Γνώμες για KORG M3

ninja είπε:
Αν προσέξατε αγαπητέ Νεκτάριε και ourdarknes είπα ότι είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ
Φυσικά.  :)

Εγώ σου μίλισα για έναν οποιοδήποτε καλής ποιότητας και δεν υππέπεσα στο τριπάκι να αναλύσω το 5000-tap convolution το moog ή του οπουδήποτε moog.
Το Moog και το οποιοδήποτε moog δεν έχει κανενός είδους 5000-tap convolution φίλτρο. Το ανέφερα για να σου δείξω μία από τις χιλιάδες περιπτώσεις που δεν μπορεί να γίνει κάτι.

Επίσης, δεν είπες "οποιονδήποτε καλής ποιότητας". Είπες αυτό:

εγώ θα ξαναπω ότι είναι διότι μ'αυτά τα όργανα μπορείς να κάνεις τα πάντα
:)

 
συμπαθέστατε  καλέ  μικρέ  μου  φίλε ,

το  καλύτερο  workstation  το  έχεις  ήδη , κι  βρίσκεται  δεξιά  κάτω  στα  πόδια  σου  ;)

κι  αν  έχει  κι  cubase  εγκατεστημένο  εντός  ... ακόμα  καλύτερα ... !!!

για  το  ποιος  είναι  ο  καλύτερος  συνθετητής  ...  προτείνω  το  εξής

να  σιωπήσουμε  και  οι  2  μας  , κι  να  ακούσουμε  προσεκτικά  τον  κύριο  Ourdarkness  τι  έχει  να  μας  πει ...

με  εκτίμηση

 
OurDarkness είπε:
Οι μουσικοί που το χρειάζονται για λαϊκούς ήχους απαγοητεύτηκαν γιατί την είχαν καταβρεί με το Triton και τους άπειρους ήχους που κυκλοφορούν για το εν λόγω ρεπερτόριο. Τώρα δυστυχώς θα πρέπει να τους ξαναφτιάξουν. Η κατάσταση έχει γίνει τραγική πλέον - ας μαζευτούν να στείλουν ένα email στην Korg, να βγάλει ένα ειδικό όργανο (ή sample CDs) για αυτούς, με τους ήχους που θέλουν - οι οποίοι είναι πολύ συγκεκριμένοι. Εδώ και μήνες βλέπω thread στο noiz αλλά και σε άλλα fora όπου διάφοροι χρήστες Korg ζητάνε λαικούς ήχους. H Korg από την άλλη πλευρά έχει μεγάλο μερίδιο πωλήσεων στην Ελλάδα, μόνο και μόνο για... λαικούς ήχους.

Φυσικά υπάρχουν και εκατοντάδες sample CDs, διαφόρων εταιρειών, τα οποία είναι είτε απ' ευθείας αναγνωρίσιμα είτε μετατρέψιμα σε Korg format, γιατί όπως και να έχει το θέμα, όποιο επιχείρημα και να προσπαθήσετε να δώσετε για το εν λόγω ρεπερτόριο η κατάσταση έγινε τυφλοσούρτης. Εχω δει Roland JP-8000 και Emulator III+ σε ποντιακά σχήματα και μπουζουκλερί και δεν ξέρω τι να πω. Ο καθένας έχει δικαίωμα να δαπανήσει τα χρήματά του εκεί που θέλει, να αγοράσει ένα synth/workstation και να το βάλει στο... φούρνο αν δεν του αρέσει, αλλά ας τους πει κάποιος ότι η συγκεκριμένη δουλειά γίνεται και με πολύ λιγότερα χρήματα. Από την στιγμή που υπάρχει τεράστια εγκαταστημένη βάση και μία πίπιζα είναι μία πίπιζα, δεν χρειάζονται fully fledged workstations με KARMA, sequencer, dual arpeggiators, 2000 νότες πολυφωνία, physical modeling κ.λ.π. Για να φτιαχθεί μέσω φυσικής μοντελοποίησης ένα βιολί χρειάζονται ΠΟΛΛΕΣ γνώσεις και αυτά που παρέχονται στην MOSS είναι ένα μικρό υποσύνολο για να μην χαθεί η μπάλα (στην κυριολεξία).
Διαβάζοντας τα παραπάνω και ειδικά τα μέρη που έχω επισημάνει με υπογράμμιση έχω κάποιες απορίες. Ειλικρινά μιλώντας διακρίνω (ίσως κάνω και λάθος) μια μικρή απαξίωση για τις ανάγκες των πληκτράδων του λαϊκού ρεπερτορίου.

