Δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι απολύτως εναντίων των στοχευμένων διαφημίσεων, και εξηγούμε:
Ούτως ή αλλιώς είμαστε εδώ, στο νοιζ, όπου ξέρουμε ότι δεχόμαστε ότιδήποτε έχει να κάνει με μουσική (τεχνολογία, ροκ, και κάποια παρατράγουδα (πχ κλασσική)). Καλώς ως εδώ. Επίσης μπορούμε να
διαφημίσουμε τις παραστάσεις μας. Καλώς και εδώ. Επίσης ο admin (ή κάποιος άλλος (?)) παραθέτει δελτία τύπου για οτιδήποτε
μπορεί να μας ενδιαφέρει (πχ. νέα από νέα προϊόντα, από το ΝΑΜΜ, από τη musikmesse, κλπ). Και φυσικά κατά καιρούς, όλοι μπορεί να βάλουμε μια
μικροδιαφήμιση που μας επιτρέπετε γιατί είναι μικρή. Για παράδειγμα το νέο CD του χ ή το ψ.
Όλα αυτά τα δεχόμαστε χωρίς πολλά πολλά, και μάλιστα σε κάποιο επίπεδο τα περιμένουμε: "Γιατί ρε δε μας είπες για τη καινούρια σου δουλειά;".
Το ίδιο συμβαίνει και στο facebook. Καλοδέχομαι τα νέα από τους "φίλους" (ο θεώς να τους κάνει φίλους... και η ορθογραφία είναι σωστή Ανέστη!
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
). Ότι και να είναι: Μία συναυλία, ένα νέο προϊόν, κάτι άλλο. Τα άσχετα προϊόντα της ΝΙΚΕ ή για καφέ (δε πίνω καφέ), με αφήνουν αδιάφορο, και αναρωτιέμαι γιατί στο Δια υπάρχουν. Θεωρώ ότι κάτι δε λειτουργεί στο FB!
Και τελικά, το ίδιο θα ήθελα και στην τηλεόραση, και οπουδήποτε. Δεν είναι καθόλου μυστικό το ότι ασχολούμε με τη μουσική, με τη κλασσική μουσική, με τις παρτιτούρες, κλπ. Γιατί λοιπόν να μην καλοδέχομαι την οποιαδήποτε διαφήμιση που με ενδιαφέρει; Γιατί να δεχτώ την άσχετη; Στο κάτω κάτω τη ΘΕΛΩ την διαφήμιση που με ενδιαφέρει. ΘΕΛΩ να πάω σε μία συναυλία, να αγοράσω ένα προϊόν, να μάθω νέα από κάποιον άνθρωπο.
ΥΓ. Πέτρο: Προ facebook υπήρχε το myspace, με τη γνωστή φωτογραφία με την λεγόμενη "γωνία myspace" (την οποία έπαιρνες εσύ με το χέρι τεντωμένο που μισο-φαινόταν". Υπάρχει και ζωή ΠΡΟ facebook!