Γνώμη για τον Seymour Duncan little 59 σε Stratocaster (θέση bridge)

Παιδες, αν σε κάποιους από εσάς δεν σας έκατσε, δεν έχει νοημα να νομίζετε οτι δεν δουλευει και στους υπόλοιπους και να τους προτείνετε να μην δοκιμάσουν κιόλας.

Δυο στρατς εδώ, και οι 2 με single coil sized humbucker μαγνήτες all across και δεν υπαρχει περίπτωση να μπουν ποτέ ξανά σαπιοι μονοπηνιοι.

Για όσους πετάνε το επιχειρημα "παρε LP", αν ηθελα LP, θα είχα παρει LP. ΔΕΝ θέλω LP, θέλω εργονομια στρατ, θέλω τρέμολο, θελω ΤΡΕΙΣ μαγνητες με λειτουργικότητα στρατ (και οι 5 θεσεις ειναι 100% αξιοποιήσιμοι και σε καθαρα και σε βρώμικα) και όχι, ποτε δεν τρελλαθηκα για την θέση 2, και επαιζα με μόνο SSS για 25 χρόνια, οπότε δεν μου λειπει τίποτα.

Όσο για την φοβικότητα της αλλαγής οποιουδήποτε component στα όργανα, τι να πω. Το οτι βγήκε κάτι απο το εργοστάσιο δεν σημαινει οτι βγήκε για σενα και για μενα.

Ε, κάνε το εργοστασιακο όργανο δικό ΣΟΥ με το να κάνεις όποιες αλλαγές και mods θα σε βοηθήσουν στο παιξιμο, στον ήχο κοκ, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε...

Αλλιώς όπως την πήρες, βαλε την σε σελοφάν και κοιτα την.

ΥΓ: το πανευκολο μοντάκι με το #2 tone να γινει dedicated για τον bridge, όταν μιλαμε για κλασσικους μονοπηνιακους δεν σώνει καμία κατάσταση με τον bridge...εκτός από το οτι όσο κανεις roll off, θα χάνεις και preceived ένταση, είναι που είναι και scooped απο κατασκευής, μάλλον θα γινουν χειρότερα τα πραγματα (φυσικα και το είχα κάνει, όσο unusable ήταν ο bridge πριν για καθαρά, ήταν και μετά, μαγνητες 57/62 και 3 σετς CS69). Φυσικά άλλο ένα πράγμα που μπορεί να δοκιμάσει κάποιος και να αποφασισει αν του κάνει ή οχι, αυτη ηταν η δικη μου εμπειρία. Με διπλό (full ή SC sized) για μενα το tone για τον bridge, όσο περισσοτερα μεσαία έχει (spike) τόσο πιο αναγκαίο είναι, για καθαρά τουλάχιστον.

 
Οταν δεν υπαρχει η δυνατοτητα να εχεις οσες κιθαρες θες, με διαφορετικα χαρακτηριστικα, κανεις ο,τι θες για να φερεις το οργανο πιο κοντα στα γουστα σου. Για την ακριβεια κ 62αρα στρατ να εχεις, δικη σου ειναι, οτι θες κανεις. Αφηνοντας λοιπον τη συλλεκτικοτητα κ τις μη αναστρεψιμες μοντες στην ακρη, σε ολα τα αλλα, αν δουλεψει η μοντα δε σε νοιαζει καθολου τι σχολια θα ακουσεις.

Δεν εχουν ολοι τα ιδια γουστα, ουτε τις ιδιες αναγκες. 

Οποτε ολα οσα εχουν ειπωθει εχουν νοημα για αυτον που το ειπε κ ισχυουν  γι'αυτον.

Ακουγεται λιγο κλισε αυτο, αλλα ακριβως ετσι ειναι.

Ναι θα χασεις το χαρακτηρα κ την κλασσικη στρατιλα, αλλα αυτο εσενα μπορει να μη σε απασχολει καθολου.

Στο κατω κατω αν δουλεψει η αλλαγη, συστηνε την ως μοντερνα στρατ μετα ή ως σουπεστρατ ? 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και μη αναστρεψιμες να ειναι οι μόντες, μια χαρά ειναι, αρκει να ξέρεις κάθε μόντα ποιο προβλημα θα σου λύσει και να μην κάνει κάποιος ότι του κατέβει στο κεφάλι. Αλλιώς και δεν θα λυσει κανένα προβλημα, και θα έχει ένα όργανο "πετσοκομμενο".

