Gear και οπαδιλίκι

The Genius Loci είπε:
Καταλαβαίνω τι λες. Υπάρχει όντως κόσμος που δεν τον ενοχλεί να τον επισκέπτονται/τηλεφωνούν/πιάνουν κουβέντα στο λεωφορείο/σταματάνε στο δρόμο κάθε τόσο διάφοροι Μάρτυρες του Ιεχωβά/Παλαιοημερολογίτες/Χάρε Κρίσνα/Σαϊεντολόγοι και λοιποί τέτοιοι, που θέλουν βρε αδελφέ να μοιραστούν την Αλήθεια μαζί μας.
Είναι 2 κοπέλες που με σταματάνε συχνά πυκνά στο δρόμο μάλλον μάρτυρες του Ιεχωβά, λέω να τους μιλήσω καμιά μέρα.

Και να με σταματήσουν λες να δω την αλήθεια;

Μου θυμίζει μια φάση, ήμουν σε μια παρέα και κάπως το θέμα έφτασε στους δωδεκαθεϊστές. Δεδομένου ότι δεν ξέρω και πολλά για τη σημερινή τους υπόσταση, αρχίσαμε το χαβαλέ του να βρούμε κάποιους να τους ρωτήσουμε περί του πως το βλέπουν το όλο θέμα. 'Ενα άτομο λοιπόν στην παρέα ταράχτηκε και άρχισε να μας αποτρέπει από έστω να το σκεπτόμαστε και μας σύστησε να αποφύγουμε να τους μιλήσουμε, διότι δεν θα ξέρουμε τα επιχειρήματά τους ;D

 
...συνηθως δεν γραφω σχολια, παρα μονο διαβαζω, και θα ηθελα να μοιραστω την αποψη μου...πολλοι νομιζουν οτι με το να αποκτησουν 10, 20 ,50 κιθαρες ή πανακριβους ενισχυτες, πεταλια κτλ και να υποστηριζουν οτι εχουν τον καλυτερο εξοπλισμο, θεωρουν αφ'ενος οτι μπορουν να πουλησουν μουρη στους υπολοιπους και αφ'ετερου οτι αυτοματως γινονται παιχταραδες λογω κατοχης των. Αντι λοιπον να βαλουν τον απ' αυτο τους κατω και να μαθουν να παιζουν καλα το οργανο τους (μουσικο) περιφερονται απο φορουμ σε φορουμ και απο αρθρο σε αρθρο υποστηριζοντας τις αγορες τους και δινουν "συμβουλες" σε καθε αρχαριο, νεοκοπο , πικραμενο η οπως αλλιως θελετε...ας πανε λοιπον οι κυριοι με τις 50 κιθαρες να πουλησουν μουρη στον Blackmore, τον Satriani, Petrucci κτλ. Αν περιμεναν ο Rory και ο Jimi να αγορασουν πανακριβο εξοπλισμο και μετα να γραψουν μουσικη δε θα τους ηξερε κανενας...αν περιμενε ο Hetfield να αγορασει original Gibson για να βγει να παιξει ζητω που καηκαμε...και στο φιναλε τι ειναι προτιμοτερο? ενας πιτσιρικας με μια φτηνη κιθαρα που παιζει παπαδες και γραφει ριφφαρες η καποιος ευπορος με συλλογη απο κιθαρες που τις εχει μονο για να φωτογραφιζεται?...τα παραπανω δεν ισχυουν για τους πραγματικα σοβαρους συμφορουμιτες που ολοι ξερουμε ποιοι ειναι...ευχαριστω...:)

 
απλα(γενικα) δε ξερουμε να παιζουμε κιθαρα και προσπαθουμε οτι κατι κανουμε με αυτα που εχουμε.

Ειμαστε οι πιο μσαλοδοξοι μουσικοι ασχετως επιπεδου γνωσεων.

Πιστευω αυτη ειν η απαντηση γιατι τοσος εγωισμος.

Και δε μενει αυτο στο gear αλλα...για φαντασου ποσες φορες εχεις ζηλεψει το λικ του γειτονα?. ;)

 
ez είπε:
@gerrard: όχι, τίποτα τέτοιο, αναφέρομαι στην ματαιοδοξία που παραφυλάει για να τρυπώσει στις ψυχές μας αν ξεχαστούμε λιγάκι...
αν το πάθουμε αυτό, δυστηχώς παύουμε πλέον να είμαστε/παράγουμε μουσικοί/ή... :(

τα ποιό πολλά απο όσα γνωρίζω στη μουσική τα έμαθα απο καλύτερους μουσικούς που μου έκαναν εντύπωση και απλά... τους ρώτησα, '' ωραίο αυτό, πώς το κάνεις ? ''

 
gerrard είπε:
αν το πάθουμε αυτό, δυστηχώς παύουμε πλέον να είμαστε/παράγουμε μουσικοί/ή... :(