Γι αυτό το λόγο έχω επισημάνει τα σημεία στα οποία θέλω να μου πεις τι ακριβώς εννοείς.

1. Ποια κατάσταση έχει γίνει τραγική;

2. Ποιοι ήχοι είναι πολύ συγκεκριμένοι; (Επέτρεψέ μου να πω οτι για κάποιον που είναι εκτός συγκεκριμένου ρεπερτορίου, όλα είναι πολύ "εύκολα και συγκεκριμένα".

3. Ποια ακριβώς διαδικασία είναι τυφλοσούρτης; Εννοείς την κατασκευή των ήχων για λαϊκό ρεπερτόριο;

4. Συμφωνώ για το γεγονός οτι η συγκεκριμένη δουλειά γίνεται χωρίς sequencers, karma, dual arpegiators (αν και σε μερικούς ήχους είναι χρήσιμοι αν χρειάζεσαι να κάνεις αρπισμούς με ένα χέρι για να σολάρεις με το άλλο) αλλά τι να κάνουμε που χρειαζόμαστε το συγκεκριμένο synth. Πχ εγώ χρειαζόμουν το extreme για την πληθώρα ήχων, τη moss αλλά όχι για το Sequencer. Τι σημαίνει αυτό; Οτι πέταξα τα λεφτά μου;

5. Διαφωνώ με το θέμα περι πολυφωνίας. Κάτσε να φτιάξεις τούρκικη ορχήστρα βιολιών και πνευστών στην οποία χρειάζεται να παίζεις τουλάχιστον με τέσσερα δάχτυλα + χρωματικές, πρόσθεσε πλάτες και ίσως και καμιά γραμμή κρουστών και δες τι κατανάλωση πολυφωνίας έχεις όταν απασχολείς όλα τα tracks ενός combi η performance.

Η διαδικασία σύνθεσης πραγματικά καλού ήχου (και δεν μιλώ μόνο για επιτυχία στη χροιά, αλλά και στη δυναμική και εκφραστικότητα που απαιτούν οι περισσότεροι ήχοι για λαϊκό ρεπερτόριο σε αντίθεση με άλλα είδη) δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.

Φιλικά Νίκος

 
korg_nikos είπε:
Ειλικρινά μιλώντας διακρίνω (ίσως κάνω και λάθος) μια μικρή απαξίωση για τις ανάγκες των πληκτράδων του λαϊκού ρεπερτορίου.
Νίκο,

ναι, δεν διακρίνεις λάθος. Γιατί δεν μαζεύονται εδώ ή κάπου αλλού οι τόσο πολύ περισσότεροι πληκτράδες λαικού ρεπερτορίου για να μοιραστούν τις τεχνικές σύνθεσης που χρησιμοποιούν, παρά μόνο διαβάζουμε κατεβατό thread από άτομα που ψάχνουν ήχους;

