George Benson Fender Hot Rod Deluxe

Yannis Methenitis

Yameth

Jack of all trades
Staff member
Μηνύματα
11,651
Λύσεις
1
Πόντοι
3,578
Ο άνθρωπος ξέρει να λέει ιστορίες! Δεν είναι απλά καλός μουσικός.

Παρακολουθήστε την ιστοριούλα που παρουσιάζει τον νέο George Benson Signature Deluxe. Είναι απολαυστικότατος! Στο λόγο και στο παίξιμο.

Fender is proud to honor world-famous jazz guitarist and pop artist George Benson with his very own signature amp. In this video clip, Benson shares his long history with Fender amps and explains what he was looking for in his signature Hot Rod Deluxe amp.



Visit http://www.fender.com/benson for more product details.

 
Nαι, το είδα χτες βράδυ και σκεφτόμουν πως όλο και κάποιος θα ανοίξει θρεντάκι... Πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις την ταπεινότητα και τον μουσικό τρόπο σκέψης ενός ζωντανού θρύλου, ειδικά όταν αυτός συναντιέται με τον πιο συνηθισμένο και μοσχοπουλημένο λαμπάτο κιθαροενισχυτή ever, και το ακριβώς αντίθετο της σνομπ μπουτικοτρέλας, ενώ θα μπορούσε να έχει endorsement με οποιονδήποτε.

Μου αρέσει πολύ και το διακριτικό στυλάκι που παραπέμπει σε '30s. Tιμούλα ξέρει κανείς, και το τι πιο σπέσιαλ έχει από τον κανονικό στα ενδότερα?

 
69 χρονών άνθρωπος και μοιάζει με 30! και έχει και το κέφι ενός 30χρονου!

πολύ ωραίος ήχος για το στυλ του Benson....

και οι ιστορίες του μ'έκαναν να σκεφτώ...πως με το τότε "music business" σύστημα ήταν και πιο απαιτητικά τα πράγματα....και πιο δύσκολα (δεν έπαιρνες λαμπάτη ενισχυτάρα με 200Ε)....και ίσως λίγο πιο αξιοκρατικά....

μ'αρεσε, επίσης, αυτό που είπε στο τέλος και που,παρ'όλο το όνομα που έχει κάνει, θεωρεί ακόμα πως είναι "another guitar player from Pittsburgh,Pennsylvania"

ή είναι ταπεινός και μετριόφρων ή δε θέλω να φανταστώ πως είναι ο μέσος κιθαρίστας του Pittsburgh,Pennsylvania ;D

 
και το τι πιο σπέσιαλ έχει από τον κανονικό στα ενδότερα?
με βαση τα Specs....μια 12ΑΤ7 αντι για την 12ΑΧ7... ;D

η ξυλινη solid pine καμπινα βεβαια σε σχεση με την..χαρτινη του κανονικου και το ακριβοτερο μεγαφωνο τσιμπανε την τιμη κατα $200 (MRSP στο site της Fender) οποτε στας Ευρωπας κανα 150αρι παραπανω απο τον απλο τον βλεπω.

 
Μέγιστος από πολλές απόψεις. Και όσο για τη χαλαρότητα, το χιούμορ και την έλλειψη ψώνιου/ύφους, νομίζω τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές.

Άλλοι γράφουν 5 χιτ και βάζουν αμέσως γυαλιά ηλίου και σπάνε κιθάρες κι άλλοι γράφουν ιστορία στη σύγχρονη μουσική και δεν αλλάζει τίποτα στη συμπεριφορά τους. Άμα τα 'χει βρει ο άνθρωπος με τον εαυτό του...

 
με βαση τα Specs....μια 12ΑΤ7 αντι για την 12ΑΧ7...
οποτε για να καταλαβω, επειδη το χω ξαναδει αυτο, αν σε εναν fenderοειδη ενισχυτη (με 6L6) αλλαξεις την πρωτη προενισχυτρια απο 12ΑΧ7 σε 12ΑΤ7 θα εχεις περισσοτερο headroom? σε ιδια τελικη ενταση?