τα ποιό πολλά απο όσα γνωρίζω στη μουσική τα έμαθα απο καλύτερους μουσικούς που μου έκαναν εντύπωση και απλά... τους ρώτησα, '' ωραίο αυτό, πώς το κάνεις ? ''
but deep down? ;)

 
Ritchie77 είπε:
πολλοι νομιζουν οτι με το να αποκτησουν 10, 20 ,50 κιθαρες ή πανακριβους ενισχυτες, πεταλια κτλ και να υποστηριζουν οτι εχουν τον καλυτερο εξοπλισμο, θεωρουν αφ'ενος οτι μπορουν να πουλησουν μουρη στους υπολοιπους και αφ'ετερου οτι αυτοματως γινονται παιχταραδες λογω κατοχης των
Καλα εμενα αυτο μου φενεται απιστευτο..Δηλαδη οποτε παιζω καποιο ακριβο οργανο και απο κατω υπαρχουν γνωστες μουσικης και εξοπλισμου...και ΕΙΔΙΚΑ οταν υπαρχουν ατομα που εκτιμω αγχωνομαι διπλα!!!Γιατι πρεπει να δικαιολογησω και τον εαυτο μου σαν παικτη αλλα και το οργανο το οποιο παιζω...

 
Αναφερομενος στον τιτλο,

να πω οτι σε καποιες χωρες δεν μιλαμε για "οπαδιλικι",αλλα για φανατισμο...

Που σημαινει και παροπιδες...

Που σημαινει ακομη και βια...

Για την κιθαρα,τη μπαλλα,το αμαξι,την πολιτικη,τις θρησκειες... ::)

Ποοοοορωση...! :P ;D

 
Αν και η ποσότητα δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με το οπαδιλίκι, επειδή όμως αναφέρθηκε και για να είμαστε ειλικρινείς, η σπατάλη στο gear καλώς ή κακώς αυξάνει και τις γνώσεις στον χώρο. Πιο πολύ θα σεβαστώ την άποψη κάποιου που έχει 30 κιθάρες, ο οποίος έχει την εμπειρία για να την εκφράζει, παρά κάποιου λιγότερο σπάταλου, ανεξάρτητα της ποιότητας του έργου τους που στην τελική μπορεί και να μην το ξέρω. Και δυστυχώς ή ευτυχώς, όλα προσθέτουν ένα λιθαράκι μικρό ή μεγαλύτερο, και η μελέτη (προφανώς) αλλά και το g.a.s.

 
theoctapus είπε:
Πιο πολύ θα σεβαστώ την άποψη κάποιου που έχει 30 κιθάρες, ο οποίος έχει την εμπειρία για να την εκφράζει, παρά κάποιου λιγότερο σπάταλου
Εδώ είναι το θέμα:τον τύπο με τις 30 κιθάρες θα τον εμπιστευτώ σε θέματα αγοράς εξοπλισμού και τίποτα άλλο,γιατί

ανεξάρτητα της ποιότητας του έργου τους
για μένα αυτό έχει περισσότερη σημασία,όσον αφορά τη μουσική.

 
hadgi είπε:
Εδώ είναι το θέμα:τον τύπο με τις 30 κιθάρες θα τον εμπιστευτώ σε θέματα αγοράς εξοπλισμού και τίποτα άλλο,γιατίγια μένα αυτό έχει περισσότερη σημασία,όσον αφορά τη μουσική.
+1000

 
hadgi είπε:
Εδώ είναι το θέμα:τον τύπο με τις 30 κιθάρες θα τον εμπιστευτώ σε θέματα αγοράς εξοπλισμού και τίποτα άλλο.
Μα δεν μιλάω για κάτι άλλο, αρα συμφωνούμε.

 
Και; Μπορεί να έχει πάρει 30 κιθάρες και ακόμα να νομίζει πως η κιθάρα του φταίει που δεν παίζει καλά.

Εγώ προτιμώ να εμπιστευτώ αυτόν που ξέρει τι να το κάνει το όργανο (ή όποιο εργαλείο γενικά) που πήρε.

 
Για να ξέρεις όμως αν κάτι κάνει την δουλειά του πρέπει να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης και πως αλλιώς μπορείς να αποκτήσεις μέτρο σύγκρισης αν δεν περάσει από τα χέρια σου αρκετός εξοπλισμός και σορυ αλλά 15 λεπτά σε ένα κατάστημα μουσικών οργάνων δεν μετράει.