1. Ποια κατάσταση έχει γίνει τραγική;
Τις προάλλες έλαβα 2-3 τηλεφωνήματα ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ από άτομα που αγόρασαν Μ3 και ψάχνουν απεγνωσμένα να το πουλήσουν για να αγοράσουν Extreme. Όπως και ένας τύπος που ήρθε στο studio μου, μετά από προτροπή του καταστηματάρχη, για να αισθανθεί το κλαβιέ του Extreme και να με ρωτήσει αν μπορεί να φορτώσει ήχους από ένα συγκεκριμένο CD. Μιλάω για το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που ασχολούνται με αυτό το ρεπερτόριο είναι αδαείς ως προς τις δυνατότητες των οργάνων. Πηγαίνουν στα μαγαζιά και τους πλασάρουν ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Μην βάζεις τον εαυτό σου μέσα σε αυτούς, εσύ έχεις ασχοληθεί εκτενέστερα με physical modeling στο Extreme, και αν θυμάμαι καλά σου είχα ζητήσει και κάποιες πληροφορίες για κάποια κατανομή ήχων. Πες μου ειλικρινά όμως, εάν πιστεύεις ότι είσαι ο "μέσος χρήστης";  ::)

2. Ποιοι ήχοι είναι πολύ συγκεκριμένοι; (Επέτρεψέ μου να πω οτι για κάποιον που είναι εκτός συγκεκριμένου ρεπερτορίου, όλα είναι πολύ "εύκολα και συγκεκριμένα".
Πίπιζες π.χ. Βιολιά, σάζια, κανονάκια και δεν συμαζεύεται. Ο εν λόγω τύπος δεν ενδιαφερόταν ΚΑΝ για κανένα ήχο στο Extreme. Ήθελε ένα συγκεκριμένο ήχο, από συγκεκριμένο CD, για πολύ συγκεκριμένο ρεπερτόριο. Και πάλι, αυτό που λέω αποτελεί τον κανόνα ή την εξαίρεση;

3. Ποια ακριβώς διαδικασία είναι τυφλοσούρτης; Εννοείς την κατασκευή των ήχων για λαϊκό ρεπερτόριο;
Η διαδικασία αγοράς οργάνων φυσικά. Triton, Triton, Triton (με εξαιρέσεις βεβαια). Γιατί δεν πήρε κανείς Nord Modular G2 για να φτιάξει βιολιά και πίπιζες με physical modeling? Δεν είναι μονόδρομος σχεδόν;

4. Συμφωνώ για το γεγονός οτι η συγκεκριμένη δουλειά γίνεται χωρίς sequencers, karma, dual arpegiators (αν και σε μερικούς ήχους είναι χρήσιμοι αν χρειάζεσαι να κάνεις αρπισμούς με ένα χέρι για να σολάρεις με το άλλο) αλλά τι να κάνουμε που χρειαζόμαστε το συγκεκριμένο synth. Πχ εγώ χρειαζόμουν το extreme για την πληθώρα ήχων, τη moss αλλά όχι για το Sequencer. Τι σημαίνει αυτό; Οτι πέταξα τα λεφτά μου;
Πάλι αυτή η ερώτηση ανάγεται στο κατά πόσο κάποιος είναι μέσος χρήστης ή όχι. Θεωρώ όμως ότι το να αγοράσει κάποιος ένα Triton Extreme και να χρησιμοποιεί το κανονάκι που βρήκε στο CD που του έδωσε ο ξάδερφός του, ο οποίος ξάδερφος το πήρε από το μπατζανάκι του, ο οποίος το πήρε από κάποιον δόλιο ο οποίος έφαγε ώρες σχεδιάζοντάς τον ήχο, είναι χάσιμο χρημάτων. Φυσικά, όπως προανέφερα, ο καθένας έχει δικαίωμα να αγοράσει ΟΤΙ θέλει και δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί την γνώμη κανενός για οποιοδήποτε θέμα.