Το να αγοράζει κάποιος όργανο με την σκέψη οτι κάποτε θα το πουλήσει άρα ντάντεμα, προσωπικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Το να αγοράζει κάποιος όργανο σαν επένδυση, μπορει να μην το έχω κανει ποτέ αλλά το καταλαβαίνω. Εκει την αφηνεις στο case της και δεν την αγγιζεις. Αν θελεις να παίζεις το οργανο ομως...

Αν ηταν να περιμένω κάποια εταιρεία να βγάλει κάποιο μοντέλο με μπράτσο όπως το θέλω εγώ, χαιρέτα μου τον πλάτανο, let alone και όλα τα υπολοιπα που θέλω σε μια κιθάρα.

Φυσικά ξέχασα να ρωτησω τον @bathan , ψάχνεις κάποιους συγκεκριμένους ήχους? Απο΄SD μαγνήτες δεν έχω εμπειρία οπότε για τον little 59 δεν έχω άποψη, είμαι στους Dimarzio, αλλά το θέμα εκτος απο τον "όγκο" που είπες είναι, τι ψάχνεις ηχητικά (SC voicing πιο παχύ? Οχι scooped με μεσαια?).

 
Και μη αναστρεψιμες να ειναι οι μόντες, μια χαρά ειναι, αρκει να ξέρεις κάθε μόντα ποιο προβλημα θα σου λύσει και να μην κάνει κάποιος ότι του κατέβει στο κεφάλι. Αλλιώς και δεν θα λυσει κανένα προβλημα, και θα έχει ένα όργανο "πετσοκομμενο".

Το να αγοράζει κάποιος όργανο με την σκέψη οτι κάποτε θα το πουλήσει άρα ντάντεμα, προσωπικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Το να αγοράζει κάποιος όργανο σαν επένδυση, μπορει να μην το έχω κανει ποτέ αλλά το καταλαβαίνω. Εκει την αφηνεις στο case της και δεν την αγγιζεις. Αν θελεις να παίζεις το οργανο ομως...

Αν ηταν να περιμένω κάποια εταιρεία να βγάλει κάποιο μοντέλο με μπράτσο όπως το θέλω εγώ, χαιρέτα μου τον πλάτανο, let alone και όλα τα υπολοιπα που θέλω σε μια κιθάρα.

Φυσικά ξέχασα να ρωτησω τον @bathan , ψάχνεις κάποιους συγκεκριμένους ήχους? Απο΄SD μαγνήτες δεν έχω εμπειρία οπότε για τον little 59 δεν έχω άποψη, είμαι στους Dimarzio, αλλά το θέμα εκτος απο τον "όγκο" που είπες είναι, τι ψάχνεις ηχητικά (SC voicing πιο παχύ? Οχι scooped με μεσαια?).
Στις μη αναστρεψιμες μοντες υπαρχει ενα προβλημα. Κ θα το συνδυασω με αυτο που ειπες, το να αγοραζει καποιος κιθαρες με σκοπο να τις πουλησει. Υπαρχει καποια περιοδος στη "σταδιοδρομια" σου ως ιδιοκτητης κιθαρων ?, που θα το κανεις. Δοκιμαζεις δηλαδη διαφορετικα σπεξ, αλλα δεν παντρευεσαι. Οχι πως το κανουν ολοι, αλλα το κανουν πολλοι. Μπορει να βοηθησει στο να καταληξεις στα πραγματικα σου γουστα. Επειδη λοιπον καποιος μπορει να ειναι σε τετοια φαση, δε θα προτεινα ποτε μη αναστρεψιμη μοντα 

 
Στις μη αναστρεψιμες μοντες υπαρχει ενα προβλημα. Κ θα το συνδυασω με αυτο που ειπες, το να αγοραζει καποιος κιθαρες με σκοπο να τις πουλησει. Υπαρχει καποια περιοδος στη "σταδιοδρομια" σου ως ιδιοκτητης κιθαρων ?, που θα το κανεις. Δοκιμαζεις δηλαδη διαφορετικα σπεξ, αλλα δεν παντρευεσαι. Οχι πως το κανουν ολοι, αλλα το κανουν πολλοι. Μπορει να βοηθησει στο να καταληξεις στα πραγματικα σου γουστα. Επειδη λοιπον καποιος μπορει να ειναι σε τετοια φαση, δε θα προτεινα ποτε μη αναστρεψιμη μοντα 


Καταλαβαινω τι λες.

