- Μηνύματα
- 529
- Πόντοι
- 18
Χαιρετώ τα παιδιά του noiz! 
Θέλω οι πιο έμπειροι του forum να εξηγήσετε στους λιγότερο έμπειρους (ή έστω μόνο σε εμένα, αν μόνο εγώ έχω το πρόβλημα) την "πιάτσα" των καμπινών και των κεφαλιών από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών.
To be more specific:
Οι κεφαλές, πέρα από το αν είναι τρανζιστοράτες,λαμπάτες ή υβριδικές, χαρακτηρίζονται από το πόσα watt ισχύ έχουν.
Ερώτηση: η ισχύς αυτή είναι ονομαστική και όχι αποδιδόμενη, έτσι δεν είναι?
Η πραγματική ισχύς μιας κεφαλής, ποια είναι?
Οι καμπίνες από την άλλη, χαρακτηρίζονται και από ισχύ (wattage) καθώς και από εισόδους με διαφορετική αντίσταση.
Ερώτηση: Υποθέτω ότι η ισχύς της καμπίνας είναι η κατανάλωση ενέργειας από την ενέργεια που προσφέρει η κεφαλή (και προφανώς αυτή η ενέργεια σχετίζεται άμεσα με την παραγωγή ήχου).
Τα watt της καμπίνας όμως, πρέπει να είναι μεγαλύτερα από της κεφαλής ή δεν παίζει ρόλο?
Υποθέτω πως αν παρέχονται παραπάνω watt στην καμπίνα από όσα είναι η ονομαστική ισχύς της, κάτι θα "καεί" 'η τέλος πάντων κάτι θα παίξει.
Επομένως, για κεφαλή 100W, η καμπίνα πρέπει να είναι >=100W?
Υπάρχει κάποιο ασφαλές περιθώριο για την περίπτωση αυτή (threshold)?
Π.χ. κεφαλή 100W και καμπίνα 120W? ???
Τελευταία ερώτηση μου τα ohms (impedance) μιας καμπίνας σε συνδυασμό με κεφαλή.
Πως και τι σύνδεση κάνεις?
Σε τι σε ωφελεί να συνδέσεις π.χ. στα 8ohm και όχι στα 16?
Από τον βασικό νόμο του Ohm έχουμε ότι για ίδια διαφορά δυναμικού (αφού στη ίδια πρίζα θα συνδέσουμε
) έχουμε αυξανόμενο ρεύμα Ι για μειούμενη αντίσταση R.
Το να έχω μεγαλύτερο ρεύμα στην καμπίνα, τι αλλάζει πρακτικά ?
Θα παίζει πιο δυνατά? (εντελώς παιδική ερώτηση η τελευταία αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω)
Υπάρχουν παραπάνω από μια σωστές συνδέσεις κεφαλής-καμπίνας ή κάθε καμπίνα δουλεύει σε σταθερά ohm?
Ρίξτε το φως σας...

Θέλω οι πιο έμπειροι του forum να εξηγήσετε στους λιγότερο έμπειρους (ή έστω μόνο σε εμένα, αν μόνο εγώ έχω το πρόβλημα) την "πιάτσα" των καμπινών και των κεφαλιών από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών.
To be more specific:
Οι κεφαλές, πέρα από το αν είναι τρανζιστοράτες,λαμπάτες ή υβριδικές, χαρακτηρίζονται από το πόσα watt ισχύ έχουν.
Ερώτηση: η ισχύς αυτή είναι ονομαστική και όχι αποδιδόμενη, έτσι δεν είναι?
Η πραγματική ισχύς μιας κεφαλής, ποια είναι?
Οι καμπίνες από την άλλη, χαρακτηρίζονται και από ισχύ (wattage) καθώς και από εισόδους με διαφορετική αντίσταση.
Ερώτηση: Υποθέτω ότι η ισχύς της καμπίνας είναι η κατανάλωση ενέργειας από την ενέργεια που προσφέρει η κεφαλή (και προφανώς αυτή η ενέργεια σχετίζεται άμεσα με την παραγωγή ήχου).
Τα watt της καμπίνας όμως, πρέπει να είναι μεγαλύτερα από της κεφαλής ή δεν παίζει ρόλο?
Υποθέτω πως αν παρέχονται παραπάνω watt στην καμπίνα από όσα είναι η ονομαστική ισχύς της, κάτι θα "καεί" 'η τέλος πάντων κάτι θα παίξει.
Επομένως, για κεφαλή 100W, η καμπίνα πρέπει να είναι >=100W?
Υπάρχει κάποιο ασφαλές περιθώριο για την περίπτωση αυτή (threshold)?
Π.χ. κεφαλή 100W και καμπίνα 120W? ???
Τελευταία ερώτηση μου τα ohms (impedance) μιας καμπίνας σε συνδυασμό με κεφαλή.
Πως και τι σύνδεση κάνεις?
Σε τι σε ωφελεί να συνδέσεις π.χ. στα 8ohm και όχι στα 16?
Από τον βασικό νόμο του Ohm έχουμε ότι για ίδια διαφορά δυναμικού (αφού στη ίδια πρίζα θα συνδέσουμε

Το να έχω μεγαλύτερο ρεύμα στην καμπίνα, τι αλλάζει πρακτικά ?
Θα παίζει πιο δυνατά? (εντελώς παιδική ερώτηση η τελευταία αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω)
Υπάρχουν παραπάνω από μια σωστές συνδέσεις κεφαλής-καμπίνας ή κάθε καμπίνα δουλεύει σε σταθερά ohm?
Ρίξτε το φως σας...