5. Διαφωνώ με το θέμα περι πολυφωνίας. Κάτσε να φτιάξεις τούρκικη ορχήστρα βιολιών και πνευστών στην οποία χρειάζεται να παίζεις τουλάχιστον με τέσσερα δάχτυλα + χρωματικές, πρόσθεσε πλάτες και ίσως και καμιά γραμμή κρουστών και δες τι κατανάλωση πολυφωνίας έχεις όταν απασχολείς όλα τα tracks ενός combi η performance.
Nemesys Gigasampler ή E-mu Emulator XS + ένα controller. Φορτώνεις όσες τούρκικες ορχήστρες θες, αρκεί να υπάρχει το κατάλληλο PC. Με 120 πολυφωνία που έχει το Extreme, η οποία μειώνεται σε dual Osc configurations και δεν συμμαζεύεται, δεν συμφωνείς ότι το Extreme δεν αποτελεί καλή λύση από την στιγμή που οι απαιτήσεις είναι ΤΟΣΟ μνημοβόρες;

Η διαδικασία σύνθεσης πραγματικά καλού ήχου (και δεν μιλώ μόνο για επιτυχία στη χροιά, αλλά και στη δυναμική και εκφραστικότητα που απαιτούν οι περισσότεροι ήχοι για λαϊκό ρεπερτόριο σε αντίθεση με άλλα είδη) δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.
Δεν αμφιβάλλω. Αλλά όσο δύσκολη είναι στο Extreme άλλο τόσο είναι σε ένα Motif ή σε ένα Fantom. Εξάλλου όλα έχουν aftertouch, velocity sensitivity, κάποιον controller διαμόρφωσης, expression pedal, sustain κ.λ.π. Έτσι δεν είναι;

:)

 
Η συζήτηση είναι θαυμάσια αλλά ξεφεύγει από τις εντυπώσεις του M3 και πάει σε analog vs. digital, "κανονικά" συνθ vs. workstations και "ανάγκες λαϊκου ρεπερτορίου".

Διαλέξτε μια από τις δυο τελευταίες επικεφαλίδες και φτιάξτε ένα καινούργιο θρεντ - είμαι σίγουρος ότι θα ενδιαφέρει πολύ κόσμο που δεν τα βλέπει στο παρόν λόγω διαφορετικού θέματος.  ;)

 
Ναι με καμία παναγία ένα pc ακόμα και ένα μακ δεν είναι WORKSTATION. Καμμία μα καμμία απολύτως σχέση.

Ότι το workstation κανει τα πάντα, δεν πρόκειται να το ισχυριστέι καμμία εταιρεία για το προιόν της άρα ούτε εσύ. Απο την άλλη επειδή πία τα wokstation είναι εξοπλισμένο με πάρα πολλά εργαλεία δεν είναι εύκολο να πείς τι ακριβώς δεν μπορούν να κάνουν που θα έχει πραγματική επίπτωση στην μουσική και στον ήχο. Ας μην θεοποιούμε το workstation , άλλα ούτε να μπλέκουμε τα μπούτια μας εξισώνοντας το με υπολογιστή και ειδικά το cubase.

Έκαστος στο είδος του.

Επίσης απαντώντας στο πολυ καλό ποστ του Korg_NIKOS , το πρόβλημα είανι ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι είναι worskstation. Πολύ απο αυτούς το manual το έχουν για να βάζουν τον καφέ πάνω τους και να μην λερώνουν.

Εννεοέιται ότι όμως δεν γίνεται να είσαι καλός μουσικός αν δεν γνωρίζεις το όργανο σου. Απλή λογική.     

 
Φίλε Γιάννη,

Δυστυχώς θα συμφωνήσω.

Και λέω δυστυχώς γιατί πραγματικά η πληθώρα των λαϊκών πληκτράδων λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο.

Θεώρησα -εσφαλμένα προφανώς- οτι τα σχόλια έγιναν για τις απαιτήσεις του είδους και όχι για τις απαιτήσεις αυτών που υπηρετούν το είδος.

Με κάλυψες πλήρως και με βρίσκεις σύμφωνο.

Thanks

Νίκος

 
kilon είπε:
Ναι με καμία παναγία ένα pc ακόμα και ένα μακ δεν είναι WORKSTATION. Καμμία μα καμμία απολύτως σχέση.