Τις μη αναστρεψιμες μοντες προσωπικα τις ξεκινησα (στο τρίτο μου οργανο) όταν εμφανιζοντουσαν ενα ενα τα "προβληματα". Σιγα σιγα και με το μαλακο. Ταστα, radius, neck profile και πολλα άλλα "βγηκαν" μετα απο πολυ παιξιμο με την τοτε στρατ μου. Αυτα προκύπτουν από την χρήση.

Στα πρωτα δύο, μονο μαγνητες και αυτό προφανως όχι απο την πρωτη μερα. Πάλι μετα από χρηση και εντοπισμό των "προβλημάτων".

Στο συγκεκριμένο θέμα το να καρφώσει έναν μαγνήτη δεν ειναι τιποτα...εκτος και αν η κιθαρα εχει SSS routing και θελει να βάλει full size hum.

Οπότε όλα καλα.

 
Φυσικά ξέχασα να ρωτησω τον @bathan , ψάχνεις κάποιους συγκεκριμένους ήχους? Απο΄SD μαγνήτες δεν έχω εμπειρία οπότε για τον little 59 δεν έχω άποψη, είμαι στους Dimarzio, αλλά το θέμα εκτος απο τον "όγκο" που είπες είναι, τι ψάχνεις ηχητικά (SC voicing πιο παχύ? Οχι scooped με μεσαια?).


Ως τωρα πέρασαν απο τα χέρια αρκετές κιθάρες που για διάφορους λόγους, ήρθαν έμειναν για λίγο ή περισσότερο και έφυγαν
4 Strats, 1 Tele, 1 LP, 1 ακουστική

Στο τέλος πάντα ήθελα κάτι άλλο απο αυτό που είχα με αποτέλεσμα να ειμαι συνεχώς σε αναζήτηση (άτιμο πράγμα το gas)
Αποτέλεσμα, τις πούλησα όλες και αυτήν την εποχή έχω μόνο την HW1 διότι είμαι απο πολύ παλιά ερωτευμένος με τις stratocaster. Το σχήμα τους με έχει σημαδέψει, θυμάμαι πιτσιρικάς στο σχολείο είχα μια αφίσα του Νόπφλερ με την κόκκινη strat !!!

Ο λόγος που τώρα έχω μόνο μια κιθάρα είναι πως λόγω περιορισμένου χρόνου δεν παίζω συχνά

Στην ερώτησή σου θα ήθελα πιο γεμάτο ήχο στο bridge ίσως κάτι κοντά στο set του Gilmour (αν δεν κάνω λάθος είναι EMG μονοί) ή στον Fender wide range στις Tele των 70's
Ωραίος στα αυτιά μου είναι και ο Chopper καθώς και ο Hot Rail

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στην ερώτησή σου θα ήθελα πιο γεμάτο ήχο στο bridge ίσως κάτι κοντά στο set του Gilmour (αν δεν κάνω λάθος είναι EMG μονοί) ή στον Fender wide range στις Tele των 70's

Ωραίος στα αυτιά μου είναι και ο Chopper καθώς και ο Hot Rail


Θεσπέσια!

Σίγουρα δεν μπορώ να βοηθήσω (ειμαι του καθαρά humbucking voicing) αλλά τώρα που το συγκεκριμενοποίησες πιστεύω οτι θα σου δώσουν ιδέες οι συνφορουμίτες.

Καλή τυχη με την αναζήτηση σου bathan.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στην ερώτησή σου θα ήθελα πιο γεμάτο ήχο στο bridge ίσως κάτι κοντά στο set του Gilmour (αν δεν κάνω λάθος είναι EMG μονοί) ή στον Fender wide range στις Tele των 70's
 
Θα μεινω στην αρχη της προτασης σου.

