Δυστυχώς, η πλειοψηφία αντιλαμβάνεται τα πράγματα διαφορετικά (λάθος εν προκειμένω): οτιδήποτε θεωρείται free (δηλ. δεν μας κοστίζει άμεσα χρήματα από την τσέπη μας) το βάζουμε άνετα στην ζωή μας, στο σπίτι μας, στην καθημερινότητά μας, δίχως να μας απασχολούν οι μακροπρόθεσμες συνέπειες. το αποτέλεσμα είναι φυσικά πολυεπίπεδο: η έννοια της ιδιωτικότητας (facebook) και του προσωπικού γούστου/ανάγκης (διαφημίσεις gmail) αρχίζει και μεταλλάσσεται (στο όνομα της προόδου για ορισμένους) με γοργούς ρυθμούς, δίχως να προλάβουμε να καταλάβουμε 'που πάει το πράμα'. Δεν θέλω να κουράσω με σεντόνια, αλλά εαν κάποιος θα ήθελε να διαβάσει μια ενδιαφέρουσα άποψη για το που βαδίζουμε μέσω google και μέσω του διαδικτύου όπως υπάρχει σήμερα και εξελίσσεται, θα πρότεινα να ρίξει μια ματιά στο βιβλίο του Nicholas Carr "the big switch".trolley είπε:Η προβολή διαφημίσεων είναι απαραίτητη και επιθυμητή προϋπόθεση για τη λειτουργία οποιουδήποτε οργανισμού παρέχει τις υπηρεσίες του τιμής ένεκεν. Εφ' όσον λοιπόν είναι απαραίτητο να βλέπω διαφημίσεις, ασφαλώς προτιμώ να είναι στοχευμένες, παρά τις όποιες ατέλειες του μηχανισμού στόχευσης (ο οποίος άλλωστε βελτιώνεται διαρκώς).
το video το βρήκα ολίγον τι σαχλό, αλλά έχω στο νου μου ότι ίσως αρκετοί δεν γνωρίζουν την συγκεκριμένη πρακτική της google (βέβαια, ήταν διαφήμιση/δυσφήμηση και όχι κοινωνική προσφορά της microsoft).