Ότι το workstation κανει τα πάντα, δεν πρόκειται να το ισχυριστέι καμμία εταιρεία για το προιόν της άρα ούτε εσύ. Απο την άλλη επειδή πία τα wokstation είναι εξοπλισμένο με πάρα πολλά εργαλεία δεν είναι εύκολο να πείς τι ακριβώς δεν μπορούν να κάνουν που θα έχει πραγματική επίπτωση στην μουσική και στον ήχο. Ας μην θεοποιούμε το workstation , άλλα ούτε να μπλέκουμε τα μπούτια μας εξισώνοντας το με υπολογιστή και ειδικά το cubase.

Έκαστος στο είδος του.

Επίσης απαντώντας στο πολυ καλό ποστ του Korg_NIKOS , το πρόβλημα είανι ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι είναι worskstation. Πολύ απο αυτούς το manual το έχουν για να βάζουν τον καφέ πάνω τους και να μην λερώνουν.

Εννεοέιται ότι όμως δεν γίνεται να είσαι καλός μουσικός αν δεν γνωρίζεις το όργανο σου. Απλή λογική.     
Πολύ σωστά φίλε μου killon.Κάποιοι έχουν πάρει ένα pc ''χθες'' εγκαταστήσαν ένα πειρατικό cubase και νομίζουν ότι φτιάξαν workstion. Όπως είπες πολύ σωστά ούτε καν ένα mac με το θεικό Logic pro 8 δεν είναι workstation.Δεν θεοποιώ τα προαναφερθέντα synth απλώς λέω ότι μπορούν να εξυπηρετήσουν περισσότερες ανάγκες. Νεκτάριε καλό θα ήταν φίλε μου να μην είσαι τόσο ειρωνικός και επιτέλους κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι όποιος δεν συμφωνεί μαζί τους δε σημαίνει ότι έχουν και άδικο. Και εν πάση περιπτώση είναι κάλό να κρατάμε σε ένα επίπεδο το χώρο που μας φιλοξενεί.Και επειδή το πιμάξαμε το thread του ανθρώπου ας δοθεί ένα τέλος εδώ.

Φιλικά ninja.

 
Μα καλά και αυτοί οι άχρηστοι στα studios τι τα θέλουν τα pro- tools και τα nuendo... δεν πάνε να πάρουν ένα Triton να κάνουν τη δουλειά τους...

 
συμπαθέστατε  νεαρέ  ninja  :)

εκτός  από  το  ότι  δεν  διαβάζεις , δεν  "ακούς" , κι  επίσης  βιάζεσαι ... πολύ !!!

δυστυχώς  ένα  χαρακτηριστικό  γνώρισμα της  σημερινής  "μουσικής  δημιουργικής  σοφής  νεολαίας" 

ninja  , ναι ,  μάλλον  τα  ξέρεις  όλα , αλλιώς  τι  σόι  ninja  θα  ήσουνα  ...

ελεύθερα  λοιπόν , πες  μας  όλα  όσα  ξέρεις , γιατί  εμείς  σύμφωνα  με  τα  συμπεράσματα  σου

χρησιμοποιούμε  πειρατικό  cubase , έχουμε  μπλέξει  τα  μπούτια  μας  εξισώνοντας  τα  workstation

με  τον  υπολογιστή  και  τα  επιμέρους  sequencer , κι  αγοράσαμε  pc  μόλις  εχθές  ;D ;D ;D ;D ;D

p.s.  το  andromeda  το  κατέβασα  στον  κάδο  απορριμάτων , μάλλον  θα  κάνω  το  ίδιο  κι  με  το  atari  μου  :-\

 
Nεκτάριε δεν θα επιτρεπόταν να γράφεις έτσι ούτε με 13, ούτε με 1013 μηνύματα. Ηρεμία παρακαλώ.

 
manosx είπε:
Μα καλά και αυτοί οι άχρηστοι στα studios τι τα θέλουν τα pro- tools και τα nuendo... δεν πάνε να πάρουν ένα Triton να κάνουν τη δουλειά τους...
Αν εσύ πιστεύεις ότι το nuendo και τα pro tools βγήκαν για να αντικαταστήσουν τα workstation....τότε πάω πάσο.