 
Όχι, αλλάζοντας το gain της V1 δεν αλλάζει το headroom του ενισχυτή. Ο ενισχυτής πάλι στην ίδια ένταση θα παραμορφώνει. Απλά θα έχεις ένα πιο ευέλικτο volume και φυσικά την χροιά της 12ΑΤ7.

Άλλα λέει βέβαια ο Besnon!  ::)

 
Alter είπε:
οποτε για να καταλαβω, επειδη το χω ξαναδει αυτο, αν σε εναν fenderοειδη ενισχυτη (με 6L6) αλλαξεις την πρωτη προενισχυτρια απο 12ΑΧ7 σε 12ΑΤ7 θα εχεις περισσοτερο headroom? σε ιδια τελικη ενταση?
Ουσιαστικα ναι μια και ,ειδικα με διπλους, ο ενισχυτης θα παραμορφωνει αργοτερα,η τελικη "ενταση παραμορφωσης"  μπορει να ειναι η ιδια αλλα θα ερχεται πιο αργα,εγω σε ολους τους ενισχυτες μου βαζω ακομα πιο low gain V1 (12AY7)..

 
bloody_sunday είπε:
Nαι, το είδα χτες βράδυ και σκεφτόμουν πως όλο και κάποιος θα ανοίξει θρεντάκι...
Και φυσικά αυτός που το άνοιξε δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από τον μεγαλύτερο εν Ελλάδι θαυμαστή του- γνωστό στους κύκλους του ως «John Bensonίτης»  ;D 8)

 
Superfunk είπε:
η τελικη "ενταση παραμορφωσης"  μπορει να ειναι η ιδια αλλα θα ερχεται πιο αργα
Φαντάζομαι εννοείς πιο αργά στην διαδρομή του volume.

Είναι γνωστό για το μη ευέλικτο volume των HR Deluxe, ακόμη και με μονούς δεν έχεις και μεγάλη διαδρομή του volume μέχρι να παραμορφώσει ο ενισχυτής. Με διπλούς δεν το συζητάμε, η ευελιξία είναι μηδαμινή. Οπότε αλλάζοντας την V1 με μία με λιγότερο gain από την 12ΑΧ7 και έχοντας ένα πιο ευέλικτο volume, μερικοί το μεταφράζουν σε περισσότερο clean headroom. Είναι φυσιολογικό όμως αν από εκεί που στο 2 ήδη παραμορφώνει o ενισχυτής και ίσα που ακουμπάς το ποτ για να μην ξεφύγει σε ένταση και τώρα έχεις μια πιο smooth κίνηση και μεγαλύτερη διαδρομή.

Το headroom του τελικού, όμως, δεν αλλάζει, πάλι το ίδιο headroom έχει, στην ίδια ένταση.

"Just to have my name on these is enough prestige for a guitar player from Pittsburgh, Pennsylvania," Benson quipped.
Θεϊκό!

 
Στο headroom του τελικού, όμως, δεν θα αλλάξει κάτι, πάλι το ίδιο headroom θα έχει, στην ίδια ένταση.
Σαφως, αλλα επειδη ο HRD δεν παραμορφωνει παρα μονο αν τον βαλεις στο τερμα (στο καθαρο καναλι) μια low gain V1 βοηθαει σε εναν πιο καθαρο ηχο (αν βεβαια σου αρεσει και το ηχοχρωμα μια και αυτο αλλαζει) σε ολο το φασμα των λογικων εντασεων που μπορει καποιος να παιξει.

Προσωπικα με εχουν σωσει οι low gain V1 γιατι παιζω πλεον με μικρους ενισχυτες που εχουν περιορισμενο headroom αλλα με αυτες κατορθωνω παιζω καθαροτερα σε μεγαλυτερες εντασεις διατηρωντας ομως και τον πιο γεματο και κομπρεσσαρισμενο ηχο που αυτοι οι ενισχυτες δινουν.

 
Να ρωτήσω κάτι γιατί δεν έχω κρατήσει επαφή με τις versions του Hot Rod Deluxe...

