε ο CEO της microsoft ειχε βγει δημοσια και ειχε πει οτι το βραβειο βασιζεται σε ψεμματα γιατι οσοι κατεβασαν τον firefox χρησημοποιησαν τον internet explorer για να τον κατεβασουν

γενικα η Microsoft ακομα νομιζει πως ειναι παιδακι του νηπιαγωγειου και πως αμα καποιος τις κλεψει ενα μολυβι απο τα 100αδες που εχει θα πρεπει να τον χτυπησει και να τον βρισει (τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου δινει)

 
bloody_sunday είπε:
@FatalV: όχι ιδιαίτερα κρύα... κάπως προπαγανδιστική ναι. Αλλά ξέρουν να χτυπούν εκεί που πονάει. Αν και μου κάνει εντύπωση η ελευθερία - ηθική και νομική - που έχουν στην δημιουργία αρνητικής διαφήμισης.
Αυτό ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το σκεφτόμουν και εγώ σε 2η φάση. Είναι αλήθεια πως αγγίζει τα όρια της απροκάλυπτης δυσφήμισης.

Αλλά λογικά στην Αμερική, ποιος μιλά για ελευθερία; :)

(εννοώ, πως ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ η στενή έννοια της λέξης ''ελευθερία'', είναι πέρα για πέρα ''προστατευμένη'' εκεί)

 
messalion είπε:
εννοω οτι εφοσον ξερω οτι το gmail δεν ειναι και οτι πιο αξιπιστο για τα προσωπικα μου δεδομενα
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, το Gmail μπορεί να σκανάρεται από την μηχανή της Google και πιθανότατα να λογοκρίνεται όπως κάνει πχ. σε Κίνα, Ιράν κλπ. αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν το πρώτο που εφάρμοσε κρυπτογράφηση SSL στο ευρείας απήχησης δωρεάν mail του, μετά βέβαια το περίφημο Hushmail που υπάρχει και σήμερα, και που από την αρχή (καμιά 12ριά χρόνια τώρα) το θυμάμαι να αποτελεί στόχο διώξεων επειδή δεν θυσίαζε το απόρρητό του.

 
η διαφήμιση έχει την πλάκα της, αλλά δε νομίζω οτι έχει ενημερωτικό χαρακτήρα από την άποψη οτι τα καΐδια του ίντερνετ ξέρουν που βρίσκονται ενώ οι newbies (με την ευρεία έννοια) δεν πολυσκάνε για τέτοια θέματα (πχ προ facebook ήταν αδιανόητο να μοστράρεις τη φάτσα σου με το όνομά σου από κάτω, ενώ τώρα "περνάει" ως φυσιολογικό).

Αυτό που με είχε ενοχλήσει περισσότερο ήταν μια πρόσφατη "ειδηση" στα τεχνολογικά μέσα που αναφερόταν στο τι περιμένουμε να δούμε στα αμέσως επόμενα χρόνια από υπολογιστές-εφαρμογές κλπ. Ανάμεσα στα bullets ήταν η πρόταση "δεν θα υπάρχει spam" και εξηγούσε οτι όλες οι διαφημίσεις θα είναι στοχευμένες (άρα θα είναι επιθυμητές ??? ). Προφανώς για να έχουμε τέτοια "πρόοδο" δεν πολυπειράζει να υποχωρήσουμε και λίγο στο θεματάκι της ιδιωτικότητας και λοιπές οπισθοδρομικές μπούρδες.

 
blue είπε:
Αυτό που με είχε ενοχλήσει περισσότερο ήταν μια πρόσφατη "ειδηση" στα τεχνολογικά μέσα που αναφερόταν στο τι περιμένουμε να δούμε στα αμέσως επόμενα χρόνια από υπολογιστές-εφαρμογές κλπ. Ανάμεσα στα bullets ήταν η πρόταση "δεν θα υπάρχει spam" και εξηγούσε οτι όλες οι διαφημίσεις θα είναι στοχευμένες (άρα θα είναι επιθυμητές ??? ). Προφανώς για να έχουμε τέτοια "πρόοδο" δεν πολυπειράζει να υποχωρήσουμε και λίγο στο θεματάκι της ιδιωτικότητας και λοιπές οπισθοδρομικές μπούρδες.
+1

επισης αυτες οι "στοχευμενες επιθεσεις" (ετσι τις λεω εγω και οχι διαφημησεις) θα ειναι ή ειναι ηδη καθαρα αποτελεσμα των "τεστ" που γινονται μεσω των κοινωνικων δικτυων.

η ερωτηση μου ειναι η εξης - θελουμε αραγε να ειμαστε ΤΟΣΟ φακελωμενοι που στο τελος θα λεμε και ευχαριστω που η τεχνολογια μας παρεχει τοσα αγαθα οπως "οτι δεν θα υπαρχει πια spam" ???