Αν απλα θες ενα πιο γεματο ηχο που να παιζει καλα με γκαζι, δοκιμασε κ το GASlite 61B plus μοντελο απο GAS pickups.

Μονος, αλλα οπως φανταζεσαι κ απο την περιγραφη (Gary Moore early 80's style) , πιο τσαμπουκαλεμενος κ παιζει κ πολυ καλυτερα απο την πλειοψηφια των μονων στα γκαζια. Σκεψου την AOR περιοδο του Γκαρυ, hard rock με στρατ. Παρολα αυτα ειναι μονος με ο,τι αυτο συνεπαγεται




 
Παπαδαντωνάκης γενικώς εγγύηση για τα γούστα μου. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχει έναν GAS bridge στις αγγελίες. Τσεκαρε τον 

https://smart.noiz.gr/details.php?id=529811

Επίσης, μην πας σε hot rails. Δεν θα δεσει ποτέ με τους μόνους σου, σαν eq και ένταση. Έχει πάρα πολύ gain, και πολλά μεσαία. 

 
Θα ρίξω και εγώ λίγο νερό να γυρίσει η κουβέντα.

Όπως έχει ήδη γραφτεί αν βάλεις κάτι άλλο εκτός μονοπήνιου αλλάζει το όργανο. Προς τα που ; Γούστα είναι αυτά .

Στη γέφυρα Hot Rails & στο μπράτσο Little 59 για εμένα συνδυασμός που σκοτώνει με μεσαίο όσο πιο vintage γίνεται για να έχεις συνδυασμούς με ιδιαιτερότητα.

O Di Marzio Chopper κορυφαίος αλλά πιο στρογγυλός σε σύγκριση με Hot Rails ή κατά κάποιους πιο βουτυράτος.

Η πρόταση μου όσο και εάν ακούγεται ακριβή, κράτα την Strat ως Strat και πάρε μια άλλη να της αλλάξεις την φυσιογνωμία. Όλα σε ένα όργανο δεν γίνονται.

Καλές μουσικές σε όλους   

 
Έχει έναν GAS bridge στις αγγελίες. Τσεκαρε τον 

https://smart.noiz.gr/details.php?id=529811

Επίσης, μην πας σε hot rails. Δεν θα δεσει ποτέ με τους μόνους σου, σαν eq και ένταση. Έχει πάρα πολύ gain, και πολλά μεσαία. 
Ωραίος είναι ο GAS και τιμή τζάμπα !

Επίσης είδα και τον DiMarzio Fast Track 1, αλλά δεν ξέρω αν θα ταιριάξει
https://smart.noiz.gr/details.php?id=544873

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ξεκινά βάζοντας ένα base plate στον bridge για να πλησιάσει ο ήχος του τον ήχο της tele (σοβαρός δηλ ήχος bridge) κατά 70%, θα πάρει μεσαία και όγκο.

https://www.fralinpickups.com/product/prepped-baseplate/

https://www.ebay.com/itm/322428023806?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=VC045lpXRei&sssrc=4429486&ssuid=&var=513191853113&widget_ver=artemis&media=COPY


https://smart.noiz.gr/details.php?id=558918

Και αυτός πολύ πολύ καλός και αρκετά hot για γέφυρα.

 
Διαβάστε τι λέει κάποιος (άγνωστος -  γνωστός δεν ξέρω) που μάλλον την έχει πατήσει. 
 

Thursday night rant
My beloved 73’ with DiMarzio HS3 on the neck position, original Fender pickup in the middle and HS2 in the bridge. This setup was recommended by no other than Eric Johnson in 1984. I like this setup a lot. No complaint. I’ve done tons of gig with this guitar. With my new Deluxe Reverb and the new amp modeling technology (such as Helix) has changed may way of thinking. My 79’ (not in the picture) sounds great with the original pickups. The cleanest of the single coil pickups is so much better than my 73. Lesson: Leave your vintage guitar the way it is. If you want to get something more modern make your own guitar, or buy a new Fender. The new Fender Custom are fantastic.

 
Ας τα βάλώ σε μια σειρά, παραθέτοντας την ταπεινή μου άποψη.