'Οταν τον είχα εγώ πριν από 5-6 χρόνια (αυτόν με την ασημί επιφάνεια των controls), είχε το κλασσικό πρόβλημα με το volume που με λίγα χιλιοστά πιο πάνω από το μηδέν άρχιζε τον πανικό, αχρηστεύοντας ουσιαστικά ένα τεράστιο range νορμάλ εντάσεων και με τη Fender να έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για την τεράστια μλκια που είχε κάνει ως wow factor της έντασής του για το ανίδεο κοινό που τον δοκιμάζει στα μαγαζιά. Επίσης, η καμπίνα συντονιζόταν σε τέτοιο βαθμό που μια από τις λάμπες μου κουδούνιζε (στην χορδή ρε, νομίζω). Εκείνος τι έκδοση ήταν και η νυν τι το διαφορετικό / καλύτερο έχει? Ο νέος παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα?

 
bloody_sunday είπε:
Να ρωτήσω κάτι γιατί δεν έχω κρατήσει επαφή με τις versions του Hot Rod Deluxe...

'Οταν τον είχα εγώ πριν από 5-6 χρόνια (αυτόν με την ασημί επιφάνεια των controls), είχε το κλασσικό πρόβλημα με το volume που με λίγα χιλιοστά πιο πάνω από το μηδέν άρχιζε τον πανικό, αχρηστεύοντας ουσιαστικά ένα τεράστιο range νορμάλ εντάσεων και με τη Fender να έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για την τεράστια μλκια που είχε κάνει ως wow factor της έντασής του για το ανίδεο κοινό που τον δοκιμάζει στα μαγαζιά.
Λεπτομέρειες που διορθώνονται απλά και με ελάχιστο κόστος  :) λίγο ευαίσθητο χέρι θέλει ή ένα volume control στη λούπα .

 
bloody_sunday είπε:
'Οταν τον είχα εγώ πριν από 5-6 χρόνια (αυτόν με την ασημί επιφάνεια των controls), είχε το κλασσικό πρόβλημα με το volume που με λίγα χιλιοστά πιο πάνω από το μηδέν άρχιζε τον πανικό, αχρηστεύοντας ουσιαστικά ένα τεράστιο range νορμάλ εντάσεων
Όσων αφορά το volume στο clean κανάλι, δεν έχει αλλάξει κάτι. Και στον ΙΙΙ είναι το ίδιο ευαίσθητο όπως στα παλιότερα μοντέλα.

Προσωπικα με εχουν σωσει οι low gain V1 γιατι παιζω πλεον με μικρους ενισχυτες που εχουν περιορισμενο headroom αλλα με αυτες κατορθωνω παιζω καθαροτερα σε μεγαλυτερες εντασεις διατηρωντας ομως και τον πιο γεματο και κομπρεσσαρισμενο ηχο που αυτοι οι ενισχυτες δινουν.
  Αλλάζοντας τις προενισχύτριες με άλλες χαμηλότερου gain δεν αλλάζει το headroom του ενισχυτή, μόνο η συμπεριφορά του volume αλλάζει. Ο τελικός πάλι στην ίδια ένταση "αρπάζει", για να αλλάξει αυτό πρέπει να πειράξεις τον τελικό.

 
Αλλάζοντας τις προενισχύτριες με άλλες χαμηλότερου gain δεν αλλάζει το headroom του ενισχυτή, μόνο η συμπεριφορά του volume αλλάζει. Ο τελικός πάλι στην ίδια ένταση "αρπάζει", για να αλλάξει αυτό πρέπει να πειράξεις τον τελικό.
ναι αλλα γινεται πολυ πιο useable το volume ,στον 1974Χ μπορω να παιζω πλεον στο 2 χωρις να μου κανου εξωση ενω στο 4 ,οπου ειναι και τα ορια της...ανθρωπινης αντοχης  ;D (αν δεν εισαι κουφος) ο ενισχυτης παραμενει καθαρος ενω με την 12ΑΧ7 βρωμιζε απο το 3.