Νεκτάριε έχεις γράψει 3 posts σ' αυτό το thread και 3 είναι μόνο ειρωνίες. Τεκμηρίωσε κι εσύ τις απόψεις σου να δούμε και τις δικές σου γνώσεις.

 
manosx είπε:
Μα καλά και αυτοί οι άχρηστοι στα studios τι τα θέλουν τα pro- tools και τα nuendo... δεν πάνε να πάρουν ένα Triton να κάνουν τη δουλειά τους...
ΜΑ τι λές ανθρωπέ μου!!! Έχει σαλέψει το μυαλό σου? Τι σχέσει έχει το cubase με ένα workstation , άλλο το ένα άλλο το άλλο. To workstation πατά ένα κουμπί και κάνεις μουσική στο cubase μέχρι να ανοίξεις και κλείσεις παράθυρα σέ έχει πάρει ο ύπνος. Δεν υπάρχει σχέση , το ένα είναι studio εργαλείο το άλλο live performance εργαλειο, διαφορετική λογική , διαφορετικά αρνητικά και θετικά.

Για ισιώστε λίγο που πετάτε τις κοτσάνες σαν να είναι σαΐτες. Ποίος είπε ότι το cubase είναι άχρηστο ? Ρε τι είναι τούτοι? Ποίος είπε οτι η Αδρομέδα είνα για πέταμα ?

 
kilon είπε:
ΜΑ τι λές ανθρωπέ μου!!! Έχει σαλέψει το μυαλό σου? Τι σχέσει έχει το cubase με ένα workstation , άλλο το ένα άλλο το άλλο. To workstation πατά ένα κουμπί και κάνεις μουσική στο cubase μέχρι να ανοίξεις και κλείσεις παράθυρα σέ έχει πάρει ο ύπνος. Δεν υπάρχει σχέση , το ένα είναι studio εργαλείο το άλλο live performance εργαλειο, διαφορετική λογική , διαφορετικά αρνητικά και θετικά.

Για ισιώστε λίγο που πετάτε τις κοτσάνες σαν να είναι σαΐτες. Ποίος είπε ότι το cubase είναι άχρηστο ? Ρε τι είναι τούτοι? Ποίος είπε οτι η Αδρομέδα είνα για πέταμα ?
+10000000000000000

 
Πάντως μέσα στο juno-g (ξέρω πως πολλοί δεν το θεωρούν σοβαρό workstation!!!!)  ;D  , υπάρχει πρόγραμμα που φαίνεται "φατσικά" ίδιο με το cubase και επιτελεί τέτοια λειτουργία. Στα μεγαλύτερα workstation το ίδιο δε συμβαίνει; Δηλαδή τώρα που μελετώ το manual μου φαίνεται ότι είναι σαν το παλιό παλιό cubase...

Έτσι είναι και στο Korg M3?

 
Cool down παίδες...

Για να τα πάρουμε με τη σειρά τώρα...

1) Το workstation έχει την έννοια της ολοκληρωμένης πλατφόρμας για τη δημιουργία μουσικής, σωστά; Από αυτή την άποψη, και ο υπολογιστής είναι workstation. Δεν έχει σημασία που είναι διαφορετικός ο τρόπος εργασίας, όσα γίνονται με ένα keyboard workstation μπορούν να γίνουν και με έναν υπολογιστή (και ακόμα παραπάνω).