Evilnye είπε:
Εγώ προτιμώ να εμπιστευτώ αυτόν που ξέρει τι να το κάνει το όργανο (ή όποιο εργαλείο γενικά) που πήρε.
Μπορεί να ξέρει πολύ καλά τι να κάνει με το μουσικό όργανο και μαγκιά του. Αυτόν θα αναζητήσω κι εγώ αν θέλω συμβουλές για μουσική, αλλά αν θέλω συμβουλές για εξοπλισμό; Μην δαιμονοποιούμε το gear γιατί κάποιοι κάνουν σπατάλες χωρίς λόγο. Ένας μάστορας εκτός από την τέχνη του πρέπει να ξέρει και τα εργαλεία της τέχνης.

 
...συγνωμη αλλα σε τι μπορει να με βοηθησει καποιος που εχει 30 κιθαρες και οταν τον ρωταω για τα specs, για playability, μαγνητες κτλ με κοιταει σαν χανος και το μονο που μου απανταει ειναι πως "ακουγεται πολυ καλα γιατι με μια σαν αυτη παιζει ο Slash, με την παραδιπλα ο Santana, ο Gilmour κτλ? " ...το μονο που μπορει να κανει ειναι να σε αφηνει με τις ωρες να τις δοκιμαζεις με την ησυχια σου για να μην τρεχεις στους μαγαζατορες...προτιμω τη γνωμη καποιου που μπορει να εχει 20-30 κιθαρες τις οποιες ομως απεκτησε στη διαρκεια των χρονων σιγα σιγα και προλαβε να μαθει το καθε οργανο ξεχωριστα... ;)

 
theoctapus είπε:
Για να ξέρεις όμως αν κάτι κάνει την δουλειά του πρέπει να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης και πως αλλιώς μπορείς να αποκτήσεις μέτρο σύγκρισης αν δεν περάσει από τα χέρια σου αρκετός εξοπλισμός και σορυ αλλά 15 λεπτά σε ένα κατάστημα μουσικών οργάνων δεν μετράει.
Σαφώς αλλά είναι σημαντικό να είναι γνωστό και ποια είναι αυτή η δουλειά σου. Γιατί άλλες απαιτήσεις έχει πχ ο σεσιονάς, άλλες ο καλλιτέχνης που παράγει και άλλες ο χομπίστας. Και αντιστοίχως και άλλες οι γνώσεις και η βαρύτητα γνώμης.

 
Ritchie77 είπε:
...συγνωμη αλλα σε τι μπορει να με βοηθησει καποιος που εχει 30 κιθαρες και οταν τον ρωταω για τα specs, για playability, μαγνητες κτλ με κοιταει σαν χανος και το μονο που μου απανταει ειναι πως "ακουγεται πολυ καλα γιατι με μια σαν αυτη παιζει ο Slash, με την παραδιπλα ο Santana, ο Gilmour κτλ? " ...το μονο που μπορει να κανει ειναι να σε αφηνει με τις ωρες να τις δοκιμαζεις με την ησυχια σου για να μην τρεχεις στους μαγαζατορες...προτιμω τη γνωμη καποιου που μπορει να εχει 20-30 κιθαρες τις οποιες ομως απεκτησε στη διαρκεια των χρονων σιγα σιγα και προλαβε να μαθει το καθε οργανο ξεχωριστα... ;)
Υπάρχει κάποιος κανόνας ή λογική συνέχεια που να λέει ότι όποιος έχει πολύ gear είναι και ηλίθιος; Αυτό που λες είναι μια αβάσιμη γενίκευση που βασίζεται σε αυθαίρετες υποθέσεις, λογικά άλματα και στερεότυπα. Ασε που δεν ανάφερα πουθενά στο παράδειγμα οτι πρόκειται για τέτοιο είδος ανθρώπου. Μην λέμε τα αυτονόητα.

Σαφώς αλλά είναι σημαντικό να είναι γνωστό και ποια είναι αυτή η δουλειά σου. Γιατί άλλες απαιτήσεις έχει πχ ο σεσιονάς, άλλες ο καλλιτέχνης που παράγει και άλλες ο χομπίστας. Και αντιστοίχως και άλλες οι γνώσεις και η βαρύτητα γνώμης.
Προφανώς και έχεις δίκιο. Μην τα βλέπετε όλα άσπρο-μαύρο. Δεν υπάρχει κάποια εξίσωση που να αντιστοιχεί αυτούς που έχουν πολύ gear με αυτούς που αδυνατούν να αντιληφθούν την μουσική δημιουργία ή έστω να την πλησιάσουν. Επαναλαμβάνω, τα πάντα προσθέτουν λίγη γνώση, ακόμα και οι σπατάλες. Το μόνο που διαφέρει είναι το κατά πόσο αξίζει η κάθε επιλογή και πόσο πραγματικά προσφέρει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολύ ωραία, ειλικρινά, η συζήτησή σας, εκτός θέματος πάντως.

