Αγαπητε @Spyros Delta
Σε ευχαριστω πολυ για την περιεκτικότατη ανάρτηση σου!
Το κομματι με το octaver/harmonizer (το 80s) εμενα μου θυμισε κατι μεταξυ SAGA & PRETTY MAIDS(!!) και σαν κερασακι εφερες και τον Μανωλη που τον εχω σε μεγαλη εκτιμηση αλλα ειδικα τον συγχωρεμενο το προκάτοχο που επαιζαν μαζι..
Με απλα λογια τη συγκεκριμενη πεταλιερα (HD500) την παρουσιασες σε διαφορετικα μουσικα χωραφια και φαινεται πολυ καλη. Το θεμα ειναι βεβαια οτι πλεον δεν υπαρχει στο εμποριο, αλλα το POD GO που σκεφτομαι φανταζομαι θα χει ιδιους αλγοριθμους κ μιας κ κυμαινεται στα ιδια λεφτα προφανως θα ειναι εξισου καλη (?)
Εντυπωση μου κανει που είπες οτι χρησιμοποιείς delay/chorus απο το CB μιας κ γνωριζω οτι αυτες οι πεταλιερες εχουν πολυ καλη αποδοση στα εφφε και αν καπου δεν τα πανε τοσο καλα αυτο ειναι στα amps/cabs.. ομως για να σε βολευει να το κανεις με automation κατι θα ξερεις. Μαλλον θα την εχεις καπου που δε βολευουν τα switces, και γω τη δικη μου πανω σε γραφειο πανω την εχω.
Καρφι στο input της καρτας ηχου τη ριχεις, σωστα? Εχει καποιο ξεχωριστο mode για audio interface και αλλο για amp κτλ???
Ξανα ευχαριστω!
Στο 80's δεν ειχα octaver/harmonizer. Στο testing Jimmy Page tele τα ειχα.
Στο Van Halen ειχα το phaser στο automaion γιατι απλα μπορω να το εχω. Η πεταλιερα ειναι σε καλο σημειο και εχω ευκολη προσβαση στα switches (στο βιντεο με το testing Jimmy Page tele, φαινεται που την παταω), αλλα γιατι να απασχολουμαι στην ηχογραφηση?
Χρησιμοποιω το Rev/Del του cubase γιατι δεν θελω να ηχογραφειται το Rev/Del της πεταλιερας. Αν το ηχογραφησω, μετα δεν μπορω να του αλλαξω mix. Συν οτι ειναι Stereo Delay (ping pong) του cubase, ενω στα preset μου εχω Mono (εξηγω μετα γιατι)
Ναι καρφι απο το mono line out της πεταλιερας στο line In της καρτας. Μονοφωνικα και αναλογικα. Ειχα δοκιμασει stereo out πεταλιερας (το οποιο ειαι πιο "γεματο" στο monitoring, (ιδιως αν βαλεις τα stereo delay της πεταλιερας), αλλα στην ηχογραφηση παρατηρησα οτι δινοντας στην καρτα stereo out απο την πεταλιερα και ανοιγοντας stereo track για ηχογραφηση .... χανεται το focus στον ηχο της κιθαρας.
Επισης και στα λαιβ παλιοτερα (οταν επαιζα direct απο την πεταλιερα στη κονσολα) εδινα στερεο σημα στον ηχοληπτη (με stereo delay κλπ), αλλα τελικα ηταν λαθος. Ο κοσμος Στο λαιβ δεν ακουει stereo, οπως οταν καθεται στο σπιτι του μπροστα στα ηχεια του.
Στο λαιβ μπορει να καθεται μπροστα απο τα αριστερα πχ PA μεγαφωνα και να μην ακουει καθολου τα δεξια. Αυτο εχει αποτελεσμα να χανει... τα μισα delay, και το τελικο αποτελεσμα να ειναι ακατανοητο ρυθμικα (ιδιως αν παιζεις κατι σε στυλ U2).
Τελικα αυτο το mono, το υιοθετησα και στο παιξιμο στο σπιτι για να μην αλλαζω ρυθμισεις (πχ απο stereo delay σε monο) και καλωδιωσεις οταν πηγαινω απο monitoring σε recording, αλλα και για να μη καλομαθαινουν τα αυτια μου και μου κακοφαινεται οταν παιζω λαιβ μονοφωνικα.
Οταν παιζω σε ενισχυτη εχω τα ιδια preset, απλα χωρις τα amp simulators.
.