Οι low output μαγνήτες έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν οι high output. Και δεν τους διαχωρίζω σε μονούς και διπλούς, alnico, κεραμικούς, κλπ, διότι θα ήταν λάθος. 

Οι low output (είτε μονοί, είτε διπλοί) έχουν συνήθως τσιμπημένα τα πρίμα, σε σχεση με μεσαία και μπασα. Αυτό μεταφράζεται σε όμορφο καθαρό ήχο, με articulation κλπ κλπ. Επίσης, σηκώνουν το overdrive πολύ όμορφα. Και το distortion το διαχειρίζονται ωραία, αν και είναι ορατό ότι υστερούν, λόγω των πολλών πρίμων. Το eq δεν τα αφήνει να βγάλουν τον επιθυμητό ήχο μέσα από ένα high gain rig. Βέβαια, υπαρχει τρόπος να βγει σωστός high gain ήχος, με τα κατάλληλα πεταλια και ενισχυτες, όπου συμπληρώνουν το "κενό" που έχει ο low output μαγνήτης. Το κενό που υπάρχει σε μεσαία, μπασα, και το κενό που υπάρχει στo gain. Πχ ένα big muff (έχει πολύ μπάσο και gain), σε έναν μπασάτο ενισχυτή, με ένα tube screamer να δίδει τα απαραιτητα μεσαια. Αλλά αυτά είναι εξαιρέσεις, αν και ο ήχος έχει εξαιρετική διαυγεια που δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί με high output μαγνήτη. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις σωστό (για τις ανάλογες μουσικές που απαιτείται αυτός ο ήχος) high gain ήχο με low output μαγνήτες, ακόμα και να καταφέρεις να βρείς την μεγάλη ποσότητα gain που απαιτείται.

Εδώ έρχονται οι high output, με έντονες χαμηλομεσαίες συχνότητες και χαμηλά τα πρίμα. Αυτοί οι μαγνήτες επιζητούν το distortion για να ακουστούν καλά, διότι στα καθαρά χάνουν κατά κράτος από τους low (είτε μονοί, είτε διπλοί είπαμε). Είναι ξεκάθαρη, βέβαια, υπεροχή τους στις high gain καταστάσεις, με scooped ήχο κλπ. Πάντα θα χάνουν σε ευκρίνεια, αλλά θα βγάζουν τον "σωστό" ήχο. Σε ένα οποιοδήποτε rig θα μπορούν να βγάλουν, εύκολα, τον επιθυμητό ήχο, κάτι που δεν μπορουν να κάνουν οι low (για high gain και άνω, μιλώ).

Όλοι οι μαγνήτες, τα κάνουν όλα, αλλά με περιορισμούς και συμβιβασμούς. Ο καθένας είναι για τη δουλειά που έχει προοριστεί να κάνει. Σε medium προς high gain, και οι δύο μπορούν να αναπεξελθουν. Ανάλογα με το είδος της μουσικής, και το γενικότερο ηχητικό context, κάποιος θα υπερτερεί του άλλου. Εαν πχ θέλω να παίξω medium gain σε εναν φανκοφιούζιον κομμάτι (που είσαι ρε Φούζιε!), θα προτιμήσω τους low output. Εάν θέλω να παίξω πχ ένα αρπέτζιο σε ένα πιο μοντέρνο ροκ κομμάτι, θα προτιμήσω τον high gain μαγνήτη, για το eq που έχει και για τον πιο κομπρεσαρισμένο ήχο του.

Φυσικά, υπάρχουν και οι μέσες λύσεις. Μαγνήτες με medium output, και σχετικά flat eq (περί τα 8-10Κοhm), oι οποίοι μπορούν να κάνουν το ίδιο καλά και τις δύο δουλειές, κατά 90% σε σχέση με τους low και τους high output μαγνήτες.

 
Ας τα βάλώ σε μια σειρά, παραθέτοντας την ταπεινή μου άποψη.

Οι low output μαγνήτες έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν οι high output. Και δεν τους διαχωρίζω σε μονούς και διπλούς, alnico, κεραμικούς, κλπ, διότι θα ήταν λάθος. 