 
Αυτό ακριβώς, ότι γίνεται πιο usable το ποτενσιόμετρο volume. Κατά τα άλλα το break up του ενισχυτή δεν αλλάζει, γίνεται πάλι στην ίδια ένταση, άρα το headroom δεν επηρεάζεται.

Για παράδειγμα, πολύ ενισχυτές, για το wow factor που λέει και ο BloodySunday, έχουν γραμμικό ποτενσιόμετρο volume και η συνολική ένταση έρχεται κλασικά στο 1 ενώ στο 2 έχουν αρχίσει να παραμορφώνουν. Αν το αλλάξουμε σε λογαριθμικό και πλέον αρχίζουν να αρπάζουν στο 4-5 δεν σημαίνει ότι άλλαξε το headroom του ενισχυτή. Ο τελικός πάλι τα ίδια watt θα είναι και το break up θα συμβαίνει στην ίδια ένταση.

Επιμένω γιατί είναι κλασικό και το βλέπεις συνέχεια να αναφέρεται ότι, αν αλλάξεις την V1 θα αλλάξει και το headroom του ενισχυτή! Το headroom αλλάζει μόνο αν αλλάξουν τα watt του ενισχυτή. Αν δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό και θέλουμε μεγαλύτερη ένταση καθαρού σήματος, η άλλη λύση είναι τα db του μεγαφώνου ή των μεγαφώνων.

 
Superfunk είπε:
Σαφως, αλλα επειδη ο HRD δεν παραμορφωνει παρα μονο αν τον βαλεις στο τερμα (στο καθαρο καναλι)
Αυτό σκεφτηκα κι εγώ μόλις άκουσα για περισσότερο headroom για το συγκεκριμένο ενισχυτή.

Νομίζω ότι για τα Ελληνικά δεδομένα (και ίσως όχι μόνο) δύσκολα κανείς θα καταφέρει να φέρει τον HRD στα όρια του breakup χωρίς να έχει προβλήματα (είτε με τα αυτιά του, είτε με τους γύρω του)... ;D

 
Θα ηταν καλυτερα να μιλουσαμε για καθαροτερο ηχο με ΔΙΠΛΟΥΣ μια και οι διπλοι παραμορφωνουν και το front end οποτε μια Low gain προενισχυτικη λυχνια εξασφαλιζει καθαροτερο ηχο με τετοιους μαγνητες,ειναι σαν να βαζεις την κιθαρα στην low gain εισοδο του ενισχυτη δηλ.,ισως αυτο εννοουν με το "περισσοτερο headroom".  

Αλλωστε ακομα και σε twin reverb μια κιθαρα με διπλους εχει καλυτερο καθαρο ηχο στην εισοδο low gain οποτε δεν ειναι μονο θεμα τελικη ισχυος του ενισχυτη ο καθαρος ηχος.

 
Aυτό της αλλαγής του γραμμικού ποτενσιόμετρου σε λογαριθμικό ήταν και το πρώτο που είχα σκεφτεί (διαβάζοντάς το σαν tip χρόνια πριν όταν τον είχα). Αλλά σαν απάντηση και σε αυτά που έγραψε ο Kostas80, δεν συμφωνώ καθόλου με το να αγοράζεις κάτι και να μην είναι όπως το θες straight out of the box, κι έτσι τελικά να υποχρεώνεσαι να προχωράς σε έξτρα μόντες ή αγορές (που άλλες φορές μεταφράζονται και σε attenuators). Τέτοια οφθαλμοφανή ελαττώματα δεν πρέπει να υποχρεώνεται να διορθώνει ο καταναλωτής. Αυτό το θεωρώ κοροϊδία. (Δεν μιλάω φυσικά για την αλλαγή της λαμπίτσας στην V1 - σε κανέναν ενισχυτή που είχα ποτέ δεν ήταν απαραίτητη ούτε για την στοιχειώδη του λειτουργία, ούτε για μικροβελτιώσεις αργότερα, είτε χρησιμοποιούσα single coils είτε humbuckers.)

Δεν μου είπατε και το τι καινούργιο έχει η τελευταία έκδοση του HRD σχετικά με αυτή με το ασημί faceplate...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top