 
Δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι απολύτως εναντίων των στοχευμένων διαφημίσεων, και εξηγούμε:

Ούτως ή αλλιώς είμαστε εδώ, στο νοιζ, όπου ξέρουμε ότι δεχόμαστε ότιδήποτε έχει να κάνει με μουσική (τεχνολογία, ροκ, και κάποια παρατράγουδα (πχ κλασσική)). Καλώς ως εδώ. Επίσης μπορούμε να διαφημίσουμε τις παραστάσεις μας. Καλώς και εδώ. Επίσης ο admin (ή κάποιος άλλος (?)) παραθέτει δελτία τύπου για οτιδήποτε μπορεί να μας ενδιαφέρει (πχ. νέα από νέα προϊόντα, από το ΝΑΜΜ, από τη musikmesse, κλπ). Και φυσικά κατά καιρούς, όλοι μπορεί να βάλουμε μια μικροδιαφήμιση που μας επιτρέπετε γιατί είναι μικρή. Για παράδειγμα το νέο CD του χ ή το ψ.

Όλα αυτά τα δεχόμαστε χωρίς πολλά πολλά, και μάλιστα σε κάποιο επίπεδο τα περιμένουμε: "Γιατί ρε δε μας είπες για τη καινούρια σου δουλειά;".

Το ίδιο συμβαίνει και στο facebook. Καλοδέχομαι τα νέα από τους "φίλους" (ο θεώς να τους κάνει φίλους... και η ορθογραφία είναι σωστή Ανέστη! ;)). Ότι και να είναι: Μία συναυλία, ένα νέο προϊόν, κάτι άλλο. Τα άσχετα προϊόντα της ΝΙΚΕ ή για καφέ (δε πίνω καφέ), με αφήνουν αδιάφορο, και αναρωτιέμαι γιατί στο Δια υπάρχουν. Θεωρώ ότι κάτι δε λειτουργεί στο FB!

Και τελικά, το ίδιο θα ήθελα και στην τηλεόραση, και οπουδήποτε. Δεν είναι καθόλου μυστικό το ότι ασχολούμε με τη μουσική, με τη κλασσική μουσική, με τις παρτιτούρες, κλπ. Γιατί λοιπόν να μην καλοδέχομαι την οποιαδήποτε διαφήμιση που με ενδιαφέρει; Γιατί να δεχτώ την άσχετη; Στο κάτω κάτω τη ΘΕΛΩ την διαφήμιση που με ενδιαφέρει. ΘΕΛΩ να πάω σε μία συναυλία, να αγοράσω ένα προϊόν, να μάθω νέα από κάποιον άνθρωπο.

ΥΓ. Πέτρο: Προ facebook υπήρχε το myspace, με τη γνωστή φωτογραφία με την λεγόμενη "γωνία myspace" (την οποία έπαιρνες εσύ με το χέρι τεντωμένο που μισο-φαινόταν". Υπάρχει και ζωή ΠΡΟ facebook! ;)

 
Nικόλα απαντάς στο μη υπαρκτό ποστ μου "δεν θέλω να βλέπω διαφημίσεις" ;D

Kι εγώ προτιμώ τα νέα της ΕΗΧ ή της Line6 από τα enlargement pills που λαμβάνω στο junk μου, αλλά αυτό δεν χρειάζεται να το αποφασίσω εκβιαστικά. Πχ θα μπορούσε ο χρήστης να επιλέγει τα νέα που τον ενδιαφέρουν (όπως γίνεται και τώρα) και όχι να του παρουσιάζεται ως λύση ή πρόοδος το "σε παρακολουθώ για να μη σου στέλνω άσχετα".

 
blue είπε:
Nικόλα απαντάς στο μη υπαρκτό ποστ μου "δεν θέλω να βλέπω διαφημίσεις" ;D
Δε διαφωνώ με το ζουμί του ποστ σου, αλλά... δεν απαντούσε σε εσένα... Απλά είπα μια γνώμη... Σε εσένα είπα αυτό για το myspace... τίποτα άλλο... ;)
 
Η προβολή διαφημίσεων είναι απαραίτητη και επιθυμητή προϋπόθεση για τη λειτουργία οποιουδήποτε οργανισμού παρέχει τις υπηρεσίες του τιμής ένεκεν. Εφ' όσον λοιπόν είναι απαραίτητο να βλέπω διαφημίσεις, ασφαλώς προτιμώ να είναι στοχευμένες, παρά τις όποιες ατέλειες του μηχανισμού στόχευσης (ο οποίος άλλωστε βελτιώνεται διαρκώς).

Το κακοήθες βίντεο που παρατέθηκε, αποκρύπτει ότι το 90% των περιπτώσεων που κάποιος γράφει "γάτα" εννοεί όντως μία γάτα. Παράλληλα, το 99,9% των περιπτώσεων που γράφει "Pink Floyd" εννοεί όντως τους Floyd. Τώρα, στην περίπτωση ενός πολύ ειδικού mail το οποίο θα αναφέρεται διεξοδικά στη βιογραφία του Lucifer Sam, ε.. τόσο ψυχάκιας που είναι αυτός που το έγραψε, ας δει και πέντε φάουλ διαφημίσεις.