Οι low output (είτε μονοί, είτε διπλοί) έχουν συνήθως τσιμπημένα τα πρίμα, σε σχεση με μεσαία και μπασα. Αυτό μεταφράζεται σε όμορφο καθαρό ήχο, με articulation κλπ κλπ. Επίσης, σηκώνουν το overdrive πολύ όμορφα. Και το distortion το διαχειρίζονται ωραία, αν και είναι ορατό ότι υστερούν, λόγω των πολλών πρίμων. Το eq δεν τα αφήνει να βγάλουν τον επιθυμητό ήχο μέσα από ένα high gain rig. Βέβαια, υπαρχει τρόπος να βγει σωστός high gain ήχος, με τα κατάλληλα πεταλια και ενισχυτες, όπου συμπληρώνουν το "κενό" που έχει ο low output μαγνήτης. Το κενό που υπάρχει σε μεσαία, μπασα, και το κενό που υπάρχει στo gain. Πχ ένα big muff (έχει πολύ μπάσο και gain), σε έναν μπασάτο ενισχυτή, με ένα tube screamer να δίδει τα απαραιτητα μεσαια. Αλλά αυτά είναι εξαιρέσεις, αν και ο ήχος έχει εξαιρετική διαυγεια που δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί με high output μαγνήτη. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις σωστό (για τις ανάλογες μουσικές που απαιτείται αυτός ο ήχος) high gain ήχο με low output μαγνήτες, ακόμα και να καταφέρεις να βρείς την μεγάλη ποσότητα gain που απαιτείται.

Εδώ έρχονται οι high output, με έντονες χαμηλομεσαίες συχνότητες και χαμηλά τα πρίμα. Αυτοί οι μαγνήτες επιζητούν το distortion για να ακουστούν καλά, διότι στα καθαρά χάνουν κατά κράτος από τους low (είτε μονοί, είτε διπλοί είπαμε). Είναι ξεκάθαρη, βέβαια, υπεροχή τους στις high gain καταστάσεις, με scooped ήχο κλπ. Πάντα θα χάνουν σε ευκρίνεια, αλλά θα βγάζουν τον "σωστό" ήχο. Σε ένα οποιοδήποτε rig θα μπορούν να βγάλουν, εύκολα, τον επιθυμητό ήχο, κάτι που δεν μπορουν να κάνουν οι low (για high gain και άνω, μιλώ).

Όλοι οι μαγνήτες, τα κάνουν όλα, αλλά με περιορισμούς και συμβιβασμούς. Ο καθένας είναι για τη δουλειά που έχει προοριστεί να κάνει. Σε medium προς high gain, και οι δύο μπορούν να αναπεξελθουν. Ανάλογα με το είδος της μουσικής, και το γενικότερο ηχητικό context, κάποιος θα υπερτερεί του άλλου. Εαν πχ θέλω να παίξω medium gain σε εναν φανκοφιούζιον κομμάτι (που είσαι ρε Φούζιε!), θα προτιμήσω τους low output. Εάν θέλω να παίξω πχ ένα αρπέτζιο σε ένα πιο μοντέρνο ροκ κομμάτι, θα προτιμήσω τον high gain μαγνήτη, για το eq που έχει και για τον πιο κομπρεσαρισμένο ήχο του.

Φυσικά, υπάρχουν και οι μέσες λύσεις. Μαγνήτες με medium output, και σχετικά flat eq (περί τα 8-10Κοhm), oι οποίοι μπορούν να κάνουν το ίδιο καλά και τις δύο δουλειές, κατά 90% σε σχέση με τους low και τους high output μαγνήτες.
Γενικά συμφωνώ με όσα γράφεις.

Θα κάνω μόνο μια παρατήρηση στο που διαφωνώ.

Μόνος κ χαη γκεην δεν πάνε μαζί για όλους.

Εκτός αν το χαη γκεην είναι τερματισμενος πλεξι ξέρω εγώ.