Το κόλλημα και ο φανατισμός δεν συνδέονται με το πολύ ή το λίγο, το φτηνό ή το ακριβό gear. Δεν έχουν καν να κάνουν με την αξία του προϊόντος, αλλά βέβαια βοηθάει αν κάνει τη δουλειά του. ;)

Παρεμπιπτόντως το παράδειγμα της Εύης με τις θρησκείες/φιλοσοφίες (Εύη, να τις προσέχεις αυτές τις δύο κοπέλες, νομίζω δεν έχουν καλό σκοπό...), δεν διαφέρει κατά τη γνώμη μου, στα πλαίσια της κοινωνιολογικής μελέτης με αυτό που εξετάζει το παρόν νήμα.

Γιατί και εδώ έχουμε μια μορφή (α) φετίχ, τοτέμ ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε και (β) έχουμε (συχνά) το φαινόμενο που παρατηρείται σε πολλές θρησκείες, δηλ. τη δυναμική μετατροπή μιας ιδέας αρχικά για γέλια, σε ατράνταχτο θεσμό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βρεθεί ο ΠΡΩΤΟΣ οπαδός. Μετά τα πράγματα είναι αρκετά απλούστερα, και κινούνται με γεωμετρική πρόοδο.

Η μόνη διαφορά ανάμεσα στη θρησκεία της Ιπτάμενης Κατσαρόλας (για όσους διαβάζουν SciFi) και στις (σήμερα) διαδεδομένες θρησκείες, είναι πως οι τελευταίες ενεργοποιούν ευαίσθητες συναισθηματικά, ψυχολογικά και κοινωνικά χορδές της ανθρώπινης φύσης. 

Να υπενθυμίσω, επειδή ειπώθηκε μερικές σελίδες πριν, ότι οι ομάδες ΔΕΝ αποτελούνται από άτομα. Αποτελούνται από ΜΕΛΗ της ομάδας. Όταν εισέρχεσαι σε μια ομάδα, η πρώτη (ασυνείδητη ή μη) απόφαση που παίρνεις, είναι να αφήσεις το μέγιστο ποσοστό της ατομικότητάς σου έξω από την πόρτα.  ;)

 
εγω θα λεγα παρε μια πρωτη γευση αποψη απο αυτα που αναφερει ο καθενας σε καθε τομεα(μουσικο) αλλα την τελικη επιλογη αφειλουν να την εχουν η τσεπη σου τα χερια και τα αυτια σου..

 
οποιασδήποτε μορφής οπαδισμού σε εμποδίζει να δεις την αλήθεια στο 100% γιατί σε κάποιο ποσοστό αυτό που πιστεύεις θα είναι η αλήθεια, αλλά τι γινεται με το υπόλοιπο που το χάνεις υπερασπίζοντας συνήθως κάτι που σε είχε βγάλει ασπροπρόσωπο κάποτε η το αντίθετο και χάνεις την πραγματικότητα???

εννοείται ότι έχω πέσει θύμα του οπαδιμού μου μερικές φορές όπως οι πάντες....το θέμα είναι να το πάρεις κάποια στιγμή χαμπάρι για να μπορείς να το ελέγχεις και να διαμορφώνεις την αποψη σου ή όχι ξέροντας και αναφέροντας το στους συνομιλητες σου ότι πχ αυτή ειναι η καλύτερη κιθάρα αλλά ειμαι κολλήμενος με την συγκεκριμένη μάρκα οπότε ρώτα και αλλού.

το να εισαι οπαδός δεν ειναι κακό αν

α) ειναι εις γνώση σου (υπέρ/κατά)

β) το αναφέρεις στους άλλους

και κάτι για το θέμα σπουδαγμένος / αυτοδίδαχτος.

εγώ συμφωνα με τα λεγόμενα ειμαι αυτοδίδαχτος αλλα..........δεν ειμαι.

απο την στιγμή που έχω δει dvd εκμάθησης, έχω διαβάσει, εχω ακούσει δεν ειμαι αυτοδίδαχτος.

Αυτοδίδαχτος ειναι αυτός που πήρε μια κιθάρα - δεν ανοιξε βιβλιο - δεν ειδε video - δεν ακουσε κανέναν ποτέ.

δεν νομίζω να μειναν πολλοί.

 
αυτοδίδακτος είσαι, αφού δεν είχες δάσκαλο

αυτοδίδακτος =  μαθαίνω μόνος μου, χωρίς κάποιον να με διορθώνει στα λάθη μου

κι εσύ μόνος σου έμαθες, διαβάζοντας βιβλία ή βλέποντας βίντεο

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top