 
Αν, προκειμένου να βλέπω στοχευμένες διαφημίσεις, πρέπει κάποιος να διαβάζει το email μου, τότε προτιμώ τις χύμα άστοχες διαφημίσεις thank you very much.

 
gdevelek είπε:
Αν, προκειμένου να βλέπω στοχευμένες διαφημίσεις, πρέπει κάποιος να διαβάζει το email μου, τότε προτιμώ τις χύμα άστοχες διαφημίσεις thank you very much.
Πάντως, εδώ στο noiz που γράφεις, κάποιος (ακριβώς ο ίδιος "κάποιος") διαβάζει τα ποστ σου προκειμένου να σου δείξει στοχευμένες διαφημίσεις. Να υποθέσω ότι αυτό δε σε ενοχλεί διότι:

α) Αντιλαμβάνεσαι τα ποστ σου σαν δημόσιες τοποθετήσεις που δεν προστατεύονται από οποιαδήποτε αντίληψη ιδιωτικού απορρήτου.

β) Είναι αποδεκτό από 'σένα ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος λειτουργίας του noiz.gr;

Αν το (β), τότε - στην ίδια "λογική" - είναι αποδεκτό από 'μένα ότι έτσι λειτουργεί το gmail, το οποίο μάλιστα έχει και μη-δωρεάν έκδοση, απαλλαγμένη από διαφημίσεις.

 
Ο όρος στοχευμένες διαφημίσεις δεν είναι απολύτως ακριβής, αν θέλουμε να μιλήσουμε με τρέχουσα ορολογία πρόκειται για προσωποποιημένο (personalized) περιεχόμενο.

Να πω για όσους δεν το ξέρουν, ότι σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση το internet έχει τη δυνατότητα της μετρησιμότητας του αποτελέσματος. Κανείς δεν ξέρει αν σου άρεσε το τηλεοπτικό της Coca Cola ή αν έκανες zapping εκείνη την ώρα. Και τελικά αν όντως αγόρασες Coca Cola, συνήθως η Coca Cola Co. δεν έχει κανένα μέσο να επιβεβαιώσει κατά πόσο η δική σου επιλογή οφείλεται στη διαφήμιση που είδες στην tv. Βλέπει απλώς κάποια απρόσωπα chart πωλήσεων.

Στο internet μπορείς να έχεις μετρησιμότητα (μικρή εώς απόλυτη) της ανταπόκρισης και επιπλέον -βάσει του feedback που παίρνεις από τα click του χρήστη- να του στέλνεις personalized περιεχόμενο.

Το personalized περιεχόμενο έχει απείρως καλύτερο response από το generic περιεχόμενο, και μάλιστα όσο πιο προσωπικό γίνεται το μήνυμα (αν ας πούμε σε προσφωνεί αγαπητέ sfaku ή ακόμη καλύτερα αγαπητέ Λευτέρη, αντί αγαπητέ φίλε) τόσο πιο μεγάλη η ανταπόκριση.

Τα κοινωνικά δίκτυα, τα νέα μέσα και όποια άλλη υπηρεσία προϋποθέτει επώνυμους χρήστες φυσικά προσφέρονται για αυτή τη δουλειά. Βλέπετε πόσο μεγάλη πρεμούρα έχει το gmail να ταυτοποιήσει το κινητό μας, το iphone (το οποίο το χρησιμοποιούμε επίσης επωνύμως) να καταγράφει τους χώρους που πηγαίνουμε κ.λπ.

Κατά τη γνώμη μου ο χρήστης πρέπει να είναι ένα πλάσμα ιδιαιτέρως μορφωμένο στα ζητήματα ίντερνετ και αυτή η μόρφωση περιλαμβάνει και τη διαχείριση της ιδιωτικότητάς του, που δεν είναι απλώς "κάτι ψιλά γράμματα" αλλά ένα σημαντικό θέμα.

Δεν με πειράζει να βλέπω καμιά διαφήμιση (στο τέλος επέρχεται και το φαινόμενο του clutter και δεν τις παρατηρούμε κιόλας) αλλά προσπαθώ σαν χρήστης να παίρνω τα μέτρα μου απέναντι σε κάθε επιθετική ή εκβιαστική μορφή παρενόχλησης της ιδιωτικότητάς μου, και υπάρχουν τέτοιες.

Το διαφημιστικό της Microsoft είχε αρκετή πλάκα. Σε κάποια σημεία που έμοιαζε κάπως χαζό ή κρύο, είμαι βέβαιος ότι ήταν επίτηδες, για να δώσει μια καλτ αίσθηση. Ο λόγος που είναι τόσο επιθετικό είναι ότι αφενός στην Αμερική υπάρχει κουλτούρα σκληρής αρνητικής διαφήμισης. Αφετέρου το gmail είναι καθιερωμένο και το office365 είναι challenger της πρωτοκαθεδρίας του gmail, άρα πρέπει να φωνάξει για να ακουστεί. Νομίζω ότι θα φέρει κάποια ανταπόκριση.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top