Ο θόρυβος, η έλλειψη όγκου κ οι ιδιαιτερότητες του μόνου θα απογοητεύουν κάποιον που μπορεί αλλά περιμένει από ένα τέτοιο rig

Οπότε ναι μεν γίνεται, αλλά με πολύ ιδιαίτερο τρόπο που αν δεν τον περιμένει κ επιζητά κάποιος, μπορεί να τα  διαβάζει αυτά που λέμε, να το επιχειρήσει κ μετά ...  να μας βρίζει ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μόνος κ χαη γκεην δεν πάνε μαζί


Η έννοια του high gain δεν είναι ίδια για όλους. Πχ για μενα high gain είναι ήχος με ένα proco rat με gain στη μεση, ενώ medium gain είναι ένα OCD με gain κάτω από τη μέση. 

Δεν έχω μιλήσει για μονούς. Μίλησα για high output και low output γενικώς. Φυσικά και πάει ο μονός με το high gain, απο τη στιγμή που είναι πχ 12Κ και εχει φλατ eq, ή εντονα χαμηλομεσαια. Ο ήχος είναι όνειρο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο θόρυβος, η έλλειψη όγκου κ οι ιδιαιτερότητες του μόνου θα απογοητεύουν κάποιον που μπορεί αλλά περιμένει από ένα τέτοιο rig

Οπότε ναι μεν γίνεται, αλλά με πολύ ιδιαίτερο τρόπο που αν δεν τον περιμένει κ επιζητά κάποιος, μπορεί να τα  διαβάζει αυτά που λέμε, να το επιχειρήσει κ μετά ...  να μας βρίζει


Για τον θόρυβο έχεις δίκιο. Για τα υπολοιπα, ένας δυνατός μονός δεν έχει κανένα θεμα να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες του παίχτη. Ίσα ίσα που έχει και πλεονεκτήματα (κόβει πολύ περισσότερο στο μίξ).

πχ εδώ επαιξα μόλις με μια τελε που φορά κλασικό μονό, στα 13Κ, με φλατ eq. Παίζω καθαρά και βρώμικα με 3 preset (fender, 5150, BOGNER) που έχω έτοιμα (δεν έχω πειράξει τίποτα από eq κλπ). Kαι μονός αυτός έχει πιο κλασικό voicing. Εάν παω στον seymour της charvel (ιδια Κohm), είναι ακόμα πιο βρώμικος και μοντέρνος.

tele@high gain.mp3

 



 

Attachments

@gkourmoul1 Γιώργη δεν είναι έτσι τα πράγματα κ ανέφερες μόνος σου τον λόγο .

Προσωπικό γούστο. Ναι θα παίξε υπό συγκεκριμένες συνταγές κ ο hot μόνος hi gain πράγματα.

Όχι τα πάντα όμως κ όχι με την ίδια επιτυχία. Καραχοτ μόνο έχω στο μπριτζ. 

Όσον καιρό είχα κ άλλες κιθάρες κ όταν καφρενε το πράγμα , έπαιρνα τους καρα γκαζατους ήχους από εκεί , έλεγα τα ίδια με εσένα.

Όσο καιρό οι ανάγκες φταναν μέχρι 70s inspired hi gain πάλι μια χαρά. 

Όταν όμως θες λίγο πιο ... πολύ το χοτ  μόνος με διπλός έχει διαφορά. Οκ κ ο Γκάρυ Μουρ αρχές 80'ς με στρατ έπαιζε heavy rock. Εγώ όμως που δεν έχω τα χέρια του, δε μπορώ να ματώνω κάθε φορά για μπουκωματα, πιντς χαρμονιξ, όγκο στον ήχο κλπ. Κάθεται αλλιώς ο μόνος, αλλιώς ο αντίστοιχος διπλός. Κ πρόσεξε κ ο μόνος θα παίξει κ θα έχει διαφορετική παρουσία κ τοποθέτηση στα ίδια πράγματα. Κ κάποιοι τον προτιμούν κ για αυτά. Κ είναι χρήσιμος κ για layers ακόμα κ αν δεν τον προτιμάς.

Αλλά δε θα προτείνουμε κ χοτ μόνους αν ο άλλος θέλει να παίξει pantera. 

Για αυτό τα γράφω αυτά γιατί δε ξέρω ούτε τι εμπειρία , ούτε τι χέρια ούτε τι γούστα έχει ο Op (ούτε τι ακριβώς θέλει να παίξει). Κ επειδή μπορεί να μας διαβάζουν κ άλλοι , να μην υπάρξει παρεξήγηση 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top