2) Το κάθε όργανο έχει το σκοπό και τη χρησιμότητά του. Τα Motif, Fantom, M3 και λοιπά είναι καλά για όποιον ψάχνει κάτι all-around, κάποιον που θέλει τα πάντα σε ένα μηχάνημα. Τα υπόλοιπα στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό, με πιο συγκεκριμένες ανάγκες. Προφανώς τα workstation πλησιάζουν την απόδοση αυτών των εξειδικευμένων μηχανημάτων αλλά είναι λογικό να μην μπορούν να τα φτάσουν εντελώς. Όσο υπάρχει κοινό για να απορροφήσει πολλά διαφορετικά μοντέλα, θα βγαίνουν μηχανήματα όλων των ειδών.

3) Το μέλλον δεν το ξέρει κανείς. Όταν βγήκαν τα πρώτα workstations όλοι νόμιζαν ότι θα εξαφανίζονταν τα υπόλοιπα, όμως βλέπουμε ότι ο κόσμος ψάχνει ακόμα (τελευταία με μεγαλύτερο ζήλο) μηχανήματα αναλογικά, με old-school φιλοσοφία και ήχο. Έπιστροφή στα παλιά λοιπόν, ποιός ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον...

Και κάτι τελευταίο, πάρτε το λίγο πιο χαλαρά ρε παιδά. Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε... ;)

 
1) Το workstation έχει την έννοια της ολοκληρωμένης πλατφόρμας για τη δημιουργία μουσικής, σωστά;
Λαθος

Από αυτή την άποψη, και ο υπολογιστής είναι workstation.
Επίσης λάθος

Δεν έχει σημασία που είναι διαφορετικός ο τρόπος εργασίας
μέγα λάθος

όσα γίνονται με ένα keyboard workstation μπορούν να γίνουν και με έναν υπολογιστή (και ακόμα παραπάνω).
εν μέρη λάθος εν μέρη σωστό

2) Το κάθε όργανο έχει το σκοπό και τη χρησιμότητά του. Τα Motif, Fantom, M3 και λοιπά είναι καλά για όποιον ψάχνει κάτι all-around, κάποιον που θέλει τα πάντα σε ένα μηχάνημα. Τα υπόλοιπα στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό, με πιο συγκεκριμένες ανάγκες. Προφανώς τα workstation πλησιάζουν την απόδοση αυτών των εξειδικευμένων μηχανημάτων αλλά είναι λογικό να μην μπορούν να τα φτάσουν εντελώς. Όσο υπάρχει κοινό για να απορροφήσει πολλά διαφορετικά μοντέλα, θα βγαίνουν μηχανήματα όλων των ειδών.
Πάρα πολυ σωστό

3) Το μέλλον δεν το ξέρει κανείς. Όταν βγήκαν τα πρώτα workstations όλοι νόμιζαν ότι θα εξαφανίζονταν τα υπόλοιπα, όμως βλέπουμε ότι ο κόσμος ψάχνει ακόμα (τελευταία με μεγαλύτερο ζήλο) μηχανήματα αναλογικά, με old-school φιλοσοφία και ήχο. Έπιστροφή στα παλιά λοιπόν, ποιός ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον...
Εξαιρετικά σωστό

Και κάτι τελευταίο, πάρτε το λίγο πιο χαλαρά ρε παιδά. Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε... ;)
Λάθος

 
Τώρα ρε παιδιά, σοβαρά μιλάμε για τα workstations; Τι υπάρχει για να ειπωθεί γι' αυτό το θέμα; Τα workstations εμφανίστηκαν στην εποχή ανάμεσα στην εφεύρεση του midi και την καθολική αποδοχή των υπολογιστών - δηλαδή σε μία ενδιάμεση περίοδο η οποία έχει προ πολλού τελειώσει. Έχω να γνωρίσω άνθρωπο που να κάθεται να συνθέσει πάνω σε workstation... αν θυμάμαι καλά, περίπου 10 χρόνια, ίσως και παραπάνω.

Ο υπολογιστής, φυσικά ΔΕΝ είναι workstation, με την ίδια έννοια που ένα σούπερ-μάρκετ δεν είναι μπακάλικο και ένα κομμωτήριο δεν είναι κουρείο. Αλλά όπως ξέρετε μπακάλικα δεν υπάρχουν πλέον, διότι η έννοια που τα αντικατέστησε είναι πιο πλήρης από ότι ήταν ποτέ εκείνα.

 
Alchemist είπε:
3) Το μέλλον δεν το ξέρει κανείς. Όταν βγήκαν τα πρώτα workstations όλοι νόμιζαν ότι θα εξαφανίζονταν τα υπόλοιπα, όμως βλέπουμε ότι ο κόσμος ψάχνει ακόμα (τελευταία με μεγαλύτερο ζήλο) μηχανήματα αναλογικά, με old-school φιλοσοφία και ήχο. Έπιστροφή στα παλιά λοιπόν, ποιός ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον...
ισως θα μπορουσε να ειναι καπως ετσι ;)

http://www.openlabs.com/

 
Wow! είπε:
Ο υπολογιστής, φυσικά ΔΕΝ είναι workstation, με την ίδια έννοια που ένα σούπερ-μάρκετ δεν είναι μπακάλικο και ένα κομμωτήριο δεν είναι κουρείο. Αλλά όπως ξέρετε μπακάλικα δεν υπάρχουν πλέον, διότι η έννοια που τα αντικατέστησε είναι πιο πλήρης από ότι ήταν ποτέ εκείνα.
Επίσης λάθος.

Οι πωλήσεις workstation πάνε πάρα πολυ καλά , και ο αριθμός χρηστών αυξάνεται. Tα workstation συνεχίζουν νa εξελίσονται και να προσθέτουν δυνατότητες και η αγορά τους είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερη άλλων σύνθ. Είναι ελάχιστοι οι χρήστες που έχουν λεφτά και δεν αγοράζουν τουλάχιστον 1 workstation. Μια βόλτα απο τον θωμά και είναι αρκετό για να φανεί πόσο αλήθεια ειναι αυτο που λέω. 

Όχι μόνο αυτό αλλά τα περισσότερα workstation προσφέρουν άριστη συνεργασία με τον υπολογιστή που απο μόνο του αυτο αποδεικνύει οτι δαιφοροπούν τον εαυτό τους απο τον υπολογιστή.

Για να γίνω ξεκάθαρος, το workstation δεν είναι ότι καλύτερο για Midi ή audio editing , αυτό είναι θέμα υπολογιστή. To workstation δεν έχει την έννοια της ολοκληρωμένης πλατφόρμας για τη δημιουργία μουσικής. Για αυτό πολλοί πέφτουν στην παγίδα να συγκρινουν τα δύο. Ο υπολογιστής έχει την έννοια της ολοκληρωμένης πλατφόρμας για τη δημιουργία μουσικής. Το workstation έχει την έννοια της συμπαγής  πλατφόρμας για τη δημιουργία μουσικής. Δηλαδή να το πώ μπακαλίστικα είναι ο ελβετικός σουγιάς της μουσικής.

Δεν αντικαταστά τίποτα απλώς προσφέρει μια πλατφόρμα συμπαγή και φορητή που μπορει να φέρει άμεσα αποτελέσματα real time.

Αν πάω εγώ να κάνω το Midi editing , audio editing Που έκανα κάποτε στο Cubase, στο Μοτιφάκι μου , έχει φύγει απο το παράθυρο. Σε αυτά τα πράματα θέλεις μεγάλη οθόνη.

Αν πάω όμως να δουλέψω με άμεσα αποτελέσματα , στο Cubase ,real time, έχει φύγει το Cubase απο το παράθυρο. Γιατί πολύ απλά δεν είναι φτιαγμένο για κάτι τέτοιο το Cubase. Ούτε τον υπολογιστή μπορεις να τον κουβαλάς άνετα απο εδώ και εκεί. Ούτε είναι αξιόπιστος σε live καταστάσεις. Ούτε έρχεται έτοιμος με τα εργαλέια που θέλεις σε Live καταστάσεις. Κτλ Κτλ....   

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top